Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
boha jeho!
"Mobil sleduje soukromá firma" - proč to asi dělá? Aby systém mobilní hlasové a datové komunikace fungoval!!! Aby systém věděl, která BTS je pro mobil aktuálně nejvýhodnější. Pro paranoiky sděluji, že v husté městské zástavbě se dá pohyb mobilu vysledovat hodně přesně. V lesích Českomoravské vysočiny je přesnost o několik řádů horší.
Jo, taky vás snímají průmyslové kamery na pumpách, v bance a na poště. Neměli byste se někam zakopat?
Re: boha jeho!
U nás jsou kamery také v šatnách na bazénu, aby se nevykrádaly skříňky.
Re: boha jeho!
Což je samozřejmě úplně špatně - kamera má být ve skříňce, aby mohla zabrat zlodějův xycht při činu ...
j
Pane řidiči , víte čeho jste se dopusti? a já odpověděl: To záleží co jste viděl.
Dobře, že jste to napsal.
Chtěl jsem si Veyrona koupit, ale pod tíhou těchto důkazů zvolím asi indického Tatu. Předpokládám, že tam ono zařízení nebude.
Re: Dobře, že jste to napsal.
Je. Jmenuje se Mama a kecá Vám do řízení. Pak ještě za příplatek můžete mít přídavné zařízení na zadních sedačkách Tchyňa, které Vám kecá do všeho ostatního.
Příjemnější a osobnější?
Jak pro koho... U jednoduchých věcí mnohem raději jednám s automatem než třeba s osobním bankéřem. Živý člověk místo navigace či dokonce kontrolky tlaku by mi neskutečně vadil...
Jednoduché řešení
Volat policisty ke každému zjištěnému přestupku a žádat řešení. Například při zablokování ciziím vozem parkujícím ve druhé řadě, při zneužií vašemu zásobování určeného místa a pod. Policie vyzvaná k přivolání odtahového vozu vždy trapně zkrotne a po několika huhlavých konverzacích vysílačkou buď beze slova odjede, nnebo přijde s informací, že dotyčný řidič je z Řep a už má bloček za stěračem. Na otázku stran desítek odtahových vozů, které jsou v okolí v činnost pak odpoví, :Voni nás neposlechnou...Takže musí nastoupit: pane strážníku, tady je evidentní přestupek, který navíc působí škodu jiné,mu občanovi (firmě) a vy jste povinen a určen k tomu, ho vyřešit: Tak prosím!...A já jako občan si na to koupim první řadu a vše si na mobil zdokumentuji.
Re: Jednoduché řešení
Tto je pane omyl. Zkoušel jsem to už několikrát, jak na PČR tak na měšťáky, když mi nějaký dement zaparkoval za autem a nemohl jsem vyjet. PČR mi řekla, že má na řešení důležitější věci (!!) a MP mi řekli, že tam tedy někoho pošlou, ale že to bude tak za tři až čtyři hodiny (!!!). Myslím že to asi je na podání nějaké stížnosti, no.
Re: Jednoduché řešení
Kdysi jsem jako domovní důvěrník měl na starosti odvoz odpadu. Když přístup k popelnicím zablokovalo auto, zkusil jsem zavolat policii, nejdřív MP a pak PČR. Řekli mi, jedni i druzí, že se s tím nedá nic dělat. Tak tolik o Pomáhat a Chránit.
První důkladné sledovací
zařízení je už nablízku a sice čipy pro elektronické mýtné. Myslíte si, že stát vynaloží miliony za "krabičky" jen tak ... ..... Bude mít naprostý přehled o vašem pohybu do dálnicích a později dalších silnicích. Nenechte se oklamat propagací o anonymitě "krabiček" . Kamera u snímacího zařízení na mýtných branách si auto pěkně vyfotí a přiřadí si "krabičku" k majiteli v databazi vozidel. Budete-li si "krabičku" půjčovat, bude v evidenci u dotyčné "krabičky" aut několik ,..... ALE, NIKDO NEUNIKNE
Re: První důkladné sledovací
No, to je právě ta "systémová blbost", kterou ministrerstvo dopravy zavedlo jako "novinku".
