Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
když Mysch dožírá
Re: když Mysch dožírá
No, obecně - jde to ztěžka, ale snad se s tímhle vlakem na ČD konečně něco pohne dopředu.
Vše jde česky pomalu a také zjevně s českými nedodělky - ty infotabule jsou ostuda. Nicméně předpokládám, že je ve vozech vlakový rozhlas, jenž příslušné stanice patřičně ohlásí včas předem i na místě. Což je běžná vymoženost nejen u švýcarských železnic.Re: No, obecně - jde to ztěžka, ale snad se s tímhle vlakem na ČD konečně něco pohne dopředu.
Ale jo, před týdnem hlásili -- to byla ta zatěžkávací zkouška, kdy soupravu s 340 místy, z toho 220 ve druhý třídě, pustili na trať místo 10 vozovýho rychlíku s kapacitou 800 míst. Ale je zřejmý, že samy ČD nevěděj co s tim, a že místo 7 pendolin mohlo bejt asi tak 12 normálních rychlíků IC/EC kvality s vyšší kapacitou. Časový rozdíl dvacet minut do Ostravy bude za ty dvě stovky příplatku stát málokomu.Re: Re: No, obecně - jde to ztěžka, ale snad se s tímhle vlakem na ČD konečně něco pohne dopředu.
afaik je 160 max. cestovni
Re: afaik je 160 max. cestovni
Tak to ti asi uniklo, že s tim v létě u Břeclavi jeli 232 ;-)tak to
No, abyste se, Myschi, nepletl - :-))
http://www.pendolino.cz/folder.2005-02-16.3003666607/detailniPopisRe: No, abyste se, Myschi, nepletl - :-)) A ještě pro jistotu: :-)))
http://www.pendolino.cz/folder.2005-02-16.3003666607/infoRe: Re: No, abyste se, Myschi, nepletl - :-)) A ještě pro jistotu: :-)))
Hele, Čumile, nejste Vy náhodou z železničářské rodiny, že se za ty vláčky (a nádraží) tak berete? Nebo jen koníček?Re: Re: Re: No, abyste se, Myschi, nepletl - :-)) A ještě pro jistotu: :-)))
Re: Re: Re: Re: No, abyste se, Myschi, nepletl - :-)) A ještě pro jistotu: :-)))
To je houby -- pžed pětadvaceti lety jsme jezdili do Jeseníků osobákem, v deset večer v Libně a v šest ráno jsme v Lipce nastupovali do terénu -- ačkoli to bylo v jízdnim řádu psáno jako čtyry samostatný vlaky, jel to jeden a ten samej vagon bez přestupů. Absolutní komfort a ušetřili jsme každou cestu proti rychlíku osm piv -- to už se dneska nevidí ;-)Re: Re: Re: Re: Re: No, abyste se, Myschi, nepletl - :-)) A ještě pro jistotu: :-)))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, abyste se, Myschi, nepletl - :-)) A ještě pro jistotu: :-)))
Taky zdravím -- ono hlavně tehdy se dal ten Kraličák přejít za jeden den i s krosnou, nějak nám ty hory narostly --Re: Re: Re: Re: No, abyste se, Myschi, nepletl - :-)) A ještě pro jistotu: :-)))
Re: Re: Re: Re: Re: No, abyste se, Myschi, nepletl - :-)) A ještě pro jistotu: :-)))
Závidím!kdepak panove :-))
v USA je vlak drazsi nez letadlo/letenka/ v Evrope to nebude jinak pokud to neni dotovane, zeleznice to jeste slo pokud se dala osobni doprava dotovat ze zisku naklad. dopravy ale to lonske snehy jsou. CD jsou moloch na polykani penez, nerad to rikam ale zeleznice je prekonana ac vlakem dodnes jezdim rad, daleko radsi nez letadlo, jenze s nizkonakladovem letadlem jste v Berline za hodinu a pul, Warszawa za hodinu , zkuste to vlakem nemluve o cene a casto kulture cestovani, je to uz par let, za jizdenku vlakem do Burgasu chteli skoro 6 tisic korun.Re: kdepak panove :-))
Počkat,počkat to nejdou uplatnit žádné slevy?ja jsem byl vzdy
ja jsem byl vzdy velky zastance vlakove dopravy ale myslim ze dnes ma skutecne opodstatneni jen v ramci mestskych aglomeraci /primestska doprava/ investice do dalnic, pripadne i mirne dotovana letecka doprava je nesrovnatelne ekonomictejsi, pokud mluvime o nizkonakladovych dopravcich. Huhu'e vy jste hlava vyplachla :-)) napr. v USA se soukrome vlaky AMTRAK dostavaji do cervenych cisel uz dlouha leta a to jsou spickove vlaky s vysokou kulturou cestovani, pohodlim a spickovym servisem.Re: ja jsem byl vzdy
Re: Re: ja jsem byl vzdy
Ta kdyžtak půjde zhruba kolem trasy D1 -- samej tunel. Ovšem erární rozpočet to neunese dřív než tak 2050 --Re: Re: Re: ja jsem byl vzdy
No jen koukněte, Čumile,
jak vám to sousedi naplánovali ;-) http://nadrazibrno.ecn.cz/vrt.php