Středa 29. 5. 2024Maxmilián, Maxim polojasno10 °C

Diskuse k článku

Iluze beztrestnosti

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 658
  • Poslední: 14.4. 2006 9:13
  • Řadit dle: času vložení
  • vláken
Petr Kunetka, zlocinec 13.4.2006 12:51

V rychlosti

Hailey - Penezomenci

pV. 13.4.2006 12:52

Já tušil, že to na vědátora zní moc pochopitelně :-)

NoName 13.4.2006 12:54

Re: V rychlosti

Nedávno jsem se díval na Kramerová versus Kramer se socialistickým dabingem a tam zásadně mluvili o účtu jako o sporožíru :-D

Mislead 13.4.2006 12:58

A ono

sporožiro nejni účet?:DDDDDDDD

NoName 13.4.2006 13:00

Re: A ono

Je, ale otázka je, jestli  měli na pobočce v USA taky všichni stejné číslo účtu a lišili se jen specifickým symbolem :-P

NoName 13.4.2006 13:07

jasně - byla to blbost

ale, dovedeno do důsledku - dyk je to marjápanno pravda - ještě furt posílám vejplaty na stejné číslo účtu, stejný kod banky a rozdílný specifický symbol....a to je rok 2006

Mislead 13.4.2006 13:11

omluva..jsem trdlo, co psalo

a plete si okýnka;-€:-/;-(

Béda 13.4.2006 13:18

Re: jasně - byla to blbost

Specifický symbol určuje účel platby, tedy není upřesněním čísla účtu. Tedy, alespoň v ČR.

pV. 13.4.2006 13:19

Nechte ekonomie, Bédo ;-)

Béda 13.4.2006 13:21

Re: Nechte ekonomie, Bédo ;-)

To není ekonomie, milý pV. :-)

pV. 13.4.2006 13:23

To je fakt, jenom to nemá smysl :-)

Béda 13.4.2006 13:24

Re: To je fakt, jenom to nemá smysl :-)

Máte pro specifický symbol nějakou vlastní specifickou teorii? :-)

pV. 13.4.2006 13:28

Nemám. Prostě to nemá smysl,

neboť se dostanete do střetu definicí s praxí. Ano, specifický symbol je opravdu upřesnění platby. Nělteří zapochybují, k čemuže je tedy konstatní symbol, jiný bude mít problém s tím, že jeho sporožiro je vlastně jeden účet pro všechny, neboť se domnívá, že musí můt svůj vlastní účet...

Kouzlo diskuze je v tom, že se prostě nepodstatné chyby přehlížejí :-)

NoName 13.4.2006 13:25

Re: Re: jasně - byla to blbost

Béďo, účel platby upřesňuje konstantní symbol,předtím povinný, teď už ne ... Sporožírové účty předtím fungovali tak, že velká skupina lidí měla stejné číslo účtu a rozlišovali se specifickým symbolem.  Teď už to tak není, Spořitelna účty přečíslovala, aspoň u příbuzenstva to tak je a kaźdý dostal svůj účet.

STEM 13.4.2006 13:34

Re: Re: Re: jasně - byla to blbost

Ano Spořitelna dříve  dělila vlastní klienty sp.symb., pro celou pobočku měli klienti stejné č.ú.

Teď sp. symbol fakt upřesňuje platbu, konstatní jen orientuje druh platby.

NoName 13.4.2006 13:37

Re: Re: Re: Re: jasně - byla to blbost

Platbu upřesňuje symbol, který chcete, protože v dnešní době jsou variabilní, specifický i konstantní symbol dobrovolnou nepředepsanou záležitostí. Nicméně účel platby tak nějak historicky určuje  konstantní symbol, upřesňuje variabilní (číslo smlouvy, rodné číslo, číslo faktury atd.) no a specifický využívá málokdo z důvodů historických sporožirových ...

