Sobota 18. 5. 2024Nataša polojasno10 °C

Diskuse k článku

Ropák Dostálová

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 1163
  • Poslední: 29.6. 2020 6:31
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
K. Salajka 27.6.2020 6:18

Franzi, vy máte stopku. Dál pojedete, až přejdou žabičky.

V. Mokrý 27.6.2020 6:22

!!

R. Langer 27.6.2020 6:07

Mluvím za vaši inteligentní voličskou elitu, soudruhu. Nebo snad chcete tvrdit, že ve volbách někdo využívá vaší hloupost, pane Franzi? Opravdu? ;-D

R. Franz 27.6.2020 6:17

A já myslel, že za inteligentni voličskou elitu považujete ANO. No, ...mýliti se je lidské.

V. Hájková 27.6.2020 6:36

Pane FRANZ- nepřemýšlel jste o tom, jak je zbytečné se zdejší primitivní smečkou ztrácet slova? Proč to vlastně děláme? Nakonec Vás ti magoři nazvou komunistou - jak to s oblibou dělá takový vidlák jako je třeba F. ŠIMEK - prostě proti jejich debilitě neexistuje obrana! Jak se říká a je to veliká pravda " NEJHORŠÍ SRÁŽKA JE TA S PITOMCEM"

R. Langer 27.6.2020 6:45

Vida, ještě někdo zakejhal... ;-D

V. Hájková 27.6.2020 6:59

Jak vidím- musel jste si ulevit a nikoho jiného jste neměl po ruce! Dovolila jsem si reagovat na pana Franze a nepamatuji se, že bych kdy na vaše žvásty někdy reagovala

Ne tak Vy- okamžitě musíte jako zdatná štěknička si flusnout se svým kejháním - jste k smíchu! :-)

R. Langer 27.6.2020 7:02

Ga ga ga. Jen pokračujte dál. ;-D ;-D ;-D

V. Hájková 27.6.2020 7:05

Vy budete z " GRUNTU CHLAP "" jak se patří ;-)

R. Langer 27.6.2020 7:30

Ga ga ga, Hájková, ga ga ga! ;-D

M. Němec 27.6.2020 6:55

Já to beru, pani Hájková, za každodenní drobnou mravenčí práci, jak o ní mluvil pan president Masaryk, kterou zdarma činím ( -e ) pro republiku a pokládám (-e) na oltář vlasti.R^[>-]R^[>-]R^[>-]

V. Hájková 27.6.2020 7:02

Zdravím - :-)R^

M. Němec 27.6.2020 7:18

Dneska jim to zase nandáme..R^

Drobnýmu pomůžu k infarktu.;-D;-D;-D

J. Drobný 27.6.2020 7:31

To těžko fašoune, odjíždím na víkend užít si čerstvého venkovského vzduchu. Takže nandávej, nandávej! Ale nezapomeň co říkala Hájková, to platí nejen pro France, ale zejména pro tebe - myslet, myslet, myslet!;-D

J. Drobný 27.6.2020 7:21

Hájková, vzhledem k tomu, že asi už nejste nejmladší, nejspíš zde nemůžeme očekávat, že byste se ještě někdy mohla potkat alespoň s rozumem, když už vám inteligence chybí, vy primitivní smečko! Estébáku, fízle, komouši, bolševiku, magore, hnusáku, kádrováku - malá ukázka vámi často používaných titulů. Jinak pozdravujte soudružku Horákovou, takto zakládající členku čs. sov. přátelství!:-P

R. Langer 27.6.2020 6:51

Jo vy jste myslel, AHA! Ale jsem rád, že vy se tedy rozhodně nepokladáte za pravý opak voličů ANO, a máte s nimi vlastně mnoho společného,že? ;-D

J. Vobr 27.6.2020 5:22

ááá dnes bude zase na přetřesu chřástal ;-D;-D;-D

R. Franz 27.6.2020 5:27

Dobré ráno, jste první, kdo jej vnesl do diskuse. Jak se mu vede?

V. Mokrý 27.6.2020 5:02

Astone, ale protože ty spolky mají podporu médií ( s ČT v čele ) i některých osob mezi politiky, ve státní správě, justici, dokázaly za těch 30let napáchat nedozírné finanční ztráty/škody.. Na jejich konto lze připsat i ty mrtvé ze silnic, protože v těch úsecích nebyly ještě dálnice, okruhy měst. A samozřejmě utrpení lidí na vesnicích, ve městech, kvůli nadměrné dopravě.

2jezy na Labi pod Ústím, to je kapitola sama o sobě !

Ochrana přírody je potřebná, ale ne tímto jejich způsobem.

R. Franz 27.6.2020 5:16

Ten canc na konec, to je co? Ochrana přírody je i ochrana zdrojů. Lít jen tunu betonu, tam kde není nutný je megalomanská sebelikvidace. Naopak vytvořit cestu, která přepravu lidí a zboží zásadně urychlí a zkapacitní a tak přírodu ušetří, to je opravdové umění. Rychlotrať Dràžďany Ústí Praha ti evidentně neříká. NIC.

J. Vobr 27.6.2020 5:21

FRANZ, nediskutuj na lačno ... ústavní jídelna je již otevřená !!! ;-D;-D;-D

R. Franz 27.6.2020 5:29

Patrně Vás v ní v noci zapoměli, že jste tak informovanej.

L. Novák 27.6.2020 5:27

Tak si jezdi rychlotratí Drážďany - Ústí - Praha a zpět, a vysvětli podnikatelskému sektoru, proč mají používat drahou a nespolehlivou železniční dopravu tam, kde je mnohem levnější, rychlejší a spolehlivější přeprava automobilem přímo z místa A do místa B nejkratší / nejrychlejší trasou po silnici.;-)

R. Franz 27.6.2020 5:36

Zase vedle. Tentokrát tak hezky čecháčkovsky. Trať je pro dopravu mezi severem Evropy, kterému se říká Skandinávie a jihozápadem, kterému se říká Balkán. Přeprava řekněme bedny banánů z Hamburku do Sofie po ní potrvá méně než jeden den (podobně i rajčata ze Sofie do Skandinávie). Za tu dobu se tato bedýnka po Zemanově superkanálu dostanou z Přelouče do Mělníka (zpátky o něco déle).

L. Novák 27.6.2020 5:42

Otázka je, kdo o takovou dopravu a za jakou cenu stojí. A kdo hradí obrovské náklady na pořízení a provoz.

R. Franz 27.6.2020 5:48

To je dobrá otázka.

V. Zadák 27.6.2020 6:58

Otázkou je kolik stojí silniční doprava když se do ní započítají veškeré náklady. S náklady na pořízení a provoz.

L. Novák 27.6.2020 8:17

No hlavně do ní započítej daně placené majiteli automobilů (nejenom silniční, ale především spotřební + DPH. Daně totiž tvoří zhruba polovinu ceny paliva tankovaného u pumpy. A pak můžeš dělat účet, oslíku zelený! :-P Na silniční dopravě stát vydělává obrovské peníze. Železnice musí dotovat...

V. Mokrý 27.6.2020 5:50

Těm spolkům nevadí velkosklady i fabriky, márkety na nejlepších polích.

Při dnešních technologiích všech směrů, by neměl být problémem kompromis , který zrychlí schvalování, následnou výstavbu i ušetří přírodu.

Ta rychlotrať měla v tomto čase jít do provozu ( jak se říká - včera bylo pozdě ). Když to umějí i v Číně a my patříme na Západ ( prý ).

R. Langer 27.6.2020 5:56

Tak v Číně to umí právě proto, protože na Západ nepatří. Zatím. ;-)