Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: A od té železnice se zboží do kšeftu doveze jak? :)
Treba u dobytka by to nemel bejt problem. Muze jit krokem. Rohliky se ale uspinej."Treba u dobytka by to nemel bejt problem. Muze jit krokem."
Když už jezdí vlakem.Re: A od té železnice se zboží do kšeftu doveze jak? :)
Nedoveze. Bude se prodávat jen na nádraží.....Agentura CCR === Cesilkovy Ceske Rychlozpravy :-)
Re: Agentura CCR === Cesilkovy Ceske Rychlozpravy :-)
Mozna ze vas spojuje oba ten apartni knirek!?ČEŠI NEKRAĎTE
a nenechte se korumpovat, potom budete mít dálnici do každé vesnice. Do té doby budete jezdit v žebřiňácích polními cestami nebo Pendolínem a po cestě z nádraží vám bezdomovec nejspíš rozbije prázdnou lahví hlavu. Máte pěkný stát, moc pěkný. Pasuje k vám.Re: ČEŠI NEKRAĎTE
Re: Re: Re: Re: ČEŠI NEKRAĎTE
Nevím jakým jazykem mluví Vaše matka, ovšem v češtině se v oslovení používá správně vocativ, tedy kefír > kefíre. Na oplátku se já ptám Vás brouku jestli pavouk patří mezi hmyz?XXX
Kamiony a zboží na vlaky – jediné správné řešení pro Českou republiku
Ivanův názor (28.12.2005 15:39) na kamionovou dopravu na našich silnicích považuji za naprosto správný. Silnice jsou zahlceny kamiony, protože tato nákladní doprava je vlastně obrovským skladovým hospodářstvím téměř všech výrobních firem. Výrobní firmy nemají sklady, ale plno kamionů na silnicích po celé republice. Souhlasím s názorem, že ohromné prostředky získané tím, že musíme snášet skladové hospodářství firem v kamionech po všech našich silnicích, mají být určitým způsobem navráceny těm, kteří to musí trpět. Všichni nadávají na silniční dopravu, ale mnozí jaksi pokrytecky zamlčují, že z ní mají především velký prospěch (hovořím o producentech a výrobcích). Ničit silnice těžkou nákladní dopravou a odmítat se podílet na její údržbě a výstavbě dovede každý. Bezvýhradně souhlasím se zavedením mýtného pro kamiony. ČR je křižovatkou Evropy (pro zarputilé odpůrce viz. mapa), takže přeprava kamionů po železnici od hranice ke hranici je naprosto logickou úvahou. Stejně na to jednou dojde. Jenže to ale bude až tehdy, když se už opravdu budeme zalykat smrady z aut a bude to otázka obyčejného přežití. Rakušané už se proti projíždějícím kamionům přes své území vzbouřili. V tomto ohledu nelze udělat nic jiného, než jim dát zapravdu."Rakušané už se proti projíždějícím kamionům přes své území vzbouřili."
Ale zatím je jim to plat prtné ! A jsou jako my. Kecy, kecy, kecy a stavět, rozšiřovat a pořádně udržovat dálnice, to ne!Ale zato vymysleli řešení : že rakouské dálnice prodají americkému investorovi a pak si leasnou zpátky. Joóó kam se na tohle hrabe tunel pod Mont Blancem!Proč do toho najednou Aston mermomocí tlačí stát?
Onehdá jsem koukl do novin a vidím, že nejlepčí a největší kšeftsmeni u nás jsou cizinci.Proč je teda nenechat postavit pár kiláků dálnic, fungl nových a trvanlivých.Mýto ať si vybírají jaké chtějí, co je na tom těžkého?Chorvati?
Ti mají nevýhodu v podobě tunelování horských hřbetů více než vyváženu obrovskou výhodou, a tou je geologie. Přesněji, u velké části trasy je přírodní horninový podklad natolik stabilní, že výrazně usnadňuje stavební práce. O stavebním materiálu, který je "při ruce", ani nemluvě. Aston asi nebyl v Chorvatsku nebo je viděl z letadla...Re: Chorvati?
Je to fakt, ovšem srát se s tím desítky let jako tady asi nebude tou geologií. Navíc trasa D1 je věčný památník kreténům, kteří ji projektovali. Něco tak hrozného nemají nikde v Evropě.Je s podivem,
Je s podivem ze jinde dalnice funguji. V CR zda se dalnice jsou jakysi samorost ktery se udrzuje sam. Vlada ted potrebuje prachy na populisticke "darky" a ne na infrastrukturu dalnic. Tabule jsou to nejmensi kde by vlada mela investovat pro bezpecnost dopravy. Dalnice D1 by mela mit nejmene 4 pruhy v kazdem smeru a svoji dalnicni policii.Informacni tabule a kamerovy system do jednoho strediska.Re: Je s podivem,
Myslím, že by byla lepší paralelní rychlostní komunikace, než 4pruhy na D1. Jinak se přimlouvám, aby některý špeditér vymyslel jak na Moravě rychle naložit kamion, a bez průtahů jej svižně, a za rozumné peníze přepravit třeba do Děčína ...Re: Re: Je s podivem,
taky mi neni jasný - proč mezi prahou a brnem nejezdí každou půlhodinu rola za pětikilo/autoIvane
no to je velká pomatenost,co jste napsal.K tomu nemá cenu nic říkat.Dálnici zrušit.
Nákladní doprava by se měla konat zásadně vlakem. Průjezd kamionů republikou by měl být zakázán zákonem. A na dálnici by se mělo platit mýtné pokrývající veškeré náklady stavby a provozu dálnice. Stát by neměl přispívat ani korunu. Každý by si pak rozmyslel, kdyby měl za jednu cestu osobním autem z Brna do Prahy zaplatit tak asi 2500 až 3000Kč mýtného (někde v tom intervalu jsou skutečné náklady), kamion pak mýtné přesahující milion. Silniční doprava dostává dotace o řád až dva řády vyšší než doprava vlaková, pouze jsou ty dotace umně schovány. To se pak snadno nadává na dráhy.Co myslíte, Ivane,
z čeho dráhy budují koridory ? Z vlastních prostředků těžko. To kdyby cestující platil v ceně jízdenky, to by se na dráhy nadávalo ... Co říkáte ?Re: Dálnici zrušit.
I když si myslím, že vhodným nastavením podmínek (státní dopravní politika) by se dalo část kamionové přepravy přenést na koleje, nevěřím, že by jízdné na dráze sneslo průmět stovek miliard investic do výstavby železničních koridorů. Je to analogie s tím, co navrhujete vy.Re: Dálnici zrušit.
Ale kdež. Doprava se má konat tak, aby netrvalo poslání nákladu přes náš státeček tři dny. Takovou dopravu si strčte za kobouk. A nevypočítávejte nám náklady - kdo myslíte že je platí, než ti, co platí daně. A VY, pokud jste zaměstanacem drah jste se svou mzdou v těch nákladech už dnes. Ne že my je budeme platit znovu. Vy se snažte a točte jak vrtule, za to, co dostáváte na dotacích. Tak je to, panáčku :-)Re: Dálnici zrušit.