Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Re: Jsou v terezínských krádežích zapleteni Romové?
Je to asi smutné, ale vlastně ano.
Re: Jsou v terezínských krádežích zapleteni Romové?
Zloděj s takovou životní průpravou a zázemím si asi nevybírá. Oproti němu zcela evidentní podílník na uvedeném trestném činu dle policie výborně spolupracuje. S kým? Asi jak kdy.
Re: Jsou v terezínských krádežích zapleteni Romové?
ach jo, to jsou zase bombastické kecy. Naprosto beze slova necháváte lítat po republice nácky, tady na Psu žvanit všechny Hastrmany a Juchelky, kteří by chtěli vystěhovat Židy někam za Gronsko a nezastřeně obdivují popírače holocaustu, je vám úplně jedno, jestli stát vyjebal s Tugendhatovými, imrvére řešíte židobolševické spiknutí a najednou je jeden zlodějíček "těžko smazatelnou skvrnou na prestiži romského národa". To je pokrytectví non plus ultra.
Romové se jistě budou distancovat hned, jak se bude Český národ distancovat od činu překupníka. Můžete začít hned teď.
Přinejmenším zdejší diskutující si myslí, že překupník
taktéž patří do lochu a měl by mu být navíc zabaven majetek. Tedy pokud se věrohodně prokáže překupnictví, které je ovšem v mnoha případech evidentní.
Naposledy to tu bylo včera.
Na co se učit dějiny,
když je stejně vždycky někdo přepíše podle momentální potřeby.Imho,do státních škol alias public school dá své dítě jenom cvok.
Re: Re: Na co se učit dějiny,
Spíš kupodivu horší. Zde můžete proplout soukromými vzdělávacími ústavy nedotčeni vzděláním - nanejvýš z vás vychovají dynamickou, nefrustrovanou (neukázněnou) sebevědomou, avšak blbou osobnost. Ale rodiče to přijde na dost peněz.
Re: Re: Re: Na co se učit dějiny,
On by ten výběr vypadal podstatně jinak, kdyby bylo nutno platit za každou školu. Takhle je ten trh značně nakur ven. Státní "zadarmo", soukromá za peníze cash, ale na tu státní platíte tak jako tak.
Re: Re: Re: Re: Na co se učit dějiny,
No, vona ta státní má totiž jakási elementární kritéria kvality...Soukromá spíše výjimečně.
Re: Re: Re: Re: Na co se učit dějiny,
na tu soukromou taky platím ... málokterá jede jen za svoje ...
Re: Re: Re: Re: Re: Na co se učit dějiny,
Ale nedoplácíš. Co to dělá s trhem a výběrem Ti jistě vykládat nemusím.
Re: Re: Re: Na co se učit dějiny,
Snad to státní maturity aspoň trochu srovnají do latě.
Re: Re: Re: Re: Na co se učit dějiny,
Neřekl bych. Všichni budou fixlovat.
Re: Re: Re: Re: Na co se učit dějiny,
A jak by to ty maturity mohly udělat. A vy víte, k čemu bude maturita nematurita (ty lehčí, se kterou se dál nedostanete)? Co se stane, když 50 procent neuspěje? K čemu bude učňák s maturitou, když tu obtížnou nezvládnou a ta lehká je já nevím na co?
Kupodivu s vámi musím souhlasit......Re: Re: Re: Na co se učit dějiny,
ale dost mě to u modroptáčníka překvapuje, že aniž si to uvědomuje, nepřímo potvrzuje že soukromé nemusí znamenat lepší..... a zkuste se zamyslet i v jiných oborech.... třeba vám to dojde taky..... co? no že lepší je vždy lepší bez ohledu na privátní či veřejné...... záleží totiž ...ku podivu... na lidech a jejich motivaci.... někdy i blbá motivace můžetotiž být dobrým motorem, ale není to vždy bohužel pravidlem.....
"matematickému uchopení reálného světa"
Skutecne by me zajimalo co znamena matematicke uchopeni a co znamena realny svet.
Mohl by mne to nejaky mnozinove zdelany Modry Matematicky Wyyebanetz vysvetlit?
Re: "matematickému uchopení reálného světa"
Jejdamane, kakouši,na tebe jsem zapomněla - ty máš taky každý den jiný nick! Ale naštěstí ho nikomu nekradeš a jsi okamžitě rozeznatelný podle wyyebantze nebo qeekantze.
Meranbuto,
odpověď je skryta v otázce, proč je pí 3.14......... a ne třeba 66.289....................
Re: "matematickému uchopení reálného světa"
a opět ŽAK0K0T! Séřmež kolektivně na něj!
Re: "matematickému uchopení reálného světa"
No že dva jsou vlastně hlouček
Důkaz hlouposti
Kromě obvyklých ideologicky zabarvených polopravd a dezinformací, tak častých pro mnohé autory příspěvků do Neviditelného psa, dokazuje Vlk svou hloupost také tvrzením o šílenosti části matematiky zabývající se pojmem množina. Za domácí úkol by si měl vzít učebnici matematiky a dokud se nenaučí důkazy alespoň těch nejjednodušších vět, měl by se zdržet podobných laických výroků vzbuzujících útrpný úsměv.
xtl,
no ale v něčem má přece jen pravdu, samotná znalost množin vás neučí přepočítat si RPSN úvěru, který uzavíráte a nebo když vám někdo slibuje výhodné splátky.
Re: xtl,
Jukněte na tohle Ivane http://sumavak.bloguje.cz/681614-o-teorii-centralne-rizene-ekonomiky.php
je to moc zajímavé.
Potřebujeme vzdělané lidi ? A proč jim tedy blbneme hlavy ?
Kam se člověk podívá, tak všude jen samá dezinformace, polopravda, mediální manipulace. Media přestávají být nástrojem vzdělávání, rozšiřování obzorů a výměny názorů. Stala se zbraní jedněch proti druhým.
Nikdo se nesnaží vysvětlit, v čem spočívá podstata klimatických změn, jaká je skutečná historie Tibetu, proč je či není nutná větší integrace evropských států, co je pro a co proti "nezřízenému" konzumu ......
Bohužel na tomto blbnutí hlav se podílí měrou ne nevýznamnou i autoři zdejších úvodníků a většina diskutujících.
Kde že objektivní, korektní a slušná internetová fóra jsou ?!?
Re: Potřebujeme vzdělané lidi ? A proč jim tedy blbneme hlavy ?
Ale snaží, jen nesmíte koukat na seriály a číst Blesk či (Rudé) Právo ......
Re: Re: Potřebujeme vzdělané lidi ? A proč jim tedy blbneme hlavy ?
Ano, čtěte radši modrou frontu Dnes, například na druhý den potom, co Čunek "skartoval" omylem mu vydaný diář jeho asistentky Urbanové, což byla v podstatě událost dne, jsem o tom v modré frontě nenašel vůbec nic, namísto toho tam byly skoro tři strany věnovány apartmánu co si koupi Gross na floridě.Takovou servilitu k vládě pamatuji opravdu naposled v Rudém Právu. MfD jsem si před několika lety kupoval denně, dnes je to směšný pravicový bulvár.
Re: Re: Re: Potřebujeme vzdělané lidi ? A proč jim tedy blbneme hlavy ?
Tak to já ji nekupoval nikdy. Ale na internetu najdete potravu pro oranžgutany i pro liberály.