Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Kdyby
Říkáte to velice dobře. Já obvykle moc nechválím, ale tady musím.
Re: Kdyby
Když chcípnul Stalin , tak dokonce plakali..To je teda apologetika...
Re: Kdyby
A co z toho? Když chcípnul GRUZÍNEC Stalin, tak plakali. To je obraz ruského národa (a v té době možná i dalších národů), ale v žádném případě to není apologetika, to slovo má trochu jiný význam.
Mimochodem, v Severní Koreji se pláče povinně, tak jsou Korejci "apologetičtí"!? :-))
Re: Kdyby
Na první signální obyčejných Rusů tohle bohatě stačí a udatný mrňous to dobře ví. Dokud s ním ovšem o tahání nesekne ženská, to byla jasná chyba v matrixu, která už se nesmí opakovat.
Re: Kdyby
" Putin ví jak na ruský mužiky a vás to sere." No jste novodobý Nostradamus. Vy víte, co koho zlobí a s čím z toho, co se nyní děje v Rusku někdo pro vás zcela cizí nesouhlasí, že ? Dle vaší terminologie nás to " sere ". Vaše vyjadřování je vybrané, tipl bych vaši výchovu, že proběhla ve švýcarském penzionu pro mladé muže z dobrých rodin, je to tak ? Vaše další věta - " Vás nikdo nefilmuje a nikdo na vás z Česka s obdivem nečumí jako polovina Ruska na Vláďu " - ta už je na léčení u Chocholouška.. Nezanedbejte to.
Re: Kdyby
Vždyť vy přece víte, těmi poznámkami k vám se jen pokouším potěšit. Abyste měl pocit, že těch slohových cvičení ze čtvrté obecné si někdo všímá. Tak mi tu radost dopřejte. :-))
Re: Kdyby
Pane Holíčku, tuším, že vaše volba pojmu "respekt" pokrývá i váš osobní respekt k Putinovi. Chováte se tedy jako onen citovaný ruský mužik, který, aby někoho respektoval, musí se ho bát. Svět se Ruska obává, musí ho mít ve své permanentní pozornosti, ale respekt? Kdyby se svět začal Putina bát, a poněvadž se chová zločinecky, tak ho i respektovat (jak si s tím Krymem krásně poradil, např.), jeho ambice by nebraly konce.
Ale vlastně vystihujete obecnou náladu v naší zemi. Kolik Čechů by se dnes postavilo v rámci NATO dobrovolně proti Putinvi? Jsme už jen spolek nadávačů a všelijakých vlezdoprdelků, kteří by se proti síle nikdy odvážně nepostavili. Nebo vy byste uniformu oblíkl, pane profesore?
Re: Kdyby
Pane Kučero, vy si rád hrajete s představami, takže abyste se mohl proti tomu co píši vymezit, tak si potřebujete vytvořit nějakou představu a mně a - pak do mě. Nic jiného jste neudělal, protože o mě víte gouno. A pak už do toho namelete další svoje představy, abyste mohl exhibovat. Paní Hájka to jistě potěší, já ale nevím o čem bych s vámi infantilně plkal.
Hezký den.
Re: Kdyby
Jsem zmaten, nemůžu v článku najít zmínku o Rusku či Okamurovi.
Konečně
obchodník s politikou OKAMURA - pochopil , že jej do party nechce ani agent ŠtB BUREŠ ! :-)))))))) Jeho utok na vládnoucí AGROFERT - je famozní :-)))))
http://forum24.cz/volici-otevrete-oci-ano-je-napojeno-na-sorose-blouzni-zoufaly-okamura/
To nemá chybu :-))))
Rumlova práce
Za to, že zde nehrají lidovci stejnou roli jako v Rakousku nebo Německu se zasloužil Jan RUml a jeho estebácká privazitační falanga.
Re: Rumlova práce
Jste zaslepený nikoli slepý. Ruml jistě udělal chybu, když v době privatizace vstoupil do ODS. Tu ale, stejně jako celý prokjekt řídil někdo jiný a vy, stejně jako každé malé dítě, víte, kdo.
Re: Rumlova práce
To jsou dnes věci - tak Ruml má estébáckou privatizační falangu:-))))) Už jsem o něm dlouho neslyšela a on se zatím stal FALANGISTA ??? :-)))))
V tuto chvíli mají jedinou a jedinečnou šanci
tvrdě a hlasitě vystoupit proti zdanění náhrad za církevní restituce. Jinak Ámen
Re: V tuto chvíli mají jedinou a jedinečnou šanci
A oni je snad schvalují???
Re: V tuto chvíli mají jedinou a jedinečnou šanci
neschvalují, ale mělo by to být hlasitější až radikální odmítnutí - hezký den
Nejsme jako oni.