Béda 13.4.2006 13:00

Re: V rychlosti

Jo, četl jsem. Ovšem, je tomu tak 25+ let, když to poprvé vyšlo. Už jsem uvažoval, jestli to neřekl major Major v Hlava XX. :-)

NoName 13.4.2006 13:04

Re: Re: V rychlosti

Já mám  Hlavu XXII, ta je asi o dvě verze novější ;-P

Béda 13.4.2006 13:16

Re: Re: Re: V rychlosti

Jo, ujelo mi to. Možná ovšem, že ta moje verze je pouze kratší. :-)

Śumavák 13.4.2006 13:38

V rychlosti:

Béda: "Zrcadlo, zrcadlo, řekni mi kdo je tady nejchytřejší ????

VO to go!

STEM 13.4.2006 12:46

Večer byla u Astona větší legrace s "Petříkem":-))

autor Petr:   

 Jsem levicovej a inteligentní volič a nerozhoduji se podle toho kolik  ted příjde peněz  do VZP. Rathovy se podařilo zvednout platbu státu za státní pojistěnce. A to je pro mě argument! Konečná bilance bude až prosinci 2006.

Mislead 13.4.2006 12:52

Steme,

já to četla..a nějak se to potrhání smíchy nekonalo - argumenty byly Imho ve psí - jen se přítomným nelíbilo, co petr přiznal - takže pane - až najdete něco rozumějšího....pak to bude stát za četení

STEM 13.4.2006 12:56

Re: Steme,

Jako, že přiznal, že je inteligetní? To ještě nepřiznal ani Jirka.Snad jen že, nejlepší, nejschopnější, shůry vyslaný.:-)

Mislead 13.4.2006 13:00

Re: Re: Steme,

ne - jén, že na to, coo napsal jako odpověď Kořenskému jste reagoval PŘEDEM...než něco napsal.....

jestli něco nesnáším, tak je to to, co jste udělal včera.....děkuji za otevření očí:-Đ

Béda 13.4.2006 13:03

Re: Večer byla u Astona větší legrace s "Petříkem":-))

STEMe, chápu, že neuznáváte, že levicový může být inteligentní (obecně), ale pochopte, že to zase leccos vypovídá o inteligenci Vaší. :-)

STEM 13.4.2006 13:14

Re: Re: Večer byla u Astona větší legrace s "Petříkem":-))

Ale to já Bédíčku chápu, všímáte si (obecně), že nehodnotím Vaší inteligenci, vy jste se o totéž pokoušel už několikrát.A protože jistě jste vysoce inteligentní, tak jistě víte, že ke smíchu byla ne levicovost, ale přiznání si "inteligenci";-)

Béda 13.4.2006 13:23

Re: Re: Re: Večer byla u Astona větší legrace s "Petříkem":-))

Už chápu, k blbosti se nepřizná obvykle nikdo. :-)

STEM 13.4.2006 13:37

Re: Re: Re: Re: Večer byla u Astona větší legrace s "Petříkem":-))

Náhodou, Zírálek o sobě pořád tvrdí, že je blbej a idiot a přesto si to o něm, ač z druhého břehu nemyslím.:-)

Śumavák 13.4.2006 12:38

"11:21 - Ministr zahraničí Cyril Svoboda nepojede do Německa před vyšetřovací výbor tamního Bundestagu. Podle Svobody není možné, aby ministr suverénního českého státu byl vyslýchán německými poslanci."

natož pak polskými k privatizaci Unipetrolu, že?

NoName 13.4.2006 12:44

Re: "11:21 - Ministr zahraničí Cyril Svoboda nepojede do Německa před vyšetřovací výbor tamního Bundestagu. Podle Svobody není možné, aby ministr suverénního českého státu byl vyslýchán německými poslanci."

Bey ohledu na politické preference by ten výslech v pořádku nebyl, fakt ne ...

Jarda Musil 13.4.2006 12:37

AeroKarle

Já to zkrátím - čas jsou peníze :-P... Máte zahrádku? Jak poznáte plevel? - Vytrháte všechno a co vyroste znovu je plevel ... stačí?