Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Jestli to spíš nebudou sedláci jaksi v záloze, sedlačili by, ale nechce se jim.
Dneska je to stejně samý farmář, farmářka (a málo farmářčat).
"Obří pražský nevěstinec hrozil prostitucí v ulicích. Nápis i celý podnik s 58 pokoji patrně brzy zmizí. Nevymohl si novou nájemní smlouvu s městem, ač mu v petici hrozil, že až 600 žen z podniku začne pracovat v ulicích." -
Přátelé, nezabývejme se prkotinami typu Grétička, NATO, Babiš, ale tímto závažným problémem.. Kde budou ta děvčata tam zaměstnaná vydělávat koruny, dolary, eura a kam budou chodit tátové od rodin ? Snad to bude řešit sociální demokracie s Maláčovou v čele...
To bude nějaká fáma. Proč bychom potom my, chlípní venkovani, jezdili do Prahy?
Šest set žen na 58 cimer? To ale musí být fofr. Paní Milerová měla dva kunčofty na jednu postel a námořníci se v jedné posteli střídají pouze tři
ŠÉF NÚKIB KONČÍ !!!
To se před Vánocemi nedělá
Šojdrová si ho bude muset vzít jako Ježíškovo vnouče
Ten kanál by jmenoval Karlův, neb prvotní záměr jej vybudovat popsal Kare IV. :-):-):-) Máme Karlův most, tak bude i Karlův kanál. Tak je to prosté. :-):-):-)
Nezapomněl, jeho kanál funguje už nějaký ten pátek. Původně sloužil jako jednoúčelový k dopravě uhlí z lignitových dolů do Otrokovic. Z Otrokovic pak putovalo uhlí vlakem do elektrárny ve Zlíně. Dnes funguje jako turistická atrakce.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Nová_řeka
Nová řeka - kanál mezi Lužnicí a Nežárkou - je ze 16. století. Že bychom s dnešní technikou nedokázali vybudovat 3 x delší a hlubší kanál D-O? (O labské větvi už se neuvažuje.)
To víte, že jo. Dejte pár bagrů a nějakej ten bilion a zkanalizujeme třeba Saharu.
Náklady na D-O jsou kolem 250 mld., pokud si dobře pamatuju. Na důchody se dává ročně 500 mld. ale to píšu jen pro srovnání. Důchodci by kopat kanál nezvládli, ale pobírači dávek určitě, i bez bagru
A dopravovat tam budete co? Že by vodu z Dunaje na horní tok potoků Moravy a Odry?
To je přece blbost, stavět nějakou železnou dráhu z Olomouce do Prahy!
Copak nějaký forman dopravuje nějaké zboží z Olomouce do Prahy?!? Nebo opačně?!?
No tak vidíte!
Ten Perner musí být tunelář!!!
Říční (Rýn Dunaj) doprava v Německu za posledních dvacet let klesla téměř na třetinu. Takže hyjééé!
Proč dopravovat? Máte vůbec ánung, kolik vody odtéká bez užitku jenom z Beskyd?
Hlavně, že vy ten ánung, co se týče vody máte. Jen tak naokraj, plánovači naplánovali nedostatek vody v D-O, čerpáním vody z Dunaje. A že by oni plánovači ánung neměli?
Protože tam plánovali lodní dopravu.
Přitom by úplně stačilo (a určitě se i vyplatilo - pokud má být skutečně mnohem sušší klima) zadržovat v kanále vodu.