24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

PSI: Cane corso - Výchova a výcvik

Jací jsou lidé, zeptalo se dítě? Dobří a zlí, řekl pes. Jací jsou psi? Dobří a dobří, řekl pes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
zkumavka 6.10.2007 21:50

Re: R O Z V E R N Í Č E K .

JoVásku,kde to pořád bereš ? A pořád jsou výborný !! Tak stále dobrou náladu a hezkou,dobrou noc všem !R^V

Hollauer 6.10.2007 21:50

Re: Kdo chvilku stál.... Svou reakci dám sem, aby si ji mohli přečíst i jiní

Vážení,

hodně přemýšlím nad tím, co zde v této diskusi pan Jakub S. rozpoutal, nikde jsem si však nevšiml, že by se například někdo zamyslel nad údělem dětí. Ty jakoby se z diskuse vytratily!!!

Například nedávno v Rakousku byl odhalen velký internetový obchod s dětskou pornografií, v mezinárodních rozměrech - mnoho lidí se brzo dle všeho ocitně v celé Evropě na dlouhé roky ve vězení, nicméně je třeba zajímavé, že ač v této kauze bylo také hodně Čechů, tak v této zemi za dětskou pornografii prý podle vyjádření policie nikdo nebude ani trestán, ani souzen - problémy přednedávnem měl s dětskou pornografií i soudce z Prahy, dokonce obchod s dětskou pornografií nebyl ani policií šetřen. Nikoho to vůbec, ale vůbec nezajímalo.

Nemyslíte, že je to trochu podivné, pane Jakube S., pokuste se nad tím zamyslet, třeba pak své síly napřete spolu s pí Sehnerovou stejným směrem - k potrestání pedofilů, tunelářů, lidí podněcujících genocidu atd.

Třeba budete křičet stejně silným, nebo i mnohem silnějším hlasem, aby Vás bylo slyšet co nejvíc! Nebo Vám nevadí, že zneužívají Vaše děti? A tak se vás, Zvířetníci, táži: Každé dítě je dítě ženy, proč to ženy dovolí? Dr. Jan Hollauer

Kadlus 6.10.2007 21:44

Re: Teda já si nemůžu pomoci,

Tak to už máme pro dnešek za sebou- ve čtyřech.MLP, naše společné dítku- dcerunky Lenunky url=http://bbsenior.spaces.live.com/photos/cns!45031B97BDC568DE!256/]text- a nějaká ta lahvinka.Jenže- nebylo to bílé a nebyl to Veltlín.Barva je jasné (rosé nepiju) a značka ? No, poctivá moravská - Frankovka přece !

A hádat se nechci !

Hollauer 6.10.2007 21:44

Část 1

Jste paranoidní, Angu, a nemá smysl se s Vámi o ničem bavit!

Nicméně proč se nepodepíšete? Máte strach z čeho, sám ze sebe, ze svých lží? Víte, že je anonymní nadávání nedůstojné, protože nedůvěryhodné, podlé a nízké, neřkuli nemorální?! Všimněte si, že já i Sehnerová se vždy pod své názory podepisujeme plným jménem... Víte, když se pod své názory podepisujete, tak si vždy uvědomuje, že musí vědět, o čem a co píše, musíte své názory doložit, vyargumentovat, řada vyjádření může mít trestněprávní zodpovědnost, kdežto vy jako anonym jste beztrestný! V tom je mezi mnou a Vámi rozdíl... Těžko se pak vykládá báchorky tak, jak to provozujete Vy...

A pes Mon? Vážený, za toho psa, kdyby byla na světě nějaká spravedlnost, by měli majitele na dlouhé roky zavřít, protože když jsme se ho ujali, byl to pes, jakého jsem nikdy v životě neviděl, hlady před smrtí, 85 cm pes měl 30 kilo, vystresovaný, ten se bál všeho a všech!

Máte pravdu, psi nikdy nebyli venčeni bez toho, aby nebyli na vodítku, ale v tom je právě onen vtip... Pletete si vodítko s obojkem? Pes byl na vodítku či byl držen za obojek, to nejde dohromady, protože když píšete, že nemáme fotky v situaci, kdy nebyli volně puštěni, tak jak mohli být drženi jen za obojek? Nějak té Vaší argumentaci nerozumím, ale to nevadí! Jsou lidé, kterým skutečně nejde rozumět... Pokud byste pak četl knihy Sehnerové, což samozřejmě neděláte, pak byste věděl, že v každé své knize o velkých psech, a o jiných zatím nepíše, zdůrazňuje, že psi mají být na vodítku, tedy že žádný velký pes nemá být na volno! A co se týče zahlcování "infomacemi o výjimečném a specifickém charakteru středoasijců", vážený, tak to Vás už vůbec nechápu? Jednak jsem si nevšiml, že by se tady psalo o středoasijcích, byl to článek o italském plemeni cane corso - to je ale jedno, že?, jednak nevím, proč čtete něco, co Vás tak zlobí? Nejsou snad oni ještě k tomu všemu masochista, neb trápit se tak, jak to děláte, není skutečně ani trochu lidské a normální. Dr. Hollauer

Kadlus 6.10.2007 21:37

Kdo chvilku stál....

