Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Stav dálnic je výsledkem
Ty Paraleny mají v šílených představách jistého doktora mediciny (sic) přednost i před život zachraňujícími léky.Astone, rozumprdíte a blbě brečíte.
Re: Astone, rozumprdíte a blbě brečíte.
sákryš, já jsem po změně vlády v r. 1998 ten propastný rozdíl neviděl, i předtím se mluvilo rychle a zajímavě, neumělo se vzít za dobré zákony o topném oleji, uplácelo se v drobných z Honhkongu atd.Re: Re: Astone, rozumprdíte a blbě brečíte.
jenže po roce 1938 se pro korupčníky pole působnosti značně rozšířilo. Braňte se!Re: Astone, rozumprdíte a blbě brečíte.
Problem nejsou socialisti ani oDS, problem je vseobecna civilizacni uroven teto zeme. V teto zemi neumime odstavit ukecane blabolily, neumime rozeznat praci od kecu. S vasim hodnocenim Neffa ovsem souhlasim :o)to ok,
stát má, stát dá. Tato představa je základem naší zaostalosti. No ale to se od ostatních Evropanů moc nelišíme, že.Zase autor nic nepochopil,
ČR je totiž jako střední vrstva. Vše poctivě platí ze svého a postupně se propadá kamsi dolů. Tzv. chudí prý potřebují naší pomoc. A my si sypeme popel na hlavu a dáváme. Podívejte se v bývalé Jugoslávii na nově postavené rodinné domky, podívejte se u nás jak lidé bydlí lidé v panelácích. A to ještě se ukájíme tím, že vykřikujeme, že bydlí levně. Poláci za komunistů křičeli, že když se jim neodepíše západ dluh ve výši 35 miliard dolaru, tak bude u nich komunizmus. Odepsal. Teď z pokladny EU každé 5 Euro jde do Polska. Poláci kříčí že když ne, tak bude veto. My nekřičíme, jenom platíme. Aby toho nebylo málo i za tuneláře. Kdo? No kdo jiný než střední vrstva.Re: Zase autor nic nepochopil,
pane Polansky ono je to o hrdosti, ono je siceneustale zduraznovano polske vlastenectvi a hrdost, jenze je to hrdost hodne pokrivena, ano Polak si od vas klidne pujci aby dame mohl koupit kytku, zebrak ale kavalir, pozdeji vam rekne aby jste mu ten dluh odpustil, ze mu deti placi hlady. EU by se v oblasti prerozdelovani mela zasadne a radikalne reformovat, vzit Polsko do EU bylo silenstvi, protoze ma jedno z nejzaostalejsich zemedelstvi v Evrope, takze uz tak nasponovany agrarni rozpocet EU se jeste vice zatizil dotacemi do polskych zahumneku, jinak ty par hektarove farmy nazvat nelze, pokud by se pri rozsirovani EU pouzival rozum, tak kriteria splnovali pouze Slovinsko, Kypr, Malta , mozna s privrenim oci CR a Madarsko. A to chteji za dva roky pribrat Rumuny a Bulhary, cire silenstvi, obe zaostale zemedelske zeme.Pokud vím,
ODS prosazuje vybudování dálnice přes Hradec Králové a tak podstatně odlehčit D1. To není návrh řešení?Re: Pokud vím,
z jine strany
duvody sou dva - tranzit kamionu bez mytneho (kdosi hrube zaspal a chvilku to potrva - to zni logicky, i kdyz bych obcas na dalnici ty "profesionalni" soubezne jedouci trotly zabijel)a pretizene kamiony, ktere nici nejen dalnici - a tady mi jeste nikdo nevysvetlil, proc neni mozne proste nakoupit vahy a posilit kontroly - dyt by se to za chvilku vratilo a navic by si treba dali pozorHledám zubaře - Szukam dentysty
Re: Hledám zubaře - Szukam dentysty
Rputi, on DRath je neosloví přímo, ale přes firmu 4R s.r.o., která má, krom jiného, ve svém podnikání i zprostředkování obchodu a služeb. Šílené ?Re: Re: Hledám zubaře - Szukam dentysty
Re: Re: Re: Hledám zubaře - Szukam dentysty
protože jeden vládní gauner si přibral ještě většího.Re: Hledám zubaře - Szukam dentysty
noví čeští dentisté nebudou, zubařské fakulty mají od státu limity na počty studentů. Studium je vzhledem k praxi velmi drahé a tak limity není možno zvednout, nejsou peníze, potvrdila nedávno mluvčí ministerstva školství....... Co dodat? Snad jen výňatek ze zprávy Lékařské fakulty UK Hradec Králové: obor M5111 Zubní lékařství (prezenční studium), ročník 2005/2006 Počet přihlášených: 276 Počet přijatých: 77Re: Hledám zubaře - Szukam dentysty
Hned mě napadlo, jak se na to dívá Halladin. Až mu tam Ráth "nasadí" nějakého Poláka....Chorvatské dálnice za tři roky?
