23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

VÁLKY: Která byla nejkrvavější

Média tvrdí, že izraelská vojenská kampaň proti Hamásu patří prý mezi nejkrvavější války v nedávné historii, pravdou ale je, každá válka v regionu Blízkého východu a v Africe měla mnohem vyšší počet obětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Smetana 21.2.2024 11:50

Jo? A z jakých zdrojů vzal to číslo 400? To má být fakt? Opravdu?

M. Zasazabanovaný 21.2.2024 11:59

Neviem, či 400.

Je toto video z izraelskej TV preložené správne? Ak áno, tak IDF strieľala do vlastných, do civilov.

https://rumble.com/v3utenv-izraelsk-televize-zveejnila-zbry-z-vrtulnk-idf-jak-stl-na-lidi-prchajc-z-fe.html

P. Smetana 21.2.2024 12:12

To nevím. Ale dávat sem ale Aeronet jako relevantní zdroj svědčí o vaší zoufalosti.

M. Zasazabanovaný 21.2.2024 13:05

Argumentovať aeronetom, keď to video je očividne z izraelskej tv a aeronet ho iba otitulkoval, svedčí o vašej úbohosti. Nájdite si originálny záznam z izraelskej tv, ak vám to pomôže viac. ;-D

H. Lukešová 21.2.2024 13:12

"Uříznutá prsa, průstřel rozkroku. Tak Hamás nenávidí západní ženy".

Uříznutá ženská prsa, znásilňování umírajících či průstřely pohlavních orgánů ale jsou součástí krvavé mozaiky násilí, které před třemi měsíci rozpoutala teroristická organizace Hamás v příhraničních izraelských kibucech.

......„Tu ženu jeden terorista znásilňoval a jiný jí při tom uřízl prsa, které pak házel svým kumpánům, hráli si s nimi, házeli a pak je pohodili na zem,“ popsala čtyřiadvacetiletá žena americkému listu The New York Times při osobním setkání v Izraeli.

......A viděla jinou, zraněnou ženu, kterou si teroristé mezi sebou předávali a při násilném pohlavním styku ji bodali nožem. Komando údajně také ženám uřezávalo hlavy.

.....Reportéři The New York Times při své rozsáhlé a pečlivé investigaci sexuálního násilí při útoku Hamásu viděli také záběry umučených ženských těl - například ženy, která měla do stehen a v rozkroku vbité hřebíky, nebo izraelských vojaček, které měly průstřely v oblasti rozkroku. Symbolem nelidského řádění se stala fotografie zavražděné Izraelky, kterou našli s popálenou hlavou, roztaženýma nohama a odkrytou vagínou. K sexuálnímu násilí podle izraelských úřadů docházelo i v rodinných domech v příhraničních kibucech, kde ženy, a to i v teenagerském věku, vojáci a záchranáři nacházeli oddělené od zbytku rodin, svázané, s potrhaným oblečením a modřinami v oblasti pohlaví.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-uriznuta-prsa-prustrel-rozkroku-tak-hamas-nenavidi-zapadni-zeny-243115

M. Zasazabanovaný 21.2.2024 13:20

Tak, tak. A ktomu tie stovky mŕtvych, ktorých postrieľali piloti izraelských vrtuľníkov, ako to zaznelo v izraelskej TV.

P. Smetana 21.2.2024 13:14

Proč bych to dělal? Je váš argument, tak si ho sám ozdrojujte.

M. Zasazabanovaný 21.2.2024 13:19

Ja som ho odzdrojoval. Je to video z izraelskej tv. Nič k tomu nemáte, tak riešite aenet zdroj. Nech je to aj v konžský net, to video je z izraelskej tv. A izraelci na ňom sami priznávajú streľbu do civilov. Bodka. Ak nie, dokážte opak. Kým nedokážete, platí, čo som napísal. A keďže ste doteraz nedal ani jeden jediný argument v celej diskusii, tak zas vám ostáva iba prázdno a bez argumentov plkať.

P. Smetana 21.2.2024 13:39

Že je to z izraelské TV tvrdí Aeronet. Dejte to sem přímo z izraelské TV a budu ho brát vážně. Vás taky. Zatím jste s těmi pofidernimi zdroji pro srandu králíkům.

P. Smetana 21.2.2024 11:54

O 1200 zastřelených židech nikdo nemluví. Někteří byli podřezáni, upáleni, umučeni.

