Sobota 1. 6. 2024Laura polojasno10 °C

Diskuse k článku

Politiko, ze školy raus!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 922
  • Poslední: 5.9. 2018 8:35
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
I. Semrád 4.9.2018 10:16

Re: Jak se do lesa volá

Oni to zas nejsou vždycky fanoušci Zemana, jen mají radost z toho, že hypotetické kavárně hypoteticky "praskne žilka".

Viz taky

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/internetovi-trollove-jsou-psychopati-na-hatery-je-treba-zkus/r~4b0c1a50739511e8a302ac1f6b220ee8/

Zase, proč by se (Zeman) tak nechoval, když ho lidi zvolili, přitom ho už znali.

Popravdě, Zemanovo vystupování (i když kalašnikov a hubení novinářů je jasně přes čáru) není to, co mi na něm nejvíc vadí.

R. Brzák 4.9.2018 10:06

Re: Jak se do lesa volá

když provokatér provokuje - co udělá moudrý člověk? Bude s ním jeho hru hrát?

ale jistě, neodsuzuji nikoho, kdo REAGUJE namísto aby JEDNAL PO ÚVAZE - každý máme jiný stupeň uvědomování si vlastních strachů a každý máme takových stupínků před sebou na cestě po celý život...

I. Semrád 4.9.2018 10:19

Re: Jak se do lesa volá

Myslíte, že Zeman je moudrý člověk? ( ;-) )

(Jinak s tím strachem něco dělejte, člověče, to už je posedlost.)

R. Brzák 4.9.2018 10:32

Re: Jak se do lesa volá

A to jsem snad psal?

Ano, máte pravdu, studovat svůj vlastní strach, abych jím nebyl ovládán, to je skutečně moje snad i posedlost.

I. Semrád 4.9.2018 10:40

Re: Jak se do lesa volá

Nepsal jste, ptal jsem se.

Jo, jste takový zdejší Uroboros.

R. Brzák 4.9.2018 10:45

Re: Jak se do lesa volá

Takhle se sice nevidím, ale děkuji. Vycházím z předpokladu, že mám-li mít šanci pochopit druhé, musím nejprve pochopit sám sebe. ano, je to klišé - je ale nepravdivé?

I. Semrád 4.9.2018 10:50

Re: Jak se do lesa volá

Ale ano, zkoumejte se tedy dál.

J. Lepka 4.9.2018 9:43

Čím to, Astone,

že stále častěji naskakujete na klišé hloupých propagátorů jakési aury prezidenta a hlavy státu? Ten člověk se už dávno zpronevěřil jak své funkci, reprezentanta hlavy státu, tak i morálního arbitra národa (za kterého se ovšem pokládá). Bohužel jak vy, tak i další novináři, ale hlavně "novináři" toho asociálního, sebestředného a pomstychtivého exota stále omlouváte, místo abyste začali tlačit na impeachment. Spoléhat na boží mlýny se může hrubě nevyplatit.

J. Václavíková 4.9.2018 9:47

Re: Čím to, Astone,

Zeman se snaží skopnout všechny existující autority do bahna. A pak se diví, že mu není prokazována náležitá úcta.

F. Kusák 4.9.2018 9:58

Re: Čím to, Astone,

Prosím, které autority máte na mysli? Zemana rád nemám, nevolil jsem ho, ale respektuji volební výsledek. Pokud bych to neudělal, musel bychom předělat systém voleb na jiný princip. A tahat mezi prvňáčky nenávist, to se nezlobte, je navýsost nebezpečné konání. Jsem zásadně proti, a to bez ohledu na to, co si myslí ti s patentem na pravdu.

