Čtvrtek 16. 5. 2024Přemysl polojasno10 °C

Diskuse k článku

Sto kiláků od Bagdádu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 779
  • Poslední: 13.6. 2014 23:21
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Mrázek 13.6.2014 11:30

Poděkování do EU chodí denně...

Není třeba opakovat poděkování orgánům Unie ....celá Evropa je roze..... !  A nikdo není schopen splatit dluhy své země dříve, než za sto let a i víc, při 2% umazávání dluhu ročně...za to jim opravdu neděkuji ... socialistům....

E. Sevrát 13.6.2014 7:03

Re: V první řadě děkuji USA

ochránily

P. Hofman 13.6.2014 7:06

Re: V první řadě děkuji USA

Možná jste si nevšiml, že píši o americké zahraniční politice, nikoliv o přístupu Američanů k malým, nesvéprávným dětem v mateřských školkách a jeslích v Evropě.

E. Sevrát 13.6.2014 7:11

Re: V první řadě děkuji USA

Opravdu zahraniční politika USA je úžasná.I na Ukrajině za ní děkují.Máte pravdu,nesvéprávné děti z evropské MŠ je třeba obětovat.

P. Hofman 13.6.2014 7:15

Re: V první řadě děkuji USA

Pro méně chápavé: nepovažuji Američany za pečovatele o malé nesvéprávné děti Worldwide. A taky od nich neočekávám, že budou posílat umírat své syny za lepší život lidí někde, kde si ho sami dlouhodobě posírají, či jenom prostě mají geopolitický pech.

E. Sevrát 13.6.2014 7:30

Re: V první řadě děkuji USA

To s vámi souhlasím,opravdu by bylo lépe kdyby seděli doma na zadku a do ničeho se nemontovali.Výsledky akcí v Iráku a Afganistánu jsou tristní.Bohužel tomu tak není,včera vyhrožoval Obama,že možná pošle do Iráku vojska pokud by byly ohroženy zájmy USA-jaké zájmy mají USA v cizí zemi neupřesnil.

J. Boleslav 13.6.2014 7:47

Re: V první řadě děkuji USA

Už Vám to vysvětloval p. Hofman. Jak vidno, zcela marně.

J. Mrázek 13.6.2014 7:52

Tohle by se Vám nehodilo: ?

http://olser.blog.idnes.cz/c/413400/Vudci-naseho-naroda-chlapce-posilaji-na-misi-kterou-vytycil-Buh.html#t2

V. Hajková 13.6.2014 7:46

Re: V první řadě děkuji USA

Tuto   ptákovinu  muže  napsat  jen  primitivní  komunistický  SESRÁT" :-)))

J. Boleslav 13.6.2014 7:43

Re: V první řadě děkuji USA

Děkuji, napsal jste to i za mně. :-)

M. Berka 13.6.2014 6:38

Export "demokracie" a export "komunismu"

jsou úplně stejné věci NIKDE a NIKDY neskončili dobře. Jak jsme na tom třeba v Afganistanu??? Stojí to tam stejně za ho.no jako předtím. Lybie...

Že je něco pro lidi, jsou jenom směšné a hloupé kecy. Prostě ty pumy a kulky se přece musí vystřílet, aby se mohly vyrábět nové. Výsledek Ukrajinských událostí bude jeden a to zvýšení  financí na "obranu". Nic jiného za tím není, žádná "demokracie", jenom PRACHY.

K. Drobková 13.6.2014 6:58

Re: Export "demokracie" a export "komunismu"

Export Putinovské demokracie a Ruského kapitalismu se zatím podařil na Krymu. Jsem ochotná oželet nějaké PRACHY, aby u toho exportu aspoň zůstalo, když už se asi nepodaří tu jejich demokracii reexportovat zpátky. Doufám, že nás bude víc.

M. Stuchlik 13.6.2014 7:06

Re: Export "demokracie" a export "komunismu"

A měly USA nechat dál Alkejdu trénovat na území iráku, měly dýl nechat Sadáma vyrábět jaderné zbraně? Proti slimejšským a bolševickým diktátorům a jiným gaunerům je potřeba zakročovat všude kde se dá, jinak nezůstane jen u jedněch dvojčat nebo Krymu

M. Marek 13.6.2014 8:11

Re: Export "demokracie" a export "komunismu"

Tak ony se tam ty jaderné hlavice nakonec našly?

