Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Re: Tak fajn.
Zastávejte si, co chcete (btw. co je na kamerách nesystémového? Už teď vás leckde hezky vyfotí), když se prokázalo, že u nás vaše systémové řešení nefunguje (a že by začalo fungovat, tomu nevěřím), je třeba ho nahradit jiným řešením.
Re: Re: Re: Tak fajn.
pokud stále mluvíme o bonzokamerách, které by obsluhovali a pořizovali si občané, pak posílali svoje klipy policajtům, tak to má k systému rozhodně hodně daleko.
přesně naopak
já se snažím vnímat člověka v jeho přirozennosti. A často je to vlk a ne beránek. Idealizovat si občany, to byla doména komunistů. Zákon je potřeba respektovat, ale také mít na vědomí, že bez systematické kontroly ho značná část populace respektovat prostě nebude a můžete se třeba uprskat vzteky a ukroutit si hlavu ....
Ještě existuje jedna možnost.
Ještě existuje jedna možnost. Zrušit dopravní policii bez náhrady a volat rovnou likvidátory pojišťovny (resp. exekutora, pokud někdo není pojištěn). Výsledek bude stejný, policie je stejně jen na ten papír pro pojišťovnu.
Re: Ještě existuje jedna možnost.
no, já jednou havaroval vysoko na severu, nějakej němes s přívěsem mě smetl do lesa, no a policajti nic. jen se zeptali, jestli je někdo zraněnej a že ať to vyšídím s pojišťovnou. auto na šrot ...
no nakonec jsem z nich tu bumážku vyloudil. napsali to norsky a asi dvě řádky.
Pro nové příchozí ,abyste věděli kdo jsem
Dne 7.ledna 1971 se konala 196. schůze předsednictva ÚV KSČ, která jako 16.bod pořadu (byl tehdy tajný) k němu přijala den poté usnesení pod č.j. P 8854, ve kterém se rozhodlo o vytvoření centrální evidence „pravičáků“, aby mohli být sledováni, izolováni, aby jim byla znemožněna protistranická činnost a případný návrat do exponovaných profesí. Šlo o „exponenty pravice z řad bývalých členů strany, z řad bezpartijních i členů jiných politických stran a členů různých organizací vzniklých po lednu 1968 (KAN, K 231 apod.). Šlo o představitele pravicového oportunismu, revizionismu, organizátory protistranických, protisocialistických a protisovětských kampaní a nátlakových akcí, o nositele oportunistické ideologie“.
Na tento seznam se dostalo 6335 osob z tehdy 15 milionové ČSSR (srov. jen počet agentů STB šel do statisíců a za normalizačního režimu Husáka a Jakeše bylo členů KSČ více než půldruhého milionu).
Osobní poznámka: Pro mne bylo ctí, když jsem si po „sametu“ v Lidovkách dne 1.září 1992 přečetl, že v seznamu je i moje jméno s datem narození, profesí a bydlištěm. Překvapilo mě pouze, že z celé dospělé populace nás takových bylo pouze půl promile, čili pouze jeden „nepřítel“ na dva tisíce obyvatel. Nyní je těch antikomunistů snad víc než samotných obyvatel.
Re: Pro nové příchozí ,abyste věděli kdo jsem
No, tak teď i nově příchozí vědí, kdo jste... Moje babička, byla také od Jablonce, říkávala, že samochvála smrdí. Ta vaše ne?
Předpokládám,
IP. 88.100.57 : Předpokládám, že si pozorný čtenář všiml, že se opět kterýsi anonym blýskl textem, který si "vypůjčil" - a neorganicky zařadil bez mého souhlasu do této diskuse. Přivítal bych, kdybyste podobné praktiky odsoudily! Děkuji !
Přivítal bych, kdybyste podobné praktiky odsoudili !
Pouze gramatická oprava - viz nadpis!
Re: Přivítal bych, kdybyste podobné praktiky odsoudili !
Omlouvám se, že neprověřuji každou adresu. Nicméně váš text to je a dříve nebo později byste ho sem určitě přilepil... organicky, samozřejmě.
Rád bych to nechal na sobě...
IP.88.100.57: O tom, kdy svoje texty zařadím na diskusní stránku, bych si chtěl rozhodovat sám. To se snad dá pochopit. Víte-li, co já udělám "určitě" - jak píšete - pak víte víc, než vím já. K té jistotě gratuluji!
takže místní socialisté pro řešení vysoké úmrtnosti na D1 navrhují
a) neřešit systém, ale počkat si na uvědomělejsšího občana (tuhle myšlenku my starší dobře pamatujem)
b) do každého auta instalovat kameru a nechat občany, aby se udávali navzájem
Které z těchto komunistických křídel zvítězí Kajane? Konzervativní komunisté či nová generace?
Re: takže místní socialisté pro řešení vysoké úmrtnosti na D1 navrhují
Navrhuji liberální řešení - přestat se o dálnici starat. Rychlost pak poklesne natolik, že už nebude nebezpečná.
Re: Re: takže místní socialisté pro řešení vysoké úmrtnosti na D1 navrhují
takhle to řeší Poláci
Re: Re: Re: takže místní socialisté pro řešení vysoké úmrtnosti na D1 navrhují
A co, spokojenost?
Re: Re: Re: Re: takže místní socialisté pro řešení vysoké úmrtnosti na D1 navrhují
určitě. svého času tam člověk potkával volský potahy, zejména takhle v podvečer.
ostatně, já bych zrušil všechna pravidla. např. bych povolil jezdit na které straně chci a jak chci rychle. bylo by to rychlé ...
