Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
dobrá...
... nafťáky jsou škodlivé, beru. potřeboval bych ale poučit od nějakého experta, proč škodí jen diesely v osobáku a ne u traktorům kamionů, stavebních strojů a podobně. mají také lapače pevných částic? může tam, kam v Německu nesmí nafťák, vjet bagr na stavbu? nebo mají elektrický bagr, co za sebou táhne kabel?
děkuji za poučení
Proč?
Protože i ten nejblbější aktivista si chce nakoupit v obchodě, kam tovar dovezou naftové kamiony.
A i ten nejblbější aktivista chápe, že kdyby brojil proti traktorům a navrhoval jejich náhradu ekologickými voly, zapřáhnou farmáři jeho a budou jej pohánět okovaným bodcem.
A i ten nejblbější eurokomisař, politik etc. obvykle pochopí to, co ten nejblbější aktivista.
Vánoční dárek pro řidiče
Zde: https://www.garaz.cz/clanek/ridicka-z-usa-se-pokousela-dobit-teslu-na-benzince-21000732?dop-ab-variant=3&seq-no=1&source=hp
Protože více emocí vybudí hladové dítě.
Novináři se změnili na prodavače emocí.
Pro zainteresované angličtináře.
https://wattsupwiththat.com/2018/12/16/josh-says-cop24-is-a-huge-success/
Víte, co je pr*el?
Žijeme v hrozně zasviněném prostředí a přesto žijeme 2x déle než naši předkové, dýchající čistý vzduch, stravující se "bio" a s dostatkem pohybu (to když lovili nebo byli loveni).
Re: Víte, co je pr*el?
No, proto je tak zasviněné, že žijeme 2x déle ;-)
Re: Víte, co je pr*el?
No, tak to vyčistěte a odejděte do věčných lovišť...Já se pokusím tu ještě chvíli zůstat.
Ale vtipné to je, pane Anděli.
Re: Víte, co je pr*el?
Dělám, co můžu, usiluju o zdravý životní styl, občas si dokonce koupím i něco bio, nemůžete říct, že se nesnažím :). Ale sebevraždu se spáchat nechystám. A i kdybych chystal, nebudu vám to psát, musel byste to nahlásit, jinak by vás zavřeli.
Re: Víte, co je pr*el?
Chcete-li vyhazovat peníze za bio, často horší, než nebio, prosím, blbosti se meze nekladou, právě naopak. Tím, že si občas koupíte banány nebo pomeranče bio (úplný nesmysl a i to je možné) o zdravém životním stylu ani celkovém, ani vašem to nesvědčí.
No vždyť píšu, že dělám vše pro své sebezničení, aby tu měli rozumní konečně klid na práci :-)
Re: Víte, co je pr*el?
Budou regulovat tak dlouho,až se lidé naštvou a všechny ty frustráty z Hnutí duha a dalších idiotských neziskovek budou na potkání kopat do řiti.
Re: Víte, co je pr*el?
Kopat - nejen kopat, ale i vykopat úplně mimo, jsou to tlučhubové, živí se na úkor ostatních tím, že do nich denně tlučou své bláboly. Proč dosud někdo nevykonal rozhodující pokus ve dvou sklenících, kde v druhém je vzduch obohacený o dejme tomu 100 částic z milionu CO2 a porovnal teplotu? Aby dokázal, že oteplování souvisí s obsahem CO2 v atmosféře. Jestli víte o takovém či podobném srovnávacím pokusu - napište.
Za druhé a za třetí!
Kechlibar: "Za druhé, nevěřím, že jde jen o diesely. Po nich přijdou na řadu i benzínová auta. Tenhle vítězný tah se jen tak nezastaví, ..." --- A to je dobře nebo špatně? Nová dopravní technologie dostane tím pádem větší prostor. A to je právě smyslem těch regulačních pobídek.
Hm. A obavy Kechlibara o nedostatek vzácných kovů? Poslední výzkum v nanotechnologiích ukazuje, že nezáleží ani tak na druhu materiálu (kovu), ale spíše na způsobu nanomanipulace s ním, aby materiál získal nové žádoucí vlastnosti. Takže ty chybějící vzácné kovy možná ani nebude potřeba čerpat ze vzdálených asteroidů.
