Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Sklo
Historka se sklem mě opravdu pobavila, neb se v tomto oboru živím (výroba autoskel) a velmi živě jsem si vybavil množství střepů tímto "kixem" vzniklé.
Pro neznalé-běžné autosklo (čelní) má 2 vrstvy skla, to letecké má vrstev kolem deseti...
Vsichni lide chybuji
ale velky rozdil je, jak se k vlastni chybe postavi. Nebo jak se k chybe podrizeneho postavi sef. To se teprve "lame chleba..." Nebo jak se k chybe postavi dodavatel, treba autoservis ¨nebo stavebni firma.
Chybujeme ovsem opravdu vsichni. Nekdy mne az poleje, jakych hovadin jsem schopen. Kdyz pak zpytuji svedomi....
Uvažuju, kdo
mohl být v 70. letech ten bezvadný mechanik na spifirech se spoustou fotek a zážitků. Ze zápaďáků tam kdysi řediteloval nechvalně známý p.Rypl a ten si dával pozor, aby tam nikdo takový nebyl.
Cechoviny maji ovsem
jeste jeden dulezity psychologicky aspekt. Kdyz clovek cte, jake ptakoviny mohou spachat letecti mechanici, spadne z nej deprese, ktera ho sevrela pri psani zpravy popisuji vlastni profesni chybu .
Pane Cechu, dekuji za ucinne relaxacni cviceni.
Čechoviny
Zase balzám po všech blbých článcích a ještě blbějších reakcích čtenářů. Dík.
Vzpomínám na chvíli, kdy jsem s kamarádem vlezl do značkové prodejny kol Favorit.....
na Senovážném (tehdy Gorkého) náměstí a kamarád se ptal na favorita. Prodavač se na něj díval, jako kdyby "spadl z Měsíce" (tehdy to byl opravdu těžký "podpulťák") a samozřejmě odpověděl " Nemáme, nevím kdy a kolik jich dostaneme." Kamarád se porozhlédl a viděl mnoho (tedy pouze) kol značky Ukrajina, prohledl si je, potěžkal a zeptal se prodavače : "Má to kolo nějaké výhody ?". Prodavač klidně odpověl : "Ano, má. Můžete ho kdekoli nechat stát, nikdo Vám ho neukradne".
To byly časy, dneska vám už ukradnou všechno......
Re: Vzpomínám na chvíli, kdy jsem s kamarádem vlezl do značkové prodejny kol Favorit.....
a tak uplne pravda to neni, memu otci kolo tehle znacky ukradli dokonce z garaze.
Re: Vzpomínám na chvíli, kdy jsem s kamarádem vlezl do značkové prodejny kol Favorit.....
Milý Vlado Pingu. Bylo zásadní chybou ptát se v dobách reálného socialismu: "nemáte to a to zboží?" Odpovědí bylo už jaksi automaticky: "Nemáme!"
Vhodnější postup, který se mi u nedostatkového zboží občas osvědčil, byl tento. Na dotaz po mém přání jsem pronesl pevným a rozhodným hlasem: "Dejte mi tolik a tolik kusů toho a toho zboží!" Pokud měl prodavač toto zboží pod pultem, tak zpravidla znejistěl (odkud ten mlok může vědět, že to zboží mám? a vůbec, co on je zač?) a prodal mi ho. No a pokud ho opravdu neměl, nebo se nenechal zviklat, tak jsem se dozvěděl totéž, co při nevhodně položené otázce - "nemáme".
Opět bezva,
s IL18 jsem pracovně létal několik let jako pasažer do Kriveho Rogu a byla to hrůza. Na záchodku promrzaly spoje na křídlech se pohybovaly nýty, pro poruchy se přistávalo v Košicích.
Re: Opět bezva,
Jo a to jste neletěl IL 18 na vnitrostátní lince v bývalám SSSR, já ano. Ta linka začínala ve Vladivostoku a každých cca 300 - 400km bylo mezipřistání, cestující nastupovali a vystupovali, něco jako lokálka na trati Zadní Třebáň - Lochovice. Nastoupil jsem v Baku, po mezipřistání v Minerálních Vodách jsem vystoupil na letišti Adler (Soči). Za dveřmi v letadle byla plošina asi jako ve starých pražských tramvajích s kladkou, tam 3 nebo čtyři ovce, otep sena, vlčák hlídajích pohraničníka svtypicky zelené čepici, chyběla jen madla na držení za jízdy, pardon, letua průvodčí s otzkou: kdo přistoupil? V letadle byl nepředsatvitelný odér složený z ruských duchů, petroleje, potu a přetékajících toalet. Podlahu snad nikdo ode dne uvedení do provozu neuklizel. Let sem přežil zdraví, ale zážitek tobyl. Ta linka pokračovala až do Kyjeva, doba lety přesahovala 48hodin.
Díky
za trochu humoru a lidskosti po ránu. Je to jako balsám na duši po všech těch pánech Hvižďalech, Jelíncích apod. Možná by stálo za to udělat z "Čechovin" apod. nového "psa". Díky, hezký den a veselou mysl všem.
Ukrajina
Bať,bať-jak praví reklamní slogan z oněch časů:Pokud nevíš,co je dřina-kup si kolo Ukrajina....
Re: Ukrajina
Rozebral jsem šlapku kola Ukrajina, neb se mi jaksi špatně šlapalo a strnul jsem. Místo lesklých kuliček, na které jsem byl zvyklý z jiných bicyklů (ještě z rakousko-uherska) se na mě šklebily jakési rotační šišoidy v černé kaši, plně kovových pilin. I chtěl jsem problém vyřešit výměnou šlapky za jakoukoli jinou, jen ne CCCP výrobek, ale ouha. Ta CCCP měla nenormalizovaný závit............
Vyřešil to Favorit z bazaru. "Ještě ho mám schovanej."
Re: Re: Ukrajina
No, Mloku, ale jeden positivní efekt to mělo. Kdo jezdil na Ukrajině a po několika měsícíh přešel na normální bicykl tak byl král silnic, jak byl vytrénovaný
Re: Re: Ukrajina
Jiný "reklamní" slogan o Ukrajině: " Do kopce nevyšlapeš - z kopce neubrzdíš"
Na tyhle články se vždy těším.
Podobně jsem se těšíval před časem na Dědkovy zápisky.
Re: Na tyhle články se vždy těším.
A vůbec : kam zmizel dědek? Je povoleno se zeptat?
Re: Re: Re: Na tyhle články se vždy těším.
Já mám dotaz. Kde je Gój? :o)))