Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Mluvím za vaši inteligentní voličskou elitu, soudruhu. Nebo snad chcete tvrdit, že ve volbách někdo využívá vaší hloupost, pane Franzi? Opravdu?
A já myslel, že za inteligentni voličskou elitu považujete ANO. No, ...mýliti se je lidské.
Pane FRANZ- nepřemýšlel jste o tom, jak je zbytečné se zdejší primitivní smečkou ztrácet slova? Proč to vlastně děláme? Nakonec Vás ti magoři nazvou komunistou - jak to s oblibou dělá takový vidlák jako je třeba F. ŠIMEK - prostě proti jejich debilitě neexistuje obrana! Jak se říká a je to veliká pravda " NEJHORŠÍ SRÁŽKA JE TA S PITOMCEM"
Jak vidím- musel jste si ulevit a nikoho jiného jste neměl po ruce! Dovolila jsem si reagovat na pana Franze a nepamatuji se, že bych kdy na vaše žvásty někdy reagovala
Ne tak Vy- okamžitě musíte jako zdatná štěknička si flusnout se svým kejháním - jste k smíchu!
Já to beru, pani Hájková, za každodenní drobnou mravenčí práci, jak o ní mluvil pan president Masaryk, kterou zdarma činím ( -e ) pro republiku a pokládám (-e) na oltář vlasti.
To těžko fašoune, odjíždím na víkend užít si čerstvého venkovského vzduchu. Takže nandávej, nandávej! Ale nezapomeň co říkala Hájková, to platí nejen pro France, ale zejména pro tebe - myslet, myslet, myslet!
Hájková, vzhledem k tomu, že asi už nejste nejmladší, nejspíš zde nemůžeme očekávat, že byste se ještě někdy mohla potkat alespoň s rozumem, když už vám inteligence chybí, vy primitivní smečko! Estébáku, fízle, komouši, bolševiku, magore, hnusáku, kádrováku - malá ukázka vámi často používaných titulů. Jinak pozdravujte soudružku Horákovou, takto zakládající členku čs. sov. přátelství!
Jo vy jste myslel, AHA! Ale jsem rád, že vy se tedy rozhodně nepokladáte za pravý opak voličů ANO, a máte s nimi vlastně mnoho společného,že?
Astone, ale protože ty spolky mají podporu médií ( s ČT v čele ) i některých osob mezi politiky, ve státní správě, justici, dokázaly za těch 30let napáchat nedozírné finanční ztráty/škody.. Na jejich konto lze připsat i ty mrtvé ze silnic, protože v těch úsecích nebyly ještě dálnice, okruhy měst. A samozřejmě utrpení lidí na vesnicích, ve městech, kvůli nadměrné dopravě.
2jezy na Labi pod Ústím, to je kapitola sama o sobě !
Ochrana přírody je potřebná, ale ne tímto jejich způsobem.
Ten canc na konec, to je co? Ochrana přírody je i ochrana zdrojů. Lít jen tunu betonu, tam kde není nutný je megalomanská sebelikvidace. Naopak vytvořit cestu, která přepravu lidí a zboží zásadně urychlí a zkapacitní a tak přírodu ušetří, to je opravdové umění. Rychlotrať Dràžďany Ústí Praha ti evidentně neříká. NIC.
Tak si jezdi rychlotratí Drážďany - Ústí - Praha a zpět, a vysvětli podnikatelskému sektoru, proč mají používat drahou a nespolehlivou železniční dopravu tam, kde je mnohem levnější, rychlejší a spolehlivější přeprava automobilem přímo z místa A do místa B nejkratší / nejrychlejší trasou po silnici.
Zase vedle. Tentokrát tak hezky čecháčkovsky. Trať je pro dopravu mezi severem Evropy, kterému se říká Skandinávie a jihozápadem, kterému se říká Balkán. Přeprava řekněme bedny banánů z Hamburku do Sofie po ní potrvá méně než jeden den (podobně i rajčata ze Sofie do Skandinávie). Za tu dobu se tato bedýnka po Zemanově superkanálu dostanou z Přelouče do Mělníka (zpátky o něco déle).
Otázka je, kdo o takovou dopravu a za jakou cenu stojí. A kdo hradí obrovské náklady na pořízení a provoz.
Otázkou je kolik stojí silniční doprava když se do ní započítají veškeré náklady. S náklady na pořízení a provoz.
No hlavně do ní započítej daně placené majiteli automobilů (nejenom silniční, ale především spotřební + DPH. Daně totiž tvoří zhruba polovinu ceny paliva tankovaného u pumpy. A pak můžeš dělat účet, oslíku zelený! Na silniční dopravě stát vydělává obrovské peníze. Železnice musí dotovat...
Těm spolkům nevadí velkosklady i fabriky, márkety na nejlepších polích.
Při dnešních technologiích všech směrů, by neměl být problémem kompromis , který zrychlí schvalování, následnou výstavbu i ušetří přírodu.
Ta rychlotrať měla v tomto čase jít do provozu ( jak se říká - včera bylo pozdě ). Když to umějí i v Číně a my patříme na Západ ( prý ).