Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: to. p. V ČERMÁK 913
je to samej inženýr ! Domluví se sice špatně rukama, maximálně ošahají nějakou hezkou holku (hajkovou nemyslím), ale zvednou tu eekonomiku !!!
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Franto, někteří tu vystudovali na inženýry, ale přišli legálně v rámci mezivládních smluv jako studenti.
Re: to. p. V ČERMÁK 913
je to možný. V Krumlově byl minulej rok doktor-z afriky. Když přivezli těhotnou a měl službu- neřekl ani slovo a omdlel !!!
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Doktor z Afriky - a kde studoval, v Africe nebo u nás ? Jestli v Africe, tak to je vo ničom.
Re: to. p. V ČERMÁK 913
jestli někde v tramtárii dělal primáře, to nevím, ale tady ho přijali, jako porodníka !!!
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Radikalizace muslimů stoupá s jejich počtem - takže ta procenta platí pro Německo. U nás bude radikálních pár kusů...Což je stav, který bychom si měli udržet. Ba dokonce, když nebudeme spolupracovat na zvětšování jejich počtu u nás a budeme vůči nim důsledně asimilační (nikoliv integrační), budou v další generaci asimilováni a budou to našinci. Tento proces je ale v západní Evropě stále méně pravděpodobný.
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Asimilace je v podstatě násilné přetržení kořenů - s možností kořeny zapustit do nové půdy. Stromek má možnost přežít, pokud se tomu přizpůsobí...
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Já souhlasím, ale pravděpodobnost, že nezapustí, případně se od nich vlivem nějaké situace "odsekne" je nenulová. Přitom už obvykle má občanství evropského státu a není tak možno situaci řešit vyhoštěním.
Kdybych to bral velmi teoreticky, tak bych předpokládal, že to násilné přetržení kořenů (nebo i nenásilné) může způsobit větší labilitu a tedy možnost přijmout později nějaký extrémní názor, než ta integrace, protože některé části jiné kultury lze integrovat bez nebezpečí té potenciální lability.
Co je nesporné (pro mne), to je množství. Nekontrolovaný příliv vlny cizinců je zaručená cesta do pekla. Pomalé přijímání se zkušebními dobami podle mne možné je.
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Jinak ale mne to číslo také trochu zamrazilo, čekal jsem spíš horní stovky nebo dolní jednotky tisíc. Ale pořád je to těch 0,1% a jelikož tady zatím s nimi problémy nejsou, tak je to asi zvladatelné množství.
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Je obrovský rozdíl, pokud tu někdo cca 5 let studuje a pozná zdejší poměry a zvyklosti, než když přijde dav primitivů s nárokovou a násilnickou mentalitou.
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Hodně těch kdysi zde studujících Arabů jsou takoví ti "jsem muslim, ale pivečko si dám". Víc bych se obávala zfanatizování nějakého konvertity.
Re: to. p. V ČERMÁK 913
10 000 z 10 000 000 je 0,1%. A o tom to je. To je zvládnutelné množství. Pro nás klíčové je, aby toto procento nestoupalo. Ve Francii, Anglii apod jsou ta procenta úplně jiná a jenom intelektuálně nedostatečný člověk (nebo zaprodanec) nevidí, k čemu to vede.
Re: to. p. V ČERMÁK 913
To je mimo možnou procentuální schopnost autorkou příspěvku to pochopit!
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Souhlas - až na toho zaprodance. Jde pouze o vystrašené - podléhající strachu, co bude s ubohým migrantem, když mu nepomůžu a co bude se mnou, když nebudu dostatečně altruistický...
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Jo, takoví tam také určitě jsou. To jsou ti Leninovi "užiteční idioti". Ale to je jenom spodek pyramidy. Bez těch výše, kteří už zaprodanci jsou, by byli neškodní.
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Ti víše jsou držitelé moci (možná se k ní dostali při naplňování svých představ o zachraňování imigrantů ad předchozí příspěvek) a jako takoví jsou mocí zkorumpováni (mají strach, že o ni přijdou - neb je ta moc živí...). Takže jsou to zase jen ustrašenci...je jen následkem našeho vlastního strachu (že se bez státu, tedy moci v rukou druhých lidí, stejných, jako jsem sám, ve svém životě či jeho aspektu neobejdu), že tato moc existuje. Je tedy i moje vina, že jsou zmiňovaní ustrašení dobrotrusové dále korumpováni mocí...protože já si je vlastně poslušně platím!
Re: to. p. V ČERMÁK 913
Jistě, nebýt státu, tak nejspíš žádný problém s migrací není. Ono na gumovém člunu to moře moc přeplavat nejde, oni nám je sem z té Afriky aktivně vozí, to za prvé. Bez státu by jim tady nikdo nic nedal, to právě stát nám bere naše peníze a dává jim je, to za druhé. A bez státu by se lidé také nerozpakovali bránit, kdyby se nám něco snažli vzít silou, to zatřetí.
Niméně stát tady máme a asi ještě dlouho mít budeme, tak se snažme, ať pracuje pro nás a ne pro nepřítele. Řešení ale bude holt vypadat jinak než to svobodné, co jsem nastínil výše.
A neplatit daně teď v podstatě nejde. Ano, chválím a podporuji každého, kdo to zvládne. Protože pak má ta hydra méně prostředků. Ale zvládne to málokdo. Pro obyčejného člověka to znamená buď rezignaci na normální způsob života, nebo likvidaci.
ptal sem se našeho pana faráře co říká na ten počet
inženýrů-dochtorů-trenérů lyžování-inštalatérů...atd-s.V.Dlouhý a kníže, když tvrdili, že nám zvednou tuu ékonomiku. Říkal, že to nejni dobrý, ale musíme se modlit za větší počet hlavně těch z afriky.....já tomu nevěřím -UF !!!
