Sobota 18. 5. 2024Nataša polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 30
  • Poslední: 11.4. 2014 22:32
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Vaňura 11.4.2014 22:32

Je to jednoduché, 90% míst na všelijakých "humanitních

oborech zrušit bez náhrady, protože pouze 10% lidí pak dělá něco užitečného. Zrušit financování neziskovek z věřejmých rozpočtů a vyjímku udělat jen pro péči o postižené a sport mládeže!

A. Richter 9.4.2014 23:57

Autor

nemá rád machometány. Fuj!

Já taky.

.... *8-D

D. Polanský 9.4.2014 19:17

Multikulturní soužití je naivita

Muslimům o nic takového nejde. Jednou my jeden Muslim řekl: Vyse nás bojíte už teďˇ, ato je nás zde málo! Ano bojíme se.

J. Kanioková 9.4.2014 17:59

"Pachatelé Dobra"

jsou největším neštěstím našeho civilizačního okruhu.

K. Krbálek 9.4.2014 17:30

Matějku nečtu, maximálně titulky

"Chceme genderovou rovnost, ale podporujeme islám" - to je program SSO?

V. Vlach 9.4.2014 18:12

Re: Matějku nečtu, maximálně titulky

Když ho nečteš, tak s tim neotravuj druhé, burane.

I. Schlägel 10.4.2014 8:02

Re: Matějku nečtu, maximálně titulky

U těch titulků zůstaňte, alespoň budete pro ostatní účastníky diskuze "čitelnější".

J. Ráž 10.4.2014 9:24

Re: Matějku nečtu, maximálně titulky

Ad Krbálek: Jak říká kmarad psycholog: “U některých ani nemusíš dělat testy IQ. Promluví a je vše jasné“

K. Luboš 9.4.2014 12:36

Je pravda, že snaha...

... o vytvoření jakéhosi „multikulturního soužití“ s muslimy je naprosto dokonalá pitomost. Muslimové totiž nikdy na nic takového nepřistoupí. Islám je hrozně jednoduchý. Jste věřící, tak dobrá. Pokud jste ale nevěřící z národa knihy (křesťan, Žid), tak jste pouze trpěná a tolerovaná osoba. A že by se s vámi chtěl nějaký muslim „sžívat“ anebo „soužít“, tak to je fakt z říše fantazie. Musí stačí,když vás nezabijí... No ale nedejbóže, že byste byl pohan! Pak žádné soužití ani sžívání, ale jednoduché islám nebo smrt!

V. Kain 9.4.2014 15:04

Re: Je pravda, že snaha...

Kde to jsme,že nějaká čůza Retingová bude někomu nařizovat jak se má chovat k imigrantům? Za vším je Brusel a společná měna Euro.Pokud si státy hospodařily za svoje tak takový bordel nebyl.Dneska se plní příkazy z Brusele a podle toho to taky vypadá.Jestliže Italie nechce na svém území tu škodnou,tak ji prostě na své území nepustí nikdo by neměl právo Italům nařizovat co mají a co ne.Přitom by stačilo několik těch plavidel na kterých připluly otočit a byl by klid.Tak mám takový dojem,že likvidace Evropy musí být někým řízena.Co si vlastně myslí ti darmožrouti v Bruselu? Však ono na ně a jejich rodiny či příbuzné dojde taky.Dneska jsou na výsluní a zítra mohou být  rádi,že budou moci chodit stokou.

P. Papež 9.4.2014 12:26

Důkaz

Důkaz šílenosti politiky EU za prachy lidí, kteří s tím nesouhlasí.

J. Vintr 9.4.2014 11:15

Předevčírem byl v rádiu pořad s jednou slečnou

která objevila, jak je Islám úžasný. Když ji tak člověk poslouchal, jaká je to idylka a jak jsou ti muslimové správní a hodní, tak by hned taky začal chodit do mešity. Za naše peníze se ve veřejných sdělovacích prostředcích propaguje hnutí, které porušuje paragrafy 260 a 261 trestního zákona o Podpoře a propagaci hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka ...

K. Luboš 9.4.2014 12:24

Re: Předevčírem byl v rádiu pořad s jednou slečnou

To je ale normální a neplatí to jenom pro islám! Jen si vezměte nedávnou situaci – čím méně člověk třeba SSSR znal, tím více jím byl nadšen.

P. Lenc 9.4.2014 13:33

Re: Předevčírem byl v rádiu pořad s jednou slečnou

A vy se tomu divíte?Podívejte se, co vychází za užitečné idioty ze všech těch "sociálních a filozofických" fakult a co jich je. A musíte dostat strach.

V. Diblíková 9.4.2014 17:42

Re: Předevčírem byl v rádiu pořad s jednou slečnou

A ke všemu - celkem logicky - nejsou nadšeni současnou situací. Nenapadlo je, stejně jako to nenapadlo jejich rodiče, že je vysoká škola humanitního zaměření neuživí, folkloristú nebo vysokoškolských pracovníků, přednášejících dějiny komiksu, není potřeba mnoho a ta místa jsou dávno obsazena, případně studovali nějakou obskurní vejšku, kam jedině se s jejich vysvědčením z gymplu, dostali.A tak žehrají na "kapitalismus", protože přece oni, byť  úspěšně vystudovali, práci odpovídající jejich vzdělání nenašli.

