Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Re: Argumentace autora je fantaskní.
Ještě 100dolarů za barel navíc a řepka v česku bude nejlukrativnější kšeft. Farmáři budou boháči.
Re: Re: Re: Argumentace autora je fantaskní.
Ale priroda zaplace cca 10 x vic nez v ere ropnych paliv, ty chytraku!
Re: Re: Re: Re: Argumentace autora je fantaskní.
V Česku ? A proč ?
Re: Re: Re: Re: Re: Argumentace autora je fantaskní.
Na vás plýtvá babočka naprosto zbytečně svoji energii, lidem jako vy se říká MIMOŇ
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Argumentace autora je fantaskní.
A proč ? Kde je nějakej argument ?
Re: Argumentace autora je fantaskní.
No to kácení pralesů je věrohodně doloženo v Indonesii. Tam je ve velkém kácen původní deštný prales a sází se plantáže palmy olejné. Na biopaliva pro zelenou Evropu.
No jo
on to zelený Bursík řeší tím, že místo bavoráků koupí pro ministerstvo lexusy. Jsou pravda poněkud dražší, ale hybridní ...
Jinak ta biopaliva jsou obecně humbuk a způsob, jak přesunout naše prachy do správných kapes.
Re: No jo
no. Akorát, že nejlevnější BMT řady 7 začíná na 2,1 MKč, zatímco plně vybavený Lexus GS450h stojí 1,7 MKč. Jo a to hybridní znamená aky tohle:
GS 450h vykazuje podstatně vyšší hospodárnost než srovnatelné sportovní sedany prémiového segmentu. V kombinovaném cyklu se může pochlubit spotřebou 7,9 l/ 100 km, což je hodnota srovnatelná s vozidly poháněnými zážehovými motory ze segmentů o dvě třídy nižších. Rovněž v městském provozu je nový model GS 450h vysoce hospodárný a při stálé rychlosti 120 km/h má o 8 % nižší spotřebu než model GS 430. Jestliže jako výchozí bod vezmeme hodnotu kombinované spotřeby paliva, nový model GS 450h ujede více než 800 km s jednou plnou nádrží (s 95 oktanovým benzinem). To je vzdálenost, která zdaleka předčí jakýkoli konkurenční automobil se schopností zrychlovat z 0 na 100 km/h za méně než 6 s. Emise CO2 navíc dosahují hodnoty pouhých 186 g/km, což je srovnatelné s automobily prémiového segmentu E, které jsou poháněny čtyřválcovým vznětovým motorem. Hodnota kombinovaných emisí NOx a uhlovodíků (přibližně 0 g/km, resp. 0,01 g/km) je v současnosti nejnižší mezi automobily s klasickými spalovacími motory.
A které to jsou, ty "správné kapsy" ?
Re: Re: No jo
"Rovněž v městském provozu je nový model GS 450h vysoce hospodárný a při stálé rychlosti 120 km/h má o 8 % nižší spotřebu než model GS 430" to se do města opravdu hodí! Nekup to!
Re: Re: Re: No jo
Tos jako pochopil, že autor recenze myslel, že to po městě jezdí furt 120, nebo co ?
Re: Re: Re: Re: No jo
pochopil jsem, že si svoje dílko po sobě nepřečte, než zmáčkne "odeslat příspěvek". Dále jsem pochopil, že zelené mozky nad výplody svého Vůdce nepřemýšlí.
Re: Re: No jo
No, ty bavoráky už to MŽP mělo; a pár lexusů to opravdu vytrhne. Co kdyby jezdil fábií, ta se může chlubit spotřebou tuším kolem 5 litrů nafty a na její výrobu se spotřebuje podstatně míň energie než na lexus. To by bylo ekologické, ale ne dost reprezentábl, že ano. Ono nechť pro jeho zelenou ideologii se raději omezují jiní, že ano.
A ty správné kapsy jsou třeba výrobci a provozovatelé větrníků jinak na howno jsoucích, ale díky dotacím výdělečných.
Re: Re: Re: No jo
Jasně, lhát ze správných důvodů vy můžete co ? Ministr ve fabii ? Jaký je průnik zelených a výrobců a provozovateků větrníků (Pávka můžete vynechat, toho už znám) ?
Re: Re: Re: Re: No jo
No u větrníků to netuším, ale u skládek to je celkem jasné. Rakouská skládkovací firma A.S.A. přes dceřinou firmu darovala poměrně velkou částku zeleňákům v Česku. Pak začali kampaně před spalovnami. Logické; co nespálí, to skládkuješ.
Takže zelený Khmer se bude po Praze prohánět stálou rychlostí 120 km/h?
