23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

PSI: Dopis Ježíškovi

Budou Vánoce. Pomohla jsem 3letému kloučkovi napsat dopis pro Ježíška a on teď čeká, zda vysněný traktůrek pod stromečkem najde. Každý máme nějaké přání, ale ne každý, máme někoho, kdo pomůže dopis Ježíškovi napsat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Beďulka 16.11.2007 7:40

.... v nouzi

Vložila jsem odkaz na Kokry v nouzi Třeba to zabere

P i t r ý s e k 14.11.2007 22:36

VOLÁM ZANU

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                 !  VOLÁM    +++++++++ Z A N U+++++++++ VOLÁM!

Máš na Hodopasích soukromou zprávu. Ahoooooj:-) Pitrýsek

Hana Williamson 14.11.2007 17:34

A zapomnela jsem rict

ze samozrejme vsem pejskum drzim palce a ze aspon nekteri najdou domov na furt. A  klobouk dolu pred tema, co se o ne staraji.

Zuzka 14.11.2007 20:09

Re: A zapomnela jsem rict

R^k tomu se s dovolením přidám.

zana 14.11.2007 21:58

Re: Re: A zapomnela jsem rict

já takyV

Hana Williamson 14.11.2007 17:27

Mili Zviretnici

Vcera v noci, kdyz clanek vysel a vy jste spali, tak jsem sedla a napsala dlouhy komentar, ktery mi byl sneden pri odeslani a uz jsem nemela silu se opakovat.  Ale vidim, ze clanek zatahal mnohym z vas za podobne spagatky na dusi jak mne. Chtela jsem rict i neco vic o kastracich, a vychove lidi a do urcite miry uvest i na pravou miru, jak je to tady s utracenim psu v nekterych utulcich provozovanych statem/mestem/okresem a co ohledne toho delaji dobrovolne spolky. Co se toho mnozstvi v utulcich tyce, je toho strasne moc u vas i tady. Je to  jak zastavovat vodopad dlani, ale zas - tu a tam kapka uvizne a z kazde je nutno se radovat a byt vdecny.  Ach jo...

Petra Philadelphia 14.11.2007 18:03

Re: Mili Zviretnici

Ja jsem to napsala trochu zhurta... Samozdrejme i tady jsou strasne obetavi lide (provozuji ruzne rescue), co za vlastni penize "vytahnou" spousty psu z utulku, kde by jim hrozilo utraceni. Hlavne u tech pitbullu a jinych problemovych plemen je to potreba. Moc si vazim lidi, co maji srdce na foster care - zachranit psa, vychovat ho, vratit mu duveru v lidi a radost do zivota a pak mu nesobecky hledat noveho panika.

Max je taky z foster care - ja nejsem tak zkuseny pejskar abych riskla vzit si dvouleteho pita z utulku bez jakychkoli dalsich informaci. Takhle vim do ceho jdu, je vychovany, zvykly doma a po zaplaceni poplatku muze slecna (se svatozari) z utulku vytahnou dalsi nestastnou dusi.

Hana Williamson 14.11.2007 18:23

Re: Re: Mili Zviretnici

Jo, mas pravdu o tech lidi, co delaji foster care (asi pestounskou peci, ne?). To jsou opravdu lidi se srdcem ze zlata. Dej vedet, jestli Max se zabydli.

Hana Williamson 14.11.2007 18:24

Re: Re: Re: Mili Zviretnici

Chybicka se vloudila - samozrejme o tech LIDECH...

Petra Philadelphia 14.11.2007 17:00

Aspon jeden dobry konec

Je mi z toho vseho moc smutno. Nejhur jsou na to pitici - tak se jedem na jednoho takoveho nestastnika podivat, kousek pres reku do NJ:)

Vypada na pekne cislo:) Jestli si padnem do oka, tak to muze byt nas Max!

Kačer 14.11.2007 17:05

Re: Aspon jeden dobry konec

Tak to přeju hodně štěstí. Najde se málokdo, kdo by si tohle plemeno, byť křížence pita vzal. Max vypadá parádně a podle toho popisu s ním bude legrace :-) Tak držím palce a podej zprávu jak to šlo!