Technická k níže probíraným námořním zákonům
Strejda Gůgl napověděl:
"V současné době platí Ženevské Úmluvy schválené na konferenci OSN o námořním právu.
Mořské vnitřní vody (pobřežní vody - zátoky, přístavní vody ap): Lodě všech států mají právo pokojného průjezdu pobřežními vodami. U vojenských plavidel je zpravidla nutný předchozí souhlas daného státu.
Teritoriální moře (šíře zpravidla 12 nám. mil): Právo průjezdu je podmíněno jeho neškodností, to je nenarušením pořádku a bezpečnosti pobřežního státu."
Re: Technická k níže probíraným námořním zákonům
ANO - to je pravda ! Ale je zcela něco jiného- když danná LOĎ chce vjet do přístavu !
A co jste tímto chtěl říci k danému problému s běženci na lodích FRONTEXU????
opět
Re: Technická k níže probíraným námořním zákonům
Tak doplním citaci:
"Při vplutí do cizího přístavu se vyvěsí vlajka „Q“ Mezinárodního signálního kódu. Po přistání co nejdříve informujeme telefonicky nebo osobně celní orgány přístavu. Telefonická informace musí obsahovat jméno lodě, jméno toho, kdo plavidlo k celnímu odbavení přihlašuje, čas, kdy jsme přistáli a přesné místo, kde s lodí stojíme. Přístavní orgány nás navštíví zpravidla samy. Vyplníme předložené formuláře a rovněž budeme muset zaplatit poplatek za stání v přístavu."
"Kolektivschuld" II aneb Kanonefutter
Tím, že jsme zakázali migrantům přijetí na našem úzmí, usvědčili jsme sebe i druhé ze lži, že je nám kolektivní vina cizí.
Re: "Kolektivschuld" II aneb Kanonenfutter
Že dělají ale právě soc. dem. považuji z jejich strany za hotovou sebedestrukci.
Re: "Kolektivschuld" II aneb Kanonefutter
Obávám se, že abychom obstáli, musíme zahodit ohledy. Musíme se naučit být horší než oni, protože oni naše morální hodnoty a ohledy považují jen za slabost, kterou beze zbytku využijí. Nelíbí se mi to, nemám z toho radost, ale jinak to asi nepůjde.
Re: "Kolektivschuld" II aneb Kanonefutter
Pochopitelně, že vůči terorismu je třeba zakročit rázně, ale to neznamená, že si věc zjednoduším tak, že budu lidi puncovat podle původu.
Re: "Kolektivschuld" II aneb Kanonefutter
Propadáte hysterii? Pouze jsme odmítli kvóty - tedy vývoz imigrantů na naše území podle jiných, než našich vlastních pravidel...naše fungující azylová politika (jejímž důkazem jsou statisíce zde žijících imigrantů z různých zemí) platí dál.
Re: "Kolektivschuld" II aneb Kanonefutter
Jste ze svým názorem naprosto mimo mísu. Jak z hlediska práva i z hlediska obecné logiky výkladu pojmu "kolektivní vina".
P.S. Proč používáte tento termín opakovaně v Němčině když máme shodný i v Češtině? A pojem Kanonefutter je v této souvislosti co?
Já si myslím
že my Češi nejsme až tak zlí lidé, vždyť například na Ostravsku aktuálně učíme naše romské spoluobčany platit za svezení v MHD. Slyšíme že jsme rasisti, gádžové, bílé swině atd.....ale my jsme trpěliví a naši menšině nakonec sametově vytvoříme základní sociální návyky pro úspěšnou integraci s většinovou českou společností. Obávám se, že u myslimů by to byl asi tvrdší oříšek......:-)
Re: Já si myslím
Kdo skouknul film Bastardi, ten, když je problematiky neznalý, se zděsí, jaký to rasistický blábol ten film. Kvůli Hitlerovi, Třetí říši, jsme schopni za rasovou pojmenovávat každou problematiku. Je to tak vžité, že jsme, jako celá společnost, se schopni vůbec nebránit a to ani preventivně, proti nájezdu primitivů na Evropu ve zdánlivě chaotickém davu a beze zbraní. Nemají u sebe zbraně, nesmíme je použít proti nim, nehlásí své úmysly agresivity, musíme je k sobě vpustit, ač jsou krky navíc pro svou spotřebu. Absurdnější je pak ten fakt, že nemají ani co jíst sebou a my je nakrmíme i přes jejich výčitky, že jim to nechutná. My je i oblékneme, dáme teplo, abychom si nemohli říct, že jsme rasisté. Učíme je hygienu i přes jejich nezájem o ni, snažíme se jim stvořit práci v jejich schopnostech a oni nemají o takovou zájem, protože zájem mají jen o peníze darované a těch se jim zdá moc málo. Nechceme si myslet o sobě, že jsme rasisté a tak se necháme i zabít a ženy si necháme znásilňovat. Mnozí ve společnosti jsou až tak obávající se svého možného rasismu, až jdou jako dobrovolníci uklízet a obsluhovat tu pakáž primitivů a nechat si od nich za to nadávat!
Cikáni říkají - vy si gádžové na nás ještě vzpomenete, že s náma to bylo fajn!