Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Nechapu...
co naznacujete? Ze primator Presova organizuje loupeni bronzovych desticek v Terezine aby bylo z ceho odlit 33m sochu Jezise Krista???
Re: Nechapu...
Nikoli. Ze by primator Presova mel v rozpoctu pocitat se zabezpecenim te sochy nebo mu odkraci do sbernych surovin.
Re: Re: Nechapu...
Myslíte tak, jak se dala do pohybu socha Svobody v Krotitelích duchů 2? To se mi moc líbilo.
Toho primátora bych poslal na odborné vyšetření...
Diskriminace.
Když se totéž, co se stalo v Terezíně, stalo na Olšanech s památníkem rudoarmějců, ani pes neštěkl.
Je památník, údajně prý převážně židovský, lepší, nebo důstojnější, než památník rudoarmějců, kteří nás, přece jenom, alespoň osvobozovali?
Re: Diskriminace.
Nás? Možná vás, šneku! Škoda, že jste za nima nevypadl někam na Sibiř!
Re: Diskriminace.
No s tim osvobozovanim ... oni meli hlavne nevyrizeny ucty s nemci a obsadit pri tom nejake to uzemi nikdy nezaskodi.
Re: Diskriminace.
V Olšanech šlo u památníku o odstranění symbolů hnutí směřujícího k potlačování lidských práv a svobod.
Re: Re: Diskriminace.
PS:
Doufám, že hroby německých vojáků, na hřbitovech v ČR budou označeny svastikou.
Proč vám vadí zfalšované diplomy, ale nevadí falešné doktoráty našich presidentů?
Jak Havel, tak Klaus soutěží ve sbírání čestných doktorátů a tím deklasují opravdové vysokoškoláky. Klaus dokonce nějaké podvodné universitě za ten cár papíru zaplatil. Máme to zapotřebí?
Re: Proč vám vadí zfalšované diplomy, ale nevadí falešné doktoráty našich presidentů?
Cestny doktorat je hezky papir urceny k vyveseni na zed, neda se pouzit jako dukaz uspesneho vystudovani one vysoke skoly. Takze jakozto UPLNE JINY PAPIR nemuze deklasovat normalni doktoraty a jine diplomy opravdovych vysokoskolaku.
Nejvíc tomu rozumí
ten, kdo nikdy neseděl za madlem tramvaje plné "kaštanů". Někteří kaštani mají ssebou psa nebo nametení a podobně. Pak už stačí jen pár "cestujících", kteří tomu rozumí a dělali by to jistě lépe a dokonaleji, jenže zrovna dělají jinde něco lépe placeného a jen kecají a kecají.
Možná by stačilo, aby řidiči na této trati měli dovoleno používat vysílačku k hovoru mezi ssebou navzájem a ne pouze přes dispečink.
Ještě k té srážce tramvají
Samozřejmě, že za ni může jeden z těch řidičů. Měl jasně předepsáno, co má udělat, a udělal něco jiného. O čem se tady dá mudrovat?
Ano, instalace kvalitního autobloku by pravděpodobnost takové události snížila - i když ne na nulu, to je dodatek pro naivky. Když na silniční křižovatku dáte dobře fungující světla, tak tím také snížíte pravděpodobnost bouračky. Jenže to neznamená, že když dojde k bouračce na křižovatce bez světel, tak za ni nikdo nemůže.
Re: Ještě k té srážce tramvají
Samozřejmě, že za to někdo může. A ten někdo je DP Ostrava. Jestliže jeho ekonomický ředitel uvádí: "Po druhé chybě jsme začali přemýšlet o technickém zajištění trati.“ tak to asi o něčem svědčí. Zřejmě mají tito vrcholní manažeři spíš starosti o své prémie než o lidské životy.
Re: Re: Ještě k té srážce tramvají
Ale jistě, ta trať {a možná nejen ona} měla být už dávno zabezpečena lépe. Morální vina DP je nepochybně větší než toho řidiče, protože v tomto případě nešlo o chvilkové zatmění mysli, ale o dlouhodobou neschoponost nebo nezodpovědnost. Toto nezpochybňuji a pokud se někomu zdálo že ano, tak jsem se asi špatně vyjádřil.
Jenže ten řidič prostě také udělal chybu a to se nedá okecat. Já nevolám po jeho krvi, podle všeho to není zlý člověk a musí z toho být hrozně nešťastný. Ale za chyby se platí.Vedení DP bohužel nejspíš nezaplatí...
Re: Ještě k té srážce tramvají
Pak jde jenom o to jestli to nahodou nebyl ten pripad kdy na krizovatce svetla byla a na vsechny strany svitila zelene.