Rpuť 14.11.2007 17:21

Re: Aspon jeden dobry konec

To je príma, že aspoň jedno pséko bude mít hezký vánoce. A já věřím, že nejen to jedno:-)

Hana Williamson 14.11.2007 17:32

Re: Aspon jeden dobry konec

Doufam, ze Max a vy najdete tu spravnou vlnu a ze radost bude oboustranna.

Xerxová 14.11.2007 19:29

Re: Aspon jeden dobry konec

Je to moc hezký kluk, tak ať Vám to společně klape.

Štětinka 14.11.2007 19:32

Re: Aspon jeden dobry konec

Krásnej a jestli bude mít možnost se vysportovat, tak to bude dobré soužití...;-)R^

Petra Philadelphia 14.11.2007 20:26

Re: Re: Aspon jeden dobry konec

Hi, hi ja byla doma v majetku kolie ( ted je uz starsi pan a trestuhodne rozmazlovan u rodicu) a mame tady za rohem pry nejvetsi mestsky park na svete. Takova Stromovka po americku - veeelika:) Uz se tesim, pojedem v sobotu:)

P i t r ý s e k 14.11.2007 20:49

Re: Aspon jeden dobry konec

Ten budoucí MAX je fakt pěkný pesan. Už dlouho jsem neviděla tak pěkné zbarvení. Jestli ono to nebude tím, že u nás jsou pittové v drtivé většině bez PP a opravdového pittbula neviděli ani z rychlíku. A mají je takoví divní lidé.

Xerxová 15.11.2007 6:36

Re: Re: Aspon jeden dobry konec

dvě hezké pitinky má Kačer. Sice je Andula už opravdu psí babička a Abbie (její vnučka) byla moc nemocná, ale jsou to hezké holky a Kačer je má vzorně zvládnuté. A nemyslím, že by Kačer byla divnější, než jsme tady my ostatní :o)

zana 14.11.2007 22:02

Re: Aspon jeden dobry konec

je moc pěknejV ( a i hezky prezentovanejR^), tak ať vám to klapne!!

vampir 14.11.2007 15:12

reseni?

Ano, je  to taky o penezich. Stari lide by si radi poridili pejska nebo kocicku, ale desi se vydaju, ktere nemohou hradit. Zviratka si zdravotni pojisteni neplatila, lecba, leky  jsou drahe, protoze  dnes existuji moznosti leceni, o kterych  se jim drive ani nezdalo.Stejne jako u lidi. Jiz davno  je  prokazano, jak pozitivne pusobi kazde domaci zvire na psychicke a fyzicke zdravi starych lidi, coz se o lidech vzdy rici neda.Tak  by mely pojistovny  duchodcum, kteri  maji male prijmy,  aspon  castecne hradit i    ucty  u veterinare. Vzdy se setri na nespravnem miste.  Koncim, uz si tu zas nekdo tuka na celo.

Rpuť 14.11.2007 17:20

Re: reseni?

vampíre a což kdyby jim toho psejka nebo kočičáka platili děti, že aby se nemusela platba za zdrav.pojištění zvedat. Protože zvýšení plateb za důchodce by zákonitě zvýšilo daně ostatního obyvatelstva - už beztak dost vysoké - ono to tak jednoduché není. ...;-)

vampir 14.11.2007 20:37

Re: Re: reseni?

No jo, ale kdyz rodice uzivi treba pet  deti, ale pet  deti pak neuzivi rodice + pejska nebo kocicku.To je ale  stare prislovi. Tady v Nemecku( v byvale BRD) jsou ti stari vetsinou v baliku, cele roky se jim dobre vedlo a ta stara generace byla zvykla setrit, tvrde pracovat  a hlavne myslet na zadni kolecka.

