18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

Velká nejistota

V úterý večer nebylo ještě jisté, zdali se Piráti připojí k akci vyvolané stratégem Fialou, totiž hlasování o nedůvěře vládě. V úterý večer se totiž nevědělo, zdali se podaří toto hlasování zařadit do čtvrtečního programu dolní sněmovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 2.6.2021 16:30

Mám to sto metrů k rybníku.

J. Kombercová 2.6.2021 16:31

...dneska má bazén každý blbec a v suchých létech krade vodu.

M. Němec 2.6.2021 16:37

Já také nemám bazén.

Ale nevyjadřuji se kvůli tomu ježatě a ostnatě jako vy.

J. Kombercová 2.6.2021 16:40

Hmmm... je mi to jasné, vy sám považujete svoje komentáře za vtipné a přitom jsou blbé jak od žáka ze základky.

Já za Feriho a vaši blbou náladu opravdu, ale opravdu nemohu.

I. Kellner 2.6.2021 16:27

Když si tak vzpomenu předpěti lety - nějak se vám ta vaše bývalá kamánda zpodebrala a rozštelovala..-)

J. Kombercová 2.6.2021 17:02

Aha, to je na mě. Ano, cesty moje a některých zde se rozešly, u mě byl zlom v roce 2015, kdy jsem si jisté preference ujasnila. Tedy ne ve všem, ale i tak.

I. Kellner 2.6.2021 17:05

Ano, migrační krize byla zlom jako nic jinýho.

I. Semrád 2.6.2021 17:17

Samotížné síly SŘLI.

Voda teče s kopce a lidi jdou za lepším.

Pan Janyška by vám to vysvětlil.

J. Drobný 2.6.2021 15:44

Nejvyšší čas na změnu naší Ústavy. Moc zákonodárnou tvoří PS a Senát, tyto orgány se v poslední době změnily na moc výkonnou a stále něco vyšetřují, tu Vrbětice, tu Bečvu, tu úniky informací. Nelze se potom divit, že nemají čas na projednání zákonů!

J. Kejkrt 2.6.2021 15:55

Jestli to nebude tím, že moc výkonná vydává zvesela celou řadu nařízení, omezující občany v jejich právech :-/

M. Ilsner 2.6.2021 15:56

drobný mudrlant zase vyplodil cosi co se podobá kravinci

A. Renjascu 2.6.2021 15:58

No možná bude dobře, když už žádný zákon projednávat nebudou. Před 60 - 70 lety jsme měli cca 50 tisíc zákonů a zákonných vyhlášek a norem, dnes jich máme přes dva miliony. Výsledkem je naprostý chaos, kdy ani advokáti nejsou schopni toto vše pojmout. Jinak souhlasím s tím, že zákonodárná moc si plete svojí roli s mocí výkonnou, ale začalo to již tím, že si soudy začali plést moc soudní s mocí zákonodárnou.

M. Varadinková 2.6.2021 15:38

To já říkám už dávno, že by Zeman v tom měl opozici vymáchat čumáky (a Babiš měl už dávno spojovat s důvěrou všechna důležitá hlasování):

....V případě, že by nakonec komunističtí poslanci aktivně proti vládě zvedli ruku, mohl by podle Besta ihned aktivně zakročit prezident. „Zeman může překvapit a nikoliv tak, jak někteří tvrdí, že by si jmenoval vlastní prezidentskou vládu. To si nemyslím. Měl by na stole skvělou variantu. Hned druhý den si pozvat lídry opozičních stran, které hlasování o nedůvěře vyvolaly a zeptat se jich, jaký mají plán, kdo z nich teď chce být jmenován premiérem, jací budou ministři apod. Na to podle mě nejsou připraveni. Kdyby se takhle prezident zachoval, opozice by se ztrapnila a z hlediska PR by to pro ni rozhodně nebylo dobré. Spíš ale všichni počítají s tím, že nedůvěra vládě vyslovena nebude,“ uzavírá svůj pohled Erik Best....

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Tak-pojdte-pojdte-Zemanova-past-na-opozici-po-svrzeni-Babise-666069

P. Jirkovský 2.6.2021 15:53

Jo, to by šlo, přesně v tom zemanovským křiváckým pojetí "moci". Jenomže podle Ústavy je suverénem parlament, a ne ta propitá troska na hradě, ovládaná jednoznačně ruským vlivem.

M. Ilsner 2.6.2021 15:57

zkrátka je to rezident

M. Varadinková 2.6.2021 16:15

Ve chvíli, kdy má být pověřen nový premiér, je podle Ústavy suverénem prezident. To platí bez ohledu na to, jestli se ten momentální prezident zrovna Vám líbí, nebo nelíbí.

Takže nabídnout ten post někomu z bruselské pětky je podle Vás "křivácké pojetí"? Proč?

Jsou země, kde vyslovení nedůvěry stávající vládě je podmíněno tím, že ti, kdo vládu svrhávají, říkají i B - tedy že jsou ochotni a schopni sami převzít vládní zodpovědnost. O tom se přece diskutovalo už v době, kdy Paroubek svrhl Topolánkovu vládu, aniž by sám nabízel nějaký plán B.

P. Jirkovský 2.6.2021 17:17

Není, to se sakra pletete. Že se tak tváří, to je jiná věc. Je nahraditelnej, jeho pravomoci může převzít další, parlamentu nikoli. Ale vy holt poztřebujete mít ke komu vzhlížet.

J. Matuška 2.6.2021 15:37

Anketa na PL

Chcete, aby KSČM vyslovila nedůvěru Babišově vládě?

Ano 13%

Ne 87%

hlasovalo: 2213 lidí

J. Kejkrt 2.6.2021 15:56

PL? Tam by zvítězil i názor, že je třeba dalšího vstupu přátelských vojsk Varšavské smlouvy.

J. Kombercová 2.6.2021 15:57

Jj.

M. Varadinková 2.6.2021 16:20

Jak jste to zjišťoval? Kolik znáte těch, co tam hlasují?

D. Mach 2.6.2021 16:37

Těch 2213 vám snad nestačí, aby si o nich člověk udělal názor, že je to na psychiatrii?

M. Varadinková 2.6.2021 16:59

O těch 2213 nevíte nic. Nevíte, kteří to jsou, osobně je neznáte. Z čeho soudíte, že zrovna oni patří na psychiatrii?

J. Drobný 2.6.2021 15:33

Poslanec Žáček obhajuje návrh vyznamenat skupinu bratří Mašínů!

Tak pan poslanec obhajuje vrahy? No to jsme to dopracovali, že je to blb jsem věděl už dávno, ale až takový, to jsem netušil!:-(

M. Ilsner 2.6.2021 15:54

nevzdělaný komoušku zaplač si, třeba s břízovou, to ti bude slušet;-D

I. Břízová 2.6.2021 16:10

Koukám, že vám hodně vadim, ilsner!! To mě těší;-D;-D

M. Ilsner 2.6.2021 16:17

přisuzujete si jakousi důležitost, břízová;-D

I. Břízová 2.6.2021 16:31

Já? Kdo tu o mně furt mele, aniž by o mně věděl aspoň to nejmenší?

J. Kejkrt 2.6.2021 15:58

Bolševici mezi 48 - 89 vyznamenali vrahů celej vlak, a najednou vám to vadí. :-/

M. Varadinková 2.6.2021 16:35

A pokud to vyznamenání vrahů najednou nevadí Vám, tak ti bolševici jsou zřejmě Vaším vzorem.