Sobota 11. 5. 2024Svatava polojasno10 °C

Diskuse k článku

Případ tunel

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 938
  • Poslední: 18.3. 2015 7:39
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
K. Janyška 17.3.2015 17:15

Re: Pro Farrage mám dlouhodobě slabost.

Vy musíte být strachy věčně posraný... Dzp.

R. Brzák 17.3.2015 17:28

Re: Pro Farrage mám dlouhodobě slabost.

Nepochybujte o tom, že si vždy uvědomuji svůj strach.

Jak jste na tom Vy?

V. Novák 17.3.2015 17:17

Re: Pro Farrage mám dlouhodobě slabost.

Sládek mluvil jak blbec.

I když asi blbec nebyl - dokázal se dobře zabezpečit.

Zajímavé, jak jinak vypadají Farrageovy (a nejen jeho) vystoupení v překladu originálu - a v převyprávění "naší-vaší"...

R. Brzák 17.3.2015 17:05

Re: Pro Farrage mám dlouhodobě slabost.

Ano, "nesouhlasím s Vámi, ale budu bojovat za to, aby jste své myšlenky mohl otevřeně vyjadřovat" je principem, který generuje největší výhodu západního světa.

K. Drobková 17.3.2015 17:13

Re: Pro Farrage mám dlouhodobě slabost.

Trpěn ? Nebyl on tam zvolen ? Pokud bude Farrage znovu do EU parlamentu zvolen, tak tam prostě bude. To přece nemá s trpěním nic společného.... :-))

R. Brzák 17.3.2015 17:14

Re: Pro Farrage mám dlouhodobě slabost.

Děkuji, že jste vyjádřila i moji myšlenku.

S. Netzer 17.3.2015 17:18

Re: Pro Farrage mám dlouhodobě slabost.

Taky mně to zarazilo. To je dost divné vnímání fungování demokratické instituce.

Jsou nuceni trpět i komunistickou svoloč. To je takový kašpar jako Farage snesitelnější.

P. Vandas 17.3.2015 17:19

Re: Pro Farrage mám dlouhodobě slabost.

No jo. Vyjádřil jsem se nepřesně, neb ta nadsázka byla záměrem. Přesněji, budou-li v EU zastoupeny i názory takto protichůdné hlavnímu proudu, budu v tento parlament mít důvěru. :-):-)

K. Drobková 17.3.2015 17:26

Jak jednoduché milý Watsone...... :-))

Zastoupeny budou, pokud tam volič poslance s protichůdnými názory zvolí.Pokud je nezvolí tak tam prostě nebudou. To přece nemá s důvěrou v parlament nic společného a ani to nemůžete ovlivnit. :-))

R. Brzák 17.3.2015 17:35

Re: Jak jednoduché milý Watsone...... :-))

Jistý rozměr ovlivnitelný v tomto směru existuje. Volby totiž probíhají s určitým omezením - extrémní názory (a co je extrémní, to státní či Evropská moc občas formuluje účelově) jsou tu mírněji, tu více, potlačovány. A to jak státní mocí, tak mediální mocí. Takže z tohoto hlediska má pan Vandas pravdu.

K. Drobková 17.3.2015 17:40

Re: Jak jednoduché milý Watsone...... :-))

Velká Británie je natolik demokratická, že zrovna z toho, co zmiňujete, bych obavy neměla.

R. Sartori 17.3.2015 17:22

Pan Otec si dal odpolední chrupku

... a ještě plně neprocitl !!!

:-))))

V. Novák 17.3.2015 17:24

Re: Pro Farrage mám dlouhodobě slabost.

Pokud ovšem nebude mogherinizován v rámci boje s proruskou propagandou!

ps - slovo mogherinizován používám místo slova na c., které místní c...ní program hrubě nesnášel a obávám se, že mi kvůli němu zmogherinizoval odpověď. Osatatní slova byla zcela slušná.

J. Mrázek 17.3.2015 17:23

Re: Pro Farrage mám dlouhodobě slabost.

http://zahranicni.ihned.cz/c1-63697900-hlavni-evropske-ekonomiky-se-pripoji-k-cinskemu-projektu-investicni-banky

Jejda !!!!!

R. Brzák 17.3.2015 16:53

ad pan Novák : "To se nebude EUrofobům líbit...

... Jejich guru - a tohle!"

Asi se mohu zařadit k eurofobům - ačkoliv se Evropy nebojím, což bude tím, že Evropa není omezena v hranicích EU...

Takže, pan Farage z mého pohledu neřekl nic, co by nebylo pravdou (samozřejmě, pravd je tolik, kolik je lidí, ale já s ním vyřčené sdílím). Ostatně jsem to i zde na psu již před časem k situaci na Ukrajině psal a vytýkal a vytýkám i nadále EU a tedy i nám, jak málo jsme připraveni a jak mnoho jsme aktivní. Připraveni na svou vlastní obranu i na skutečně smysluplnou podporu Ukrajiny (a nejen jí) - kterou by bylo skutečné otevření se Ukrajině, bez jakéhokoliv omezení ať už v obchodu, nebo pohybu lidí, zavedením skutečně otevřeného trhu - to by byl argument, pro který mohou Ukrajinci ať už na západě či východě této těžce zkoušené země, rozhodovat o své budoucnosti. Avšak to by předpokládalo zásadní změny v samotné EU, která svůj vlastní obchod, svůj vlastní kapitalismus svou přeregulovaností a dotačním šílenstvím změnila v socialismus.

Ale jsme málo připraveni také otevřeně odmítat revoluce, které svrhávají sice nepopulární, ale demokraticky volené představitele. Protože takto popíráme vlastní demokracii, vlastní hodnoty, kterými se prsíme vůči Rusku a nabízíme tak Putinovi do jeho běžícího propagandistického nástroje, jímž podporuje strach svých lidí a tím je ovládá, nezpochybnitelné fakta.