J. Jurax 9.4.2014 20:19

Re: Předevčírem byl v rádiu pořad s jednou slečnou

Asi tak - ondyno jsem na jakémsi fóru četl nasraně srdceryvný výlev nějaké dívenky, co vystudovala filosofickou fakultu, obor etnologie, že nemúže sehnat místo v oboru, ač ho již pčes rok shání. V Bylnici-Brumově.

J. Kostelanský 9.4.2014 10:17

Raz z toho bude poriadna kuca-paca

Som veľmi zvedavý, čo sa stane v západnej civilizácii, keď raz v budúcnosti vzájomne na seba narazia a "skratujú" dve vzájomne si odporujúce ideológie - genderizmus a islam.

Zatiaľ majú spoločného "nepriateľa", ktorým je židovsko-kresťanská kultúra v západnom svete. Tá ich zatiaľ udržuje v protiľahlých rohoch ideologického "ringu".

Ale keď sa im raz úspešne podarí klasickú európsku kultúru zlikvidovať (aj islamu aj genderizmu to ide veľmi dobre - každý eroduje západnú civilizáciu z inej strany), tak nevyhnutne na seba musia naraziť. Predpokladať, že islam niekedy akceptuje AKÝKOĽVEK náznak genderistickej filozofie (napr. len triviálnu rovnosť muža a ženy - čo je mimochodom aj základ kresťanskej filozofie), je rovnako naivné ako si myslieť, že deti nosí bocian (čáp).

V Turecku ale aj západnom Nemecku nie sú zriedkavé vraždy zo cti. A to len preto, že si mladé dievča chcelo samé rozhodnúť, s ktorým chlapcom bude či nebude chodiť. Väčšina moslimov s týmito vraždami ticho súhlasí - je to totiž súčasť ich TRADÍCIÍ.

Ak sa genderistom súčasná západná civilizácia zdá málo "pokroková", čo budú robiť potom, keď jej úspešne podrazia kolená a významný vplyv na európsku kultúru získa moslimské náboženstvo? Môžeme sa na to pozrieť aj z opačného pohľadu - čo asi urobia moslimovia s genderistami, keď budú mať na to moc a prostriedky? Veľmi rýchlo im zakrútia krkom, a to aj doslova.

R. Langer 9.4.2014 15:25

Re: Raz z toho bude poriadna kuca-paca

Co by, genderistům uřežou hlavy, a bude raz dva klid. A nikdo ani nepípne, jenom gendristů najednou ubude. ;-)

K. Janyška 9.4.2014 10:12

Ano, tropitelé dobra vedou lidstvo do pekla.

A to jsem nevymyslel já. Je to v tom pořekadle, které vyjadřuje moudrost generací. Však víte, všechny cesta do pekla jsou dlážděny dobrými úmysly... Dzp.

L. David 9.4.2014 10:10

Rozděl a panuj - je staré dobré heslo mocichtivých vládců.

Rozděl Evropu do bezpočtu skupin (národnostních, regionálních, sociálních, politických, náboženských, gendrových, atd.) a panuj - toť heslo mocichtivých soudruhů z Brusele - těch lidumilů, kteří myslí jen a jen na naše dobro !

Nejúčinnějším počinem bruselských darmožroutů je vnést nejprve do všeho zmatek (křivit trh dotacemi, na$írat firmy i občany debilními směrnicemi a regulacemi, vychovávat studenty k islámu, chránit chudinky utlačované muslimy, podporovat homosexuály, vybudit ženy k nežádaným gendrovým nárokům, odebírat děti řádně pečujícím rodičům, v Unii podporovat nikdy nesplatitelnými "půjčkami" neschopné státy, podporovat teroristy Hamásu, podporovat GMO potraviny a zakazovat pěstování vlastních semínek, chránit nefachčenky, podporovat rozvraceče státu na Ukraině, atd., atd.) a potom pořádat nákladné konference, setkání politiků, nejrůznější zasedání za účelem "řešení" toho bordelu, který ta zločinná sebranka sama trvale vytváří.

Z. Švrček 9.4.2014 10:36

Re: Rozděl a panuj - je staré dobré heslo mocichtivých vládců.

