Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: No, tak "z Míráku na Karlák za 40 minut"...
Re: Re: No, tak "z Míráku na Karlák za 40 minut"...
Lenko, Žitnou leda tak automobilem, nebo na kople¨, tramvaje jezdé všechny Ječnou. Kdysi se na Vinohrady, například, jezdilo přes Václavák a to jak z Národní, tak i z Příkopů. Dnes to jde všechno JečnouTramvaje
vstupy do metra
Re: vstupy do metra
budníky budou zmenšeny natolik, že to bude jenom díra do země o průměru 1.5 m s požárnickou tyčí uprostřed a cestující budou svištět do podzemí jako draci. Tyč bude nahoře ukončena vkusným parapletem s názvem pivovaru Byrgrmajstrově kapse nejmilejším. Pro americké turisty bude jeden specielní otvor o průměru 2 metry...Re: Re: vstupy do metra
Bohužel váš návrh má dvě drobounké chyby: - cestující se budou dole trochu hromadit - pro americké turisty pak chybí zvedací jeřáb s nosností 3tuny.Re: Re: Re: vstupy do metra
nebudou se hromadit. Stanice metra bude koncipována pouze jako nástupní. Vystupovat se bude na Hlavním nádraží, které je díky nezměrné péči ČSD o cestující nevyužité. Na Václavák budou turisté chodit pěšky přes Šervůd. Takto to dohodla radnice s Kapsářskou komorou, Komorou somráků a žebráků a s Nezávislým svazem santusáků.Re: Re: vstupy do metra
Ptakopysku, teď jsem si poprskala obrazovku čajem...takhle po ránu =)Re: vstupy do metra
Nejen že je zmenšuje, ale především ruší ty, které byly postaveny pro přestup na tramvaj. Přitom tramvaj zavádí zpět. A cílem toho nejspíš je, aby to při prezentaci vypadalo dobře. Navíc v návrhu je uprostřed VN všesměrová tramvajová křižovatka, která nemá žádný význam (po celou dobu, co tramvaje byly na VN, zde žádná křižovatka nebyla.)Re: Ha, zákon č. 1:
Nedělalo, protože nebylo potřeba. A ani dnes by pro všechny směry nebyla potřeba. Navíc ty oblouky jsou zřejmě jedním z důvodů rušení podchodů u tramvajové trati - je potřeba více místa.Re: Re: vstupy do metra
geniální
Vzhledem k tomu, že provoz na jednom pruhu magistrály má být nahrazen obchvatem přes Jižní spojku, Barrandovský most a systém tunelů k mostu Barikádníků, zůstávám naprosto klidný. Připojení Muzea k náměstí nám nejbližších 20 let nehrozí.Koho zajímá Václavák?
Faktický střed Prahy (pro pražáky, ne pro drogové dealery a prodavače matrjošek) se již tvoří u Anděla. Jezdí tam metro, tramvaje i autobusy a jsou tam moderní chrámy spotřeby, automobily se podařilo (byť trochu problematicky) odsunout. Teď ještě něco udělat se zbytečným a předimenzovaným Smíchovským nádražím a po Václaváku neštěkne ani pes...Re: Koho zajímá Václavák?
jasně -- a pak se bude pokračovat do Chuchle a Zbraslavi. Ještě větší "středy Prahy" jsou ovšem na Zličíně a na Chodově, tam je poslední střed nejstředovatější --Re: Koho zajímá Václavák?
tohle je ale totalni pitomost. aby neco mohlo fungovat jako stred, tak to musi splnovat zakladni podminku: musi se tam dat dostat pomerne rychle ze vsech casti mesta, tzn. v realu musi se tam krizit metro. Andel nemuze byt stred Prahy, protoze se tam z pulky mesta clovek nedostane skoro vubecJo...a kdo chce vidět všechny návrhy,...
...ať si zajde v prosinci do Martinického paláce na Hradčasnké náměstí 8. Budou tam vystavenyTak se nedá nic dělat!...
Šakale, zdravim,
a pokud jen z úpravy stránek, tak je to ještě dobrý -- ;-)Himl, tak ještě jednou!... (>:- | )
Šlaka!... Ono to ten link nějak pomotalo (7:- /)
http://www.tramvajak.czstudie_vaclavak