M. Zasazabanovaný 21.2.2024 12:04

Mýlite sa, obete neboli všetko Židia. Argument P. Vychodila je správny.

https://www.cas.sk/clanok/2853153/krvavy-utok-palestinskeho-hamasu-na-izrael-pekelne-ostrelovanie-neprezili-stovky-civilistov/

Medzi obeťami sobotňajšieho útoku a medzi unesenými sú aj cudzinci. Najviac Izraelčanov, 260, zahynulo podľa tlačového úradu vlády na hudobnom festivale....

Predtým, než budete zasa kritizovať, overte si dostupnú fakty.

Vy ste ten, čo žiadne argumenty neuvádza, iba slovne napáda a nie je schopný, alebo ochotný overovať ľahko dostupné fakty.

P. Smetana 21.2.2024 12:24

Vy taky ne. Jen články z pofidernich zdrojů. A Vychodil radši žádné zdroje neuvádí. To bychom si prý museli připlatit.

M. Zasazabanovaný 21.2.2024 13:16

Čo je Novom Čase pofidérne. Nemáte žiadny argument, žiadny zdroj, iba plkáte bez arguemntov. A keď vám dám odkaz na novinový článok, tak prázdno tliachante o pofidérnosti. Dokážte aspoň jedno zo svojich tvrdení.

https://www.cas.sk/clanok/2855241/v-izraeli-zahynul-aj-velky-pocet-cudzincov-z-tychto-krajin-je-ich-najviac/

Viac ako sto cudzincov zahynulo od soboty 7. októbra počas konfliktu medzi Izraelom a hnutím Hamas. Množstvo ďalších je zranených alebo ich Hamas zajal ako rukojemníkov. TASR správu prevzala z agentúry AFP.

Alebo chcete Lmonde,:

https://www.lemonde.fr/en/international/article/2023/12/18/carmela-sigal-valentin-the-french-citizens-killed-in-hamas-s-attack-on-october-7_6353082_4.html

A teraz plkajte prázdne reči P. Smetana. :-P Neboli obeťmi všetko Židia. Vy táraste hlúposti bez znalosti veci. Hlúpo útočíte a nič neviete, nechápete a nie ste schopní si čokoľvek na nete dohľadať. Ste hlúpy človek, schopný iba urážať, verbálne útočiť, ale vecne argumentovať nedokážete.

A isto nie ste ani toľko chlap, aby ste si priznal, že ste sa mýlil a Vchodil mal pravdu.

P. Smetana 21.2.2024 16:15

Zatím uražíte jen vy. A tak je to u vás se vším.

H. Lukešová 21.2.2024 11:39

Ne, Izraelci nezabili žádné své lidi, to jen omíláte lacinou hámás propagandu. Teroristé z Hamásu cíleně vraždili Židy, řadu postříleli, jiné čtvrtili, upalovali, stínali hlavy dětem i dospělým lidem, mučili, znásilňovali a poté zavraždili bezpočet židovských žen. Na to jsou důkazy, to je nade vší pochybnost nevyvratitelné.

P. Vychodil 21.2.2024 11:57

tvl,

Izraelci sami přiznali střelbu do svých lidí...s tím, že stříleli po všem, co se hýbe...nebo tyto důkazy tvoje mysl vytěsňuje, jao politicky a ideologicky nekorektní ?

mimochodem, jsi v důchodu, na mateřské dovolené, či vyživovaná někým, že máš čas, jako my důchodci, šátrat po internetu celý den ? Možná tě platí nějaká proizraelská instituce ?

H. Lukešová 21.2.2024 12:32

Ne, nikdo nic nepřiznal. Ovšem nezlobte se, nebudu vám o sobě přece sdělovat tolik důvěrné informace, které si může na veřejné diskusi každý přečíst. A neplatí mě vůbec nikdo, píši zadarmo, s ryzím odhodláním. Za žádný svůj článek jsem si nikdy nevzala ani korunu.

Píši ráda, baví mě to, spojím příjemné s užitečným, někoho přesvědčím, někoho ne, někdo se mnou souhlasí, někdo se se mnou pře, ale to mi nevadí. Skutečně kdo nevydrží žádný odpor nebo nesouhlas, nemůže publikovat. K veřejnému publikační tvorbě patří i nesouhlasné reakce.

A. Teplý 21.2.2024 17:23

Na izraelské komerční TV - Channel 12 - o tom byl rozhovor s piloty bojových helikoptér, kteří jako první zasahovali proti Hamásu po selhání izraelských bezpečnostních složek (po selhání, ke kterému se Netanjahu "nehlásí").