..už stojí opodál- to je můj případ.Z důvodů ryze prozaických nebyl na PC čas,teď zabloudím sem a nestačím se divit.Kdysi jsem napsal,že sem tak trochu nepatřím- žiju celý život s nějakou - obrazně řečeno- "němou tváří",(MLP se to netýká,ta umí být někdy setsakra neněmá),mám tyhle tvory za kamarády,ale nikdy mne ani ve snu nenapadlo,udělat si z nich středobod života,nebo centrum osobního bádání. Díky osobní znalosti si troufám tvrdit,že tahle přehnaná náklonnost je téměř vždy jakousi náhradou za jiné,nedostatečné mezilidské vztahy.V některých případech je to ku prospěchu-(canisterapie, společnost po ztrátě milovaného člověka a p.)jindy nelze tyto vztahy - samozřejmě- z tohoto úhlu pohledu hodnotit jednoznačně kladně. Třeba právě proto, že mohou ( a často jsou) jen náhražkou nekvalitních vztahů mezilidských.

K JS.Žijem v podivné době- já možná- zcela jistě - o pár let déle.Pohled zpět-Mnichov,2.světová,"Vítězný Únor", normalizace atp. Při velmi důkladné znalosti literatury a autorů bych našel( tedy vím) tolik příkladů "protimluvů" u spisovatelů,že bych po eliminaci neměl nad PC tak asi 2000 svazků, ale počítal bych je na desítky.Prostě, některé věci je nutné brát jak jsou- spíš jak na venek vypadají- neboť o řadě věcí možná vím i z osobních prožitků víc než někteří ostatní,to je ale především jejich chyba.Proto není nutné "bouchnout jako piliňáky"!(To prosím berte Jakóbku jako nadsázku!)

MaRi 6.10.2007 21:33

Re: R O Z V E R N Í Č E K .

;-D Oto, no toto!!??!!??

MaRi 6.10.2007 21:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

co si to oblečení dovoluje, klidně si visí nebo je složeno ve skříni, a srazí se!! Taky to znám ;-)

P i t r ý s e k 6.10.2007 21:29

Re: Milí Zvířetníci

R^R^R^a furt R^R^R^ a furtR^R^R^a pro změnu stále dálV

zana 6.10.2007 21:19

Re: R O Z V E R N Í Č E K .

JoVooo;-D;-D;-D;-D

Ejška 6.10.2007 21:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

Ho Scarlett, to je jiná, zimní oblečení se mi také ve skříni srazilo a při mém tempu nakupování oblečení se mi taky může stát, že nové teplé nebude a bude tady Martin;-D

P i t r ý s e k 6.10.2007 21:17

Po schůzi

 Zdravím paní Ladu B. Když schůze skončila, nějak se to "zafrmolilo" a ani jsme se nerozloučily. Tak zatím pápá a krásný podzim:-):-)

P i t r ý s e k 6.10.2007 21:14

Re: nová Betka

 Na první pohled jsem zaznamenala, že Kosatka zase zkrásněla. To alegance, to držení těla:-) a v pohybu to musí být báseň o barvě a svalech.!

Hollauer 6.10.2007 21:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobré ráno - dle možností...

Vážení,

hodně přemýšlím nad tím, co zde v této diskusi pan Jakub S. rozpoutal, nikde jsem si však nevšiml, že by se například někdo zamyslel nad údělem dětí. Ty jakoby se z diskuse vytratily!!!

Například nedávno v Rakousku byl odhalen velký internetový obchod s dětskou pornografií, v mezinárodních rozměrech - mnoho lidí se brzo dle všeho ocitně v celé Evropě na dlouhé roky ve vězení, nicméně je třeba zajímavé, že ač v této kauze bylo také hodně Čechů, tak v této zemi za dětskou pornografii prý podle vyjádření policie nikdo nebude ani trestán, ani souzen - problémy přednedávnem měl s dětskou pornografií i soudce z Prahy, dokonce obchod s dětskou pornografií nebyl ani policií šetřen. Nikoho to vůbec, ale vůbec nezajímalo.

Nemyslíte, že je to trochu podivné, pane Jakube S., pokuste se nad tím zamyslet, třeba pak své síly napřete spolu s pí Sehnerovou stejným směrem - k potrestání pedofilů, tunelářů, lidí podněcujících genocidu atd.

