Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Proboha, pane Lukeši,
honem ty fotky vyhoďte , snad si jich nevšiml pan Profesor, aby se náhodou na Bowery nepřipoutal řetězem k tomuhle baráku !!!!!!!!!Taky mě napadá, jaká zrůda musí být starosta N.Y,, když trpí takovéhle baráky.
To náš pan starosta, to je hlava, ten má pod čepicí.Ten by nic takového n e p o v o l i l !!!!!!
Ale oni by se na něj i na pana Profesora v tom N.Y. vysra....., a postaví si tam , co budou chtít.A u nás zůstane prázdná Letná, možná tam ODS bude chtít jednou postavit panu Profesorovi sochu v 50 metrové velikosti , mimochodem, myslíte, že by se k ní taky připoutal řetězem?????
Já jen lituji, že se nezačal stavět blob a že tam pan Profesor není i panem primátorem ne připoután, ale P Ř I K O V Á N.
Re: Proboha, pane Lukeši,
Milý pane. Jak vypadá uliční síť v NY a v Praze? Kolik jste tam viděl gotických a barokních budov? Kde tam jsou vršky? Kde mají Hrad?
Re: Proboha, pane Lukeši,
Vyplývá z existence gotických a barokních budov nutnost stavět stejně? Nebo podobně, tj. ryze postmoderně? Nebo co z toho vylpývá? A nezapomeňte to zdůvodnit!
Předem děkuji, žibřid
Re: Proboha, pane Lukeši,
Asi jste se po.ral na dvorečku. Vždyť to má pravé úhly!! Tak proč se přikovávat.
Řekl bych naopak, že tato budova otevírá další možnosti v zapojení nových architektur do stávajícího města. Narozdíl o blobu.
Re: Proboha, pane Lukeši,
No - ještě že o tom, že budovy bez pravých úhlů se nesmějí stavět, nevěděli v Barceloně. Jinak by Gaudího bloby vymetli stejně, jako Bém a Klausem.
..."Gaudího bloby" - sic!...
...Tak ono nestačí, že to, co stavěl Kaplickej, žádný "bloby" nejsou - teď už dokonce i Gaudí je stavitelem blobů?! ...Se picnu!
Re: Proboha, pane Lukeši,
Ale Stouro ! Porovnavat Gaudiho a Kaplickeho ? Jeden cely svuj zivot plodne stavel a soustavne se propracovaval k novemu pochopeni hmot a stavebni mechaniky, druhy se vetsinu zivota toliko snazil zviditelnit maluvkama nezvykleho a (povetsine) nepostavitelneho.
Gaudi v 31 letech se ujal sveho celozivotniho dila, Kaplicky v temze veku odchazi do Londyna, pracovat pristich 20 let pro ruzne architekty, kde mimochodem nikdy neziskal plnou kvalifikaci (ARB) a zbytek zivota ztravil vetsinou mluvenim a kreslenim.
Barcelona ziskala diky celozivotni Gaudiho tvorbe novou tvar. Kaplickeho firma Future Systems (predevsim zasluhou prvni manzelky) konecne v poslednich dvaceti letech uskutecnila dve veci: plovouci lavku a novinarske stredisko a jednu stavbu: obchodni dum.
Tohle se Bemem, Klausem ni na pravym uhlem okecat neda.