25.4.2024 | Svátek má Marek

PSI: Black

22. října 2009
Miluju zvířátka. Ke svým prvním narozeninám jsem dostala psa a sestřičku. Ano, sestra je přesně o rok mladší a máme se dost rády, ale můj hlavní... více

ROZHLEDNÍK: Veterinární předpisy a cestování

21. října 2009
Pokud je zvíře členem domácnosti, může ho život s páníky zavát i za hranice. Ať už na chvilku výletovou příhraniční, chvíli delší dovolenkovou, nebo... více

PSI: Ešus - igelitní pes

19. října 2009
Řekněme si to na rovinu - dycky jsem věděl, že pánčička je - mno řekněme, že není úplně normální. Ale to asi nejsem jedinej na světě, kdo je tohodle... více

PSI: Černý pes, zelený ocas, aneb služebně nejstarší z mnohopsína

12. října 2009
Georgino, zelený pes. Vyřítí se z rybníčku, po sobě žabinec. Kdo neuhne, má na sobě svůj díl vody s brčálem. Georgino. Kde se vzal, jaký je a na co... více

PORTRÉT: Barnabáš

2. října 2009
Mám pro Zvířetníky malé (a poměrně dlouho utajované) překvapení - Murphymu přibyl nový kamarád... více

PSI: Ztracená Bludička

Obracím se na vás s prosbou o pomoc. V pátek 18. září se ze zahrady na Fajtově kopci ve Velkém Meziříčí ztratila fenka bearded collie Bludička. více

PSI: Měli skončit na talíři...

1. října 2009
S naléhavou prosbou o pomoc nás kontaktoval velice hodný a obětavý člověk, který miluje zvířata, především pejsky. Jistý člověk, se kterým byl... více

PSI: Také máte mlsného pejska?

28. září 2009
Četl jsem několik knih o tom, jak se má pes cvičit, vychovávat, jak se starat o jeho zdraví - a hlavně jak a čím bychom ho měli krmit. více

PSI: Ohlédnutí za dogtrekem Hanácká Štreka 2009

24. září 2009
Již po čtvrté Hanácký mushers club pořádal dogtreking Hanácká Štreka. Letos očekávaně v romantické krajině Plumlovské hráze, poblíž tyčící ho se... více

PSI: Ben na Snu zvířat

23. září 2009
Tenhle výlet jsem si fakt užil. Vyžebral jsem svačinu se sýrem, klobásku, kotlety, vyráchal jsem se v rybníčku a na závěr usnul na kožené sedačce.... více

PSI: Už jí bude rok!

22. září 2009
No jo, Borůvka bude mít 4. října narozeniny, pronesla jsem doma. Doufám, že uděláš dort z masa, ozval se od rozdělaného letadla můj muž. Kačka... více

PSI: Dáreček

21. září 2009
Milí Zvířetníci, slíbila jsem vám překvapení. Až se vrátím z dovči a budete li hodní. Jsem zpátky a hodní jste jistě byli, číst příspěvky týden zpět... více

PSI: O experimentoch

18. září 2009
Tak leto sa nám definitívne rozhodlo, že sa pregúľa do jesene. A tak aj urobilo. více

PSI: Bojovka aneb Koupání Bleska

17. září 2009
Celé to vlastně trvalo jen asi 15-20 minut. Ovšem zlomyslný osud zapracoval a došlo takříkajíc ke kumulaci událostí. více

PŘÍRODA: S agamou na hlavě

15. září 2009
Pogona barbata - tak se latinsky jmenuje agama vousatá, jinak pěkná ještěrka v Klokánii známá pod jménem eastern bearded dragon. více

PSI: Než k nám přišel Denis

14. září 2009
Květen roku 2009 mohl být docela vydařený měsíc. Na jeho začátku jsme byli v Jetřichovicích v Českém Švýcarsku, užívali si sluníčka, vycházek a dámy... více

PSI: Ešusí dovolená (2)

9. září 2009
Ešče ste napnutý vod minula? Jo? No to dobře děláte, páč tetkon příde totiž výletnická bomba. Páč fakt to stálo za to. více

ROZCESTNÍK: Jak slunko vstává...