Třeba budete křičet stejně silným, nebo i mnohem silnějším hlasem, aby Vás bylo slyšet co nejvíc! Nebo Vám nevadí, že zneužívají Vaše děti? A tak se vás, Zvířetníci, táži: Každé dítě je dítě ženy, proč to ženy dovolí? Dr. Jan Hollauer

RenataE 6.10.2007 21:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

To budu řešit, až bude zima. Dneska na to nebudu myslet, jak by pravila Scarlett;-D

Angu 6.10.2007 21:05

Re: Re: Re: Re: Re: Jiný pohled Pokračování 3a zlobí připojení, tak opravuji chyby

Opakuji se z již Vámi smazané diskuze v blogu na idnes: mě

paní S. neživí, kdežto Vás pravděpodobně ano - jste její vydavatel - takže Vaše

argumenty postrádají nestrannost. Nejsem majitel žádného napadajícího křížence,

jsem majitelem jednoho z psíků, na které běsnící Mon vystartoval z opačné

strany parku na vzdálenost cca 200 m, protože ho muž (snad  Vy sám?), držící ho za obojek, prostě neudržel. Situace se opakovala. Veškeré žádosti o lepší zabezpečení vlastních psů se paní S. nijak nedotkly a nezbylo, než aby ostražitost a pozornost projevovali ostatní majitelé, pohybující se se svými zvířaty na stejném teritoriu. Dnes bych to bez okolků řešila na městské či státní policii, ale tehdy byla jiná doba. Nicméně vulgarita a arogance paní S. při jakémkoliv střetu byla bezbřehá. Z nenávisti mne ale nepodezírejte, nemám k ní žádný důvod, jen mne totálně irituje, když někdo prezentuje své jakoby vlastní názory na život se psy stylem, který je diametrálně odlišný od jeho vlastního vystupování a soužití se psy. Pokud tvrdíte, že lžu a obviňuji paní S. neprávem, neváhejte na svých internetových stránkách uveřejnit fotky Aury a Mona při volném pohybu mezi ostatními psy různých plemen a pohlaví na veřejném prostranství, mezi lidmi, na frekventované cestě a v podobných situacích, kdy je možné jejich bezkonfliktnost dokázat. Jednoduché, ne? Obávám se ale, že se bez photoshopu neobejdete. A prosím nezahlcujte mne informacemi o výjimečném a specifickém charakteru středoasijců. To není omluva pro nevychovanost. Vaše info o zvýšeném plotu a zvláštní ohleduplnosti k ostatním stran nekompromisního vodění na vodítku na veřejnosti mne rozesmálo a utvrdilo v domnění, že si je paní S. sakra dobře vědoma potenciální nebezpečnosti obou psů. Výmluva, aby nedej Bože neděsili při svém volném pobíhání ostatní lidi, je skutečně humorná. Vychovaní psi lidi zas tak neděsí...A opravte si prosím shodu podmětu s přísudkem v jednom z Vašich pokračování - takové chyby byste dělat neměl...

JoVo 6.10.2007 21:01

R O Z V E R N Í Č E K .

:-)Dárek k narozeninám. Blíží se manželovy narozeniny. Žena se muže zeptá, co by mu udělalo radost. „Zbraň. Například pistoli, nejlépe čezetu 75ku.“ „Ne! Zbraň Ti nikdy nekoupím!“ „Ale já bych jí tak chtěl…“ „Povídám, že ne! Už jsi zapomněl, kdo v tomhle domě poroučí?“ „No právě. Kdybych měl tu zbraň…“:-)Dobrou nocVVR^

 

Hollauer 6.10.2007 20:52

Re: Šok Pro Jakuba S.

Vážený pane Jakube S.: http://www.sehnerova.cz/stranky/_017.htm

vřele Vám doporučuji si se střízlivou hlavou přečíst např. úryvek na této webové adrese  Sehnerové, než o ní budete šířit to, co o ní šíříte, tam zas budete mít šok z něčeho jiného, neb to už není o vraždění dětí, které se nemohou bránit, a nikoho to příliš nezajímá, protože když to nejsou moje děti, tak co bych se tím zabýval... Tady jde zas třebas o to, že po válce bylo z této země vyhnáno na 3 miliony lidí, muži byli většinou mrtví, takže se vraždilo a vyhánělo staré lidi, děti, ženy: Němců, Maďarů, německých Židů, a o tom všem jako nespravedlnosti zas píše v tomto 400stránkovém románě Ach, národe hříšný... A tam je rodina Žida, kterého nakonec odvezou do koncentráku, postavou pozitivní, žel po válce mu majetek "rozkradou" Češi... No stává se to.  Jste prý historik, takže nevím, protože zde je dnes jaksi trochu jiná politická nálada... Nicméně pí Sehnerová to, co se stalo po roce 1945 Němcům, Maďarům, německým Židům - ano i ti byli jako koncentráčníci z této země vyhnáni, neboť to bylo pojímáno počesku - Němci, chápe jako událost... ale to si přečtěte v její knize, proč bych Vám to měl interpretovat... či aspoň v ukázce na oné adrese výše!

