26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Miloš Nixon Zeman

Volební kampaň Richarda Nixona v roce 1972 sjednotila téměř všechny vzdělané a kultivované Američany: hlasovali proti němu. Jen málokterý příslušník vyšších vrstev pochyboval, že Nixon je slabomyslný buran a jeho stěhování do Bílého domu by bylo skandální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Cerman 29.1.2013 11:23

Re: Je paradoxní,

Opravuju, "Zcela souhlasím s panem Pavlvoským". Omylem jsem napsal "s panem Hoblíkem".

I. Cerman 29.1.2013 11:21

Re: Je paradoxní,

Zcela souhlasím s panem Hoblíkem, Taky je zajímavé, že se média nezajímala o manželku Miloše Zemana, zatímco o Schwarznebrgově ženě zkoumali kde co a vyčetli mu i minulost jejího otce. Stačilo, že MZ řekl, že její zaměstnavatel si nepřeje zveřejňovat její zaměstnání a bylo ticho po pěšině. U Schwarzenberga se lustrovala minulost jeho rodiny v době nacismu, u Zemana se nikdo neptal jestli jeho předkové byli kolaboranti.

Pozornost médií byla asymetrická a rozhodně nebyla všechna ba ani většina na straně Schwarzenberga. Byl na straně Schwarznebrga Blesk, Reflex, Halo noviny, Právo a Česká televize?

Vůbec ne, televize přistoupila k volbě formálně rutinérským způsobem, bez paměti, bez odbornosti, bez schopnosti reagovat na vývoj kauzy a to vše nahrávalo demagogickému přístupu Miloše Zemana. Jeho kampaň byla vedená propagandisticky - usiloval vytvořit u protivníka asociace s nacismem a Němci. Nemusel nic dokazovat, mohl lhát, šlo jen o asociace, a telvize mu to svým amatérstvím umožnila.

B. Mráz 29.1.2013 11:08

Re: Palec nahoru

Ano, palec nahoru pro autora.

Číro knížepána, široký tlak pravdy a lásky, podporované trapnými médii, to nás, "burany" z vesnic a menších měst bezpečně dovedlo k tomu, že nevolit nebo dát to Zemanovi bude lepší než stádně jít s rádobyelitou národa. 

M. Kosejk 29.1.2013 11:04

Re: Jak začalo Nixonovo prezidentování

Což je typická ukázka toho, jak funguje mediální svět a jeho vliv na reálný svět. Nixon patří mezi velmi úspěšné americké prezidenty. Ale v myslích lidí zůstane jen jako "ten z Watergate".

M. Hoblík 29.1.2013 11:03

Re: Do druhého kola

Prezidentští kandidáti byli takoví, jaké si zasloužíme. Zvoleni byli takoví, jaké chceme. My - to není jen Issová a Kocáb, to je také zbytek republiky. Nechť nyní Issové a Kocábové sklapnou a připraví se lépe na příští volby. Jinak zbytečně otravují ovzduší! Také jsme na Moravě museli přežít Havla, když už ho demokraticky zvolil parlament...

Š. Šafránek 29.1.2013 11:00

Re: Jak začalo Nixonovo prezidentování

Rozdíl mezi Nixonem a Zemanem je ten, že Nixon měl svou slavnou aféru Watergate až na konci prezidentství, kdežto Zemanovy aféry (např. Olovo) se provalily o 10 let dříve, než si jej moudrý český národ za prezidenta zvolil. Jinak Zemanovo zvolení nepovažuji za tragické, spíše za symptomatické a logické.

M. Hoblík 29.1.2013 10:58

Kdyby nebyli největší listy v zemi

tak průhledně německé, nebylo by třeba je ponižovat. Když se někdo dá koupit, riskuje tím, že se to nebude někomu líbit. Listy, které si ve svém názvu pro jistotu nechaly přívlastek "mladé" a chovají se jako staré a německé, musí počítat s odporem českého obyvatele, nejen v Čechách. Hloupost některých novinářů je skutečně neuvěřitelná, čím méně vzdělaný novinář, tím větší hlupák. Ale aktivní!

P. Pavlovský 29.1.2013 10:55

Paradoxní je,

že KS mohla uškodit  jednostranná kampaň v některých médiích, kdežto

 M. Z. jeho zcela lživá, falešně očerňující a podlá kampaň vůbec neuškodila.

Jenom nevím, jak tuto skutečnost interpretovat.

P. Pavlovský 29.1.2013 10:52

Je paradoxní,

že  KS mohla uškodit "silná a jednoznačná kampaň v některých médiích",

ale M. Z. zcela lživá a podlá kampaň vůbec neuškodila.