Vzhledem k velké četnosti
kritických úvodníků týkajících se dálnice D1 je možno usuzovat, že ji Aston hojně používá, a své emoce si potřebuje někde vylít. Chápu, že v době dovolených mnoho vhodných témat na úvodník není (před rokem novinářům alespoň pomohla tsunami), ale opakování není vždy matkou moudrosti. Zejména ne pro nás chudší, kteří tak jako tak do Prahy raději jezdíme vlakem:-)Re: Vzhledem k velké četnosti
Aston má naprostou pravdu.Jel jsem autobusem do Brna o hodinu déle oproti jízdnímu řádu.Samá objíždka po staré silnici,nebo ucpaná dálnice a jízda krokem.Vlak nic nevyřeší,není možné se vracet o sto let zpátky.To jen tak na okraj.Dálnice se nestaví,nebo jenom tak symbolicky,aby se neřeklo.Opravovat dálnici také nejde kvůli velkému provozu a na jiné silnice zase nejsou peníze.Znám silnice po kterých je problém jít pěšky,když se člověk nedívá kam šlape,tak by se zabil.Jezdím také na motorce a většinou to je šok za šokem,s čím se člověk na silnici setká.Ale blýská se na lepší časy.Viděl jsem loni na výstavě čtyřkolku na PÁSECH.Ta naše silnice určitě zvládne.Re: Re: Vzhledem k velké četnosti
I bohati jezdi vlakem
Re: Vzhledem k velké četnosti
Rýpale, když jedete sám, tak je to levnější, když vyvážím rodinku, tak si spočítám, že mě to autem vyjde levněji, a to i když ho nechám potom u rodinky zaparkované a používám MHD.Proč platíme...
všemožné dálniční poplatky? Představitelé státu sice tvrdí, že takto získaný peníz použijí na jejich obnovu a rozšiřování, jenomže my víme svoje. Dálnice, spíše blížnice, je v mnoha úsecích hlavně řadou rychlostních omezení, místy i tankodromem. A penízky se kdesi rozplývají, není ani na běžnou údržbu. Nebylo by od státu slušné chtít peníze až za něco co budu, já ubohý človíček za volantem, moci se vším všudy využívat?RE: Neschopnost řešit situaci v dopravě je velmi úzce spojena s neschopností naší "vysoké politiky" jako takové.
Bohužel, je to tak. České vlády (nejenom ty vedené ČSSD) mají automobilovou dopravu za "dojnou krávu" k vyždímání peněz z občanů i firem, ty ale nereinvestují, naopak je "prožírají" na úlitbách voličům a jejich motivaci nepracovat víc, než musí...Re: RE: Neschopnost řešit situaci v dopravě je velmi úzce spojena s neschopností naší "vysoké politiky" jako takové.
Ladislave N. Je to hezké slyšet od vás občas rozumná slova.Problem CR je vyhlasit narodni prioritty, a toho se drzet.
Problem je spise v chorvatskem mytnem a ekologicke vyvazenosti. Na jedne strane ekologie a maximalni snaha neposkodit unikatni prirodu a na strane druhe dostupnost a cena. Vysledkem je, ze chorvate a zejmena nakladni doprava ji nevyuziva a dalnice je mimo sezonu poloprazdna. Nyni probiha jiz nekolikate slevneni a pernamentky, ktere se vyplati vsak pro celorocni provoz. To jen na okraj. Problem CR je vyhlasit narodni prioritty, a toho se drzet. Jako my chorvate, dalmatinci. P.S. Prosim, neberte to spatne. V turisticke spici jezdim do Splitu zasadne ctvrtek pondeli utery. Pokud ted si poslete rezervaci ubytovani, nebude te mit s terminem a cenou problem. P.S. Pokud se nezenete na termin do prace, staci odbocit a na par hodin se ocitnout v jinem klidnem svete. Vesnicky a drive odlehla mista dnes horlive pracuji na prilakani turistu. Napriklad NP Paklenica. Cista priroda a klid.