Jinak mi věřte, že jako člověk už věku zralého a rozhledu o dění ve světě dost znalého bych se neodvážil (navíc jsa v literatuře akademicky školen...) vyjadřovat jako Vy. Pokud se totiž domníváte, že lze takto psát, aniž znáte autora a jeho celou tvorbu, tak to mi věřte, že se to až příliš podobá způsobům, které se tady usídlily například před mnoha lety, když se vydávala prohlášení a rezoluce celých fabrik o Chartě 77, aniž kdokoli ten dokument vůbec četl... Mimochodem, svým obsahem byla a je Charta hodně socialistická, takže jsem nikdy nepochopil tu hysterii, která se kvůli ní v této zemi spustila... I tehdejší režim totiž používal stejnou dikci jako Vy. A stejným způsobem se, zdá se mi, chováte i v případě knih Sehnerové, totiž aniž je znáte!

Dr. Jan Hollauer

baty 6.10.2007 20:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

jo!

MaRi 6.10.2007 20:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

a fotku na net zavěšuj :-)

MaRi 6.10.2007 20:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

jojo, ku Praze je cesta dlouhá a jestli přednostovi vyjde jeho sen, bude ještě delší

zana 6.10.2007 20:37

Re: nová Betka

Xerxová, už ti poslední tejden někdo řek, že jste s tímhle úúúplně úúúžasný?:-)

zana 6.10.2007 20:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

Štětí!!! Už máš??? Povídej a přeháněj:-)

zana 6.10.2007 20:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

MaRi, to tě moc lituju lity lity.V

A jestli můžu něco doporučit - ber to hlava nehlava (ono to tak totiž nakonec stejně dopadne, až to nebude mít konec a nebude:-/). Já se jeden čas /než se narodil synek/ stěhovala rok co rok vždycky na jaře:-P:-P. Prostě jsme se prostěhovali do současného bytu. Nebýt na konci těhotná, možná i ten domeček by byl...

Škoda že nebydlíš někde u Prahy;-)

aida 6.10.2007 20:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

Nápodobně.:-)

zana 6.10.2007 20:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

Mně se letní taky nějak pomnožilo, ale co je horší - zdá se mi, že já se nevejdu do zimního;-(

MaRi 6.10.2007 20:22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

jo, nás čekají velké změny. V červnu zemřela manželova maminka a tak se stalo, že jsme zůstali dva ve velkém dvoubytovém domě. Rozhodli jsme se přestěhovat, nabízíme tedy náš barák a hledáme něco pro nás. Jenže zájemci se nehrnou. Kupodivu víc na stěhování naléhá přednosta, který se tu narodil, než já - "přivandrovalec". No, já vím, co znamená stěhování, on ne. Pro mne, která nesnadno navazuje kontakty s lidmi, to bude znamenat už druhé vyškubnutí z prostředí, kde jsem si zvykla. Znamená to taky, že musím likvidovat deset - dvacet - možná třicet let staré "nové" věci - tedy oblečení. Moc mi to nejde, je mi všeho líto:-/ a nejhorší je, že se čím dál hůř pohybuju.

Pročež na dálku připíjím vavřinečkem a půjdu se radši na chvilku naložit do vany:-)

Ejška 6.10.2007 19:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

Já mám rozmožený letní oblečení, nějak se nevejde po zimním, mám silné přání, ať se můj panelákový byteček nafoukne...;-(

Hollauer 6.10.2007 19:50

Re: Re: Re: Re: Jiný pohled Pokračování 3a zlobí připojení, tak opravuji chyby

Ještě jedné věci se divím, je-li ta Sehnerová taková, proč na ni ANGU

nedá trestní oznámení, důvodů si jistě anonym Angu najde dost! Třeba že

kazí mládež atd., fantazii se meze nekladou...

RenataE 6.10.2007 19:46

Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

Nechci, ještě mám komoru a ložnicoskladiště;-D

RenataE 6.10.2007 19:45

Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci,

Děje. A proto pytle odnáším hned a zcela výjimečně odpad ekologicky netřídím na plasty, plyšáky a jiné nezbytnosti. Koupila jsem nový hadrový koš na hračky v IKEA (původně je určený na špinavé prádlo, ale je hranatý narozdíl od těch na hračky, které jsou kulaté a neskladné.Malovala jsem si, že ten kulatý půjde na chalupu, kde je víc místa. Chyba lávky, Lego se rozmnožilo tak, že zabere ten kulatý taky;-D