Dálniční "elektronická" známka má stát 1100 Kč, ale zcela chybí platba podle skutečně ujetých kilometrů v rozumné výši. Když s jedním malým užitkovým automobilem potřebuju ujet po dálnici asi 200 km a pak už zbytek roku nic, nutí mě stát do šílené platby, která významně zvyšuje náklady na konkrétní jízdu. Přitom malé automobily silnice opotřebovávají v porovnání s těžkými náklaďáky zanedbatelně (těžký nákl. až 50.000x více, než osobní).
Takže "elektronická" dálniční známka je vlastně nanic - jenom zbytečný luxus, který zvyšuje náklady na výběr poplatků, ale neumoźňuje kvalitní výběr podle skutečně ujetých kilometrů. pokud by MDČR chtělo skutečně zavést daňově spravedlivý systém, muselo bý zvýšit poplatky/mýtné pro nákladní přepravu a naopak snížit pro osobní automobily. A proč to dělat, když lidé jsou ochotni za tu hrůzu, nazývanou v Česku "dálnice", platit....
Re: První důkladné sledovací
Člověče, kde to žijete? Nikdo a nikdy tady nezavede platbu podle kilometrů v rozumné výši...
Re: První důkladné sledovací
človíčku, kde to žijete? To víte, že ta elektronická známka má smysl. Víte kolik se sveze úředníků při výběru a firma, která " soutěž"- bude-li nějaká vyhraje? Vždyť to není zavedeno pro pro Vás ale pro ně. Jo a asi budete také povinně muset dokoupit nějaké " dovybavení, aby ji mohli policisté dálkově číst, tedy, aby Vás nemuseli zastavovat.....Ve vašem zájmy a plynulosti dopravy.
Re: První důkladné sledovací
Kurňa, když se vám nechce platit za 200 km, tak tu dálnici objeďtte, a ne že budete škemrat u státu, aby místo toho odral ostatní ... Navíc stát z litru benzínu zkásne 18 Kč a křičí, že nejsou peníze na silnice - poté, co je rozhází jinde. Do pŕdele, to je jako kdybyste přišli do kina, kde zapůjčení tří kotoučů filmu stojí 3000 Kč, na vstupném se vybralo 5000 Kč a po promítnutí prvního kotouče se v sále rozsvítí, promítač vystrčí hlavu z kabiny a řekne, abyste šli domů, poněvadž na zapůjčení dalších dvou kotoučů filmu nebyly peníze - neboť se za 4000 koupila řediteli kina nová židle ...
Re: Daň ze spotřeby vzduchu... :-)
Někde se to "objet" nedá, známka není pouze na "dálnice"... Po nikom nechci, aby něco platil za mě. Jak správně píšete, stát má z provozu (spotř. daň z maziv a paliv) takový výnos přímo závislý na počtu ujetých kilometrů, že osobní a malé automobily by už žádné další poplatky vůbec nemusely platit. Nenažraný stát a jeho správci, Klausem po r. 1990 počínaje, si vždycky dokázali zdůvodnit, proč zvyšovat daně...
Srouby je nutno utahovat postupne!
Samozrejme, ze elektronicka znamka bude slouzit k tomu, aby se casem zavedlo mytne podle kilometru (2010) Ale holenku, to vam garantuji, ze NEBUDE v rozumne vysi. Bude drazsi, nez dnes >-) A samozrejme, ze stat na kilometrovem mytnem nevydela. Protoze dok.u.vi administraci systemu tak, ze vydela pouze firma, ktera system doda a provozuje. (2011) A samozrejme, ze se potichoucku zavedou usekova mereni rychlosti podle techto znamek :-))) (2012)
Re: První důkladné sledovací
první důkladné sledovací zeřízení je mobil a platební karta - neunikneme
Re: První důkladné sledovací
Tak platební kartou vybírejte pouze u jednoho automatu a dál plaťte papírovými (je to rychlejší), navíc bez karty do obchodu můžete. Mobil sleduje soukromá firma, pro vstup do databáze musí mít stát povolení. Ale mýtné provozuje stát a státní orgány si mezi sebou už teď předávají informace, i když podle zákona by neměli (nejčastěji a nejbrutálnějším způsobem porušeuje zákona v Česku stát). Sledování je pravým důvodem pro zavádění plošného mýtného!
Re: První důkladné sledovací
Hm - a proč by si státní orgány neměly předávat informace, když je už jednou mají? To se mají furt dokola vyplňovat formuláře?