Re: takže místní socialisté pro řešení vysoké úmrtnosti na D1 navrhují
Co je to za blbost - místní socialisté? Ještě jsem k tomu nic neřekla, tak si mě Bzuku laskavě neber do úst. Jediným pravým a autentickým socialistou, který se za to neskrývá, jsem tady já!
Re: takže místní socialisté pro řešení vysoké úmrtnosti na D1 navrhují
Mno, podotýkám, že bod b) je s úspěchem užíván v praxi zejména v bolševickém Švýcarsku. Pokud vím, tak bez kamer. Stačí často pouhé slovo.
Mnohé také řeší přirozený výběr, zejména v nočních hodinách.
A jinak, ať se pan ministr a jeho pan ředitel snaží. Zatím jim to jde jaksi od desíti k pěti, za což pochopitelně může Gross, jak známo.
Re: Re: takže místní socialisté pro řešení vysoké úmrtnosti na D1 navrhují
Re: Re: takže místní socialisté pro řešení vysoké úmrtnosti na D1 navrhují
demagogie není moje silná stránka. To vám rád přenechám, mistře
Re: Re: Re: takže místní socialisté pro řešení vysoké úmrtnosti na D1 navrhují
Jen žádnou falešnou skromnost, milý Bzuku, hovořím k vám jazykem, jakému jste zvyklý.
jeteli jeteli
vůbec bych pokládal za nejhorší, kdyby se práce policie zcvrkla na to , že prijdou ráno do práce a začnou si přehrávat videa od občanů., tak co nam ty včelky všechno nafilmovali. Věřím, že pokud by ten den došlo ke kolapsu hromadné havárie, nedošlo by z toho video a kluci by si hráli Lodě v domění, že všechno jezdí jak má.
Ale mně je úplně jedno, co budou policajti dělat!
Vaše péče o to, aby se nenudili, je opravdu dojemná.
Do práce jezdím cca 15 km tam a 15 zpátky. 9 z 10 dnů vidím po cestě havárku - většinou ťukance (pitomci, co nedodržují vzdálenost), včera 2 auta v sobě, byli u toho hasiči. Pokud vás to nechává v klidu, je to váš názor, ale já tu situaci považuju za kritickou. A "nechat policii v klidu dělat" je podle mě málo.
Re: Ale mně je úplně jedno, co budou policajti dělat!
ano, ta situace je kritická a to je asi jediné, v čem se shodnem. Já opravdu nechápu tu totální absenci kontroly na D1 a naopak neúměrnou penetraci radarů v Praze. Pochopte, když majitel mercedesu nebo BMW (většinou opravdu hovada) projede 5x D1 bez jediného spatření jediného policisty, pojede pak už příště naprosto v klidu 200 i víc. Ani v tom se neshodnem?
Re: Re: Ale mně je úplně jedno, co budou policajti dělat!
Nevím jak s Pepou, ale se mnou určitě!
Re: Re: Ale mně je úplně jedno, co budou policajti dělat!
jo, pepo, já jezdím 27 kiláků do práce a 30 z práce.
Re: Re: Ale mně je úplně jedno, co budou policajti dělat!
bzuku, já si nemyslím, že ty mercedesy jsou největší nebezpečí. jsou to silná rychlá, ale bezpečná auta se skvělými brzdami.
naopak, já vidím nebezpečí ve starých, pomalých autech ve strašlivém technickém stavu a jistě, v kamionech. v řidičích, co nedodržují přestávky a jedou 24 hodim nonstop.
Re: jeteli jeteli
Debilita tveho typu je obzvlast nebezpecna protoze timto zpusobem se da bagatelizovat uplne vsechno.
Takze polopaticky popelari: Cesti ridici / cesi jsou takova neskutecna prasata (a dokonce povazuji - jako bzukopitscha - sve prasactvi za neco normalniho!) ze by policajt musel stat s vytasenou pistoli doslova na kazdem rohu (a za nim by musel cekat kolega s nastartovanym Porsche aby provinilce pripadne honil). Vhodne umistene kamery v hojnem poctu udelaji praci za ne - je bohuzel skoda ze kamery jsou v takovem provedeni ze je mozno detekovat kde jsou, cesi jsou totiz takova prasata ze jediny zpusob jak je naucit chovani (alespon na silinici) je dat jim pocit ze jsou sledovani vzdy a vsude.
Ano, utopicky svet v kterem by nikdo nikoho nespicloval by byl krasny ale realita tehle zbidacene zeme (jak exhibovano idiotickymi bzukopitschami ktere se neustale interne presunuji po dalnici) je jina a vyzaduje naprosto tvrde a neliberalni reseni.
Re: Re: jeteli jeteli
jako motorkář sakra pociťuji, když přejedu do sousedního rakouska či německa. naši řidiči jsou fakt prasa. .ta. a němci u nás se chovají zrovna tak, jinak než doma. asi je to prostředím.
a nejde ani tak o rychlost. jde o jízdy na červenou, nedání přednosti, vynucování si přednosti, slalomy v hustém provozu, vytlačování ze silnice, několikrát jsem zažil.
a nejhorší jsou neumětelové ve straých škodovkách. ti nemají už ani blinkry nebo netuší že se mají používat, odbočení vlevo bez blinkrů nebo bez díání přednosti, odbočování vlevo když někdo předjíždí, nefungující brzdy ... vše jsem již zažil, drazí. strejdové v klobouku ... nejhorší nebezpečí, kam se hrabe mladej hulvát v pajeru ...
Re: Re: jeteli jeteli
Ano, sledovat každého vždy a všude. Už to tady bylo.