Kechlibar: "Za třetí, docela rád bych viděl nějaký model od odborníků, který by aspoň trochu odhadoval, jaký vliv může mít na českou ekonomiku pokles odbytu dieselových aut třeba o 20, 40 nebo 75 procent. ..." --- Zdravost ekonomiky má přednost před zdravím občana?
Pokud jsme snížili s relativně malými náklady škodlivé
emise ze 100% na jedno procento (když i těch 100% lidé po celá desetiletí docela úspěšně přežívali, ač jim to už škodilo), jaký smysl má usilovat s násobně vyššími náklady a snížení z 1% na 1 promile.
O tom, že Německo nahrazuje jádro uhlím a přitom pořád žvaní o zlém CO2 nemluvě!
Modlete se, prosím, za Petra Vaňuru
Důchodce Vaňura Petr se dobrovolně přihlašuje, že bude dlouhodobě zblízka čichat výfuk Dieselu, aby tak dokázal neškodnost této technologie. Jde mu hlavně o ekonomické zdraví této země!
Re: Modlete se, prosím, za Petra Vaňuru
To jste jen zase něco nepochopil.
Re: Modlete se, prosím, za Petra Vaňuru
Pivodo, moderní diesely vypouštějí čistčí vzduch, než nasávají!
Už tady přestaň blafat a hoď sem nějaký argument.
Jak Vás tak čtu, tak pozoruju, že UI ještě zdaleka nenahradí lidský mozek ...
Re: Za druhé a za třetí!
Pivodo, četl jste níže vyjádření Američanů a Anglánů ke "škodlivosti" NOx?
Jak vysvětlíte, že na pracovišti může být 10x více těchto plynů?
Kecáte podle návodu a ani si neověříte, dali-li Vám správné noty.
Jestli umíte německy, dodám Vám vyjádření presidenta německé pneumologické společnosti: žádné poznatky o vlivu na organismus do koncentrace 6 000μ NOx! To je taky povolená koncentrace na pracovišti ve Švýcarsku, vole.
Re: Za druhé a za třetí!
Pokud dostane větší prostor horší (byť nová) technologie, je to ku škodě spotřebitele. Je-li nová technologie lepší, není třeba jí uměle dělat prostor.
Zdraví ekonomiky i zdraví občana jsou provázané záležitosti. Zdravých občanů v nezdravých ekonomikách je méně.
Re: Za druhé a za třetí!
Vypadá to jako jednoduchá premisa, co? Problém nastává, když se má definovat co je lepší a co horší technologie při zahrnutí všech hledisek a externalit, tedy i třeba toho vlivu na životní prostředí a zdraví.
Ekonomiky se zdravými občany jsou obvykle ty ekonomiky, které zavedly normy a regulace, bohužel, v USA například po té, co jim začaly hořet řeky.
https://www.worldatlas.com/articles/is-the-cuyahoga-river-the-only-river-to-ever-catch-on-fire.html
Re: Za druhé a za třetí!
To jsem zvědavej, jak započítáte u protežovaných elektromobilů emise z elektráren, výrobu a likvidaci baterek a podobná hlediska a externality. Aby se nakonec neukázalo, že i Trabant škodí méně.
Ekonomiky se zdravými občany jsou obvykle ty ekonomiky, které zavedly normy a regulace, takže výrobky dováží od chudiny a ještě ji mistrují, co mají a nemají.
Všeho s mírou!
Re: Za druhé a za třetí!
No právě, děkuji, že jste potvrdil to co jsem napsal. Není to jednoduché, co? Osobně elekromobily spíše z povzdálí sleduji, uvidíme jestli se prosadí. Zatím jezdím dieslem.
Re: Za druhé a za třetí!
Zatím jsme se s těmi dopravními možnostmi dostali tak leda "kamsi", po dost slušné likvidaci hromadné dopravy po "sametu" se zkuste dostat jinak než pěšky, autem, na kole apod. do velké většiny menších obcí v ČR. A ne každý má na tu pěší túru dnes fyzičku.
No, autobus kde jede 5 lidí emituje tolik zplodin, jako
osobák, kde jede jen jeden.
Navíc to souvisí s vylidňováním venkova. Říkala mi jedna hodně stará pení, že někdy v 50 letech jezdil do blízkého města autobus úplně plný. Dnes tam jede těch 5 cestujících. A kvůli dopravní obslužnosti je cesta o 50% delší.