Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
PSI: Cane corso - Výchova a výcvik
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Angu 6.10.2007 23:10Re: Re: Re: Část 1 Nejsem Million Dollar Baby, takže ring ne. Raději šermuji a pokud možno slovy - zatím mi to v životě stačilo.Taková diskuze je ztráta času, svatá pravda. Dobrou noc všem. |
Hollauer 6.10.2007 23:09Re: Re: Část 1 Asi se na jaře potkáme, Angu, myslím, že kvůli Vám si koupím největšího středoasijce, který zde bude kmání, a přestěhuji se do Vysočan - také zapřemýšlím, zda by nestálo za to, když už jsem ten nelida, Vám nechat zakousnout ty Vaše bišonky - mně už neslouží tak dobře zuby, pokutu za zakousnutí určitě, jsa vydavatel Sehnerové, zvládnu, třeba Vás to bude dost strašit, abyste se vytratil... Či potratil? Jste skutečně masochista a blázen, který se přestal už dávno kontrolovat... Nemáte někdy pocit, že jste býk? Pak bych to chápal, že na Vás může Sehnerová působit jak červený hadr... Nechcete napsat nějakou lepší knihu, když jste takový znalec všeho? Asi ne, že... Sotva byste ji mohl napsat anonymně, a na zveřejnění svého jména nemáte odvahu... Dr. Hollauer |
baty 6.10.2007 23:08Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo chvilku stál.... Spočinout není utíkat. Chvíle klidu a radosti,přátelský kontakt a úsměv do života opravdu patří. Pak je víc síly na všechno ostatní. |
zana 6.10.2007 23:04Re: Tak šlus, šmytec, ende a tak podobně! Dobrou, Rputi |
Medvídek 6.10.2007 23:02Prosba Hollauere a Angu, nechtěli byste si to rozdat někde jinde ? Třeba v ringu - boxeři si rozmlacují navzájem čumáky, což se na první pohled zdá primitivní (a také je), ale má to asi tak stejnou hodnotu jako vaše hádka. My u toho nebyli takže vás tady těžko rozsoudíme. Toto je prosba, nikoliv nařízení, k tomu nemám právo, ani chuť. |
Medvídek 6.10.2007 23:00Re: Re: Část 1 Hollauere a Angu, nechtěli byste si to rozdat někde jinde ? Třeba v ringu - boxeři si rozmlacují navzájem čumáky, což se na první pohled zdá primitivní (a také je), ale má to asi tak stejnou hodnotu jako vaše hádka. My u toho nebyli takže vás tady těžko rozsoudíme. Toto je prosba, nikoliv nařízení, k tomu nemám právo, ani chuť. |
Hollauer 6.10.2007 22:55Re: Re: Re: Re: Re: Kdo chvilku stál.... A kdo a proč se zde schovává? Před čím kdo utíká? |
Hollauer 6.10.2007 22:54Re: Tak šlus, šmytec, ende a tak podobně! Máte pravdu, doporučím Sehnerové, aby odtud odešla, tak nějak to myslím není prostor, kde by bylo její místo... už vzhledem k tomu, že její knihy, ani psaní nejsou z těch, které by se zabývaly bezproblémovým světem a životem a nechávaly člověka lhostejným. Nicméně by Vám to zde mohla dlouhodobě "nabourávat", takže byste přišli o azyl, kde se není potřeba ničím zaobírat. Viz k tomu třeba paranoidní Angu... Přeji Vám krásné dny Dr. Hollauer |
Hana Wiliamson 6.10.2007 22:48Re: Re: Kdo chvilku stál.... Svou reakci dám sem, aby si ji mohli přečíst i jiní Pane doktore, nemam zrovna cas, tak jen kratce. Naprosto souhlasim, ze pedofilie je zlocin. Dopousteji se ho domorodci z ceske kotliny, Nemci, zidi, muslimove, cernosi z Afriky, atd. Ovsem tato fabulace vasi pritelkyne v kombinaci s jejim blogem a jinak zverejnemymi nazory vede bohuzel k jednomu jedinemu zaveru. A vy nejste zrovna objektivni, nezavisly pozorovatel, ze? |
baty 6.10.2007 22:48Re: Re: Re: Re: Kdo chvilku stál.... A z y l - viz výše. |
RenataE 6.10.2007 22:47Re: arboretum Je tam krásně, viď? Taky se mi tam moc líbí. |
baty 6.10.2007 22:46Re: Tak šlus, šmytec, ende a tak podobně! |
