Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Super
Jsem ráda za tento článek, mám už hodně dlouho podobný pocit. taky nechápu, co je to za módu, na sebe plivat.Jo jo
Re: Jo jo
Vážený pane, už se mi nějakou dobu zdá, že dnešní TV noviny jsou horší než za posledních let totáče. Sleduji jak je tam vždy zločinný podnikatel, Bushovi klesají preference, v Iráku zase zabili nevinné Iráčany ( a to i ve zprávě,kdy dojde k přestřelce mezi iráckou policií a povstalci se výsledkem 16:16 mrtvým) tuhle či onde protestují proti brutální ameriké politice a nakonec jsou zvířátka. Doprdele,abych neklel, kam jsme se to dostali.Jo a ještě jsem zapoměl vždycky nám nezapomenou připomenout, že Židi jsou hrozný svině a muslimové nevinné oběti. Držím vám palce .Generalizace
Už jsem takových článků házejících na Čechy bláto četl povícero, takže to asi nebude soud z jednoho článku, spíš to bude velikánská kapka, kterou pohár přetekl. Abych se sám nedopustil generalizace, tak řeknu, že ti novináři, co takto píší, připomínají ty žáčky, kteří neměli na to, být ve třídě nejlepší, a proto se ze všech sil snaží být nejhorší...Základ problému
Mediální pracovníci si vytvářejí vlastní mediální realitu, která je zcela odlišná od skutečnosti. Tak se postupně dozvídáme, co je v zákoně, který schválil Parlanemt, i když to tam nejni. Dozvídáme se, že nejnebezpečnější silnicí je dálnice D1, i když mají všichni k dispozici podrobný rozbor nehodovosti na všech silnicích. Je to vidět v televizních diskusích, kdy se pouze opakuje co kdo někde řekl a co bylo v novinách, bez ohledu na to, jak je to ve skutečnosti.Za tento stav, kdy dochází k „opakovanému špinění vlastního státu a jeho obyvatel“,
jak píše pan Vlk, můžeme kromě jiného „poděkovat“ panu expresidentovi Havlovi! Ten tak činil s různou intenzitou prakticky po celou dobu svého presidentování! Stačí si vzpomenout na tzv. omluvu sudetským Němcům, ve které nám dnešním Čechům, kteří jsme to většinou vůbec nezažili, kolektivně vyčítal, že jsme při jejich odsunu uplatnili tzv. kolektivní vinu a na to, co po ní následovalo v některých českých a zahraničních novinách …. Tento „pozitivní“ duch blbé havlovské nálady, permanentního morálkaření, vyčítání nám kolaborace s komunisty a mentorování všeho druhu se v devadesátých letech přenesl do řady spol. oblastí a straší tady prakticky dodnes! Když si k tomu ještě přičteme komu vlastně patří hlavní noviny v zemi, není se co divit, že se vyskytují takoví „novináři“ jako ta značka –MŠ-….Vlk dělá šand zvířatům
Pokud někdo sbírá publikované ptákoviny téměř dokonale uvolněné od reality, bude Vlkův výplod ozdobou sbírky. Z jedné nepřesně paušalizující věty jednoho novináře hbitě prohlédne chmurný stav jeho duše, odhalí landsmanšaft jako autora zlovolných pomluv, původce bordelu v pohraničních příkopech a sexuální nuzáky. Sám pak hnusnou pomluvu uvede na pravou míru svými miliony naježděných kilometrů v jižní Evropě, Turecku a Izraeli a (zřejmě dle zákonů statistiky vedených) pohovorů s řidiči v těchto zemích. Následující pohled autora na české novináře zapůsobil na mě dojmem že nikoliv novináři, nýbrž Vlk žije v jiné zemi, ve které tu probíhá „...zběsilá vlna informací tvrdících, že se Češi dopouští v Chorvatsku mnoha zločinů...