Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Máte to špatně,
"Evropa má ještě jakousi naději, vyrábet ještě nezapoměla"
Výroba je daleko méně důležitá, nejdůležitější je Odbyt !!! Článek je naprosto drsně realistický, i statistické údaje z letošního roku tomu napovídají. Žilo se, či spíš užívali jsme si - západní civilizace - na dluh, na úkor našich potomků. Západní civilizace je "luxusem" nasycená a lidi začali šetřit, což konečně začínají i státy, takže odbyt je kde?... Naší hlavní nadějí je vyrábět v Číně a co nejdřív najít nové perspektivní výrobní programy pro odbyt zde. Něco, po čem bude jistě poptávka. Jinak jsme v háji..
a jéje, tohle patří p. V.Bokovi dole
a jen chci dodat, že EU konkrétně nám v tom nepomůže, naopak. Každý jednotlivý stát se bude muset zachraňovat hlavně sám a EU svými regulacemi a kvótami všem jen svazuje ruce.
Pocet aut na jednu osobu?
V USA je 842 automobilu na 1000 obyvatel ne na jednu osobu.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_vehicles_per_capita
Kuželi!
Kuželi! Už vás podle slibu na vaši žádost propaguji i u článku o volbách!
Kuželi, už vás propaguji u konkurence!
Kuželi! Podle svého slibu, který dodržuji jako čestný chlap, už vás propaguji u konkurence! Viz diskuze u chytlavého chytrého článku o tom, co Jiřina Šiklová nenapsala!
na hlavu
pokud mají v číně 34 aut na hlavu, tak je to cca 50 miliard aut... že by překlep?
Re: na hlavu
Copak v číně, já taky marně vyhlížím tu flotilu 680 aut co mi má parkovat před domem ...
Je to "globální náhled" ...
... ale mně by zajímalo, kolik procent hodnoty každého automobilu Škoda vznikne (= je vyrobeno) v Česku. Jenom to je důležité pro posouzení perspektivy Česka. Nějaké "kapitalistické úvahy akcionářů" nejsou zajímavé.
Re: Je to "globální náhled" ...
Vyrábět do šroubku doma, no jo, taky se to dělalo. Pak se škodovky i při bídných mzdách vyvážely za 40% až 50% výrobní ceny. Z hlediska efektivity je ta otázka nesmyslá. Z hlediska podpor např. vývozu existuje uzance, že musí být alespoň 60% výrobku domácího původu. Což škodovky celkem splňujou. Oni totiž vyrábějí i pro jiné značky koncernu.
O perspektivě česka to ale neříká vůbec nic. To spíš říká postavení na trhu. Známe plno srovnatelných zemí, jejihž značky něco znamenají. To budiž perspektiva. Ale nezapoměŇte, my zase pořád začínáme. Jméno se buduje špatně.
Re: Je to "globální náhled" ...
Pne Boku! Vlastenec, euroskeptik Ševeček, upřímně obdivuje Václava Klause! Co znamená 60% mu budete ale muset na nějakém jednodušším příkladě ještě dovysvětlit!
Re: Je to "globální náhled" ...
"Oni totiž vyrábějí i pro jiné značky koncernu."
Pane Boku, mohl byste, prosím, uvést, které komponenty to jsou?
Re: Je to "globální náhled" ...
Pane Boku! Už je to tady! Teď vysvětlujte! Nejen, co je 60%, ale i slovo "lomponenty"!
Re: Je to "globální náhled" ...
Oprava ....... "komponenty"! /Ševeček to náhodou od p. Boka opsal správně/.
Re: Depresivní, uff..
Ale jistě. Naše velmi mladá, avšak notně namyšlená kultura podlehá postupně iluzi, že národní bohatství vzniká zejména spekulacemi na burze a suroviny vznikají hrou tržních sil. Této iluzi parstaré asijské kultury nikdy nepodlehly. Výsledek je tady. Už se nenechají námi okrádat a sami přebírají otěže. Evropa má ještě jakousi naději, vyrábet ještě nezapoměla. Ovšem jen jednotná.
Re: Depresivní, uff..
Jednotná - myslíte když se jednotně nechá tlačit bruselskými panáky do neefektivity?
Co je na společenství s EU pořád k nechápání?
Kuželi! Nechci tvrdit, že jste hloupý člověk. Rozhodně však máte hloupé názory! Přes veškerou myslitelnou a oprávněnou diskutabilnost EU, je pro ČR výhodnější charakterně chápané společenství než izolace v evropském prostoru, nebo, nedej Bože, staronový pakt s Ruskem! Další varianta neexistuje! Co na tom pořád někomu poctivému není k chápání? Klause nepočítám! Ten a poctivost, to je jako voda a oheň.
Re: Co je na společenství s EU pořád k nechápání?
V.! Pavle! Kdybyste právě VY o mně řekl, že jsem hlupák, budu to považovat za výbornou reklamu!!!
Re: Co je na společenství s EU pořád k nechápání?
Kuželi! Rád vám pomohu propagovat vaše články, které nikdo nechce číst!
Re: Depresivní, uff..
No, jistě, elektřina se dá vyrábět i bez odlučovačů oxydů síry a popílku. Konec konců, takhle efektivně vyráběl už bolševik.
Bez evropy bychom dnes byli asi na úrovni chorvatska nebo moldávie. Bohužel.
Re: Depresivní, uff..
Pane Boku! Stejně pí. Kaniokové nevymluvíte, že Klaus je Fešák!
Re: Depresivní, uff..
Kuznetsova křivka zobrazuje závislost zatížení životního prostředí na HDP. Minimální HDP - minimální znečištění. Jak roste HDP roste i zátěž ŽP, ale v určitém bodě dojde maxima, od kterého poklesá. Je to obecná závislost, která funguje i bez osvíceného vlivu bruselských panáků. Přo určité životní úrovni se lidé prostě začnou zajímat o kvalitu životního prostředí.
http://www.enviwiki.cz/wiki/Environment%C3%A1ln%C3%AD_Kuznetsova_k%C5%99ivka
Re: Depresivní, uff..
Kuželi! Kuzněcovova křivka je schopná zobrazit třeba i kužel?
Re: Depresivní, uff..
Lidičky, vidíte to, co já? Pája se dopustil ftipu!!
Re: Depresivní, uff..
Kuželi! Ještě, kdyby "lidičky" chtěli také číst vaše chytré články, co? To by pak bylo!
Re: Depresivní, uff..
V.! Pavle! Ťal jste do živého! Mám tam pár článků, které mají méně než pětset přístupů, a to mne docela žere. Kdybyste byl tak laskav a ty méně navštěvované trochu zapropagoval, jak jste byl slíbil, bylo by to fajn. K tomu posílám odkaz na přehled článků i s přibližnými počty přístupů:
Re: Depresivní, uff..
Kuželi! Gratuluji! Ale, nezpychněte!
PS Na vaše přání tedy někdy zkusím vás a vaše myšlenky propagovat. Heslo zůstává "Kužel", ano?
Re: Depresivní, uff..
No, pro USA asi neplatí, neb jejich zátěž životního prostředí stále stoupá. Už se těším, kdy začne klesat.
Asi jako ta Laffeurova křivka, ta taky platí jen pro vybrané minulé děje.