Jenom nevím, jak tuto skutečnost interpretovat.

J. Slanina 29.1.2013 10:43

Re: Dovolil bych si protestovat proti stotožňování novinářů s inteligentními lidmi.

Hmm, tak Zeman dával vždy najevo své pohrdání hlupáky. Tož potom nechápu, soudruhu podpraporčíku, proč jsi ho tedy volil? Nebo jsi natolik blbej, že ti ono pohrdání ani nedošlo?

P. Pavlovský 29.1.2013 10:38

Re: "Pravicové strany doplatily na arogantní jednání

Nikoho a nic jsem neznámkoval, pouze jsem připomněl  demografikou statistiku ČR.

To je zcela objektivní fakt, zjištěný při posledním sčítání lidu!

V. Novák 29.1.2013 10:16

Dovolil bych si protestovat proti stotožňování novinářů s inteligentními lidmi.

Většina z nich jsou nedouci, kteří by se jinde neuplatnili. Každý, kdo se vyzná v nějakém oboru, to poznal, když se žurnaloidi pokusil o tom oboru psát. V politice, zpravodajství a komentářích, kde nemohou narazit na tvrdou realitu, fungují jako totální hnojomety pro nebo proti tomu, kdo ji je nebo není sympatický.

Zeman jim vždy dával najevo své (oprávněné) pohrdání hlupáky - a hlupáci mu na oplátku okopávají kotníky.

J. Urban 29.1.2013 10:00

Do druhého kola

mohli jak zleva, tak zprava postoupit lepší kandidáti. Když to dopadlo takto, tak tím o NĚCO lepším (či méně špatným) byl podle mého názoru KS. Podobnou volbu ale řešilo jistě mnoho lidí a někdo mohl dospět k jinému závěru. Tým KS udělal mnoho chyb (např. nátlak na Franze a Fischerovou), i KS udělal chyby, naposled když vhodil neplatný hlas (hned mi bylo jasné, že je to špatné znamení a pro mnoho voličů to byla ta poslední "rána"). Kampaň pro KS v některých médiích byla tak silná a jednoznačná, že mohla být až kontraproduktivní. Miloš Zeman a jeho tým skoro žádné chyby neudělali (nějaká následná podání k soudu či jinam jsou lapálie, nemající vůbec žádného významu), jeli si svou vyhrocenou a na "obyčejné" lidi (nízký příjem, nízké vzdělání - koho z nich může zajímat, kdo je Šlouf a co má na svědomí?) zaměřenou kampaň a po zásluze zvítězili. Jestli to bylo pro ČR dobře? To je jiná věc.

L. Šarina 29.1.2013 9:58

Domnívám se ,

že k volbě Zemana těch 10 % hlasů dodala právě pravice a to z řad ODS.Top 09 byl a je jejím soupeřem a né Zeman,když už tam nemeli sveho kandidáta a boj o lídra na pravé straně pol.spektra je pro různé činitele,kmotry,členy a jejich posty  důležitější než post havy státu.

M. Kudláček 29.1.2013 9:50

Re: Ale urcite mela!

"Diskuze" není špatně, pravidla českého pravopisu připuštějí i tento tvar

S. Ševeček 29.1.2013 9:46

"naprostou většinu vzdělaných lidí"

Snad lidí studovaných, nikoliv vzdělaných.

Jak říká Kajan - vzdělání je to, co relevantního o Světě uvízne v palici.

Je mnoho študovaných idiotů, najmě užitečných.

L. Šarina 29.1.2013 9:42

Re: Sprostota a lež opět slavně zvítězily.

Netvoří, ale i páteř společnosti tzv.střední vrstava a to je ten problélm,U nás je horních 10 tisíc,něco restituentů,podnikatelů,ale dost zbohalíků a podvodníku jinýmy slovy bída.Střední třída se za 20 let nestačila utvořít a pak to patá dolu a tam je mix od různých itelektuálů s různýmy pol. názory,umělci všeho druhu, až po dělnickou třídu(očima komunistů) a dole lůzu.Čím více vzdělaných a finančnně vzdělaných,hmotně zabezpečených lidí,tím hůře jsou manipulovatelní a proto jsou nebezpeční pro každou vládu,(taky po nástupu nacistů i komunistů k moci, byli přetaveny v dělnickou třídu v horším nebo v dělnické kádry v lepším případě, ostatní likvidace,emigrace).,proto v tomto státě si lidé jenom pamatují staré časy( a někdy ano to ne) ale nevymýšlí a jsou lehce manipulovatelní a tomu korupční prostředí a jme tam kde jsme. . "BLBÍ SI PAMATUJI,TY MAJÍ ČAS,CHYTŘÍ MUSÍ VYMEJŠLET".    Werich.

