28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
------------- 6.3.2008 4:38

------------------

1)http://www.stream.cz/video/26/2199-polibek-smrti                   2)http://www.stream.cz/video/23/6735-noisebrothers-cunek-2                   3)http://www.stream.cz/video/8/2676-pane-cunku                   4)http://www.stream.cz/video/50/2605-noisebrothers-cunek-2

Ferda 4.12.2007 20:50

Podstatné je chovat se rozumně

Ne každý je alkoholik a ne každý feťák.  Zákaz mnohdy svádí k jeho překračování atd. Základní pravidlo pro život platí vždy: chovat se rozumně, tedy všeho s mírou a někdy opravdu s dobrou mírou.

Pavel 4.12.2007 16:32

Omyl, pan ministr je mazaný.

Kouření marihuany totiž vede navíc ke ztrátě paměti, snižuje potenci a končí neplodností. Takže dnešní kuřáci marihuany brzo vyhynou a bude po problému.  Marihuanu pěstovanou na družstevních lánech pak bude možno vyvážet se ziskem do ciziny a za peníze tak získané pak zabránit globulárnímu tomu - no, jak se to jmenuje to - no jo, radši si du dát šluka  . . .

Schumacher 4.12.2007 16:47

Kouření marihuany totiž vede navíc ke ztrátě paměti ?

V tom případě  hulí kdejaký  politik.....

Adolf 5.12.2007 9:09

Re: Omyl, pan ministr je mazaný.

 Marihuanu pěstovanou na družstevních lánech pak bude možno vyvážet se ziskem do ciziny ...a hned budou penize na platy ucitelu a soudruzi z byvalych JZD si budou mastit kapsu jeste vic....

tris 4.12.2007 15:40

Dekriminalizovat drogy

Pokud náhodou má někdo pocit, že kriminalizace drog je správný postup, pak nechť si přečte tento článek: Jak amerika prohrála válku proti drogám

Sibi 4.12.2007 15:30

to mi hlava nebere

Tak pan ministr dekriminalizuje marihuanu a problémy školsví budou rázem vyřešeny?

Jakub 4.12.2007 15:33

Re: to mi hlava nebere

a to tvrdí kdo?

Flasi 4.12.2007 15:34

Re: to mi hlava nebere

Proč se ptáte tak blbě? Proč se omezovat na školství? Proč se raději nezeptáte, jestli to nevyřeší úplně všechny problémy naší společnosti, nejenom školství?

Schumacher 4.12.2007 17:15

A tak mě napadá, že

Už dlouho nebyla válka.... Lidi se přes veškeré nářky mají čím dál tím lépe a vymýšlejí pitomosti. Kdo musí dřít do úmoru aby zajistil holé živobytí, nemá na takové neřesti pomyšlení. Drogový boom je luxus a neřest z dostatku. Dřív kdo chtěl přežít, musel být čilý, bdělý a ostražitý. Jinak si nenastřádal a nanalovil na zimu, něco si zlámal nebo ho něco sežralo. Všichni jsme potomci těch čilých, bdělých a ostražitých.

Hawk 4.12.2007 17:54

Re: A tak mě napadá, že

jo, asi tak z do kdy Janeček slézal ze stromů;-). Čarodějnice užívající bylinné lektvary na vyvolání pocitu létání sice zhusta končily na hranicích inkvizice, ale chlastalo se v kotlince vždycky. Často opilci končili neslavně, ale rozmnožit se většinou stihli. A často chlastali právě ti hodně chudí, takže o neřesti z dostatku bych až tak nemluvil.

doktor 4.12.2007 15:22

Pokud vím,

magistr Liška nemínil svou zmínkou o kannabinoidech uvolnění jejich držení a užívání, ale jen jejich dekriminalizaci, čili nepovažování zmíněných aktivit za TRESTNÝ ČIN. Jejich případné uvolnění v ČR je nenožné: muselo by být mezinárodní. Jinak patří kannabinoidy mezi drogy, které nepůsobí, na rozdíl od alkoholu, nikotinu, kokainu nebo heroinu, fysickou závislost (není problém jim odvyknout) a hrozby z jeho užívání se přeceňují.

zdeněk 4.12.2007 15:28

Re: Pokud vím,

není problém ji odvyknout? Nechte se vysmát, každý feťák tvrdí že může kdykoli přestat ale s realitou už je to horší.

tris 4.12.2007 15:37

Re: Re: Pokud vím,

Zdeňku, užívání drog rozhodně není zrovna sociálně prospěšná záležitost, ale zákaz a následné vymáhání tohoto zákazu státem udělá z malého problému celostátní hrůzu. Pan ministr buď náhodně, nebo možná i po zralé úvaze a studia různých materiálů na toto téma navrhl něco docela smysluplného.

