Pondělí 3. 6. 2024Tamara polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 156
  • Poslední: 7.5. 2019 22:26
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Zinga 6.5.2019 13:21

Re: vždyť s Vámi souhlasím, pane Lapile

Po jakém ovoci, vole? Zatím jsou zde z Číny pouze velmi chutné hrušky.

Z. Lapil 6.5.2019 12:45

Re: vždyť s Vámi souhlasím, pane Lapile

No dovolte!? Samozřejmě, že ne! Skoro jsem až nakloněn vyčítat Jágrovi, že se poté, co se tohle proláklo, nesebral a nejel domů. Zemanovi a ministrům vlastně taky, ale chápu, že to přeci jen mají složitější.

I. Širůček 6.5.2019 12:52

Re: vždyť s Vámi souhlasím, pane Lapile

i vy máte konečně pravdu, protože některým zdejším soudruhům ani to nestačí, aby je "po ovoci poznali"...

Z. Lapil 6.5.2019 12:59

Re: vždyť s Vámi souhlasím, pane Lapile

Počkejte - to opravdu působím dojmem, že jsem socialista, ne-li rovnou komunista? To bych vážně nerad.

V. Petr 6.5.2019 13:12

Ono ani nejde o to, zda je postup Čínz správný (není)

ale případ onoho hoteliéra je daleko za tím, co dělá Čína. Protože to, co dělá Čína se na mezinárodní scéně děje, ale to, co posvětil Ústavní soud je v naprostém rozporu s antidiskriminačními zákony. Nehledě na to, že v případě mnohých "diskriminací" o žádnou diskriminaci vůbec nejde!

Ś. Svobodová 6.5.2019 10:23

Na druhou stranu dobrý...

Už může kterýkoliv podnikatel legálně odmítnout všechny cizince, kteří pochází se zemí porušujících mezinárodní právo. Syřany, Ćíňany, Egypťany, Etiopany, atd adt...Koneckonců i Američany.

M. Šejna 6.5.2019 11:17

a taky Ukrajince a Izraelce

Ukrajince za anexi československého Podkarpatska.

Izraelce za anexi Golan.

P. Vébr 6.5.2019 11:48

Re: a taky Ukrajince a Izraelce

Ale tu Zakarpatskou Ukrajinu neanektovala Ukrajina jako taková, ale naše milované CCCP...

M. Šejna 6.5.2019 12:01

Re: a taky Ukrajince a Izraelce

Stačí, když námi milovaní Ukrajinci podepíší, že nesouhlasí se sovětskou anexí Podkarpatska.

I. Širůček 6.5.2019 12:22

Re: a taky Ukrajince a Izraelce

A proč? Ono snad Československo s ní nesouhlasilo? Povídejte, povídejte!

M. Šejna 6.5.2019 12:27

jistě, že souhlasilo

Československo souhlasilo s anexí Podkarpatska Sovětskou Ukrajinou podobně dobrovolně, jako předtím souhlasilo s Mnichovskou dohodou, s vyhlášením protektorátu, nebo s "dočasným" umístěním sovětských vojsk na našem území.

I. Širůček 6.5.2019 12:43

Re: jistě, že souhlasilo

A co ta ukrajinská vláda podobně dobrovolně vlastně podepsala?

A. Nový 6.5.2019 12:33

:-))

Jestli vám to s.Šejno bude stačit, tak vám podepíši, že jste blb.

M. Šejna 6.5.2019 13:05

vážený pane A.Nový 840

děkuji Vám za velmi hřejívou a vlídnou reakci na můj komentář. Taky Vám přeji hezký den a hodně zdraví.

V. Petr 6.5.2019 13:23

Pane Šejna, on by to mohl být ještě větší Kocourkov,

pokud bychom do toho zamontovali veškeré územní spory, co jich ve světě je. Takže Ind by musel podepsat prohlášení, že nesouhlasí s připojením Kašmíru k Indii, Rus že nesouhlasí s anexi Kuril, Ital, že nesouhlasí s připojením Horní Adiže/Jižních Tyrol, ono by se toho našlo víc...

