Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Jednou objevil zbožný učitel na břehu Labe v Opatovicích nad Labem, starej nočník plechovej. Jako pravověrný klerikál, si vybavil historii pokladnice václavského opatovického kláštera, že Labe vyplavilo přilbici sv.Václava. Jako správný katolický bigot zburcoval celou diecézi i s biskupem Edou Jendou Brynychem z HK, který zpunktoval procesí s monstrancemi a korouhvemi do Opatovic n./L. Tak, tak, jsem z HK, měli jsme tu znamenité preláty, třeba i jezovitskou kolej s premianty kongregace nauky víry, Toníka Koniáše.
Prvním zákonem veřejnoprávných médií by sledovanost být neměla. A přesto se zhusta chovají, jako kdyby byla.
A nebyla ta koule jedna, byly dvě, nebyla zlatá, leč zelená a měla na sobě ukrajinskou vlajku.
Ono s reklamami je to ošidné. NIKDO je nechce a čas reklamy je obvykle využit k uvaření kafe, defekaci, či jiné užitečné činnosti. Přesto jsou divákům stále [: znovu a znovu a :] nedemokraticky cpány
Nechápu, jak mě má přimět koupit výrobek X-Y skupinka debilně se šklebících, poskakujících a nesmyslně žvatlajících pacientů psychiatrické léčebny na vycházce.
A to už vůbec nemluvím o (nejmenovaném) zeleném prezervativu, který skřehotá podobné nesmysly jako ta skupinka - viz výše.
Dobré zboží se chválí samo, nedobrému nepomůže ani sebelepší, natož pak nedobrá reklama..
Tohle všechno mě napadlo při Astonově glose
Neumíme rozlišovat jednotlivé úrovně v mediálním prostoru. Jsou odborné, popularizační, zábavné a kdovíjaké ještě články, jejichž informační hodnota není stejná. Korunu tomu nasadil internet, kde se lze dočíst neuvěřitelné hovadiny podávané tak že člověk který dané věci nerozumí nemá šanci odlišit realitu od ... fikce? Pokaždé když si přečtu nějaký neodborný článek z těch několika málo oborů, kde se cítím být odborně orientován a je plný formálních a faktických nepřesností a chyb.
Typickým příkladem je právě Neviditelný Pes, kde jsou publikovány články všech úrovní zřejmě bez jakékoli redakce. Myslím, že je to špatně.
Je zajímavé, že nejvíce o prolhanosti médií jsou přesvědčeni ti, kteří tohle nedokáží odlišit a berou všechno co si přečtou za bernou minci, za nějaký oficiální názor.
Ano, i já jsem zíral, jak obsah textu je úplně jiný než titulek.
Ale není to jen v novinách. Podobně to funguje v reklamách a politice. Naše údajně inteligentní a mladá část populace volila podobné zlaté vejce, aby se na konci volebního období dozvěděla, že to bylo ve skutečnosti hnědé hov......
Jo aha,
Netolická nepochopila dodnes, že místo zlaté Péti-koalice volila hnědé hov....
Netolickou bych do zlatnictví neposílal. Té by tam nasr@li do ksichtu a ona by měla pocit že dostala zlaté náušnice
A ještě bych Netolickou upozornil, že naše inteligentní a mladá populace přece nikdy nevolí ANO nebo ČSSD. Ta přece vždy volí jen pravdu, lásku, pravici, 666 pohlaví, atd...
Takže dvě minula období to nebyla. Až to současné to je,
Nezbývá, než vzpomenout paralelpipoid Ludvíka Součka. Ten by z té koule vytěžil román... ale v jiné době.
Možná se zasekl, pak část námětu použil v Bláznech z Hepteridy, a pak už to vlastně ani dopsat nešlo. Ale škoda to je, rozehrál to parádně.
Nic nového.
Haló, haló! Dnes budeme v kulturním středisku promítat švédský pornografický film ‚Dala baba vojákovi’...pardón, pardón...není to švédský ale sovětský, ne pornografický ale panoramatický a ne ‚Dala baba vojakovi‘ ale ‚Balada o vojákovi‘! Děkuji!“
No vidíte, a takhle je to se vším.
Zlatá koule z titulků je vlastně jakýsi hnědý blivajz, snad houba či co. Ale ten blivajz se už do titulků neprobojuje.