Jovová 6.10.2007 22:44Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci, Ani trošínku. |
Rpuť 6.10.2007 22:38Tak šlus, šmytec, ende a tak podobně! Člověk je celej den pryč a tady nezbude kámen na kameni! Že jeden má problém, který si ventiluje přes literaturu a v druhým bouchnou saze, je, z prominutím, jejich věc! Vyjadřuji se ke společenským probémům dost intenzivně, aby mě nikdo nemohl podeřívat, že je snad odmítám. Ale - právo asylu platilo jak v pohanských posvátných hájích, tak v křesťanských chrámech - a platí i na Zvířetníku. Nikdo tady nechce řešit co by bylo či nebylo ve Vysočanech. Aniž snad to, co bylo o křišťálové noci, byť to bylo sebe ošklivější. K tomu slouží úplně jiná fóra a není nejmenší důvod to zavádět tady. Dobrou noc! |
RenataE 6.10.2007 22:37Dost jsem se pobavila, ty sis totiž domů přivezla kopřivu kříženou se zmrzlinou |
Hollauer 6.10.2007 22:31Re: Re: Re: Kdo chvilku stál.... A tohle je co? Oaza sterility? |
Angu 6.10.2007 22:30Re: Část 1 Mon byl v té chvíli bez vodítka, muž se ho snažil chytit za obojek, ale nezvládl ho. Poskytnu Vám informaci, která není nijak tajná, takže dost dobře nechápu, proč před Vámi byla dosud utajena: i velký pes se na veřejnosti může pohybovat bez vodítka, ba co dím, v mém okolí se tak pohybují skoro všichni. Záleží na výchově, nikoliv na velikosti. Záměrně pro Vás a paní S. píši na výchově a ne výcviku, slovo výcvik asociuje cvičák a ten paní S. nerada. Jenže on dobrý cvičák znamená také dobré odborné vedení a to se může začínajícímu či nad problémem tápajícímu majiteli docela hodit. Protože z Vašeho projevu je zřejmé, že paní S. má i na stará kolena problémy se svými stále stejně nevychovanými psy, možná by nebylo od věci zkusit se obrátit na odborníka. Přiznávám, že mi bylo jasné dopředu, že žádné důkazní fotky předložit nemůžete - ve všech mnou navržených situacích by oba psi vyvolali tvrdý konflikt. Osobně je mi to už jedno, mne a má zvířata Aura s Monem nyní neohrožují, takže k nějaké osobní nenávisti či vůbec emocionálně zabarveným reakcím nemám důvod. Jak již bylo zmíněno, je mi to venkoncem jedno, jen mne hluboce nadzvedává ze židle stylizace paní S. do role nadorboníka vševěda přes psí duše a soužití se psy. V případě člověka, který nezvládá uspokojivě vychovat psy vlastní, je to k pláči. Píšu to proto, že ostatní lidé, čtoucí Zvířetník, osobní zkušenost s autorkou nemají a považuji možnost vyjádření za umožnění jiného pohledu na věc. Osobně její literární dílo považuji za brak, ale jak jste si všiml, tento názor nikomu nevnucuji. Moje narážka na paní S. opěvovaný mimořádný charakter středoasijců nesouvisí s aktuálním článkem o cane corso, ale s tendenční knihou Asijští démoni. |
Hollauer 6.10.2007 22:29Re: Re: Re: Kdo chvilku stál.... Vážený pane, nejsem si jist, zda "klídek" je vždy to pravé řešení, diskuse mi nikdy nevadily, jen si nejsem jsit, zda se dá diskutovat s někým o něčem, pokud ten dotyčný neví, o čem diskutuje, a to je bohužel jev dost častý, jev, který má své historické kořeny, žel ne moc pozitivní! I to je možná důvod, proč je tato země stále v područí jiných... Povrchnost, lhostejnost, nevšímavost, nechuť se čímkoli zabývat, skrývání se před zodpovědností atd. No nevím!? Buhužel to už trvá až příliš dlouho, a nic se nemění... |
zana 6.10.2007 22:23arboretum Strávila jsem odpoledne v arboretu v Čestlicích - lidi, to je nádhera. Doporučuju . Doufám, že ty odkazy mám dobře... |
zana 6.10.2007 22:21Re: tak Tak ráno poreferuj, jo? |
zana 6.10.2007 22:20Re: Re: Kdo chvilku stál.... jojo, tohle měla podle mne Rpuť na mysli, když psala, že diskutovat by se mělo na fórech k tomu určených... Díky, Kadlusi. |