Takže bychom to mohli sjednotit, každý cizinec musí podepsat prohlášení, že plně souhlasí s českou zahraniční politikou!

I. Širůček 6.5.2019 10:15

Vsadím se, že soudruh Weigl

by se stejně tak zastal i Němců, kterým by v lednu 1939 bylo odmítnuto ubytování, protože by odmítli podepsat dokument odsuzující zabrání Sudet!

Ś. Svobodová 6.5.2019 10:24

Re: Vsadím se, že soudruh Weigl

Když někdo neví kudy kam, vytáhne Třetí říši...

I. Širůček 6.5.2019 12:23

Re: Vsadím se, že soudruh Weigl

To má být odpověď? Tady někdo jiný neví, kudy kam, to ne já!

J. Vlček 6.5.2019 11:16

Re: Vsadím se, že soudruh Weigl

Pane Vermisi, vám evidentně nejde o problém jako takový, jako spíš označit autora, coby soudruha, že ano. Ono se snad někdy přihodilo, že nějaký hotel nechtěl ubytovat sudetské Němce? Absurdní otázka, že.

M. Šejna 6.5.2019 11:22

soudruhu Vermisi

za takovéto odmítnutí sudetských Němců, by tehdejší český hoteliér putoval do koncentráku.

Ten současný český hoteliér-hrdina žádné rizoko nepodstoupil. Machrovat před ruskými turisty je dnes v módě a Ústavní soud to podpořil. Machrovat po Mnichovu před sudetskými Němci se rovnalo jízdence do koncentráku.

I. Širůček 6.5.2019 12:21

Re: soudruhu Vermisi

Vida, vida. Takže v lednu 39 a už do koncentráku?

M. Šejna 6.5.2019 12:30

vida, vida soudruhu Vermisi

v lednu 39 ještě ne. Ale soukmenovci z řad Němců si tyhle věci pečlivě zapisovali.

V lednu 39 byla i moje židovská babička v pohodě. Za tři roky putovala do koncentráku.

V. Pavelka 6.5.2019 13:50

Re: vida, vida soudruhu Vermisi

V německu fungovali koncentráky už 34roce pro vězněné, Komunisty a socany.

V. Petr 6.5.2019 15:05

První koncetrák (Dachau) byl založen už v březnu 1933.

To překonává pouze Čeka, ta byla založena už v prosinci 1917...

I. Širůček 6.5.2019 10:08

Nejhorší je na tom

že ti chudáci Rusové neměli kam jít, že museli nakonec spát pod mostem!

P. Zinga 6.5.2019 11:03

Re: Nejhorší je na tom

Blbče...

I. Širůček 6.5.2019 12:39

Re: Nejhorší je na tom

Skláním se před vaší moudrostí ... a slovní zásobou.

L. Severa 6.5.2019 9:54

Je otázkou, proč to chtěl písemně.

Aby to jako žalobníček poslal do Moskvy? Je to absurdní, kam až spějeme. Asi tam, že by mohl hoteliér odmítnout hosta, protože přiznal že je přivržencem jiné politické strany !

J. Nový 6.5.2019 9:53

Takže

by ÚS rozhodl stejně i v případě, že by se hoteliér rozhodl ubytovávat americké turisty pouze v případě, že podpeíší nesouhlas s přítomností amerických vojsk v Afghánistánu nebo jiné zemi?

Kdo tomu věří?

I. Širůček 6.5.2019 12:28

Re: Takže

Problém je v tom, že ti potvory hoteliéři se k tomu nějak nemají. A američtí soudruzi jsou takoví gaunéři, že by toho soudruha hoteliéra nežalovali. A připouštím dokonce, že by měli daleko více možností jít jinam, nežli ti sovětští soudruzi.

I. Širůček 6.5.2019 12:46

Re: Takže

Jo, a jestli by se to stalo před třiceti a více lety (mohl by tam figurovat třeba Vietnam), tak hotelier mohl vyfasovat trest za ohrožení devizových příjmů republiky ...