Beda 14.11.2007 12:34

smutek a taky beznaděj, možná spíše bezmoc

všechno už jste napsali:-/ a mně je smutno;-( ... a radu nemám:-( 

evva 14.11.2007 20:19

Bedo, je mi stejně.

Opravdu si teď nemůžu vzít domů nikoho z nich. Opravdu bych moc chtěla. Časem určitě, ale teď to vážně nejde. Strašně mě to mrzí.

Vave 14.11.2007 11:59

Je to tak

smutné, a všechno už bylo řečeno

tolikrát a dnes znovu. Pravdu  má MaRi a Zuzana F. i Xerxová a Lídošek, a Lucka

V., Rpuť, všechny!

Je to jen a jen o odpovědnosti a taky bohužel o penězích. Penězích pro ty,  kteří by si třeba rádi vzali i staršího společníka z útulku, ale mají málo sami pro sebe. Penězích pro ty, kteří už pejska mají a už nezvládnou platit jídlo a léky pro sebe i pro psa.

Beňa st. 14.11.2007 11:58

bída

Jsou různé bídy světa, ale věřte, tahle mě deptá strašně moc. Poslední dobou čím dál víc. Shodou okolností jsem zrovna včera večer dala něco na tohle téma na naše rodinné stránky http://www.bobrihraz.wz.cz/bezdomovci.htm.

Lucka V. 14.11.2007 11:57

Lidičkové, kdo máte zkušenosti,

poraďte, prosím! Buffince bude rok, o té kastraci vážně uvažujeme. Nabízí se ale otázka, kdy. Někdo říká po prvním hárání, někdo ještě před. Trochu mě u ní mate, že ještě nehárala, zatímco obě její sestry už v osmi měsících. A máme ještě další problém - už delší dobu je lehce anemická a tím pádem unavená. Doktor se tváří, že to nic není, ale když člověk s těmi chlupatci opravdu žije, pozná to na nich, že je někde něco špatně:-/. Jinak je veselá, hravá, aktivní...

Xerxová 14.11.2007 12:20

Re: Lidičkové, kdo máte zkušenosti,

Pokud jí vykastruješ před prvním - zůstane "štěníkovatá" - nekonfliktní, veselá, nebude mít sklony k agresi na fenky. A pokud jí je už rok,  tak bych nečekala. Aspoň na to nebudeš myslet a budete to mít za sebou. Jak jsem dole psala o Else, tak ta je taky kastrovaná před prvním háráním a je to pohodář a smíšek. Xerda ji měl rád, ale když měl na běhání výběr z více fenek, šla Elsička stranou - "pravé" holky byly prostě zajímavější.

Štětinka 14.11.2007 19:29

Re: Re: Lidičkové, kdo máte zkušenosti,

Lucí, mezi prvním a druhým háráním to ještě působí jako prevence nádorů pohlavních orgánů a mléčné žlázy. Po druhém hárání už je to jedno. Před prvním hárání v ní zůstane štěníkovská dušička. S tou anemii, trvala bych na rozboru a pak bys měla hmatatelný důkaz...

Lída Š. 14.11.2007 10:42

Ono tak

když člověk otevře odborný časopis, vyvalí se na něj stovka inzerátů na štěnátka s PP. Když otevře třeba faunu, vyvalí se na něj dvěstě inzerátů na mimi s PP, ale i bez PP zaručeně čistokrevných. I kříženců. A pak na něj z internetu vypadnou další stovky opuštěných smutných pejsků....To je opravdu na těžkou depku a člověk se pomalu stydí za to, že je taky člověk...Kde je nějaký balanc ? Krucinál ;-€ Mám psy celý život. Žádný se mi nezatoulal, žádného jsem neopustila, ti co odešli za Duhový most, tak všichni, do jednoho odcházeli v mém náručí a neumím si to představit jinak a ani nechci...Ale vracím se k tomu, co jsem psala níže. Mám svoje zájmy, koníčky, sny. Krucinálhergotfix, proč je mám kopat do zadele? Nakopnu je jenom kůlivá nezodpovědným pitomcům kteří vesele množí nechtěňátka dál.