Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Nastal čas si seřadit priority
́Prioritním problémem dneška je jak dostat V.K. z ČR. ́
Není-li toto posedlost, pak už nevím co je.
Re: Nastal čas si seřadit priority
jakým právem plánujete odchod českého občana z Česka? Bolševiské sviňně to tak dělali, že nutili nebo doporučovali odejít z ČSR. Je to ve vás jako v koze.
Re: Nastal čas si seřadit priority
Se starým pánem, jehož vliv už je ten tam, je na Psu občas psina, patří sem.
Re: Nastal čas si seřadit priority
jen bolševičtí zmetci a vrazi vyháněli české občany z jejich země. Je to ve vás jak v koze.
Marcela Moravcová evidentně neumí číst
Zde je začátek článku (na který jsem svým diskusním příspěvkem výše reagoval): "V textu Prohlášení Václava Klause a IVK ze dne 13. 6. 2017 vydaného k „nepřijatelnému zacházení Evropské unie s Českou republikou“ je v bodu 6 mimo jiné uvedeno: “Nastal čas začít připravovat odchod naší země z Evropské unie.“"
Já se ptám, jakým právem chce někdejší bankovní úředník Klaus vyhostit z EU ČR, a tedy i mne, českého občana?
Nastal čas (viz nadpis článku) k čemu? Nebylo by snad lepší, aby se začal na odchod z Česka připravovat spíše občan-důchodce Václav Klaus, než aby s sebou do propasti stáhl celou republiku?
Bene
... tekel, ú-parsín.
(ano, měli bychom být všichni připravení být blíže stromům)
Nastal čas opustit EU
Nic dobrého nelze čekat od neomarxistické Evropské unie a jejich lídrů. Stejně jako od Macrona a Merkelové. Bylo by chybou zařazovat se do hlavního proudu EU. Naopak je potřeba si připravit záložný plán jak rychle opustit EU a zavřít hranice.
http://www.epshark.cz/clanek/100/bezdetni-evropsti-lidri-nas-jako-namesicni-vedou-do-katastrofy
Re: Nastal čas opustit EU
Protože nás zachrání lídři, jako se nemocný ožrala na Hradě, který se jezdí učit do Číny, jak to skoulet s lidma?
Schengen má svá pozitiva a svá negativa.
Je třeba pracovat na odstranění negativ, i kdyby to mělo znamenat nějaké omezení pozitiv.
Taky bych to popsal asi tak: Zachovat Schengen pro žádoucí pohyb osob a zboží, a zrušit Schengen pro volný pohyb nežádoucího zboží (drog) a osob (muslimů).
PS.: To o těch hraběcích radách znám taky :-)
Re: Schengen má svá pozitiva a svá negativa.
Hraniční přechod Arnoldstein/Tarvisio je stále volný, patří státům a je připraven na korekci "Schengenu".
Myslím, že určité ekonomické problémy spojené s
Myslím, že určité ekonomické problémy spojené s vystoupením z EU jsou ve srovnání s tím, k čemu nás nyní Brusel nutí - tedy k zaplavení naší země barbarskými muslimskými okupanty zcela přijatelné. My, ale i Británie jsme totiž do EU vstupovali do JINÉ unie - a to unie vedené STÁTNÍKY a ne dnešními hrobaři EU, kteří ji vedou k rozvratu..
Základní myšlenka Otců Zakladatelů - spolupracující země Evropy - je samozřejmě správná. Spolupráce ekonomická, obranná, politická - to vše narýsovali Zakladatelé správně. Nemohli ovšem předpokládat, že za 50-60 let přijdou do čela ( bohužel svobodně zvolení stádem nemyslících ovcí-občanů evropských zemí ) do čela hlavních zemí Evropy nerealističtí, pseudohumánní slaboši, kteří při prvních krizových zkouškách - Ruská agrese v Evropě a agresívní Islám pochodující do Evropy - totálně selžou - a ještě je do Evropy pozvou.. Angela Merkel, Juncker, Schulz a spol. by měli být po jejich krocích v posledním období přemístěni do klecového lůžka kvalitní psychiatrické kliniky.
Re: Myslím, že určité ekonomické problémy spojené s
Všichni jmenovaní, by měli stát před vojenským soudem, pro vlastizradu.
Re: Myslím, že určité ekonomické problémy spojené s
Já bych, pane Fridrichu, tu základní myšlenku až tak neoslavoval. Je to vytváření Utopie, a každá utopie je budováním ráje na Zemi. Jako vždy to skončí bolehlavem.
Základní chybou bylo nikoli založení nějaké dobrovolné organizace provádějící osvětovou a charitativní činnost na úrovni Evropy (typu Rady Evropy, EHS), ale chybou bylo předávání jakýkoli pravomocí (i té nejmenší) takovým organizacím. Jak dostala nějaká nadevropská organizace výkonnou moc, hned se z ní stala rakovinná buňka a bují. Tohle bujení je ve všech utopiích geneticky zakódováno. Utopie má zůstat nedostižnou představou ráje a nemá být nikdy uváděna v život. Nechal bych to na spontánním řádu, jak by poznamenal Kajan a měl by vyjímečně pravdu.
Re: Naprostý souhlas.