“ tu novináři tvrdí „... že jsme nejmizernější řidiči, o kterých to "každý " ví...“ jindy zase „...že jsme na tom, co se týče úplatků stejně jako Nigerie...“ či „...že jsme největší alkoholici Evropy...“. Život v takové černé díře ovšem dá zabrat, což se zřejmě na Vlkovi podepsalo. Pokud tedy nehodlá přestat číst Blesk či Šíp a čučet na Novu, udělal by možná lépe kdyby využil svého poznatku, že v Řecku se jezdí do nepřehledných zatáček zásadně v protisměru, zachoval se stejně a nechal si utrpení zkrátit nějakým bezzásadovým Řekem.Re: Re: Vlk dělá šand zvířatům
kdepak novinář, on je obyčejný hlupákkvalita řidičů
Mám najeto více než milion km. Velmi dobře znám způsoby řidičů v Česku (CZ), Rakousku (A), Německu(D), Italii (I),Francii(F),na Kanárech (E)a USA. V (A) dodržují přiměřeně rychlost, tzn. odčas někdo spěchá, ale nikdo nezdržuje. V (D) jezdí kolem 130, občas někdo o mnoho rychleji, ale na kufr vám nikdo nenajíždí, to je skutečně výjímka. V (I) obdobné jako v (D), je zde omezená rychlost která je často překračována, ale jezdí se velmi ohleduplně. Ježdění od Říma na jih je jiná kapitola, jezdí se dle citu, ale ohleduplně. (F) je úplný zázrak, předepsáno 130, všichni jedou 130, když se člověk zapomene a zvýší na 135, úž na vás blikají co blbnete, ujel jsem stovky km dlouhé trasy, kdy nikoho nepředjedete a nikdo nepředjede vás, kolona prostě jede 130. Kanáry, na těch úzkých silničkách jsem občas zdržoval, člověk tam jede aby se díval na krajinu, nikdo ale neprudil. USA je opět kapitola sama o sobě, jezdí pomalu, mají oční kontakt s druhými řidiči, jsou ohleduplní, když na několikaproudové silnici chcete přejet přes pruhy, dáte blinkr a jedete, máte jistotu , že o vás ví a pustí vás. A slavní čeští řidiči. Soustředím se na slavnou D1. Poslední 3 roky zde jezdím denně Pha - Ji, 112 Km a zpět. Někdo jede 80, kamiony 90, zbytek 110 až 150, jedinci 180 a více. Kamion vám tam vjede zcela neočekávaně a předjíždí druhý na úseku 5 km, ti rychlí na vás blikají i když jedete 140 a nemůžete uhnout mezi kamiony, musí se s osobákem jezdit převážně v levém pruhu, nikdo vás do jiného pruhu nepustí, najíždění na kufr je běžné. Prostě hovada a hulváti, tak jak většina spoluobčanů.Tome, zamyslete se nad sebou - to všechno se vám jen zdá a jsou to německé (?) pomluvy!
Pana Vlka předjeli kdesi na plné čáře! To by se mu doma přece nikdy nestalo! :-))Re: kvalita řidičů
Jestli jsou vyroky o ostatnich zemich stejne pravdive jako ten o USA - tak jste tomu fakt nasadil korunu. Blinkry se na jihozapade USA pouzivaji jen vyjmecne. Takove drobnosti jako, ze kdyz prsi, ze je dobre rozsvitit svetla tu netusi snad nikdo .... A ze by nekdo v levem jizdnim pruhu uvolnil cestu (a to i v pripade, ze v pravem pruhu nikdo nejede) je opravdu jen k zasmati. Timto jsem chtel jen demonstrovat, ze jakakoliv pausalizace je zhovadilost. At uz jde o ridicske schopnosti v CR ci v USA.Obzvláště pikantní...
