Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: "A tady je spousta lidí
Myslím, že čeští emigranti nikde žádny terorismus nespachali.
Re: "A tady je spousta lidí
Já ale píšu o Češích v ČSR v roce 48, ne o emigrantech. Škodili jiným Čechům a představovali bezpečnsotní riziko.
Re: "A tady je spousta lidí
To hráblo jen vám, komumnistům. To, že nevíte, že jí jste, rudočerná interancionalistko, na věci nic nemění... Dzp.
Re: "A tady je spousta lidí
To jsem si všimla, že pořad odklanite.
Mě je po tom úplně houby, co dělají arabové u sebe doma. Řeč je o pristehovalcich.
Re: "A tady je spousta lidí
Já zase píšu o bezpečnostním riziku.
Re: "A tady je spousta lidí
hlavním bezpečnostním rizikem jsou ti připrchlíci.
Re: "A tady je spousta lidí
Neboli o koze, když je řeč o voze, neboli odklanění.
No a z nějakého důvodu chcete naše stávající bezpečnostní rizika ještě zvýšit, přidat k ním další.
Víte o tom, že ČR je desátou nejbezpečnější zemí světa? Pro mě je prioritou tohle udržet.
Pro vás je z nějakého mne neznámého důvodu tohle zničit. Proto se neshodneme.
Re: "A tady je spousta lidí
Bezpečnostní riziko je velké. Kdo si neumí obhájit svoje teritorium nemá právo na život. Naše teritorium je ČR.
Re: "A tady je spousta lidí
To hráblo jen vám, komumnistům. To, že nevíte, že jí jste, rudočerná interancionalistko, na věci nic nemění... Dzp.
Re: "A tady je spousta lidí
Máme dost lidí v ČR, kteří představují bezpečnostní riziko. S těmi se musíme vypořádat sami a ne je poslat někam jinam.
Re: "A tady je spousta lidí
Pokud souhlasíte, že dopadneme jako původní obyvatelé Ameriky, je to Váš pohled na věc a nebudu Vám ho vyvracet. Ovšem dovoluji si upozornit, že dnes je nás v Evropě poněkud větší množství a bude to tedy větší řežba. Uvědomujete si to?
Re: "A tady je spousta lidí
Ti Haličtí, Irští, atd přistěhovalci si nevnucovali svoje náboženství, tradice a p. lidem v zemi do které se přistěhovali. Nešli tam pobírat sociální dávky, šli tam tvrdě pracovat. Navíc, tam byli přistěhovalci všichni.
Re: "A tady je spousta lidí
Paní Martinovská, stejně jako Vy, nevidím tolik rozdílů mezi tehdejšími imigranty a těmi dnešními. Jistě, Islám je obrovskou zátěží, která jeho vyznavačům komplikuje život, ale v tom nevidím příčinu, proč je nesrovnatelná celá imigrační situace dnes a ta na nový, Americký, kontinent.
Ten rozdíl je v naší společnosti, tedy v podmínkách, do které příchozí přichází. Noví budoucí Američané totiž neměli jinou možnost, než se vlastními silami postarat o to, aby druhý den měli co jíst, kde hlavu složit. Nikdo jim nenabízel ochranu jakýchkoliv práv, nehleděl na jejich náboženství - ve smyslu, že jsou kvůli němu nějak citlivější a zasluhují ochranu. Prostě a jednoduše, měli základní motivaci ke svému přizpůsobení se a spolupráci s dalšími lidmi - existenční tlak. Jediné, čeho bylo v Americe pro kohokoliv dosti, byl prostor a svoboda. Ovšem svoboda zaplacená odpovědností za vlastní život, často i životem samým.
Opravdu chcete jejich situaci a situaci dnešní, zejména současný stav společnosti s jeho přemírou ochrany na úkor osobní odpovědnosti a svobody, srovnávat?
Re: "A tady je spousta lidí
Kolik je to hromadně podle vás? Já myslím, že když přijde nelegálně milion lidí, tak je to invaze nebo hromada lidí na cestě.
Re: "A tady je spousta lidí
Za druhé: všude, kde se usazují, nepředstavují bezpečnostní riziko, to je novinářské zjednodušení. Jsou i případy dobré integrace.
Re: "A tady je spousta lidí
Kde? V Paříži, V Londýně? Tady , těch, kteří přišli už před časem, těch většinou ano...Nebylo jich ale mnoho na rozdíl od Vietnamců, kteří se integrovali všichni.