Pan Farage, spolu se mnou, vidí větší oporu v NATO, jehož je i jeho země, jako ta moje, členem. Také proto odmítá armádu EU, což je zcela logické z několika pohledů, jak ekonomického, tak z hlediska velení. Zcela správně vidí nynější snahu posílit mocenské pozice EU směrem dovnitř na základě oprávněných obav z Ruska a vývoje v našem blízkém pohraničí, jako účelovou a obecně proti Britským zájmům jdoucí. A svoje zájmy, to je to, co vždy všichni přirozeně hájíme.

V. Novák 17.3.2015 17:06

Re: ad pan Novák : "To se nebude EUrofobům líbit...

Promiňte, ale pak asi nejste eurofob a moje poznámka se vás netýká.

Už jsem to psal pí. Boublíkové, ale z nějakého důvodu jsem byl... nezveřejněn - možná vadilo ono slovo začínající na c...

Být EUroskeptik neznamená být EUrofob. EU bohužel dělá poslední dobou tolik EUblbostí, že těžko nebýt skeptikem.

R. Brzák 17.3.2015 17:13

Re: ad pan Novák : "To se nebude EUrofobům líbit...

myslel jste někoho, kdo se obává eura?

Ano, asi bych se také označil spíše za euroskeptika (ve smyslu, že vidím příliš mnoho pastí v projektu EU, jak se do dnešních dnů vyprofiloval).

V. Novák 17.3.2015 17:28

Re: ad pan Novák : "To se nebude EUrofobům líbit...

Jsou lidi, kterám vstávají vlasy dupkom, sotva se ozve "EU" - a hází na ni i naše vlastní pitomosti. Třeba praktickou likvidaci cukrovarnictví, za niž nemůže nikdo jiný, než naše vlády. A, kupodivu, titíž mají stejnou alergickou reakci na Rusko.

Tak těm se Farrageův příspěvek rozhodně líbit nebude - resp. jejich reakce bude velmi ambivalentní. Jako s tou tchýní v novém bouráku padající z útesu...

J. Mrázek 17.3.2015 17:25

re? "To se nebude EUrofobům líbit...

Trochu se mění situace :http://zahranicni.ihned.cz/c1-63697900-hlavni-evropske-ekonomiky-se-pripoji-k-cinskemu-projektu-investicni-banky

P. Vandas 17.3.2015 16:48

Otázka 1.) Už bylo dosaženo ve Venezuele úplné vítězství...

.. dělnické třídy?  Asi ano. Usuzuji tak poté, co jim došel hajzlpapír. :-):-):-):-)

R. Sartori 17.3.2015 16:55

KOLOMÝ UŽ NEJEDÉÉÉ !!!

:-))))

:-))))

R. Sartori 17.3.2015 16:59

ALE TEN teda jeeeeel !!!

https://www.youtube.com/watch?v=oSoeo2w1DkI

J. Láníček 17.3.2015 16:59

Re: Otázka 1.) Už bylo dosaženo ve Venezuele úplné vítězství...

Když nechtějí přijít k rozumu, je třeba nasadit tvrdé sankce a blokády. Jako těch 4O roků na Kubě. To se to potom vzkvétá a prosperuje, když mě někdo drží pod krkem, že sotva dýchat můžu. Bych chtěl vidět, jak byste dnes vrkal, kdyby nás třeba Rusko 40 roků ekonomicky blokovalo a sankcionovalo.

P. Vandas 17.3.2015 17:01

Re: Otázka 1.) Už bylo dosaženo ve Venezuele úplné vítězství...

Blokády nasazuje jejich vláda postcháveze. Nejlepší blokáda hajzlpapíru je všelidová zácpa. :-):-):-)

A. Goldbergová 17.3.2015 17:01

Re: Otázka 1.) Už bylo dosaženo ve Venezuele úplné vítězství...

A bude to jako kdysi u nas - neni papir, nejsou vlozky, co si dame mezi nozky :-]

P. Vandas 17.3.2015 17:11

Re: Otázka 1.) Už bylo dosaženo ve Venezuele úplné vítězství...

Je to zákonitost socializmu. Venezuela stojí na nejbohatším nalezišti ropy a je u zdi. Winston Churchill kdysi pravil: "Kdyby byl socializmus zaveden na Sahaře, nastal by tam nedostatek písku." :-):-):-)

I. Tellner 17.3.2015 16:45

V Konstantinovce se pokračuje. Místní občané požadují

aby okupační ukrajinská vojska byla vyvedena za hranice města a přestala místní ohrožovat.

https://www.youtube.com/watch?v=lggKPFLyF5I#t=81

R. Sartori 17.3.2015 16:52

RUSKÁ LEŽ NENÍ NÁZOR !!!

Pro *Ellnera znovu : Ruská lež není názor !!!:

Autor: R. Sartori Datum: 17.3.2015 16:50

Tu-ááá.

Tu-ááá.

I. Tellner 17.3.2015 16:57

To je zpravodajství UKRAJINSKÉ TV, pitomečku..! -)

P. Boublíková 17.3.2015 17:00

Re: To je zpravodajství UKRAJINSKÉ TV, pitomečku..! -)

:-D :-D :-D je to všechno jedna ulhana verbez, azbuci neboli ivani, opět se to potvrdilo :-) :-) :-)

I. Tellner 17.3.2015 17:03

Re: To je zpravodajství UKRAJINSKÉ TV, pitomečku..! -)

Tůtáček v návalu emocí tady zpochybňuje zpravodajství našich těžce zkoušených ukrajinských bratrů .. -) .