D. Procházka 29.1.2013 9:33

Re: Miloš Nixon Zeman

Nám, sprostým lidovým vrstvám, je bližší oslovení "pane hrábě".

J. Mannheim 29.1.2013 9:17

Re: Sprostota a lež opět slavně zvítězily.

i profesoři se rádi začtou: http://www.silnakava.cz/2011/07/maly-vikendovy-test-najdi-5-rozdilu.html

J. Mannheim 29.1.2013 9:09

Re: Nevadí mě, že Zeman vyhrál.

když někdo lže a druhý den vyjde v novinách, že lhal, to není mediální kampaň, a pokud se Vám nezdála média dostatečně servilní vůči Zemanovi, založte si takové, 2 700 000 voličů je docela dobrá cílová skupina...

P. Lenc 29.1.2013 9:01

Ano,

Zeman ukázal jaký má čich co se týče nálad mezi občany.Včera jsem napsal, že pražský "klub krátkých kalhot"žije naprosto odtrženě od české reality.Mimo Prahu to je přece "venkov" plný tupých buranů, jenom v Praze žije ta správná elita, která "ví a zná".Povolební procitnutí je pro tyto intelektuály šok. a o to horší jsou jejich reakce. Kdo nejde s námi, jde proti nám.Kde jsem to jenom slyšel?Tato volba by měla být varováním také pro pražské politiky, dejte pozor, on ten"venkov"přestává být stádem ovcí, které poslušně reagují na štěkot několika psů.

B. Novacek 29.1.2013 8:59

Re: Ale urcite mela!

Ze vy jste, clovece nestastna, taky veril na konec sveta v prosinci minuleho roku? :D

J. Mannheim 29.1.2013 8:52

tak teď už jen najít

nějakou tu vodní bránu, i když na rozdíl od Nixona by dotyčný mlžil, pak by novinářům, co by to objevili, sprostě vynadal, a nakonec by se stejně nic nestalo, zameteno pod kobercem, nacionalismus a socialismus u nás pořád mají větší moc než demokracie

P. Zeman 29.1.2013 8:43

Re: Ale urcite mela!

Milý Novaceku. Rád bych viděl, jak se vám protáhne xicht až Miloš udělá něco, co se vám nebude sakra líbit. A věřte, že to bude brzo :-P

P. Zeman 29.1.2013 8:39

Re: Nevadí mě, že Zeman vyhrál.

Fakta, která pamatujeme proti evidentním a záhy vyvráceným lžím od Miloše Zemana? Myslím si, že je to rozhodně férovější než naopak.

P. Zeman 29.1.2013 8:36

Re: Sprostota a lež opět slavně zvítězily.

Vážně si myslíte, že vzdělanější lidé jsou náchylnější podlehnout mediálním masážím :-)? Proč teda inzerát proti Schwarzenbergovi v den volby vyšel právě v Blesku? Jo vlastně - on je to primární zdroj informací těch vzdělanějších... ;-).

B. Novacek 29.1.2013 8:14

Re: Jak začalo Nixonovo prezidentování

Vazeny pane Safranku, nac stahovat kalhoty, kdyz je brod v nedohlednu? Mne zarazi jistota vsech zdejsich prispevatelu, se kterou tvrdi, ze vsechno dopadne spatne, Zeman se projevi jako zradce a skudce ceskeho narudku a nad Hradem opet bude vlat ruda vlajka...o zitrku nikdo nic nevi, pravil Sinuhet, lekar egyptsky!

R. Gramblička 29.1.2013 8:10

Re: Nevadí mě, že Zeman vyhrál.

hlavně že nikomu nevadí mediální kampaň v prospěch karla, mířená proti Zemanovi. To snad bylo fér?

B. Novacek 29.1.2013 8:06

Re: Palec nahoru

Tak !, pane Grubre, autor se trefil a chudinky potrefene husy kejhaji az se jim zobaky orosily, dobre rano, preji! :)

B. Novacek 29.1.2013 8:02

Re: Ale urcite mela!

Vy i vase nejhlubsi opovrzeni jste mi naprosto u ...lhostejni, spis je to zabavne :) Navysost jste mne pobavil!

to Pansky: nevolil jsem nikoho z tech vasich klaunu, musel bych se kvuli nicemu trmacet pres City na konzulat. Nejen ze jste vy, a cela squadra nesoudnych porazenych nepochopili, ze muj satiricky sleh miril na Vozabalovou a jeji nesoudnou adoraci "jeho hlasnosti", navic se prezentujete jako uzkoprsy tajtrlik, znalec vseho a reditel vesmiru. Ja se jeste porad bavim kralovsky! :)