Obzvláště pikantní je na serveru iDnes upoutávka "Jak jsme vyhladili Most". Když na ni kliknete, tak se objeví hlavní nadpis článku: "České prvenství: historické město vyletělo komíny". Když si člověk uvědomí, že tohle napsaly německé noviny, tak z toho trošičku mrazí....Hm, vždycky jsem si myslel, že pan autor je poněkud adrenalinově orientovaný grafoman
A jak tak koukám, on to bude zakladatel novodobé národní demokracie. Ach jo.Re: Hm, vždycky jsem si myslel, že pan autor je poněkud adrenalinově orientovaný grafoman
příspěvek
I pan bývalý prezident se nás všemožně snažil přesvědčit o tom našem čecháčkovství, že bychom se vlastně měli za všechno co děláme neustále stydět a těm lepším a správňáčtějším v zahraničí ustupovat."Hic tu leones"
Citace z článku: ...díky "kvalitě " česky psaných informací - pocit, že "Hic tu leones" Milý autore, kritizujete kvalitu informací, podávaných jinými subjekty a při tom si zřejmě neuvědomujete kvality vlastní. Dovoluji si Vás upozornit, že Vámi použité rčení ve skutečnosti zní "Hic sunt leones". Jinak s Vámi v lecčem souhlasím, ale co se týká českých řidičů v zahraničí, tak si myslím, že v zemích, kam Češi masově nejezdí (což je většina Evropy), na ně veřejnost žádný názor nemá, protože se s nimi téměř nepotká.UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT "ZLATÝCH PRAVIDEL", JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA POLITICKÝCH A MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ, PROVOKACÍ A DEZINFORMACÍ, aneb KUPCI, INTELEKTUÁLOVÉ, MODERÁTOŘI, a jak se jim jako občané - daňoví poplat
Kouzlo nechtěného nebo jak si to vyložit... autor píše sám o sobě.
Re: Kouzlo nechtěného nebo jak si to vyložit... autor píše sám o sobě.
co je na tom novinářského ? To je základníproblém doprav v ČR kromě existence psychotiků na kolech. Ano, povinností policie je to, co všem účastníkům ukládá zákon - Zajistit bezpečnost a plynulost provozu. A protože neumí jezdit, tak neumí ani vyhodnotit problémy v provozu, o důvodech havarií ani nemluvě. Jen nepřiměřená rychlost. Ta je tam totiž vždy. A ten škrhola z ministerstva dopravy jen kýve hlavičkou.Čím to je?
Víte, co byla ve Francii tzv. Cailouxova aféra? Tehdy se pár dní před první světovou válkou prokázalo, že deník Le Figaro, mající mezi svými akcionáři i Němce, tiskl za úplatu články propagující Německo a Rakousko- Uhersko. A kdo vlastní Respekt? Kníže Schwarzenberg! A nutno přiznat, že právě Respekt se v tomto směru překonává. Na rozdíl od Lidovek či Mladé fronty, ze kterých většinou není příliš patrné, že jsou vlastněny Němci.Re: Čím to je?
Co dodat. Je to tak
Na Kanárech jezdili lidé běžně o 20-30 km více než se smělo, stejně jako u nás, a pár prasat se tam na mě tlačilo i na těch horských silničkách. Lidi jezdí všude stejně. Pokud chcete vidět pořádný chaos, tak si promítněte záběry z ulic Saigonu. To je teprve pořádné maso.co je tohle za blabol?
probuh, cesti ridici jsou podle statistik nejhorsi v evrope. a jestli nekdo trpi komplexem menecennosti, pak nejspis vy jako autor, ktery vytrvale opakuje nesmysl o malem ceskem narode... kupte si straznou vez a probudte se!Re: co je tohle za blabol?
Dejte se na vŕu a věřte, že Vám někdo pomůže!!!!Re: co je tohle za blabol?
no, podle statistik. Víte vůbec co to je ? A jak se to dělá ? Ti podělaní, co neumí jezdit rychleji než 50 a jsou nervozní, když se kolem nich jezdí rychle ? Viděl jste někdy kdo generuje průsery třeba na D1 ? Ne kdo v nich nakonec skončí - ten kdo je způsobí protože jede jak posraný ? Bez blinkrů, chaot, na poslední chvíli vyjíždějící z pruhu ? Zdaleka ne Češi.Podle práva jsou si lidé rovni,
Re: Podle práva jsou si lidé rovni,
no a mezi Čechy jako takovými obzvláště vynikají právníci...Re: Re: Re: Podle práva jsou si lidé rovni,
myslíte takové ty prapodivné bytosti hovořící neznámým jazykem, řešící problémy, které by bez nich nevznikly a nahánějící běžné franty uživatele do rozevřené náruče bohnických lékařů?