Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Drzost nebo ironie?
Mně ale nikterak nevadí, že Vy máte Vaši parketu.
Něco k panu Zdechovskému???
Re: Drzost nebo ironie?
Taková drzost, že? Kritizovat "nejlepšího ministra dopravy"! Vždyť tím kritizuje i vašeho majitele, ředitele Zeměkoule a zástupce stvořitele mezi námi. Jen malé varování : po koblihách se prokazatelně blbne.
Re: Drzost nebo ironie?
Jen po volebních. Jinak já koblížky (nevolební) rád ...
Re: Drzost nebo ironie?
Moje parketa je vrátit EU k Evropskému hospodářskému společenství a zrušit všechny byrokratické instituce včetně neschopného, nemohoucího a přeplaceného europarlamentu. Moje parketa je, že slizouni jako Zdechovský by se měli začít živit poctivě.
Re: Drzost nebo ironie?
A jak to souvisí s neschopností české vlády vyřešit i ten nejtriviálnější problém, jakým je pár centimetrů sněhu v prosinci ??? Myslíte snad, že když se ten moloch rozpadne, přestane na D1 sněžit, politikům narostou schopnosti, morálka, odpovědnost a hrdost na své činy ???
Re: Drzost nebo ironie?
Nejsem si jist, zda by měla česká vláda vyrukovat s lopatami na D 1. Spíše by údržbu komunikací měly zařizovat firmy k tomuto účelu určené. Ovšem vyjadřoval jsem se spíše k tomu, že Zdechovsky produkuje tradiční lidovecké předvolební kecy, aby po zvolení jednal naprosto jinak.
Re: Drzost nebo ironie?
Pana Zdechovského, ani jiné flanďáky jsem nikdy nevolil a ani v budoucnu to nemám v úmyslu, leč pokud zcela oprávněně kritizuje zcela neschopného tzv. politika, nevidím důvod, proč s ním nesouhlasit. Ostatně i jen průměrně informovaný jedinec mohl již v září tušit, že s D1 není vše v pořádku, tuplem ministr dopravy, který měl k dispozici přesnější informace a hlavně měl zmíněný problém ve své odpovědnosti. Že se na to vys.al jak na placatý kámen, není důvod abych nesouhlasil s jeho kritikou od kohokoliv.
Re: Drzost nebo ironie?
Nepochybně vědí. Možná nevědí, že se to jmenuje píchačky.
Říkám si, co si asi pod tím pojmem představují, ale nechám si to pro sebe. Ještě není 22 hodin.
Whatever
Před volbami takové články o konkurenci ignoruji. Mohu si to dovolit tím spíš, že ANO beztak volit nebudu.
Kritika bez znalosti věci
Podívejte jak bez větších problémů jsou kupříkladu výkupy pozemků v Rakousku nebo Německu. Proč? Protože tam nejsou lidi tak hamižní jako u nás. I za to ale může Ťok.
Když něco opravujete za plného provozu není to až tak jednoduché. Přitom 1 plně naložený kamion zatěžuje silniční těleso asi jako průjezd 10 000 osobních vozidel.
Vidím že autor rozumí všemu. Píše o sto šest, volby se blíží. Je si potřeba zajistit pohádkový bruselský blahobyt. Přitom v roce 2015 nás přesvědčoval o přijímaní migrantů. Teď opravuje zase dálnici.
Re: Kritika bez znalosti věci
A zamyslel jste se, kolik těch pozemků bylo získáno spekulativně od vlády M.Zemana a dalších socialistů a kolik od Zelených, kvůli případné blokaci.?
Bohužel, v našem parlamentu nic rozumného skoro nikdy neprojde.A lidi, kteří si teď stěžují, sedí ve vládě už šestý rok.Rozumné, potřebné, ale dobře napsané zákony by i pravice podpořila. Ale od těchto "odborníků" se něčeho takového nedočkáme.
Re: Kritika bez znalosti věci
Dobré zákony přece předkládala pravice hned od svého nástupu k moci po r.1989. Nebo snad ne ? !
Re: Kritika bez znalosti věci
Pravice zde nikdy u moci nebyla. V nejlepším případě pravý střed, obvykle v koalici s levými lidovci.
Re: Kritika bez znalosti věci
Mezi slepými i jednooký králem, můžete s tím sice nesouhlasit, ba i protestovat, ale nic to nemění na tom, že jakmile se dostali k lizu pseudokomunisti oranžových barev, začala naprostá demontáž všech rozumných zákonů, navíc za nadšeného hýkání nekompetentní části voličské základny.
Re: Kritika bez znalosti věci
Samozřejmě. A levice jim je neschvaluje. A naopak :-).
Re: Kritika bez znalosti věci
Jo, babička měla pravdu : V kalných vodách se dobře loví.
Re: Kritika bez znalosti věci
>>v roce 2015 nás přesvědčoval o přijímaní migrantů
Odkaz by nebyl?
Re: Kritika bez znalosti věci
Von asi myslel tohle: https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/1559340-europoslanec-objel-uprchlicke-tabory-neutikaji-pred-valkou-rika
A údržba dálnic, silnic ?
Jak je postaven systém z minulých dob ? Šetřit penězi a odpovědnost házet na jiné.
Re: A údržba dálnic, silnic ?
To nemá co dělat s dobou, to je princip úřednického řízení.
Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu
před naším vstupem do EU. Ale to by se musel převzít hned v r.1990 německý model/systém ( něco podobného bylo schváleno teprve vloni ). Těžko něco stavět, když přípravy a schvalování trvají od 7 do 13let. A kdo v té době vládl ?
Re: Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu
Kotasi, mýlíte se jako obvykle. Rok 1990 v tom nehraje žádnou rli. Důležitý byl rok 1947 s nepřijetím Marshallova plánu a následně rok 1948 se slavným "Právě jem se vrátil z Hradu" !
Re: Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu
Tak to je potřeba se vrátit až k Jaltě, kde se spojenci dohodli dalším postupu i demarkační čáře.
Re: Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu
Demarkační čára byla stanovená trochu chybně, ale nezpůsobila volbu komoušů v roce 1946. To mají na svědomí místní voliči.
Re: Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu
Pane Prokope, tento základní fakt Kotasové nikdy nepochopí a jako "správní" Češi budou stále průšvihy tohoto státu svádět na jiné.
Re: Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu
To jako že kdyby Patton osvobodil Prahu ( a nejen ji ) už o týden dříve, tak by zase měli navrch komunisti ?
Re: Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu
No, mají ... ale nebyl bych tak přísný. Myslíte, že kdyby aspoň Čechy a Morava byly osvobozeny ze západu, zvítězili by v šestačtyřicátém komančové tak jednoznačně? Zvítězili by vůbec?
Ona taky byla chyba v tom, že počet stran byl omezen a byli likvidováni agrárníci, tedy už v Košickém vládním programu.
Re: Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu
To je už na Kotase opravdu moc !
Re: Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu
Obávám se, že dalším krokem je zjištění skutečnosti, že opravdu stavět (ne jen připravovat) se u nás dálnice začly za Hitlera:
http://www.ceskedalnice.cz/odborne-info/historie-dalnic/.