A NĚKTEŘÍ JSOU VÝBORNÍ PILOTI
... ono trefit se do těch dvojčat v New Yorku nebylo jen tak !!!
______________________________________________
Tu-ááá.
Re: "A tady je spousta lidí
Integrace takového počtu lidí, kteří mají jiný životní styl, jiný hodnotový systém, jiné náboženství je z biologického hledisky nemožná. To je na dlouhou diskusi. Jsem ochotný ji s vámi absolvovat.
Re: "A tady je spousta lidí
Pane Kulheime, napsal jste to i za mne. :-):-)
Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Vojenskou katedru VŠ mám bez ztráty květinky a kdybych neměl kádrový hrb, tak bych odešel do civilu jako poručík a po dvou cvičeních bych byl kapitán v záloze. Alespoň vidíte, jak trpím, když jsem skončil, po dvou cvičeních, jako četař . Za to můžou Kajani. :-):-):-)
Re: Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Kdy já se dočkám rehabilitace? Ha? :-):-):-)
Re: Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Ale kdepak, dacane rudočerný, sloužící rudé ČSLA do posledních sil... Duzp.
Re: Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Chcete se válet v rozblácených zákopech? Nebo jste byl letec?.. 8)
Re: Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Byl jsem prosím ženista, neboli bigoš. VÚ Litoměřice, kasárna pod Radobýlem, alezařazen po základním výcviku to ženijního praporu tankové divize Plzeň Slovany. (1978-79) Stavba , či destrukce mostů, minování a odminování, zprůchodnění a stavba cest, logistika vojsk menáží počínaje a stavbou latrin konče a nikoli nakonec vytyčovatel hřbitovů. _:-):-):-)
Re: Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Ženisti jsou pořád vítaní ~ aspoň soudím podle toho, že je naši ministři války obvykle nabízejí do různých problémových oblastí. Já byl sice spojař, ale kvůlivá ideové narušenosti u železničního vojska ~ paradoxně jsem si ještě přivydělal při několika nucených pracech na výrobě kolejových polí. I v létě docela makačka, zvlášť s mašinou, jejíž název si už nepamatuju, která utahovala vruty do pražců ~ když se nasazovala na pole, co už bylo čtvrtý nebo pátý v jednom štosu, čili do výšky, fuj tajbl; jednou to málem zavalilo jednoho záklaďáka. Můj o 15 let starší kolega ale na vojnu vždycky vzpomínal jako na zlatou dobu svého života. 8)
Re: Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Dělal jsem u dráhy jako student a tak traťové operace na kolejovém svršku znám dost dobře. Motorové podbíječka a utahovačky tehdy byly pouze u vojska, já to s dědky dělal ručně, ale byla to nádhera. Vojnu jsem protrpěl a vůbec byla uličkou ústrků , nicméně po odborné stránce to bylo moc zajímavé a teprve později jsem to shledal velmi přínosné.
Re: Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Nu, nevím. Mně vojna celkem nic nedala ~ od začátku do konce de facto volnější forma žaláře. A jinak ji nevnímám ani dnes. Na kolejovém svršku jsem nikdy nemakal ~ na to byly vycvičené stavební čety. My z ústředny jsme jen občas museli pomáhat plnit plán na 105% ... 8)
Re: Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Je zajímavé, že si o vojně s kolegy vyprávíme dodnes neuvěřitelně srandovní historky a přitom se shodujeme na tom, co říkáte Vy. (volnější forma žaláře.) Já byl v těch četách. Od té doby nejezdím rád vlakem. Vím, co je to za blbce. :-):-):-)
Re: Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Jízda vlakem je pro mě před jízdou autobusem ~ od dětství do teď. Ačkoli cenově... Ale před rokem a půl jsem si užil trať Košice-Praha ~ ve dne, v létě, napravo od trati nádherné panorama Vysokých Tater a později Roháčů, atd... A courat od okénka napravo k okénku nalevo, když bylo něco zajímavého tam... 8)
Re: Vobře! Kapitán v záloze jsem měl být právem.
Asi máme na ZVS dost podobný názor. Je pravda, že po odborné stránce jsem dosáhl nemalých úspěchů (kde si dneska můžete vystřelit z RM vz70 :-) ) Ale způsob velení, tzv. subordinace, je mi velmi cizí, už od malička jsem měl problémy uznat autoritu nařízenou shora a nekvalifikovanou. No, ale beru to tak, že jsem za a) splnil svou občanskou povinnost, což pro mne není vůbec prázdná fráze b) kdyby fakt něco ruplo, jako že asi časem rupne, nebudu se motat s kosou jak Maďar v kukuřici :-)