Piloti v tom byli sami, sami se museli rozhodnout, na koho střílet. A přiznávají, že je pravděpodobné, že tak postříleli řadu Izraelců.

https://www.mako.co.il/news-military/6361323ddea5a810/Article-02cfdbceafc4b81027.htm

H. Lukešová 21.2.2024 17:41

Tady jsou dobré stránky popisující co se doopravdy stalo 7. října 2023...

https://govextra.gov.il/mda/october-7/october-7/what-happened-on-the-7th-of-october/

P. Smetana 21.2.2024 12:38

Ano. Přiznali zastřelení tří židovských zajatců, kteří nějakým způsobem unikli ze zajetí Hamásu. Tří!!! Z kterého prstu jste si vycucal to číslo 400?

M. Zasazabanovaný 21.2.2024 11:58

Je toto video z izraelskej TV preložené správne? Ak áno, tak IDF strieľala do vlastných, do civilov.

https://rumble.com/v3utenv-izraelsk-televize-zveejnila-zbry-z-vrtulnk-idf-jak-stl-na-lidi-prchajc-z-fe.html

H. Lukešová 21.2.2024 12:43

To jsou všechno vylhané pofiderní antisemitské zdroje. Nikdo nic nepřiznal.

M. Zasazabanovaný 21.2.2024 13:25

;-D Hlúposť. Veď boli odvisielané v izraelskej TV. Priznali to piloti v izraelskej tv. Tej, ktorej link je nižšie.

https://www.keshetinternational.com/keshet-12

At the forefront of Keshet Media Group's global portfolio is Keshet 12, Israel’s most-watched commercial TV channel.

P. Smetana 21.2.2024 11:15

Každé ideologické nastavení křiví chápání reality. U tebe, strécu, je to obzvlášť markantní.

P. Vychodil 21.2.2024 11:29

a ty, synku, znáš můj světonázor ? Povídej, třeba se o sobě dozvím něco nového...

P. Smetana 21.2.2024 11:36

To nemusím. O tobě vypovídají vše tvé cinty.

M. Zasazabanovaný 21.2.2024 10:31

Ja s vami v podstate súhlasím. Ale to, čo ste napísala, nemení nič na tom, že v Gaze proti sebe bojujú arabskí a sionistickí teroristi. Používajú podobné metódy cieleného zabíjania civilistov, aby dosiahli svoje ciele. A podľa toho by sa malo k Hamasu aj Izraelu pristupovať. Ako opakovane píšete, žiadny dvojitý meter. Jeden meter na všetkých teroristov. Ale to sa nestane. Každá strana bude podporovať tých teroristov, ako im to momentálne vyhovuje.

Ba dokonca, teroristom z Izraela (výroky - Smotrich, Netanjahu) vyhovuje existencia teroristického Hamasu na dosiahnutie cieľov. A v tomto zmysle sú za smrť 1200 civilov na Izraelskej strane i za smrť desiatok tisíc civilov v Gaze spoluzodpovedné obe strany.

V. Petr 21.2.2024 11:51

Víte o tom, že "zlomení morálky německých civilistů" bylo jedním z OFICIÁLNÍCH cílů kobercového bombardování za WW2???

M. Zasazabanovaný 21.2.2024 12:10

A nemeckí civilisti sa tiesnili na území menšom ako Bratislava, obohnanom múrom, sledovanom satelitmi, senzormi a strážnymi vežami spojencov? A mali zakázané vŕtať nové studne a zachytávať dažďovú vodu? Kde vojenská sila a technologická prevaha spojencov bola rádovo vyššia ako civilov v Nemecku? atď...

Ak nie, skúste presnejšie porovnanie, alebo prestaňte piť. :-P

V. Petr 21.2.2024 13:09

Izrael dokonce dobrovolně Gazu opustil a předal ji Palestincům. Jenže ti, místo aby byli rádi, zahájili dlouholetou sérii teroristických útoků proti Izraeli. Masakr ze 7. října 2023 byl jen vyvrcholením. Normální stát by na Gazu zaútočil už dávno a samozřejmě by chycené teroristy bez pardonu průběžně střílel, jako to za WW2 i po ní dělali i Američané. Zajatec je totiž jen voják v uniformě.

Izrael má sice vojenskou převahu ale má šílenou početní nevýhodu proti Arabům. To je příčinou současného stavu.