J. Václavíková 4.9.2018 10:05

Re: Čím to, Astone,

Už zase to omšelé klišé o respektování výsledku voleb? Zaměňujete to za popírání svobody slova a projevu. A nenávist prýští všemi póry ze Zemana, proto nepovažuji za nepřiměřené, když dostane stejnou medicínu, jakou obvykle rozdává. Víte, vždycky se mi v takových souvislostech vybaví jeden jeho obrovský faul vůči obyčejné paní, která si dovolila s ním na jakémsi shromáždění nesouhlasit. Pomluvil ji potom na tiskovce, že je takovým obecním bláznem a že to má z toho, že je v rozvodovém řízení.

Prostě, není nic, co by bylo neslušnější než to, co on sám předvádí. Ať si zamete před vlastním prahem, pak může vyžadovat cokoliv od ostatních.

F. Kusák 4.9.2018 11:19

Re: Čím to, Astone,

Já s lidmi, kteří mají jen určité vidění světa nerad diskutuji. To neznamená, že bych neměl pokoru se nad jejich názorem zamyslet, ale diskuze je diskuze a dva monology jsou o ničem. Ve Vašem případě, myslím, že každý z nás mluví o úplně jiné věci. Vy o vyhraněném politickém postoji, který není zas tak úplně mimo mísu a já o prvním dni malých prvňáčků ve škole, který by měl být čistý jako ta jejich dušička. Tak to vnímám já, a promiňte mi to.

M. Prokop 4.9.2018 10:15

Re: Čím to, Astone,

Zeman je ztělesněná nenávist. Kdo ho zatáhl mezi prvňáčky?

R. Brzák 4.9.2018 10:20

Re: Čím to, Astone,

ona (zbytečná) reprezentativní funkce, do které byl zvolen...

V. Hájková 4.9.2018 10:04

Re: Čím to, Astone,

PŘESNĚ ! Ráda bych připoměla jak nejmenoval 3 navržené vysokoš. učitele na profesory . A představte si , že jednoho z nich z duvodu """" ŽE MĚL KONTAKT s StB ! A - jak tedy mohl jmenovat před. vlády AGENTA ŠtB a komouše BABIŠE - BUREŠE a ještě si ""ANDRÉŠE" poplácávat po zádech , jako největšího kámoše :-))))))))))))))))))))

R. Brzák 4.9.2018 10:10

Re: Čím to, Astone,

v tomto případě jde bohužel o potvrzení toho, že Zeman respektuje výsledek voleb - to banda závisláků zvolila Stbáka - a Zeman to respektuje. Zatímco navržení profesoři nejsou zvoleni demokratickou cestou...

V. Hájková 4.9.2018 10:28

Re: Čím to, Astone,

Chápu to dobře- že to je IRONIE ŽE?

R. Brzák 4.9.2018 10:35

Re: Čím to, Astone,

ne, bohužel nechápete - dokážete nedemokratičnost toho, co udělal? Nelíbí se mi ani trochu, že je Babiš u moci nade mnou - ale takhle demokracie funguje...

V. Heidlerová 4.9.2018 9:41

Dnes pan Aston moralizuje

A zbytečně. Věnčit dnešní úřad presidenta atributy hodnot TGM je naprosto směšné, díky MZ pozbyl tento úřad posledních zbytků úctyhodnosti, spíše se stal základnou umělecké sekce "bavičství" a výchovou k vulgárnosti. President se nezúčastňuje akcí pro národ důležitých a historicky cenných, proto není divu, že jeho žuchnutí na lavičku mezi žáky má vůbec nějaký význam nebo hodnotu. Když leze jenom tam, kde se jí a pije, přehlíží slavná výročí, tak ať si nehraje na strýčka Jedličku nebo hodného dědouška a neleze strašit děcka. Každá příležitost je dobrá k vyjádření nespokojenosti s tímto vyžilým starcem. O děti strach nemějte, ty na sebe na ulici pokřikují vesele "Undo". Ještě, že děckám nevyprávěl, jak přišel o panictví a jak má zdravou prostatu, jak je dobré kouřit a jak je třeba střílet novináře. Ať se rodiče doma snaží dětem vysvětlit, proč někteří rodiče byli vyzdobeni červenými trenýrkami a jedna paní si dovolila výkřiku, s nímž dosti značná část populace souzní. Já ano - a vůbec nevím, proč se zastávat člověka, který je pouze formálně prezidentem bez úcty. A Ovčáček měl od někoho z přítomných dostat po papuli.

