Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
To jste tedy objevil Ameriku, že studentům jde o emise CO2. Úplně zbytečný článek, stačilo by vaše doporučení studentům tou jednou větou, vyšlo by to nastejno.
To máte těžký.
Blbejm se to musí říct důkladně, aby měli šanci pochopit. Jedná věta nestačí.
Tak nakonec se ukazuje, že velký Lenin měl pravdu s tím
"učit se x 3". A je paradoxní, že zrovna marx-leninská-zelená - komunistická mládež si to nebere za své. Právě naopak - kálí svému ideologickému taťkovi rovnou na hlavu. Lenin si ovšem nepomyslel, že jeho výzva k učení by se mohla týkat i poUČENÍ z výsledků jeho marx-leninské ideologie. Právě o to by se rozmilá stávkující mládež měla hlavně zajímat. Jenže kvůli stávkám jim ujde i lekce z dějepisu.
Našim novodobým mládežníkům
https://ulozto.cz/file/ilgUnKk9qPPL/1-magda-spachova-zitra-se-bude-tancit-vsude-mp3
Tohle je ještě lepší
https://ulozto.cz/file/edg9REWr/porucime-vetru-desti-klimatu-wmv
A tahle líná pakáž by chtěla zrušit maturitu z matemastiky. To bych povolil jen na uměleckých školách.
Kdo na to nemá, musí se bez maturitního vysvědčení obejít!
Jako maturanti elektroprůmyslovky jsme měli maturitu z matematiky volitelnou. jelikož matikářka, mimochodem výborná, prohlásila "chraň vás pánbůh si někdo matematiku k maturitě vybrat" tak z ní nematuroval nikdo. Nezdá se, že by nás to nějak poznamenalo a řada vystudovala technické vysoké školy. Tolik k té vaší líné pakáži.
No, ale to co vy tady reprezentujete, je právě ten nedostatek myšlení člověka, který z matematiky nematuroval.
Poznámka na okraj:
Nechci diskutovat o "špatné pověsti" CO2, ale:
Aby někdo mohl zodpovědně tvrdit, že člověk má vinu na zvyšování obsahu CO2 v atmosféře, musí to také nějak změřit. Změřit CO2 produkované elektrárnami, automobily, topeništi... - to jistě jakž-takž lze. Jak a kdo ZODPOVĚDNĚ! změřil CO2, produkované v nemalé míře všemi činnými sopkami světa? Mám silné podezření, že to nikdo neměřil, ale (odhadl) vycucal si to z palce.
Zcela určitě ten zlovolný sodovkový plyn neměřili stávkující študáci.
"Jak a kdo ZODPOVĚDNĚ! změřil CO2, produkované v nemalé míře všemi činnými sopkami světa?" no takový problém to není, stačí si otevřít Oduma 1968 nebo naťukat do klábosnice ... a je to cca 1 Gt CO2 ročně. Čili jednu miliardu tun. Púro srovnání, spalováním fosilních paliv člověk produkuje 10x více tj. 10 Gt. Ale i to je cca 2% celkového množství CO2 v atmosféře Země. J.L. end
No jistě, měli by se učit, nicméně se obávám, že tato rada je pouze házením perel čuníkům.
Kritika islámu může být trestná (minimálně cenzurou)jako omezování svobody náboženského vyznání.
Kritika naší energetické politiky by měla být také trestná (minimálně cenzurou studentského článku uvedeného v odkazu) jako vyzývání k likvidaci národního hospodářství.
Co kdyby se o něco přičinilo MŠMT. VŠICHNI musí dělat, jen MŠMT SOUHLASÍ s NEUČENÍM 40 dnů ve školním roce a ještě mnozí vyzdvihuj jejich iniciativu, která není nic jiného než opičení. Neřku-li pouhá snaha se fláknout.
To jakože vypnou mobily a PC a budou aspoň hodinu dělat něco rozumného? To nezní špatně.
Nějak nemohu přijít na to, co ti středoškoláci umí, aby po vypnutí mobilu a PC mohli aspoň hodinu dělat něco rozumného.
No, mohli by třeba... Ale množit se nemají v programu, je přelidněno. :-D
Pokud vím, tak i s pouhou reprodukcí mají dnes mladí problémy.
Že by fakt to přelidnění vzali vážně? :-))
Pobíháním po náměstích (místo školních lavic a poslucháren) za vyšší vzdělanost!
Naprostý souhlas s článkem.
Autor výstižně konfrontuje adoranty zjevně částečně mongoloidní nezletilé Švédky s ekologickou realitou, zejména našeho státu, jehož dlouhodobě úspěšná energetická základna se dosud neobejde bez těžby a spalování hnědého uhlí...
"energetická základna se dosud neobejde bez těžby a spalování hnědého uhlí..." spalovat uhlí či ropu je hřích neb je to surovina pro chemický průmysl. A energii lze téměř všude zajistit z elektřiny a tu z jaderných elektráren. Francie má 3/4 elektřiny z jádra a také má podstatně nižší produkci CO2, kupř. v porovnání s Německem. J.L.
Váš hanopis je jen modifikace snahy hned zkraje děti donutit držet hubu a krok.
Pěkný den.
Zeleno-rudé blby vašeho kalibru samozřejmě nemůžu oslovit jinak... :-)
Pane Svobodo, vy sám jste temný /opak zářného/ příklad opačného postupu. To jsou ty konce.
Jak to řekl Mádl?:" Navštiv dědka, bábu a stoupni jim na hadičky, když vystrkujou hlavičky a dělaj chytrý."
Zajímalo by mně, jestli taková Gréta má za babičku ekosvini. A co Vaši prarodiče ? Už přestali krást kyslík mládeži ?
Stáří- jaké cavyky- lebky na popelníky! Pravil jakýsi sovětský básník. Později se zasebevraždil což byl zřejmě neužitečnější jeho opus. J.L. end