J. Boleslav 13.6.2014 7:44

Re: Export "demokracie" a export "komunismu"

Pane Berka, domů...

K. Drobková 13.6.2014 6:32

Bod obratu.

Rok uběhl od razie na Úřadu vlády, při které byla zatčena premiérova milenka a několik politických prominentů z ODS. Občané se pak postupně dověděli, jak se u nás vládne, kdo ve skutečnosti vládne anebo jak se na politice vydělává. Znechucení občanů dosáhlo nejvyššího vrcholu a politická kultura klesla na absolutní dno. Když si aféru, která předznamenala demisi vlády a předčasné volby, připomínáme, objevují se komentáře, že se nic nezměnilo.

Politiku prý mají stále pod palcem kmotři, kteří se prostřednictvím svých lidí 
v politických stranách dostávají k lukrativním státním zakázkám. A jsou-li výjimečně dopadeni, usvědčeni a odsouzeni, stejně svůj byznys dál vedou z kriminálu…

Částečně to tak je, navíc vyšetřování je zdlouhavé, žalobci si dali načas a pravomocný rozsudek je v nedohlednu. Přesto se už dá říct, že razie provedená před rokem v nejvyšším patře politiky byla bodem obratu, od kterého se věci mění k lepšímu. Především psychologicky. Občan se odvrací od zavedených stran, které se odvrátily od něj, a politici si toho nemohli nevšimnout. Dochází jim, zdá se, že nestačí podbízet se sponzorům, že je třeba rovněž naslouchat voličům, od kterých potřebují mandát. Jako by politici byli poslední dobou opatrnější, více si zjišťovali stav veřejného mínění. Zjevně jsou méně arogantní a méně drzí.

To, co se před rokem událo, nezměnilo jenom politiku. Zásah dostala celá mafiánská chobotnice, jejíž chapadla zasahovala do státní správy, justice, policie. Díky uniklým odposlechům se občané dověděli, že veřejné záležitosti ovlivňují lidé nejen hamižní, ale také vulgární a překvapivě trapní, ubozí. Na tomto zásadním poznání už verdikt soudu nic nezmění.

I.Hoffman

J. Boleslav 13.6.2014 7:53

Re: Bod obratu.

Rok od žalobcovsko-policejního puče uplynul a šílený Uštván pořád nesedí. Přesto, že nic z toho, z čeho byli dotyční obžalováni, neprokázal. Tristní. Po roce je zcela zřejmé, že se jednalo o ryze účelovou uměle nafouknutou akci, stojící důkazně zcela na vodě. Škoda je, že se zatím stále neví, kdo při ní tahal za špagáty. Uštván urychleně do tepláků!

Ivánek jako obvykle zcela mimo mísu.

K. Drobková 13.6.2014 7:59

Re: Bod obratu.

Dočkejte času, určitě se jednou naplní. Třeba budete moc překvapen. Třeba ne ... :-))

J. Boleslav 13.6.2014 9:58

Re: Bod obratu.

Šílenec Uštván už měl být dávno ze svého postu pryč a veškeré škody, které způsobil, mu měly být dány k úhradě. Pokud mohou OČTR na základě takto ubohých důkazů shodit vládu, nejsme ve střední Evropě, ale v nějaké banánové republice. Podle mě byla tato akce součástí cíleného útoku na zdejší politický systém, s cílem nastolení prorusáckého prezidentskéko režimu s Ovarem v čele. Naštěstí se to zadařilo jen z části.

J. Heincl 13.6.2014 6:30

Kdo že ochránil Obamu?

"Bůh ochránil téhož Obamu, aby nenamočil Spojené státy a s nimi i celý západní svět do další krvavé bažiny zvané Sýrie." Řekl bych, že Bůh byl při ochraňování Obamy a USA zastoupen v RB OSN Ruskem a Čínou.

J. Boleslav 13.6.2014 7:55

Re: Kdo že ochránil Obamu?

Obamu zastavil anglický parlament.

