Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Tak Pospíšil má poškozené plíce? Tady mají někteří poškozený mozek a ještě ani covida neměli. Asi byli bez jiných příznaků a projevilo se to jen takto. To máte z toho brojení proti rouškám a Primulovým opatřením! To bylo furt plukovnický stát a nasazování náhubků našemu demokratickému spektru, teď jste z toho na mozek. A je to setsakra vidět na zdejší diskusi. Dřívější excelentní diskutéři Rys, Havelka, Prokop, Jirkovský a spol., jsou teď úplně mimo.
Ále dou, dou žvanile, proti chaotickému vystupování Prymuly a vládě nemehel ano, proti rouškám nikdy. Nemelte nesmysly...
Je v dobrým rozmaru, soudruh vedoucí v.v., tak píemně mudruje ...
...písemně.... kruciprdel, já budu snad muset vyluxovat tu klávesnici.
Nákladní lodní doprava velmi poklesla i tam, kde už se dřívě provozovala. Takže investice do zplavnění dalšího úseku Odry budou nejspíše vyhozené peníze. Zvláště, když vidíte stav našich dálnic a jejich večné opravy. A je iluzorní myslet si, že by se část nákladní dopravy ze silnic přesunula na lodní.
Soláry dotujeme částkou cca 50 miliard ročně, už cca 10 let. Za ty prachy mohl být kanál D-O-L už skoro hotov.
Už jste pochopil, proč by byla celková energetická bilance kanálu D-O-L kladná ?
Polesný, z vás a Havelky dnes ještě nevypadla jediná normální hláška. Co jsem to tady omrkl. Je přímo neuvěřitelné, že ani omylem se to nestane.
I s průplavem na Jadran. Jsme tam mohli jezdit na loďkách. V čele zahajovací jízdy mohl jet Zeman na gumovém člunu.
Hotov být mohl (za předpokladu poražení úředního šimla, což není nijak zaručené), ale na hoνno
by byl tak jako tak.
Žádný kanál, je to tunel.
Naftu ( uhlí ) jako palivo pro klasické ( parní ) motory zelení spasitelé světa zavrhují.
Lodní doprava je vlastně ekologická a přechod na elektrický pohon ( baterie ), ji ještě zvýhodní.
No a konec té současné uspěchanosti společnosti jenom prospěje.
Tak ano, poklesla, ale o to více jsou přeplněny silnice a začíná to být neúnosné, navíc ty kamiony asi na elektřinu nebudou, takže návrat k lodní dopravě se dá předpokládat.
Tak já zapomněl, že jste ten expert přes vodní díla, ale posledně vám tady vysvětlovali, jak je to s hladinou vody pod jezem.
Ale za to já nemůžu, že někdo nechápe princip jezu a zdymadla.
Mně to nepřipadá s těmi kanály vůbec marné a zbytečné vyhození peněz. Pan Vandas nebude muset jezdit na kanály do Fríska. A my tady kousek na řece Moravě máme přístav, takže by se mohl klidně zastavit na besedu. Pojedli bychom, popili, pokecali o konci klasického kapitalismu, jak to udělat, aby v příštích parlamentních volbách měl Babiš aspoň 35 procent, a tak dále a tak podobně.
Vitězové těchto krajských voleb získali ca. 9% hlasů všeho lidu, tedy 9% moci lidu ( 604tis./7400000*100) ....což není moc.
Pokud chce ANO získat příští rok v parlamentních volbách absolutní většinu a vládnout této zemi neomezeně, musí si Andy dát na bilboardy heslo : "vypovíme LS a zajistíme vám czexit " . Pak je to jisté .......tak.