Re: Re: Ještě k té srážce tramvají
To je jeden ze zádrhelů každého zabezpečovacího zařízení. Pravděpodobnost nehody sníží, ale jen v případě, že funguje správně. V opačném případě je tomu naopak.
Když na tu trať dají semafory, tak každý bude jezdit podle nich - mám zelenou, jedu. A navíc s pocitem, že se nemůže nic stát, protože ten naproti přece musí mít červenou, že?
Ale i tak - železničáři tam přece ty autobloky nemontují pro nic za nic.
Re: Re: Ještě k té srážce tramvají
Coz by ale byla chyba vytobce semaforu. Vsechny zabezpecovaci systemy se musi stavet tak, aby se pri chybe preply do "bezpecneho stavu". A ten je v pripade krizovatky cervena ve vsech smerech.
sběrny kovu
Provozovatel sběrny, který přijme do sběrných surovin celý náklad bronzových tabulek ze hřbitova či z památníku, nemůže být nikdy postižen. On je totiž jen malá ryba z velkého klanu a osvůj zisk se dělí z významnými osobami, propojenými s vedením policie.
mohu pro
howno, vzniklé trávením biopotravin použít také předponu "bio"? Budu pak mít slevu na stočném, jsa připojen k městské kanalizaci a čističce?
A nejen to!
Výhradným a dlouholetým pojídáním biopotravin se stanete nakonec Biohonzakem. Budete mít pak i slevu v krematoriu, neboť vzniklý biokouř bude zcela neškodný.
Re: A nejen to!
Samozřejmě k získání certifikátu "Biohonzak" je třeba zasílat pravidelně Vaši biostolici jako důkazní materiál přímo na ministerstvo životního prostředí. Věřím však, že toto menší administrativní břemeno převezmete na svá bedra s radostí.
Re: Re: A nejen to!
Problém!!! Dneska už to nevyjde....
Ale nápad je to skvělý - dala by se použít podobná psaníčka jako pro vyšetření skryté krve ve stolici a posílat to poštou. Když si představím úřední aparát, jak celý den řeší howno, tak jsem hned veselejší!
Re: Re: Re: A nejen to!
...to už dělá teď a hromadu let zpátky.Dříve jsme válcováni bolševikem užívali konspirační termín"řeší nesmrtelnost chrousta".
Instalatér vejde do firmy odkud nahlásili závadu na WC
a ptá se recepční: "Tak kde je ten hajz|?" "Pan generální ředitel je služebně v USA."
"Myslím ty dvě nuly." "Oba náměstci jsou na poradě vedení."
"Ale vy mi nerozumíte. Já chci do té místnosti kde se dělá howno!" "Jo tak. Kancelář vrcholového managementu je na konci chodby."
Biowhisky,
název je zcela OK. Když máme "biolíh" do benzinu (a je to tentýž jako ve whisky)...
Podle mně má vinu na srážku tramvají v Ostravě
prosté šetření penězi. Kdyby ostravský Dopravní podnik objednal chlapy s pilami a křovinořezy, kteří by prosekali křoví a stromy kolem trasy, tramvaje by byly vidět na mnohem větší dálku a řidiči by stihli zastavit včas.
Re: Podle mně má vinu na srážku tramvají v Ostravě
Jasně, popíliť. Pokud je tam nějaká ostrá zatáčka nebo několik zatáček za sebou, tak by to znamenalo udělat široko daleko holou pláň. A co když jsou kolem soukromé pozemky? To všechno nevím, protože situaci na místě neznám, ale vy nejspíš také ne.
Re: Re: Podle mně má vinu na srážku tramvají v Ostravě
Taky jsem tam na místě nebyl, ale v televizních záběrech je kolem trati toho křoví dost. A každá trať má kolem sebe nějaký koridor, který patří majiteli tratě a kde se s vysekáváním počítá, i trať pro obyčejnou tramvaj. Možná by stačilo vysekat metr, dva do šířky, aby případné protijedoucí tramvaje byly vidět třeba na dvakrát větší vzdálenost, ty zatáčky zas tak ostré být nemohou. Je třeba upřesnit, co kolem tratí, tramvajových i vlakových chceme. Jestli je nechat zarůst co nejvíc, kdy porost tlumí hluk vozů nejvíc, kdy tam žije nejvíc živočichů a kdy se dá z takového porostu vytěžit i hodně biomasy a kdy se tam bude jezdit jako v tunelu nebo naopak kolem kolejí ty koridory vysekávat, udržovat maximálně nízké křoviny a dopřát cestujícím výhledy do krajiny.
Re: Re: Re: Podle mně má vinu na srážku tramvají v Ostravě
A kdyby kolem trati byly domy, tak je nezbytné je zbourat.