Kadlus 6.10.2007 22:12Re: Re: Kdo chvilku stál.... pro dr.H : Zvu Vás : tady text.Snad to bude mít pro změnu smysl i pro Vás. |
Štětinka 6.10.2007 22:11tak myšátko je doma. Je to pidi drobeček, ale vypadá to na pěkný kvítko. Rozhejbala už usínající ubikaci a hvízdá jak parní lokomotiva. Myška moje zlatá (teda stříbrná). Podle papírů je to Urtica Magnum. To se mi na oslovování nelíbí, tak velmi ráda přijmu vaše návrhy. Ale až ráno, jdu si ohřát nožičky do vany. Dobrou Večer budu myslet na Dede a její maminku |
baty 6.10.2007 22:07Re: Re: R O Z V E R N Í Č E K . Ťauvááá, JoVo, chicht, chicht.. |
Hana Wiliamson 6.10.2007 22:07Re: Kdo chvilku stál.... Mily Kadlus: za chvili budu hostit velky dav lidi a jeste je treba neco udelat. Takze jenom |
Hana Wiliamson 6.10.2007 22:05Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci, Steti, kdykoliv, opravdu. Ale budeme nahravat, protoze tenhle kluk je fantasticky a prave, asi pred 2 mesicema, se vratil z rok a pul dlouheho nasazeni v Iraku. Tak se znova seznamil se synkem, kteremu bylo rok a pul, kdyz Neil jel do Baghdadu. ted uz mrnousek chape, ze Neil je jeho otec. |
MaRi 6.10.2007 22:04Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci, příjemné mejdanění |
Hana Wiliamson 6.10.2007 22:01Re: Re: Re: Teda já si nemůžu pomoci, Jo, Babicky kucharka 2 (II). Nekdy v lete. |
Hollauer 6.10.2007 21:55Re: Kdo chvilku stál.... Snad má odpoivěď Jakubovi S. bude mít smysl i pro Vás... Dr. Hollauer |
Hollauer 6.10.2007 21:51Re: Re: Kdo chvilku stál.... Svou reakci dám sem, aby si ji mohli přečíst i jiní Vážený pane Jakube S.: http://www.sehnerova.cz/stranky/_017.htm vřele Vám doporučuji si se střízlivou hlavou přečíst např. úryvek na této webové adrese Sehnerové, než o ní budete šířit to, co o ní šíříte, tam zas budete mít šok z něčeho jiného, neb to už není o vraždění dětí, které se nemohou bránit, a nikoho to příliš nezajímá, protože když to nejsou moje děti, tak co bych se tím zabýval... Tady jde zas třebas o to, že po válce bylo z této země vyhnáno na 3 miliony lidí, muži byli většinou mrtví, takže se vraždilo a vyhánělo staré lidi, děti, ženy: Němců, Maďarů, německých Židů, a o tom všem jako nespravedlnosti zas píše v tomto 400stránkovém románě Ach, národe hříšný... A tam je rodina Žida, kterého nakonec odvezou do koncentráku, postavou pozitivní, žel po válce mu majetek "rozkradou" Češi... No stává se to. Jste prý historik, takže nevím, protože zde je dnes jaksi trochu jiná politická nálada... Nicméně pí Sehnerová to, co se stalo po roce 1945 Němcům, Maďarům, německým Židům - ano i ti byli jako koncentráčníci z této země vyhnáni, neboť to bylo pojímáno počesku - Němci, chápe jako událost... ale to si přečtěte v její knize, proč bych Vám to měl interpretovat... či aspoň v ukázce na oné adrese výše! Jinak mi věřte, že jako člověk už věku zralého a rozhledu o dění ve světě dost znalého bych se neodvážil (navíc jsa v literatuře akademicky školen...) vyjadřovat jako Vy. Pokud se totiž domníváte, že lze takto psát, aniž znáte autora a jeho celou tvorbu, tak to mi věřte, že se to až příliš podobá způsobům, které se tady usídlily například před mnoha lety, když se vydávala prohlášení a rezoluce celých fabrik o Chartě 77, aniž kdokoli ten dokument vůbec četl... Mimochodem, svým obsahem byla a je Charta hodně socialistická, takže jsem nikdy nepochopil tu hysterii, která se kvůli ní v této zemi spustila... I tehdejší režim totiž používal stejnou dikci jako Vy. A stejným způsobem se, zdá se mi, chováte i v případě knih Sehnerové, totiž aniž je znáte! Dr. Jan Hollauer |