Proti zlu se nebojuje násilím. Je to totiž právě ono zlo, které se bez násilí, ke kterému patří také lež a krádež, na což se rádo zapomíná, neobejde. Zlo se ale ve své prolhanosti a hamižnosti bojí něčeho úplně jiného. A to je svoboda projevu tedy slova spojená se svobodou ekonomickou. Proto se tolik Čechů bojí eura či svobodného tisku. Raději budou slepě či z vypočítavosti, mnohdy co jim síly stačí, sloužit nějaké formální autoritě , jen aby bližní (soused, spoluobčan někdy i kamarád) neprokoukl, že je sice schopen myslet, tedy vnímat, co se děje kolem něj, ale o životě svém či okolo sebe není schopen přemýšlet tedy užívat vlastní rozum a schopnost na základě tohoto rozumu konat, což je teprve to, co jej dělá člověkem.
Re: Nejsme jako oni.
To je ovšem jenom vaše zbožné přání, realita je někde úplně jinde. :-P
Re: Nejsme jako oni.
Žádné přání. TO, co popisuji, JE REALITA. A vy ji evidentně vnímáte, protože dokážete myslet, ale nejste si ji ochoten připustit, respektive se s onou popisovanou lží alespoň částečně identifikujete, protože Vám patrně přináší nějaký zisk (možná i ILUZI bezpečí), o kterém nejste ochoten hlouběji přemýšlet.
Re: Nejsme jako oni.
Jojo, to co vnímá Rajman je realita, pokud to někdo vidí jinak, je jasně zaslepený. On to přeci ví, kdo jiný by to měl vědět.
Pane Rajmane, že vy jste dnes posnídal vtipnou kaši, vy šibale? A byl jste si minimálně jednou přidat, ne? ;-)
Víte co je argument.
To, co říkáte je hloupost. Víte, co je to argument? To je zásadní postřeh, který vyřčená slova zpochybňuje. A ten tu od Vás ani Vašeho předřečníka, kterého hájíte, nezazněl. JEN POPÍRÁNí. A tím lze popřít cokol-nikdo Vám nemůže zakázat něco popřít a tedy si něco jiného myslet. Jen je třeba to podepřít argumentem a ten zkrátka ani vy ani pan Langer nemáte jaksi po ruce, tak mi podsouváte absurdní nesmysly.
Re: Víte co je argument.
A kolik Čechů se tedy bojí svobodného tisku?
Re: Nejsme jako oni.
Do nějaké míry závisí na tom, zda je ono zlo samo násilné.
Re: Nejsme jako oni.
Opakuji a zdůrazňuji, že i lež a krádež jsou formou násilí, i když při nich většinou neteče krev.
Re: Nejsme jako oni.
To podle mě trochu zamlžuje ten význam, proto jsem to asi přehlédl, za což se omlouvám. Ano, v takovém případě s vámi převážně souhlasím, jen bych to formuloval rozhodně jinak.
Co se týče slova "převážně": zatímco mám relativně jasno v morálce jednotlivce, který je v situaci, kdy může sám volit způsob své reakce, u státu a armády ve válečném stavu si netroufám tvrdit, že informační či ekonomická složka boje (falešné zprávy na zmatení špionáže, útoky na ekonomické cíle) jsou morálně pochybné a stát by se jim měl za každou cenu vyhnout.
Re: Nejsme jako oni.
Znovu jsem si pozorně pročetl Astonův úvodník. Jste si jist, pane Rajmane, že Váš komentář patří pod tento článek?
Re: Nejsme jako oni.
Přesně, pane Rajmane!
Dejme tomu, že vyjdete z hospody, a nějakej agresivní chlápek do vás začne bušit pěstmi. To je nepochybně zlo. A vy, věren své zásadě, mu budete jeho zlou agresi po dobrém a vlídně rozmlouvat. Kdopak z vás dvou asi skončí na JIPce?
Naši moudří předkové vyznávali zásadu "na hrubý pytel hrubá záplata"
A, bohužel, Kristovo učení "udeří-li tě kdo v pravou tvář, nastav mu i levou" vám nepřinese nic než dva monokly místo jednoho. A vzpomeňte si, kam vedla politika appeasementu západoevropských zemí vůči Hitlerovi (který tehdy nepochybně představoval zlo). Až když Churchill vyzval svůj národ k boji všemi prostředky, neslíbiv jim nic než pot, slzy a krev, dokázali Spojenci nakonec zlo nacismu zastavit - násilím, pochopitelně, které bezpochyby stálo statisíce nevinných lidí život. Ti lidé by byli patrně mohli žít, aspoň někteří z nich - stačilo se Hitlerovi podvolit a neodporovat, a evropské národy mohly žít dál v míru, ovšem jako otroci nacistické ideologie o vyvolené rase. Zkuste dnes svou teorii o nenásilném vzdorování zlu vyprávět třeba v Izraeli - bohužel je to dnes už asi jediná civilizovaná země, která se netají tím, že každou ránu vrátí.
Kdyby lidovci
nebyli jako korouhev, nepotáceli by se na hranici nevolitelnosti.