Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V online prostoru je běžné platit za obsah bez reklam, často si můžete vybrat zda "zadarmo" a s reklamou nebo zaplatit.
Pane Kovanici, jsme na tom stejně. Já mám i kvůli jiným TV stanicím extra přikoupený malý balíček kreditů (za "věrnost" ho mám se slevou) a uvažuji nad tím, že zruším možnost zpětného zhlédnutí té Novy a Primy (zjistil jsem že to vlastně stejně nevyužívám), čímž mi zbydou kredity, a ten extra balíček budu moct zrušit.
Reklamy v televizi či na internetu jsou, jak píše pan Prikner, neskutečné stračky na stračky. Na jakžtakž inteligentního člověka mohou působit jen odpudivě. Třeba ten skřet od Alza, který blábolí hlasem mentálně postiženého dítěte. Dodnes mi není jasné, jestli ho namlouvá žena nebo muž. Přes Alza bych si díky tomu nikdy nic nekoupil, ačkoli není vyloučeno, že nabídka může být zajímavá, ale asi bych se u toho poblil.
Naštěstí existují i serióznější firmy, jako třeba ElectroWorld. Jeho prodejnu mám tady za rohem v Galerii Butovice. Tam nakoupím všechno, co potřebuji a mám i zákaznickou kartu. Tahle firma funguje naprosto spolehlivě. Vše, co nabízí, se dá snadno najít na internetu. A to platí i v jiných případech. Debilní reklamy nejsou zapotřebí.
Proč reklamní agentury solí na televizní kanály a internetové weby takové stračky? Nejspíš z toho mají docela slušný příjem. Stále je spousta lidí, kteří jim to sežerou, a těm ostatním se to nějak vetře do podvědomí. Je to taková psychologická masáž mozku. Způsob, jak lidem vnutit naprosto neužitečné věci.
Jak si vyhledat informace, když člověk potřebuje sehnat něco opravdu užitečného a kvalitního, není dnes žádný problém. Na internetu to máte za pár minut. Anebo můžete zajít do nejbližší prodejny toho či onoho výrobce, a tam všechny informace dostanete.
Kdo se na ty sra čky kouká, a ještě si připlácí, to je opravdová degenerace.
Kde je volání po tom, aby veřejnoprávní ČT byla (placena konsesionářskými poplatky) bez reklam. Jsou na všech jejích kanálech a nejvlezlejší je ta, kdy ČT propaguje sama sebe. Nejvíce mi vadí reklama na ČT4, kdy redaktoři vybírají doby, kdy se v přímém přenosu "nic neděje" a oni si vyhradí čas na výdělečnou činnost formou reklamy.
Na začátku reklamní relace pustím na televizi "timeshift" - což je pozdržení programu pomocí jeho nahrávání na pevný disk televizoru.
- timeshift nahraje reklamní relaci ( 10 minut ) a pak začně z paměti tuto relaci přehrávat ( dalších 10 minut )
- tím získám 20 minut na rychlé noční vyvenčení psa
- když se vrátím domů právě končí reklamní relace přehrávaná timeshiftem a začíná fílm ( s 10 minutovým zpožděním ).
- 10 minutového zpoždění se zbavím tak, že při další reklamí relaci ( přehrávané z disku pomocí timeshiftem ) - jej vypnu čímž se ( již třetí v pořadí ) reklamní relace přeskočí
Výsledkem je 30 minut života ušetřeného, vyvenčení psi a žádné jidášské peníze po mně nikdo nechce.
Nejen reklamy, ale úroveň nahraných pořadů. Měl jsem starší televizi, takže jsem se domníval, že to huhňání herců je způsobeno nedokonalosti přístroje. Ovšem zakoupení nového televizního přístroje mne vyvedlo z omylu. Herci často hovoří na půl úst a k tomu hudba. No, hudba. Monotóní vřískání, třeba trumpety, mluvené slovo přehlušuje a mezi dialogy zesiluje do té míry, že držím v ruce ovladač a tlumím zvuk. Kde jsou ti F. L. Věkové a jiní, při kterých jsem rozuměl každému slovu. Také lze sledovat cizí nahrávky ve kterých je zpravidla dabing bez problémů.
"mohu se třeba v televizi dívat na hořící krb..." mám lepší nápad. Místo TV se koukat do krbu, poslouchat si mnou vybranou muziku a něco dobrého popíjet... a to nemluvím co všechno jde dělat když do toho krbu nekoukám sám. J.L. end
Jestli tomu dobře rozumím, jedná se o elektronické omezení, které nedovolí nahrávat televizní pořady do jiného formátu než nějakého přikázaného, který nejde elektronicky stříhat, aby z něho nežádoucí reklama šla vystřihnout.
To je krásné, připomíná mně to staré dřevní analogové doby, kdy například v telefonní ústředně mohli na vyšším odběru proudu indikovat , že k síti je vedle telefonu připojeno i nahrávací zařízení telefonních hovorů a buďto to nechat nebo vstoupit do hovoru a přikázat telefonujícímu, aby v zájmu udržení něčeho jak o telefonního tajemmství či bezpečnostních protoklů nahrávací zařízení odpojil.
Digitální věk v rámci pokroku takováto omezení zrušil, ovšem nyní kvůli marketingu a penězům se obloukem zase věci vrací tam, kde byly dříve.
