Diskuse
ŠAMANOVO DOUPĚ: Prima reklama
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V67l47a69d39i16m63í92r 27B58r56a71u34n
V online prostoru je běžné platit za obsah bez reklam, často si můžete vybrat zda "zadarmo" a s reklamou nebo zaplatit.
O93. 93M20.
Pane Kovanici, jsme na tom stejně. Já mám i kvůli jiným TV stanicím extra přikoupený malý balíček kreditů (za "věrnost" ho mám se slevou) a uvažuji nad tím, že zruším možnost zpětného zhlédnutí té Novy a Primy (zjistil jsem že to vlastně stejně nevyužívám), čímž mi zbydou kredity, a ten extra balíček budu moct zrušit.

V61i87k54t92o61r 19S77e37m24b14e53r
Reklamy v televizi či na internetu jsou, jak píše pan Prikner, neskutečné stračky na stračky. Na jakžtakž inteligentního člověka mohou působit jen odpudivě. Třeba ten skřet od Alza, který blábolí hlasem mentálně postiženého dítěte. Dodnes mi není jasné, jestli ho namlouvá žena nebo muž. Přes Alza bych si díky tomu nikdy nic nekoupil, ačkoli není vyloučeno, že nabídka může být zajímavá, ale asi bych se u toho poblil.
Naštěstí existují i serióznější firmy, jako třeba ElectroWorld. Jeho prodejnu mám tady za rohem v Galerii Butovice. Tam nakoupím všechno, co potřebuji a mám i zákaznickou kartu. Tahle firma funguje naprosto spolehlivě. Vše, co nabízí, se dá snadno najít na internetu. A to platí i v jiných případech. Debilní reklamy nejsou zapotřebí.
Proč reklamní agentury solí na televizní kanály a internetové weby takové stračky? Nejspíš z toho mají docela slušný příjem. Stále je spousta lidí, kteří jim to sežerou, a těm ostatním se to nějak vetře do podvědomí. Je to taková psychologická masáž mozku. Způsob, jak lidem vnutit naprosto neužitečné věci.
Jak si vyhledat informace, když člověk potřebuje sehnat něco opravdu užitečného a kvalitního, není dnes žádný problém. Na internetu to máte za pár minut. Anebo můžete zajít do nejbližší prodejny toho či onoho výrobce, a tam všechny informace dostanete.
J42i46ř40í 74P70r87i65k25n31e60r
Kdo se na ty sra čky kouká, a ještě si připlácí, to je opravdová degenerace.
J21i51ř13í 53D66v53o85ř23á90k
Kde je volání po tom, aby veřejnoprávní ČT byla (placena konsesionářskými poplatky) bez reklam. Jsou na všech jejích kanálech a nejvlezlejší je ta, kdy ČT propaguje sama sebe. Nejvíce mi vadí reklama na ČT4, kdy redaktoři vybírají doby, kdy se v přímém přenosu "nic neděje" a oni si vyhradí čas na výdělečnou činnost formou reklamy.
P80e25t95r 63K35u73b40á94č
Na začátku reklamní relace pustím na televizi "timeshift" - což je pozdržení programu pomocí jeho nahrávání na pevný disk televizoru.
- timeshift nahraje reklamní relaci ( 10 minut ) a pak začně z paměti tuto relaci přehrávat ( dalších 10 minut )
- tím získám 20 minut na rychlé noční vyvenčení psa
- když se vrátím domů právě končí reklamní relace přehrávaná timeshiftem a začíná fílm ( s 10 minutovým zpožděním ).
- 10 minutového zpoždění se zbavím tak, že při další reklamí relaci ( přehrávané z disku pomocí timeshiftem ) - jej vypnu čímž se ( již třetí v pořadí ) reklamní relace přeskočí
Výsledkem je 30 minut života ušetřeného, vyvenčení psi a žádné jidášské peníze po mně nikdo nechce.
L23i24b88o20r 54S35e61v31e55r85a
Nejen reklamy, ale úroveň nahraných pořadů. Měl jsem starší televizi, takže jsem se domníval, že to huhňání herců je způsobeno nedokonalosti přístroje. Ovšem zakoupení nového televizního přístroje mne vyvedlo z omylu. Herci často hovoří na půl úst a k tomu hudba. No, hudba. Monotóní vřískání, třeba trumpety, mluvené slovo přehlušuje a mezi dialogy zesiluje do té míry, že držím v ruce ovladač a tlumím zvuk. Kde jsou ti F. L. Věkové a jiní, při kterých jsem rozuměl každému slovu. Také lze sledovat cizí nahrávky ve kterých je zpravidla dabing bez problémů.
J84a82r67o77m71i58r 50L45u50k49a93v65s91k23y
"mohu se třeba v televizi dívat na hořící krb..." mám lepší nápad. Místo TV se koukat do krbu, poslouchat si mnou vybranou muziku a něco dobrého popíjet... a to nemluvím co všechno jde dělat když do toho krbu nekoukám sám. J.L. end
R33a33d37i46m 81P15o10l40á91š52e11k
Jestli tomu dobře rozumím, jedná se o elektronické omezení, které nedovolí nahrávat televizní pořady do jiného formátu než nějakého přikázaného, který nejde elektronicky stříhat, aby z něho nežádoucí reklama šla vystřihnout.
To je krásné, připomíná mně to staré dřevní analogové doby, kdy například v telefonní ústředně mohli na vyšším odběru proudu indikovat , že k síti je vedle telefonu připojeno i nahrávací zařízení telefonních hovorů a buďto to nechat nebo vstoupit do hovoru a přikázat telefonujícímu, aby v zájmu udržení něčeho jak o telefonního tajemmství či bezpečnostních protoklů nahrávací zařízení odpojil.
Digitální věk v rámci pokroku takováto omezení zrušil, ovšem nyní kvůli marketingu a penězům se obloukem zase věci vrací tam, kde byly dříve.
L41u50d65v26í50k 31B20e66n12e38š
Prý, ten film trvá nějakou hodinu a půl. Ale v televizi si na něj musíte vyhradit hodiny dvě. To je mnohdy až příliš optimistické hodnocení. Ve skutečnosti leckdy ty reklamy sečteny od začátku do konce filmu trvají déle než ten film sám. Jsou obvykle přehlídkou debility reklamních tvůrců a prostředkem pro zblbnutí široké populace. Proč jinak musím sledovat černocha či černošku ve víru divokého tance (?), ani používají produkt A či B?, když v reálném životě vidím nějakou osobu černé pleti jednou za půl až tři čtvrti roku? Je na to nějaký předpis kolik a nakolik černých osob musím v reklamě spatřit?
R17a22d47i33m 14P83o37l88á55š28e58k
Reklama s černochy musí být úplně zmarněný čas. Takové zboží podle mne nikdo nebude kupovat. Zvláště když ještě ta reklama bývá natočena podle americké černošské subkultury, která se u nás vůbec nevyskytuje. Na takovou reklamu může reagovat jen velmi malá sociální bublina maximálně pár tisícovek lidí hlavně v Praze a Brně, co se s černochy u nás běžně potkávají.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz