Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Dobře vám jebe,
kam se na vás hrabe Janyška. A to myslím upřímně,
Myslíte, že život v Severnej Korei
je jednoduchý? Nie.
Provincie
[]
Administrativní členění Severní Koreje.
Čagang (자강도; 慈江道)Severní Hamgjong (함경북도; 咸鏡北道)Jižní Hamgjong (함경남도; 咸鏡南道)Severní Hwanghe (황해북도; 黃海北道)Jižní Hwanghe (황해남도; 黃海南道)Kangwon (강원도; 江原道)Severní Pchjongan (평안북도; 平安北道)Jižní Pchjongan (평안남도; 平安南道)Rjanggang (량강도; 兩江道)
Re: Myslíte, že život v Severnej Korei
Ano, je to k zbláznění, Andréši :-))
Viem nekolko jazykov
Napríklad po Francúzsky, po angesky a po foldynovsky.
Bez nápovedy a z patra.
Písala mi babička z Šumavy
Vraj rada chodí za vnůčatami a chodila len dva razy za rok. Teraz, čo zme urobili tie nové zákony, chodí tri razy.
Keď mi dáte zlatého leva
dám vám sedemsto korun na duochodku.
Ale viete čo. Dám devetsto.
Re: No, moc jste nediskutovali
No lebo by som vas dal dal do vlady ako mimoriadny bod.
Re: No, moc jste nediskutovali
Tak vidíte, Ivoši, jak veš v kožichu. :))
Dobrou.
Re: No, moc jste nediskutovali
Tiež mam mladú ženu. Kamaráti sa s kvetinárom, tak znížime deoehačko na kvetiny,
Súdružka Kombercová nás isto podporí.
VRBA S PLZNÍ DOHRÁL A SPARTA BUDE HLEDAT KOUČE
Vrbova epizoda v Plzni končí.
Tu-ááá.
Re: VRBA S PLZNÍ DOHRÁL A SPARTA BUDE HLEDAT KOUČE
To bych netvrdil.
Tak ještě jednou - Ml. Boleslav : Sparta, 4 : 3
7gólů za zápas, to se musí líbit.
Re: Tak ještě jednou - Ml. Boleslav : Sparta, 4 : 3
Boleslavákům určitě.
Re: Tak ještě jednou - Ml. Boleslav : Sparta, 4 : 3
Každému kdo má rád fotbal.
Nehonit Gretu, vyzářit dopadající energii do vesmíru
Překlad pomocí Google Translate:
... Jejich vynález vypadá hodně jako solární panel. Plochý kovový panel je pokryt vrstvou materiálu - high-tech film - vynalezené trio. Materiál odráží světlo a teplo slunce tak účinně, že teplota pod filmem může klesnout o 5 až 10 stupňů Celsia (9 až 18 stupňů Fahrenheita) nižší než vzduch kolem něj. Systém trubek za kovovým panelem je vystaven této chladnější teplotě a chladí tekutinu uvnitř, než je vyslán do současných chladicích systémů.
Toto ale musí pro lidstvo zařídit technici, nikoliv politologové a političtí komentátoři.
Re: Nehonit Gretu, vyzářit dopadající energii do vesmíru
A co magnetismus Země a Slunce ? Dzp.
Video - Pouze pro lidi znalé angličtiny
https://youtu.be/7a5NyUITbyk
Re: Nehonit Gretu, vyzářit dopadající energii do vesmíru
Nevíš? To je ale tím tvým nedostatečným vzděláním.
FABULOSNÍ NARATIVY BY ZDE NEMĚLY MÍT MÍSTO
... čímž nemyslím výplody evidentně patologických mozků.To je práce pro psychiatry !!!
Tu-ááá.
Re: FABULOSNÍ NARATIVY BY ZDE NEMĚLY MÍT MÍSTO
Vobr!!! Voni jsou enteligent, přímo makabrózní. Tramtadadá. Dík za takové osvěžení.
JEN VĚDA NÁM MŮŽE ŘÍCI, CO SI MÁME MYSLET.
Takové tvrzení je ale drzé, co ? Většina lidí odpoví na takovou otázku, ano, je. Zorientovaní však, tedy znalci kompozitivní teorie, takto nejvyššího vědeckého popisu a výkladu lidského světa, kteří vědí o čem je řeč, řeknou - není. Je totiž pravdivé. O co tedy jde ?
