Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Kdo volí Piráty (není-li náhodou jejich funkcionářem) je nejen vlastizrádce větší než Zeman ale co je horší i zrádce sebe a své rodiny.
Pirátské řemeslo kvetlo hlavně tam, kde jiní podstatně věší piráti kradli ještě ve větším měřítku.
Jojo, takže piráti byli vlastně takoví trestatelé zlodějů, skoro přímo jánošíci, vlastně poloviční, neboť brali bohatým, ale chudým nedávali ... a současné Piráty vidíte jako jejich nástupce? Vy jste fakt originelní, diplomaticky řečeno hodně alternativní myslitel ... :-(
Konečně někdo kdo tomu rozumí musím se tedy zeptat. Pane Rado pokud výrazně stoupne poptávka po elektřině(nárůst elektromobility). Zároveň odstavíme uhlí a jádro nebude pak elektřina dražší?
A zastaví se to u uhlí a jádra. Nebude pak na řadě plyn a biomasa?
Kdepak, ten Zelený bolševik předpokládá, že elektromobil si nebude moct pořídit skoro nikdo, takže spotřeba klesne.
Na podobné konkrétní otázky odpovídá Rada buď úhybným žvástem, odkazem mimo mísu nebo vůbec.
Dejte dobroserům moc a páchají dobro jak zjednaní. Dílem z fanatické blbosti, dílem (IMHO větším) za peníze. Jak jsou někde dotace, je korupce nevyhnutelná. K věci i tohle: https://echo24.cz/a/SSY8P/evropa-ztratila-rozum-kdyz-si-necha-znicit-automobilovy-prumysl
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/elektro-za-stejnou-cenu-jako-benzin-slibil-sef-renaultu-a-zd/r~248cb55459e011ebaabd0cc47ab5f122/
"kolik sad baterek bude potřebovat elektroauto."
Tuhle informaci nikde nenajdete ani tu, kolik to bude stát. Asi ze strachu, že by lidi začali (konečně) zabíjet propagátory elektroaut.
Kdo nechce hledat informace ale patologicky mlátit klackem až zabíjet - informace nehedá a jedná.
V době nebývale rozvinuté informatiky to bude nejspíš i Váš motiv pro nenalezení cen i "počtu baterek".
To je z toho, že lidi s humanitním vzděláním kecají do vědeckotechnického pokroku.
"humanitární vzdělání" by se mělo platit. Jako první bych omezil na jednu desetinu počet studentů práv a plné placení studia. Hned potom všechna zbytečná a debilní studia. Gender, a podobné nesmysly.
Naprostý souhlas. Taky jsem míval služební auto s mnoha asistenty, které jsem postupně povypinal. Teď mám starší silné GTI a už bych nic jiného nechtěl. Budoucnost automobilového průmyslu v Evropě vidím v temných barvách. Asijské automobilky ho začnou válcovat, elektrická auta budou propadákem a dále zostří konflikt mezi bohatými a chudými, kteří se je nebudou moci dovolit, statisíce lidí v automobilkách přijdou o zaměstnání a lidé bez aut o svobodu pohybu. A protože si to nenechají líbit, tak dojde k velkému společenskému konfliktu a dnešní mocní demagogové a zachránci planety budou odstaveni, nedá se nic jiného dělat.
Mám Superba 2002, šestiválec. Jezdím za 7l LPG ( skoro nebrzdím, vše dojíždím ). Chovám se ekologicky? Asi ne, rok od roku mám větší problémy na emisích, nevychází mi benzín na volnoběh. Můj podíl km LPG/benzín je 1000/1, na benzín jen startuji. Cena opravy vyšší než cena vozidla ( lambdy, katalyzátory ??????). Zatím jsem to vždy nějak pořešil, ale ten pocit bezmoci každé 2 roky.........
Zdali se chováte ekologicky (obrazněji životadárně)? Jistěji to posoudí až budoucnost. Fakt, že běžný evropan dnes spotřebovává zhruba 200x více energie s primárních energetických zdrojů ( 20kW) než činí jeho biologický potenciál (100W) je pro prakticky všechny evropany krajně na pováženou a to zejména za situace planetární nestability kdy ke zvratu konkrétněji klimatu stačí geohistoricky neobvykle malý podnět.
Konkrétně nárůst z 260 na 280ppm CO2 stačil před cca 5tis lety ke kompenzaci Milankovičovy precese a tím k odvrácení hrozící doby ledové a tedy nastolení donedávna metastabilního životadárného klimatického optima. Dnes ale jsme již na 415 s trendem +2/rok!
Oproti okolním občanům se tedy možná chováte trochu ekologičtěji. Pokud by jste ale např. mohl smysluplně pracovat s domova a cestování a s tím spojené náklady zásadněji odboural... - mohl by jste patřit k těm několika málo kteří se chovají trvale udržitelně.
I jen při něolika spravedlivých v tlupě, by se časem při pokračování neúnosné zátěže na životní prostředí mohlo snadno stát, že inovace technologií nevyváží dnes produkovaná negativa a celý civilizační okruh zanikne.
Co to tady melete? Jaky biologicky potecial? Spotrebovavame energii protoze nezijeme v jeskyni, tam nas chcete dotlacit? Obsah CO2 v atmosfere neni staly a vzdy se napred zvysovala teplota a nasledkem toho CO2, ne naopak. A neplette si zivotni prosterdi s klimatem.
"Co to tady melete" ? - Konkrétně výrok: "vzdy se napred zvysovala teplota a nasledkem toho CO2, ne naopak"...
Vždyt vztah obsahu CO2 a teploty může být fyzikálně podmíněn oběma směry. Záleží na tom co je podnět a co odezva.
Takže např pokud ohřejete vodu, začne CO2 vytěsnovat do vzduchu.
Pokud vypustíte do vzduchu více CO2 začne s důvodů skleníkového efektu předně růst teplota vzduchu ale daleko pomaleji teplota vody (oceánů) která CO2 bude více absorbovat.
Kde se ve vode bere uhlik?
Cim vice CO2 v atmosfere tim vic rostou rostliny, ktere fotosyntezou premenuji CO2 nejen na O2 (ucivo ZS). Takze pokud chcete mit vic zelenou planetu, potrbujete vic CO2 a zeleni se boji CO2 jak cert krize, divne.
Jak šťastný by byl pan Rada, kdyby žil v tlupě Homo erectus a stačil mu ten biologický potenciál 100W, kterým šperkuje každou diskusi. A ještě šťastnější by byl, kdyby se všichni Evropané chopili jeho příkladu a potulovali se po savanách jen v osrstěném těle a spali v jeskyních.
A k tomu ty nesmyslné bezpečnostní pásy. Při nehodě je nejlepší volbou se z auta vykutálet.
Pro naše nové takyevropany z Afriky ty všechny nesmysly dávají smysl. Nahrazují chybějící IQ. Je vidět, že v Bruseli mysleli dopředu.
Kam noha bruselského politika či úředníka stoupne, tam tráva sto let neroste. Škoda, že se to Jourové v tom vězení nepovedlo. Mohlo být o jednoho člena bratrstva kočičí pracky méně.
Kam noha bruselského politika či úředníka stoupne, tam se od té doby nevedly války.
Loni jsem si koupil novou televizi, a od té doby jsem si nezlomil nohu.
Z toho plyne, že televizor je nezbytným předpokladem při prevenci fraktur.