Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Právě jsem shlédl vystoupení Dr. Ryndy
jo tenhle společenský vědec by se vyjímal mezi chlapy někde "Na Růžku". Taky tak chytrej...
Re: Re: Právě jsem shlédl vystoupení Dr. Ryndy
Tohle by´s nam stamgastum "Na Ruzku" do voci ale nerek ! ;-)
Re: Re: Re: Právě jsem shlédl vystoupení Dr. Ryndy
no on se i v té TV díval každou chvíli někam jinám...
Re: Re: Re: Re: Právě jsem shlédl vystoupení Dr. Ryndy
;-) ...chvilema opravdu vypadal ze ocima hleda nedokourenyho jointa;-)
Re: díky madam Kuchtové stejně nebude ....
Nezapomeňte na oblíbenou málempresidentku Petru Olověnou.
Jakápak věda ,to jsou hlavně experti a poradci Re: Právě jsem shlédl vystoupení Dr. Ryndy
Copak on nad něčím bádá ? Vždy%t je to knihovník
žako - problém s auty a parkováním
parkování se již řeší. Začíná to být a hlavně v budoucnu bude jedna z významných nákladových položek vlastnictví auta. Tyto náklady jsou již nyní značně vysoké a je překvapující to obrovské množství aut v Praze. Ale jen na první pohled. Pravdou je, že značné množství těchto aut je služebních (nad 50%?), přičemž řada firem umožňuje služební auto i zcela nesmyslně zaměstnancům v profesích, kde to je hodně diskutabilní (účetní, marketing ...). V podstatě je to problém nesouladu poptávky a nabídky pracovních míst především v Praze, kdy svěření auta je bonus zaměstnanci a daňově výhodnější než přímý plat, kde je šílené zdanění.
Se srovnáváním daní (díky ODS) tento rozpor bude pomíjet a dá se předpokládat, že řada firem svůj vozový park bude regulovat. Navíc samozřejmě firmnám porostou náklady za parkování. Souhlasím s tebou, že počet aut už je naprosto neúnosný. Pokud je ale vlastnictví auta pro firmu daňově výhodnější, než jiné bonusy zaměstnancům, můžete socialisté vymýšlet zákazy a limity, jaké chcete a bude to na howno ...
Re: žako - problém s auty a parkováním
Pochop ze rec je o tom co je za horizontem ne na spicce tveho zaneradeneho rypaku ci dokonce v tve smrdute zadnici
stále dokola
když ti někdo slušně odpoví a ty při čtení zjistíš, že vůbec nevíš, která bije, tak začneš být sprostej....
Re: stále dokola
Mozna ze by prodavaci bezucelnych pocitacovych programu pomohlo kdyby ses do me prestal navazet. Mimochodem, vyse uvedena veta naprosto presne vystihuje podstatu tveho chapani veci.
Mili ideologicky zaslepeni magori
Zadne garage a zadny trh s nedostatkem kapacity nic neudela. Muzete si postavit pod kazdym barakem 20-ti patrovou garaz a nasrat do ni auta, ale ty auta musi mit kudy jezdit a kapacita silnic je omezena.
Nebo tomu snad mam rozumet ze trznim zpusobem zbourate vsechna mesta abyste mohli zvetsit silnice a nasledne sem trznim zpusobem atraktujete mesic (nebo najeke jine vesmirne teleso) abyste pomoci jeho hmoty zvetsili Zemekouli? Super napad - ja si otevru firmu na vyrobu vrtuli ktere si kazdy bude muset zasadit do pr/dele aby kompenzoval zvetsenou zemskou pritazlivost.
Gillesi,
experimentálně jsme ověřili, že to byl právě socialismus a plánované hospodářství, které se neustále potýkalo s nedostatkem kapacit.
Re: Gillesi,
protože nefungovala zpětná vazba vztah nabídka/poptávka/cena. Nefungoval objektivní soudce rozdělování - svobodný trh
Re: Mili ideologicky zaslepeni magori
ano, pruchodnost ulic by se po přesunutí aut do garáži zhruba zdvoj až ztrojnásobila. Dobrý postřeh.
