Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Přiznám se, že patřím k 68% většině agentury Pull. Výchovné reklamy mě ježí a propagovaným výrobkům se vyhýbám, pokud mám možnost volby. Zadávání těchto reklam pravděpodobně připravuje firmy o zisk, ale usnadňuje jim získání dotací.
Myslím, že tyto reklamy představují jeden ze symptomů odumírání demokracie v současné západní společnosti, kterou se snaží ovládnout hlasité privilegované menšiny.
Současný uvědomělý občanský postoj znamená dělat všechno proto, aby neuspěly.
Tak se hrdě hlásím k těm osmiprocentnim. Možná bude časem i nějaký pochod hrdosti.
A bude este horsie. V emerickych reklamach biely muz (ked sa tam vobec objavi) je to absolutny bl..bec, ktoremu musi fsetko vysvetlit ynteligentny cernoch alebo feminacistka.
Mě teď zaujala v televizi jedna ekologická. Má výborný slogan.
"Šetři vodu, pij Radegast".
Třeba na povinném ručení ušetříte šest tisíc. Povinné ručení za jedenáct stovek může pokrýt s bídou jen ty nejzákladnější věci. Ale za sedm tisíc jsem ještě povinné ručení neviděl.
Dělám si seznam firem a produktů, jejichž reklama mě nas..la. Ty pak bojkotuji. Takřka vždy je to možné.
No třeba Alza s tím dementním zeleným pisoárem, uřvaným a arogantním, tak ta je u mne na prvním místě.
Když se doma koukám na bednu, mám vždy po ruce ovládač, abych mohl okamžitě přepnout na jiný kanál nebo pokud je pořad zajímavý, vypnout zvuk.
Celá řada firem na ideologizaci svého marketingu už prodělala. Dokonce se říká: Get woke, go broke.
Podle katalogu jednoho z největších polsko-českých oděvních eshopů to vypadá, že 50% žen v Polsku a Česku jsou černošky. Doufám, že to vyřeší tržní pracka.
Jak vidím v reklamě néco multikulturně černého, tak šup s tím na seznam boykotovaných. Kdysi s tou barevnou debilitou začala firma Beneton. Od té doby mi nepřišla do baráku.
No, ono se kdysi taky říkalo jsem černej ve smyslu jsem bez peněz.
No a pod vedením macechy naší EU zlovolné bojující proti kysličníku a pětikolky naší eurohujerné budeme vbrzku bez peněz skoro všichni, budeme tedy ve smyslu svrchuzmíněného úsloví skoro všichni černí.
Takže katalog jednoho z největších polsko-českých oděvních eshopů jen jasnovidně předjímá budoucnost a aby to bylo názorné, využívá černošek.
Velké společnosti mají průjem z toho, že by je hrstka násilnických aktivistů terorizovala, a tak radši ze sebe udělá pitomce před "mlčící většinou ".
Zabití aktivisty je zatím trestné stejně jako zabití normálního plnohodnotného homo sapiens sapiens. :-)
Takže co tu máme z hlediska udržitelnosti: Pěstoval se u nás len a ovce na vlněnou přízi, snad příze konopná a možná z kopřiv, ale víc už fakt nic.
Kdysi jsme byli v oboru látek velmoc. Bylo by dobrě se k tomu vrátit.
Len by mohl být dobrá alternativa, používá se na dražší oděvy. Vlna by se dala dovážet z Australie, tolik ovcí po Valašsku neběhá, ... zatím.
Ano, v oboru látek jsme byli taková velmoc, že jsme vyváželi do Velké Británie, která je v povědomí světa brána za velmoc v tomto oboru.
Stálo by to za to se pokusit o obnovu toho stavu. Já mysl ́m, že by to šlo. Dnešní automatizace je tak daleko, že to nejdražší, mzdové náklady, by se daly minimalizovat. Len pěstovat mśto řepky, ....
Tím dovozem se ovšem vyřadíte z kategorie "udržitelný". Možná bych ještě dovolil rouno slovenské či jihopolské.
Děkuji, paní autorko, je radost přečíst si příčetný text. Woke reklamy mne také odpozují a často i nasštvávají.
Pokud ji odpuzují, nejspíš inzerované výrobky nekupuje. Čeština je docela výmluvná řeč. Co víc by měla dělat?
Souhlasím. A k tomu jsem se ještě nasmála tomu příměru s veverkami.