PB
Ptani se Bursika je mrhani casem
Pane Brezino, Bursik je v prvni rade karierista. Pokud zjisti, ze z presedlani z repkou pohaneneho auta na Audi A 8 vytriska politicky kapital, pak to okamzite udela. Vami uvadene vedecke studie budou tim poslednim, co ho k tomu povede.
Vuci Klausovi mam radu vyhrad, ale v nekterych vecech mu musim dat za pravdu. Napriklad kdyz o koncepci zelenych hovori jako o ideologii. Sousta lidi si z hnuti zelenych udelala vynosny byznys a zneuzivaji faktu, ze jejich volici to sice mysli dobre, ale schazi jim schopnost posoudit veci racionalne.
Slovensko: Šest obcí chtělo topit biomasou, hrozí jim nucená správa
Stakčínska Roztoka/Snina 29. februára (TASR) - Šestica samospráv v okolí Národného parku Poloniny, ktoré vykurujú obecné objekty prostredníctvom drevnej štiepky v kotolniach na biomasu, má obrovský problém.
Osem mesiacov po implementácii projektu na zmenu palivovej základne s nákladom vyše 60 miliónov korún im ministerstvo životného prostredia odmietlo uznať nákup strojných zariadení ako oprávnené výdavky. Obciam Ulič, Ubľa, Stakčínska Roztoka, Kalná Roztoka a Klenová tak hrozí, že 16 až 18 miliónov korún zostane na ich pleciach. Pre niektoré z nich by to znamenalo uvalenie nútenej správy.
Re: Slovensko: Šest obcí chtělo topit biomasou, hrozí jim nucená správa
Hm, a čím topili předtím? A proč si kupují vytápění jiné, když na to nemají? Proč by jejich teplo měl platit někdo jiný?
Re: Re: Slovensko: Šest obcí chtělo topit biomasou, hrozí jim nucená správa
No proč asi? Protože jim kdosi kdysi slíbil dotaci na "ekologické" vytápění. Jinak by to nedělali.
Re: Re: Re: Slovensko: Šest obcí chtělo topit biomasou, hrozí jim nucená správa
Za blbost se platí.
dalsi zelena lez
"
Spotřebitel
i výrobce bude mít možnost vlastní spotřebitelskou volbou rozhodnut
o tom, zda bude „vítězem“ ekologické daňové reformy a vydělá na ni nebo
ne."
Re: dalsi zelena lez
Proboha jak? Nacpou se biosložky do paliv, díky tomu paliva podraží, díky pěstování surovin na ty biosložky podraží potraviny a díky zdražení paliva vlastně všechno. A na tuzemské - pravda nekvalitní - uhlíse uvalí ekologická daň, aby zdražilo. Aby se vyrovnalo zemnímu plynu z Ruska a zvýšila se tak naše závislost na tom Rusku. I bude se topit kdejakým sajrajtem včetně petflašek.
No a k tomu větrníky elektřinu sice nijak moc nevyrobí, ale zdraží ji. A levný a k přírodě šetrný atom se z ideologických důvodů nesmi.
Proboha - kdo na tomhle vydělá?
Re: Re: dalsi zelena lez
Ty pálené petflašky nejsou tak nejhorší. Prý jsou ekologičtější než štěpky.
kazdý zdravý clovek je výrobcem bioplynú
a nejenom clovek, ale zejména miliony ovcí v Austrálii. Existuje odborná studie o tom, ze práve rozmach chovu ovcí v Austrálii má za vinu ozónovou díru tamtéz. Pan Bursík by tedy ekologii daleko více pomohl, kdyby vynalezl zpúsob, jak své vlastní plyny spoutat, odchytnout a potom spálit napríklad v kotli svého rodinného domku.
Re: kazdý zdravý clovek je výrobcem bioplynú
a pak, že se český Honza ve světě ztrácí a je mu ubližováno, viz. pláč starého Vlka na předchozím článku a jemu podobných výtečníků.....
Re: Re: kazdý zdravý clovek je výrobcem bioplynú
Prasík dentální jaksi špatně čte. Pan Vlk naopak poučuje našince, aby nebyli ve světě posraní a tvrdě se postavili za svá práva, protože se to vyplácí. Vzhledem k faktu, že vepřovec dentální neví, co to znamená, raději se přesvědčte o několik článků výše sami.
Smyslem nejnovějšího vstupu
Bursíka zpět do politiky bylo nezvolení Klause na 2. období. To se nepovedlo a ještě si zavařil. Nevím, zdali má smysl rozebírat jeho ekologické kotrmelce, o které mu stejně nejde. Za pár let se totiž klidně objeví v nějaké jiné straně a stejně vehementně bude prosazovat pravý opak toho, co hlásá dnes.