Re: Re: Mili ideologicky zaslepeni magori
Soudruhu kapitane, pochop ze rec je o tom co je za horizontem ne na spicce tveho zaneradeneho rypaku ci dokonce v tve smrdute zadnici.
Re: Re: Re: Mili ideologicky zaslepeni magori
vidím, že Tvá mysl se prohání pustým mozkem jako myška v kole. Tak si zkus uvědomit, že budova která bude mít již odpovídající počet garázových míst, nebude tuto potřebu neustále nesmyslně navyšovat, ale ta potřebná kapacita bude prostě odpovídat potřebám zhora omezeným ubytovací kapacitou budovy samotné a dále cenou parkovacího místa. Jak tady píší jiní, rovnováha mezi potřebou, nutností a cenou toho lze velice snadno dosáhnout. Pokud nebudeš moci zaparkovat u dveří svého bytu, nech si to na okraji Prahy a neser se do města.
Re: Re: Re: Re: Mili ideologicky zaslepeni magori
Zrejme ti od toho residovani v analu ruskeho generala nejak zalehly usi a zalepily se ti voci. Nejak ti furt nejde do tveho atrophovaneho nanomozku ze komunikace maji omezenou kapacitu na to aby po nich mohli vscichni sem a tam bezucelne drandit i kdyby si kazdy sve auto na noc narval treba do pr/dele.
Re: Re: Re: Re: Re: Mili ideologicky zaslepeni magori
nevím co chceš řešit dřív, komunikace nebo parkovací kapacity? Pokud bude časově náročnější jezdit autem než městskou dopravou, budou lidi v trmvaji či metru. Máš nějaký problém? Musíš jezdit na koncerty autem? Kytara se dá vzít do ruky ne? Co Ti máme pořád radit jak se máš dopravovat. Zkus metro, tramvaj nebo autobus, Praha má tenhle systém lepší než řada větších měst. Co si pamatuji, v Torontu tolik autobusů nejezdí.
Re: Mili ideologicky zaslepeni magori
vy zjevně nechápete, že svobodný trh pojem nedostatek něčeho vůbec nezná. Rovnovážný stav je udržován poptávka/cena/nabídka
Re: Re: Mili ideologicky zaslepeni magori
Upadl ti na hlavu svazek heykalismu-kakanismu nebo marxismu leninismu?
Re: Re: Re: Mili ideologicky zaslepeni magori
co k tomu máte konkrétně, kromě toho, že se projevujete jako bolševický pitomec ?
Re: Re: Re: Re: Mili ideologicky zaslepeni magori
Za to je samozrejme pitschovina.
Re: Re: Re: Re: Re: Mili ideologicky zaslepeni magori
jo tak to je argument
A Gille,
udělá, třeba se začnou produkovat menší auta :-))) Živočišné druhy reagují podobně. Někdy se zmenšují, jindy zvětšují a tak pořád hledají optimální velikost vzhledem k měnícím se podmínkám.
Re: A Gille,
Co je na tom trzniho ze je nekdo prinucen se adaptovat? Howno. Jen to potvrzuje ze volny trh je v tomto pripade na howno.
Re: Re: A Gille,
právě v tom, že nefungují zpětné vazby a pro neschopnost se adaptovat socialismus nikde dlouhodobě nefunguje
to Jarda dnes 11:12
Jardo, říkáte, že na této planetě se může uživit možná ještě jednou tolik lidí, kolik je jich zde dnes - v tom není problém ... Já ho tam vidím. Nejde o to, kdo chce nebo nechce manuálně makat, na většinu prací jsou více či méně vymyšlené strojky. Ale lidstvo se nechce jenom živit. Chce se mít i dobře: auto, PC, TV, chata, dovolená u moře, cestování, etc...
Číňani a Indové třeba nemají hlad, ale co když budou (a oni budou!) chtít stejný životní styl jako vy, nebo abych nepersonifikoval, jako střední třída na západě. Do každé čindické domácnosti myčku nádobí, varnou konvici, mikrovlnku, sporák, auto... Proto tvrdím, že lidí je jako (dle Žaka) s*aček. Maximálně dvě děti do rodiny, to je nejjedodušší řešení do budoucna. Jen jestli není pozdě..