Normální jedinec to přirozeně vnímá, vyšinutý knihovník nebo svazácká sekretářka ne.
"Napsal jsem, že mezi lidskými společnostmi existuje jistá optimální míra rozdílnosti a nelze jít bez nebezpečí pod tuto úroveň... Aby kultura nezahynula, musí si uchovat jistou nepropustnost vzhledem k ostatním." (Claude Lévi-Strauss)
Re: Naprostý souhlas.
A tohle zastaralé myšlení prý zastřeší multi-kultůra, vy tomu prostě nerozumíte pane Frauknecht :-)
Re: Naprostý souhlas.
Jo, nás Frauknechtů nějak přibývá a všichni jsme zastaralí "reakcionáři".
Strašák Vlk zůstane strašákem a EU už o obchodu není.
Vlk opět předvádí jakým "mistrem" ve strašení je. S oblíbenými Sudeťáky to už nezabírá a tak se jako "expert" na logistiku vrhl na odchod z EU. A že prý obnova hranic zničí obchod. To dnes díky mnohde zavedenému in-time zásobování.
No měl by si "protřelý obchodník" Vlk aspoň jednou sednout jako spolujezdec do kamionu aby viděl jak to slavné in-time zásobování funguje. A pochopil by, že to slavné in-time není nic jiného než přenesení nákadů na skladování z finálního výrobce na subdodavatele, respektive na jím placenou dopravní firmu.
A tím velkoskladem je dálnice s tisíci v rámci EU miliony otroků za volanty kamionů. Takže část nákladů na toto pojízdné dálniční skladování nese i daňový poplatník, z jehož daní se dálnice staví a udržují. O daňovém doplácení nevyužité železnice nemluvě.
Pak není divu, že v důsledku je ten slavný in-time dražší než prý zastaralé sklady u subdodavatele i finálního výrobce. A tak není překvapení, že in-time jako ohajobu EU využívají i nejen bruselští, ale i národní daňožrouti a jejich mediální poskoci, jak vidno strašáka Vlka nevyjímaje.
Závěrem nutno dodat, že přes negativa in-time, ten by se rozpadem EU nezhroutil. Ona ta EU totiž už tak moc není o výrobě a obchodu, ale hlavně o dalším pokusu socialistů (tj. hnída z něhož vyšel fašismus, nacismus i komunismus) prosadit svou globál totalitu, dnes inspirovanou kapitál-komoušskou Čínou, kde ta otravná demokracie a občanské svobody nebrání max. kumulaci moci a zisků "elit" v jejím byznyso-politickém čele.
Re: Strašák Vlk zůstane strašákem a EU už o obchodu není.
Lepší být připraveným strašákem než nepřipraveným naivním blbcem připraveným tak akorát na porážku.
Konec Evropy v primem prenosu
Pokud se bude kazdy den v italskych pristavech vylodovat radove 10 000 migrantu denne, tak uz je na vystoupeni z EU a uzavreni hranic armadou pozde.
http://pilloni.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=611310
Ano, dnes s panem Vlkem souhlas
nastává čas vymanit se zpod kurately rudozelených pitrysů z brusele a vypadnout ze čtvrté říše, v niž se EU pomalu, ale jistě mění.
Re: Ano, dnes s panem Vlkem souhlas
Nastal čas, ale jak už to bývá, dokud to nevyhnije, nikdo to řešit nebude, protože ti, co by to měli řešit, by si vypustili rybník.
Už dlouho stále dokola tvrdím, že jediným způsobem, jak je dostat do reálu, sebrat jim ochranky.
kdyby měl autor pravdu
ohledně in-time zásobování, tak každá větší nehoda na dálnici by znamenala zastavení výroby v mnoha závodech, prostě by se jen muselo zakalkulovat do časů přeprav navíc pár x časových jednotek... což by mělo menší vliv než původní čekání na vyprázdnění skladu a následné objednávání
Re: kdyby měl autor pravdu
Skladové zásoby jsou dnes všude minimální. Nehoda jednoho kamionu je statistickou chybou. Jakmile tato chyba překročí očekávání, nastává kolaps. To je prostě fakt, který v kusové výrobě či ve stavebnictví nastává zcela pravidelně! Mimochodem, v jiném úhlu pohledu na tuto problematiku si zkuste nějakou technologii nebo speciální díl objednat během prázdnin. Rychle pochopíte.
Re: kdyby měl autor pravdu
a jen debil , by při obnově hraničních přechodů a kontrol tenhle čas nezakalkuloval do času přepravy
Re: kdyby měl autor pravdu
No, je vidět že o tom mnoho nevíte. Kamiony čekaly na hranicích jednou 24 hodin (málokdy méně) ale jindy třeba týden, podle rozhodnutí toho, kterého státu. Zeptejte se třeba lidí z ČSAD
Autor ovšem nevysvětlil,
proč by ukazování osobních dokumentů mělo zpomalit pohyb kamionů.
Celní únii vlastně nikdo, mimo těch, co si vymýšlí, že prokázání se dokumentem na přechodu hranic by bylo obrovským zásahem, rušit nechce.
Nemate pravdu. Vezmete si nasi dalnici. Kazdodenni kolony v mistech, kde jsou pruhy pouze zuzeny (zustanou 2) a snizeni rychlosti ze 130 na 80.