BOMBON 4.12.2007 18:14

Re: Re: Pokud vím,

vite, zdenku, je dost tezke diskutovat s nekym, kdo proste ignoruje fakta...

je pro vas dostatecne verohodna svetova zdravotnicka organizace? pak doporucuju stahnout si napr. plne zneni zpravy WHO z vladniho serveru....   http://www.drogy-info.cz/index.php/info/ilegalni_drogy/konopne_drogy/embargovana_studie_szo_marihuana_je_mene_skodliva_nez_alkohol_a_tabak

ale stejne vas to nepresvedci, ze? porad budete mit pocit, ze mate zasahovat do cizich zivotu, ze? kdyz tak moc chcete pomahat.... nepujcil byste mi pet stovek? chci se totiz jit opit.... :-P

zdeněk 4.12.2007 19:29

Re: Re: Re: Pokud vím,

Vaše případná závislost na drogách bude stát plátce zdravotního pojištění spoustu peněz které by mohli být použity lépe. A to nemluvím o to kdo se postará o vaše děti, to že byste případně dáváte špatný příklad ostatním.

Berte to i z této stránky.

I. 7.12.2007 13:51

Re: Pokud vím,

Díky za opravu. Článek je nepřesný, asi záměrně . Liška je na ministerstvu jen pár dnů, ale neblábolí nesmysly.

Adolf 4.12.2007 14:55

mariuhana

Uzivani mariuhany nezabranime.Kdyz si ji kazdy vypestuje sam na balkone, zahrade apod. usetri penize na dalsi aktivity. Tim je to mysleno od pana ministra dobre.

Ludva 4.12.2007 14:38

Chytrý tah pana ministra

Pan ministr dobře ví, že asi nebude imponovat vesměs starším kantorům, tak si chce naklonit studenty. Vzpomínám si, jak byl svého času mezi mládeží populární nynější primátor Bém, když přiznával své zkušenosti s drogami. Pan Liška si určitě u studentů šplhnul.

zdeněk 4.12.2007 14:41

Re: Chytrý tah pana ministra

jak u kterých. :-/

Adolf 4.12.2007 14:48

Re: Chytrý tah pana ministra

Spravny student nepije, nekouri, nefetuje a neexistuje....

zdeněk 4.12.2007 15:30

Re: Re: Chytrý tah pana ministra

správný student má hlavně získat nějaké vědomosti.

Zlomocny 4.12.2007 18:00

Re: Re: Re: Chytrý tah pana ministra

Ano, hlavně vědomosti o drogách, alkoholu a nevázaných kolejních hrátkách, my studenti máme težký život.

zdeněk 4.12.2007 19:30

Re: Re: Re: Re: Chytrý tah pana ministra

takhle to vidí někteří propagátoři drog v české republice...

zdeněk 4.12.2007 13:46

něco málo citátů

Sir Walpole svolal ihned poradu. „ Nemůžeme a nebudeme se moci řídit

čínskými zákony, ale svými zájmy. Na morálce nelze stavět stát, nakonec záleží jedině

na Číňanech, jestliže bude zničen náš obchod s opiem. Kéž by začali kouřit. Mají jinou

mentalitu. Ale proč ne? Stamiliony lidí žvýkají betel, další miliony koku, v Africe mají

kolové ořechy, orientálci kouří hašiš, v archipegalu se pije kawa a u nás doma alkohol.

zdeněk 4.12.2007 13:47

Re: něco málo citátů

Život na zemi je zřejmě příliš fádní. Ale buď jak buď, těžko by někdo mohl chtít od

nás, největších podnikatelů s omamnými látkami všech dob, abychom si najednou

navlékli šat pokání a kázali jako misionáři proti sobě samým. Přeceňujete lidské

svědomí. Do války, která jednou přijít musí, protože teprve dobytí jižní Číny nám

vynese plný zisk, do této války ještě uplyne nějaký čas.

zdeněk 4.12.2007 13:47

Re: něco málo citátů

Ale právě v těchto dnech začne

nová obchodní sezóna a do té doby se musíme rozhodnout, jaké stanovisko zaujmeme.

Nesmíme se vzdát jediné pozice, ale naopak musíme rozšířit bez odkladu a bez milosti

ty, které držíme.“ ( BABOIAN, D. 1974, str.25, 26, 27)

zdeněk 4.12.2007 13:49

Re: něco málo citátů

reakce na zadržení opia číňany v roce 1840 a vyhlášení války.

zdeněk 4.12.2007 13:45

k tomu poklesu civilizace po legalizaci drog

Spíše by se mělo říci legalizaci drog na které lidi nejsou zvyklí. Příkladů je spousta, indiánům prodávali běloši alkohol aby je zničili, podobné příklady máme v tichomoří i v jinde. Indiáni naopak byli zvyklí žvýkat listy koky ale naše civilizace má s tímto problémy.

Opium se v Číně posléze používalo pro zvýšení výkonu dělníků, neboť vydrželi daleko déle těžce fyzicky pracovat. Jde vůbec o zajímavé schéma, cílem bankéřů je vždy dostat lidi do závislosti aby je mohli lépe ovládat. Lživé reklamy na půjčky, nabídky nevšedních zážitků pomocí drog v  minulém století. Metody se změnily, snaha dostat běžné lidi do závislosti nikoli.