J. Václavíková 4.9.2018 9:46

Re: Dnes pan Aston moralizuje

Zeman začal bezhlavě útočit už při svém prvním inauguračním projevu. A prakticky stejně dlouho je proslulý svým nevhodným chováním. Takže reakce té paní je vskutku jen RE AKCE. Co zasel, to sklízí.

R. Brzák 4.9.2018 10:04

Re: Dnes pan Aston moralizuje

Já tu paní chápu. Jak ale píšete, v jejím případě se jednalo o REAKCI. Reagujeme obvykle pod vlivem strachu (zatímco jednáme po úvaze. Strach je nám dobrým sluhou, ale špatným pánem. V tomto případě se paní mohla pozastavit, uvědomit si svůj strach a tak jej ovládnout - a pak by jí mohlo dojít, že situace má širší kontext. A to v několika rovinách. První rovina jsou děti - a jejich případné chápání situace. Druhý kontext jsou spoluobčané, kteří bohužel zvolili Zemana za našeho prezidenta...

Neodsuzuji tu paní. Pokud by ale ovládla svůj strach, mohla zvolit nějaký jiný druh protestu. Ty odznáčky s trenýrkami se mi sice nelíbí /tohle přetahování o trenýrky je infantilní), ale je zřejmé, že jde o JEDNÁNÍ po úvaze (tedy nikoliv hysterický výkřik). Ta paní je jistě chytrá žena - tak mohla přijít s něčím, čemu bych mohl možná i zatleskat. Takhle mohu být jen smutný.

A o tom, že Zeman si o takové reakce říká, není žádný spor. Není nakonec ale takový výkřik potvrzením jeho zvrácené pravdy? Když provokatér provokuje, co je nejlepší jednání v odvetu?

J. Pospíšil 4.9.2018 14:53

Re: Dnes pan Aston moralizuje

Trenýrkáři jen amplifikují symbol rodiny Paroubkových.

V. Hájková 4.9.2018 9:50

Re: Dnes pan Aston moralizuje

Pane jo - to se budu divit- když tento váš příspěvek se kterým 100% souhlasím - nepřivede zdejší rudou senilní smečku k infartovému stavu :-))))))))))))))))

K. Berka 4.9.2018 9:56

Re: Dnes pan Aston moralizuje

To by si k Vladimíru Vladimíroviči nikdo nedovolil!

J. Václavíková 4.9.2018 9:59

Re: Dnes pan Aston moralizuje

Ano, tohle je výsada demokracie.

D. Rucker 4.9.2018 9:28

Tedy jsem zvyklý na hodně a nejsem naivní. Ale tolik prosté animální nenávisti k jedné osobě, člověku..., to se jen tak nevidí. Ostudné. Hájková a spol.by se měli zamyslet sami nad sebou, jinak je karma smete do nicoty jak pšouk...

M. Prokop 4.9.2018 9:32

Re:

Když on dotyčný tu nenávist zcela programově provokuje a živí.

V. Heidlerová 4.9.2018 9:43

Re:

Nechte karmu karmou, možná že to bude právě naopak.

V. Hájková 4.9.2018 9:46

Re:

NENÁVIST??? Já bych spíš řekla, že POHRDÁNÍ!!!!

J. Schořík 4.9.2018 9:52

Re:

O tom mluvite Vy? Ktery tady jin diskutujicim vyhrozujete rozbitim huby? Vtipne ;).

J. Václavíková 4.9.2018 9:56

Re:

Tyhle reakce s hypotetickou inzultací oponentů jsou pro zemanoidy asi nejtypičtější znak.