26. srpna 2009
Před krátkým časem jsme na Zvířetníku vzpomínaly na svítání na Sněžce a taky na naši nejvyšší horu Beskyd, na Lysou a různé trasy na její vrchol.... více

PSI: Ešusí dovolená

24. srpna 2009
Lidi - já bych moch bejt od minuty vědma. Normálně fakt můžu jít dělat do nějaký psí věštírny - do Delfský teda ne, ta je pro delfíny, ale do psí... více

PSI: Léto s Pedroněm

22. srpna 2009
Milí Zvířetníci, tentokrát výjimečně seberu slovo našemu hlavnímu smečkovému mluvkovi, abych se s vámi mohla podělit o letní dojmy. více

PSI: Ginny na zkouškách

19. srpna 2009
Lovecké zkoušky retrívrů se mohou dělat z různých důvodů. Mohou je dělat myslivci, kteří jen potřebují získat takzvanou loveckou upotřebitelnost psa.... více

PSI: Je nám dvacet šest aneb už nikdy ovčáckým psem

13. srpna 2009
Kolie Apolo vypráví o sobě, Benovi a životě v tak trochu nestandardním depozitu. více

ROZCESTNÍK: Beta - hradní paní z Bíboly

10. srpna 2009
Dovolenou v Toskánsku jsem plánovala pečlivě - domek měl mít oplocenou zahrádku a parkování na pozemku. Jedno preferujeme kvůli Betě, druhé kvůli... více

ZVÍŘATA: Toulky po zvířecí výstavě

24. července 2009
Sobotní ranní nebe slibovalo hezké počasí, když jsem před devátou hodinou stála před hlavní bránou brněnského Výstaviště a těšila se na výstavu psů,... více

PSI: Psi môjho života

18. července 2009
Bývali sme v centre Bratislavy, dnes tomu hovoria staré mesto, bola som jedináčik a žili sme ako státisíce iných ľudí - pomerne skromne, skôr... více

PSI: Život jedné psí slečny

13. července 2009
Z malého štuclíku jménem Anežka se vyklubala stejnojmenná velká a přítulná psí slečna. více

PSI: Psáno tlapkou Oskara

7. července 2009
Ahoj lidi, říkali mi, že vám mám o sobě naškrábat pár řádek, prý to dají na nějaký webovky nebo co. Upřímně štěknuto, ono se to lehce řekne: "Něco... více

PSI: Max se osměluje

Tak jsem se rozhodl, že to na Maxe prásknu. Od soboty, 27. června, má u nás ten čokl vroubek. více

PSI: Jak jsme cestovaly na bonitaci

6. července 2009
Toto je pokus o úsměvné vyprávění nikoliv o bonitaci samé, ale o tom, co ji provázelo. více

PSI: Renyho oslava

4. července 2009
Ahoj Zvířetníci, tak vám musím napsat, jak dopadla oslava mých narozenin. více

PSI: A je to!

3. července 2009
Páneček jel na služební cestu na Moravu a vyjel z Prahy už odpoledne, že prý přespí u nás na chalupě a ráno bude pokračovat dál. Měla jsem velkou... více

PSI: Pedro vypravuje - Jaro ve smečce

29. června 2009
Milí Zvířetníci, jaro uteklo jako voda a musím vám říct, že na rozdíl od zimy se mi náramně zamlouvá. Tlapky nezebou, všude je plno psích kamarádů,... více

PSI: Dasta - o povinné koupeli a nákupech

27. června 2009
A tak si myslím, že je čas křičet, nevěřte někomu... kdo má míň než 3 nohy!!! No vážně, přečtěte si moje zkušenosti. více

PSI: Hledá se domov pro ohaře Hektora

26. června 2009
Obrátil se nás známý s prosbou, jestli bychom mu nepomohli s hledáním nového domova pro jeho psa Hektora. Z vážných rodinných důvodů se ho musí... více

PSI: Pes jako lék

22. června 2009
Severně od nás, ve státě Georgia bydlí naši přátelé, hezky šikovně poblíž atlantského letiště. Tedy šikovně pro nás, protože je to naše nejbližší... více

PSI: Teda holky, mně bylo zle!

19. června 2009
Prý při těhotenství bývají ranní nevolnosti, ale já měla noční. Polykala jsem naprázdno, chvíli naplano dávila, pak zase naplno říhala. No nebylo to... více