Ano, tím vším lze zlikvidovat základní entitu, která nás může spojovat, o kterou je možno se opřít  která by mohla pomoci - národní stát, tedy stát, který se historicky utvářel především na národním principu. Ten je největším nepřítelem EU, protože je potencionálně dostatečně schopný postavit se tomu zločinu, který se nyní děje. Bohužel i ti představitelé dosavadních národních států toto nevidí (obávám se, že nelze jednoduše říci, že by byli pouze zblblí evropskou propagandou), takže pouze a výhradně pro svoje osobní, či skupinové dobro pomáhají národní státy zlikvidovat. Stále ještě lze z pozice států z EU vystoupit, či jinak se ji pokusit (ale pouze pokusit) transformovat, čili změnit k lepšímu. Protože však si lidé v EU dosud volí do čela především socialisty, kteří jsou myšlenkou nadnárodníhoi evropského socialistického superstátu uhranuti, nelze na to spoléhat. Dojde-li k definitivní integraci v jednotný evropský superstát a tím zákonitě k likvidaci národních států, je po naději na pokojnou reformu EU. U jednotlivých regionů, či skupin obyvatelstva, které již stát dále nezaštítí a ony by přesto rády nastartovaly změnu, lze již pouze říci, že psí hlas do nebe nepůjde. Nezbude pak než čekat, že se jako již mnoho jiných, i tenhle socialistický projekt zadrhne a zajde na úbytě. To ovšem nebude bez bolesti, nákladů a těžkých ztrát. Již dnes platíme za EU socialismus "s lidskou tváří" ztrátou konkurenceschopnosti, stagnací, nezaměstnaností a někteří i ztrátou víry v budoucnost.

J. Jurax 9.4.2014 20:28

Re: Rozděl a panuj - je staré dobré heslo mocichtivých vládců.

EU podporuje GMO?

J. Fleiszner 9.4.2014 8:29

Proč lžou?

Chápu, že politici v ČR musí o některých věcech lhát. Jsme malá země a každý na každého politika něco ví. Takže když by jeden promluvil o něčí zlodějině, tak by se mu to brzy vrátilo jako bumerang.

Proč, ale kur*a lžou o muslimech, cikánech a jiných přistěhovalcích?

P. Boublíková 9.4.2014 9:53

Re: Proč lžou?

Notičky z Brusele....

I. Kudrnová 9.4.2014 8:26

Kdo koho poslouchá?

Ty lidi v těch  nastavěných nových kancelářích, za naše peníze, nemají  co  dělat a nebudou mít co dělat a proto vymýšlí všelijaké vymyšlenosti, mají na to peníze od nás těch 20% co je živí.

Opravdu zamysleme se, co by tam měli dělat, nebo ještě lépe na co jsou tyto skupiny organizace  atd, my všichni víme , že na nic. Ale oni všichni  chtějí pracovat aby se těm navrchu zavděčili  a  hlavně aby se udrželi  v zaměstnání   velmi dobře placením.

Tady je jádro pudla  v š i ch n i   se drží židle, protože ví, že už   n i k d y  tak výnosné zaměstnání nedostanou.Čest nebo něco takového, to je jenom v nějakých naivních filmech.

E. Tocháček 9.4.2014 10:31

Ano, přesně tak.

Naprostá většina těchto pachatelů „ dobra “ jenom  hájí svoje osobní zájmy, žádné ideály. Stále nerozumím tomu jak je možné, že se do čela vice jak půl miliardy lidí dostanou sebestřední diletanti typu Manuel Barroso, Viviane Redingová, Catherine Ashton apod. Zatím mám pouze dvě vysvětlení. Buďto je to cílená akce někoho v pozadí, tentokrát ale pro změnu velmi schopného, s pro mne nejasnými cíly ( nicméně intuitivně mi z toho naskakuje husí kůže ). Nebo prostě nejsme jako společnost připravení žít v dostatku. Celé stovky generací lidí v Evropě žili v nedostatku a na takové podmínky jsme tedy vybaveni. Podmínky jakým jsou ale vystaveny poslední dvě generace, se nedostatkem nazvat určitě nedají. Takže druhé vysvětlení je, že společnost zmatkuje v situaci se kterou si neví rady ( už jenom porodnost pod 2,11 na ženu hovoří sama za sebe ).

R. Langer 9.4.2014 15:27

Re: Ano, přesně tak.

Tak když si uvědomíte, že třeba v Rusku je vedoucí představitel státu vysoký důstojník a agent KGB, tak holt nemůžete mít o lidech přehnané iluze... :-(

J. Kostelanský 9.4.2014 18:58

Re: Ano, přesně tak.

Na tom bude kus pravdy. Vyzerá to tak, že civilizácia, akonáhle dosiahne materiálneho dostatku, tak sa začne morálne rozkladať.

Nemusíme chodiť ďaleko do histórie - Rím zanikol z rovnakého dôvodu. Rimania boli takí bohatí, až nakoniec ich ríša zanikla, resp. sa transformovala do úplne inej podoby...

Ale netýka sa to len Ríma. Existuje množstvo príkladov z histórie, kedy bohaté a vyspelé civilizácie v priebehu relatívne krátkej doby zanikli.

J. Jurax 9.4.2014 20:31

Re: Kdo koho poslouchá?

Jo, kdyby tyto skupiny organizace  atd. byly jenom na nic, případně na howno. Ale ony bohužel na něco jsou - na to, aby škodily ...

J. Jurax 9.4.2014 1:39

Chtějí jen naše dobro

tak si ho sakra nenechme od nich brát!