F. Žůrek 13.6.2014 6:29

Proč by USA měly ovládat svět?

Svůj k svému.

Je život po "americku" v pořádku?

(Co na závěr svého prezidentování - podle mne - předvedl V. Klaus, to bylo hnusné, ale bylo to po americku. "Jsem boháč a na vás ostatní kašlu, že ano. ODS je prd apod.")

K. Křivan 13.6.2014 6:37

Je život po "americku" v pořádku?

Ještě v 60. letech bych řekl ANO ! Dnes, s tou zvrhlou politickou korektností rozhodně ne. Je mnoho, co se musí vrátit "do starých kolejí".

Proč by USA měly ovládat svět? Protože pořád není lepší alternativa.

E. Sevrát 13.6.2014 6:40

Re: Proč by USA měly ovládat svět?

Poslední den svého presidentování podepsal V.Havel tzv. dopis osmi presidentů vyzývající k vojenskému zásahu v Iráku. Jsem boháč a na vás ostatní kašlu,že ano.Co je mi do názoru ostatních lidí,jsou prd atd.........Povedlo se,o výsledku píše Aston.

P. Rajman 13.6.2014 6:03

Husajn byl despota

džihádisti zoufalci. Teror zakotvený v neomezené moci jednoho je pro svet nebezpečnejší než bojůvky, které z důvodu vlády prvního si začnou nárokovat moc po jeho pádu. Proto dnes jako tehdy český právní řád mhouřil a mhouří oči nad poválečným řádením revolučních gard (které po válce cílene podporoval), proto USA pomáhaly Afgáncům proti Brežnevovi a proto je i Putin pro svet nebezpečnejší než údajní Banderovci, kteří jsou dnes jen ideologickou smyšlenkou stejne, jako byli po válce Wehrwolfové. V boji s "partyzány" lze pomoci, pokud si obyvatelstvo pomůže samo. Despota je ale neodvolatelný, tudíž bez intervence nezničitelný. To platí pro Husajna, Asada, ale i Hitlera a Putina, pokud začne napadat své okolí vojensky, což už dvakrát udelal.

D. Polanský 13.6.2014 5:53

Jenom ti chudáci američtí hrdinové,

jak se o nich točí filmy, píšou romány, jak hrdinsky bojovali v Iráku za myšlenky demokracie. Jenomže to je již osud vojáků, bojovat a umírat většinou zbytečně. Ale určitě ne vždy, viz 2. světová válka. Islám se šíří jako mor, ale pro nás je hlavní nepřítel Putin.

P. Rajman 13.6.2014 6:08

Iráku pomohli jako Československu

Iráčani sito dnes hnojí sami, jako si to hnojili po válce Čechoslováci s Benešem a Gottwaldem v čele.

S. Prosek 13.6.2014 4:37

Potrebujuli zjistit

jak jsou Spojene staty na tom mizerne, prectu si nektere komentare tady, a hned je me jasno :)))). Rovnez tak o tom, jak Rusove kraci k lepsim zitrkum, zarim co Amici se propadaji do pekel., Zrovna tak o tom, jak pan profesor Klaus se svymi vernymi pazaty Hajkem a Waiglem jiz davno vedeli ze nad Rusi neni a jsou spasa Cechu. Konec koncu neni vylouceno ze kremlologove vybuduji politicko informativni centrum ve Slusovicich, podporu uz tam maji. 

Nic jineho to neni nez "Program, reakce, vysledek. "

J. Mrázek 13.6.2014 5:19

Začněte alespoň trochu myslet.

Pak nebudete mít tak  jednostranný hamburgerový  pohled  na svět. Úsměv !

S. Prosek 13.6.2014 5:44

Re: Začněte alespoň trochu myslet.

No pane Mrazek, ja ztratil ten "vepro knedlo" usmev davno a borsc jsem mel znechucenej hned po valce. Co vy stale se styska?

J. Mrázek 13.6.2014 7:19

Dám si cokoli poctivého

Ať už hamberger, nebo boršč.Jen to musí být poctivě udělané, bez podvodů, náhražek a lživé reklamy...co vy, zblajzete, co Vám dají, co ?