Lidský svět, tedy svět lidí, takto jen terminologická analogie třeba světu koní, tedy koňskému světu, vyrostl samovolně bez zásahu jakékoliv myslící řídící autority, zejména z účinkú z obchodu. Motorem jeho vývoje byla nekoordinovaná aktivita jednotlivců, ne jejich záměry. Kdepak by na to naši prapředkové, ale také naši předkové a my, kde bychom na to vzali rozumovou a inteligenční výbavu a kapacitu ? Ty jsou produktem vývoje, ne jejími autory. A lidský svět je tak složitý a řízený tak složitými spontánními mechanismy, zejména jeho vnitřním spontánním řádem, který ho uspořádává, reguluje a zachovává, že je zcela absurdní si myslet, že tomu všemu, velíme my, lidé.
Lidská mysl, lidský rozum a inteligence se vyvíjely v čase a v prostoru souběžně s vývojem lidského světa a je jasné, že se staly také zdrojem poznávání a také teoretického vědění o všem, co lidi obklopovalo. A to vždy jen na úrovni doby, kterou bychom zpětně posuzovali. Dokonce můžeme říci, že staří mudrcové na tom byli podstatně hůře, než my, přesto, že jejich výroky uctíváme dodnes, jakoby by to byly výroky Bohů. Mnohdy jsou však neúplné, zavádějící nebo zcela nepravdivé.
Re: JEN VĚDA NÁM MŮŽE ŘÍCI, CO SI MÁME MYSLET.
Pozorováním světa a souběžným vývojem výše jmenovaných nástrojů vědění vznikla věda. Tedy systematické zkoumání toho, co je kolem nás a co potřebujeme vědět pro vývoj ještě efektivnější. To je motor vědeckého zkoumání, ne vědění pro vědění, které by nebylo použito v reálném světě a pro užitek těch, kteří takovou činnost kdykoliv tak nebo tak financovali. Věda není pro zábavu, věda byla vždy pro užitek. Systematické vědecké bádání nejen, že posunovalo a posunuje lidstvo vpřed po technické stránce, ale také zjišťuje, a nic jiného a nikdo jiný to nedělá, než vědci, kde by se také vzal, na jakých principech vyrostl a stojí lidský svět a jak vzniklo úplně všechno, tedy také samotný nástroj zkoumání - lidská mysl. Lidská mysl je tedy vědou použita i jako nástroj ke zkoumání sebe sama.
Vraťme se však k nadpisu, tedy k tématu článku. Jak souvisí jeho provokativní obsah s tím, co píši ? Zcela zásadně. Vždyť to, co věda předložila lidstvu k jeho vzdělávání není ničím jiným, než jediným skutečným a prověřeným věděním, i když i samotná věda se vyvíjí a jejím skutečným posláním je vyvracení hypotéz a teorií. Do doby, než jsou vyvráceny, jsou považovány za obecně platné. Kdyby takový vědecký postup neexistoval, nebylo by ani vědeckého pokroku, tedy vyššího a vyššího vědění. Z toho také samozřejmě vyplývá, že ne všechno, co lidi vědou nazvou jí také je. Viz marxismus, který nebylo možné v době jeho vzniku vyvrátit prostě proto, že se zdálo, že když vyhovuje lidským primitivním instiktům a naivním představám, že platný být musí. Tehdy chybělo to, co víme dnes. Lidský svět je neodvolatelně spontánním řádem. Marxova teorie byla tedy vědou, kompozitivní teorií, vyvrácena.
Re: JEN VĚDA NÁM MŮŽE ŘÍCI, CO SI MÁME MYSLET.
Ano, bylo potrzeno znovu sdělení v nadpisu. Jen věda nám může říci, co si máme myslet. A to obě její základní větve. Tedy přírodní i společenská. Vždyť ze závěrů prvně jmenované jsou děti a studenti všech věkových kategorií zkoušeni až do konce života. 1+1=2. I to je vědecký závěr. A miliony dalších. Nikdo se nad tím nepozastavuje.
Je skutečně tristní, že výsledky relevantní vědy společenské, tedy kompozitivní teorie, do škol zatím nepronikly. Platí totiž pro ně totéž, co v případě 1+1=2... Dzp.