Prý, ten film trvá nějakou hodinu a půl. Ale v televizi si na něj musíte vyhradit hodiny dvě. To je mnohdy až příliš optimistické hodnocení. Ve skutečnosti leckdy ty reklamy sečteny od začátku do konce filmu trvají déle než ten film sám. Jsou obvykle přehlídkou debility reklamních tvůrců a prostředkem pro zblbnutí široké populace. Proč jinak musím sledovat černocha či černošku ve víru divokého tance (?), ani používají produkt A či B?, když v reálném životě vidím nějakou osobu černé pleti jednou za půl až tři čtvrti roku? Je na to nějaký předpis kolik a nakolik černých osob musím v reklamě spatřit?
Reklama s černochy musí být úplně zmarněný čas. Takové zboží podle mne nikdo nebude kupovat. Zvláště když ještě ta reklama bývá natočena podle americké černošské subkultury, která se u nás vůbec nevyskytuje. Na takovou reklamu může reagovat jen velmi malá sociální bublina maximálně pár tisícovek lidí hlavně v Praze a Brně, co se s černochy u nás běžně potkávají.
Také to nechápu. Např. nakupuji oblečení přes internet u polské firmy, ale poslední dobou nasadili i černošské modelky na kterých oblečení vypadá prostě jinak. Tím pádem se nedovedu ztotožnit a nenakoupím.
Jsem ve stejné situaci jako autor, kabelovka, respektive IPTV bude zřejmě zbavena možnosti posunu programu u televize Prima. Z mého pohledu je to degradace IPTV, reklamy jsou pouze jedna velká hromada hnusu, ostatně jako větší část toho co například Prima, Nova atd. vysílají mimo reklamy.
Zajímavá úvaha od autora, který je placený z výnosů reklamy zveřejňované kolem této úvahy ;-)
40 let jsme žili v reálném socialismu, teď žijeme cca 30 let v reálném kapitalismu. V socialismu nefungoval zákon nabídky a poptávky, takže soudruzi 101% času věnovali tomu, aby se zboží vyrobilo alespoň tolik abysme neumřeli hlady a podobně. V kapitalismu bylo ze dne na den zboží dostatek a hlavně se ho vyrábí skoro přesně tolik, kolik ho spotřebujeme. Jistě, zjednodušuji, ale detaily vynechme.
A ejhle, objevilo se zboží, kde to neplatí: reklama.
Tvůrci reklamy jdou sami proti sobě - čím víc jí je tím méně ji vnímáme a bereme vážně. Ale to už je nad rámec diskusního příspěvku.
Já kolem sebe kapitalismus ale český vidím. Personál v obchodech nerudný, párky, salámy a uzeniny obecně se nedají bez sebezapření pojídat, housky a rohlíky jsou jako houžev už ráno. Chleba spálený. A hlavně vás všude chtějí brát na pásek, jak se říká okrádání. To je český kapitalismus.
Proč myslíte, že jsem psal reálný kapitalismus?
Myslím, že tenhle termín by se měl prosazovat....
Už vás vidím, jak jste - kost a kůže a svraštělé tváře kvůli hladu - přešel před 32 lety z reálného socialismu do reálného kapitalismu. Ten se na vás podepsal obezitou, cukrovkou a tlakem tuku na šedou kůru mozkovou.
Nemám schránku "bez letáků", ale teď prakticky nějak vymizely. Jsem ve starých Stodůlkách, takže kousek od Lužin. Možná má roznašeč covid-19 a tak sedí doma. S filmy to mám stejné, manželka kouká, já si někdy třeba čtu a ten film, na který jsem chtěl koukat (jiný než manželka) stahuji nebo na něj hned koukám, protože už ho mám někde na NASu. Některé reklamy a upoutávky jsou skutečně dementní, když si představím, že je někdo zadal, vyrobil, schválil a pustil s vážností do světa, jímá mě hrůza...
Hezké ráno
JJ, až mě překvapuje, jak dlouho jim to trvá... Mám některé děti i mimo Evropu a Schengen a tam už vyřešili. Ale naštěstí máme Piráty ve vládě
Obávám se, že Piráti pro vás udělají maximálně to, že za reklamy nebudete platit nic navíc, Ale čučet na ně budete muset stejně, protože vám je do programů budou cpát pořád. Ukazuje se ale, že reklamy cíleně upozorňují především na zboží neprodejné, nebo takové, bez kterého se lze snadno trvale obejít.
Již před časem přicházely od řetězců zprávy, že omezí či zastaví tisk letáků. Především kvůli úspoře nákladů. Ostatně dostali jsem se do stejné situace jako v Německu. Nikoli všeobecnou lácí, ale tím, že ono skoro všechno stojí prakticky všude úplně stejně. A pokud jde o reklamy, dostal jsem se řízením osudu do prostor jedné reklamní agentury Na Hřebenkách a spatřil tam tvořící reklamní tvůrce. Ani se těm jejich výtvorům nedivím poté, co jsme je spatřil in natura.
Taky jsem zaznamenal, že i u nás na vesnici letáky téměř zmizly. Mimo předvolební. Někdo dokonce zajdu do místního Lidlu a vezmu letáky tam , v prodejně jsou volně k dispozici.
Ale po pravdě hodně proto, že lídlovský katalog jsou dost velké plachty rozměrů, který mi akorát pasuje na dno mých úlů.
Vezmu dva takové listy, proložím tenkou plastovou fólií získanou odmotáním z balíků, prožehlím žehličkou, folie za tepla ty papíry spojí a mám zdarma rozměrem a tuhostí ideální podložku pro sběr měli ze včel pro zimní diagnostiku včelstev.
Ale i tady nás západ už předběhl. V pokrokovém Rakousku nebo Řecku si ten, kdo nechce vakcínu, musí pravidelně připlácet.