12.11.2019 | Svátek má Benedikt


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fridrich 5.11.2019 14:20

Francie má nejlepší časy již za sebou - byla krásná a půvabná země.. Byl jsem ve Francii již v roce 1991 autem přes Rakousko, Lichtenštejnsko, Švýcarsko a od Ženevy přes Grenoble a Provence jsme projeli celou francouzskou Riviéru a přes Janov, Lago di Garda a Brenner domů. V Paříži jsem byl poprvé v roce 1992 služebně na světové výstavě tiskařské techniky TPG Paris 92, potom hotelbusem ( ten jediné cestovce co ho u nás vlastnila "Orange tour" zapálila konkurence.. ) v květnu 96 - bylo to hoodně dobré.. A po třetí jsme při cestě do Ameriky naplánovali hezký pobyt v Paříži - opět v máji. Vše v 90 tých létech a proto jsem uvedl, že si nebudu kazit ty krásné dojmy návštěvou v této době..

K moci se ve velkých-důležitých zemích Evropy a ve vedení EU dostali neschopní vůdci - jmenovat je nebudu - myslím, že víme o koho jde. Za doby Otců-Zakladatelů spolupracující Evropy - pánů K. Adenauera, W. Churchilla, de Gaullea, J. Monetta, R. Schumana, P.H. Spaaka, A. de Gasperiho, ale i na druhé straně Atlantiku za JFK, Ronalda Reagana by se taková sebevražda Západní - Euroatlantické civilizace nemohla začít odehrávat.. Kennedy šel - když bylo třeba za Karibské krize až na hranu jaderné války - a Chruščov zalezl...

M. Krátký 5.11.2019 2:51

smutně hezké, mám podobnou zkušenost z Bulharska, kde jsem kdysi 7 roků žil a pracoval - jiný cizí jazyk neumím. Takže když přijdu do neznámé restaurace, kde mi nabízejí ty univerzální globální nesmysly tak je požádám aby mi donesli to samé jídlo jako měl dnes jejich personál - a jsou to vždy delikatesy - dobré ráno a hezký den vám přeji R^R^R^

T. Kočí 6.11.2019 20:34

Potřeboval bych konzultovat s p. Čechem jeden problem, nemam na něj kontakt. Zkusím to tedy tady, odpověď může být uvedena i zde.

Sleduji celkem pravidelně vyšetřování leteckých katastrof. Včera jsem viděl případ havarie Airbusu A 300-600 v japonsku, myslím v roce 1994.Druhý pilot zapnul omylem páčku "oblet".(OPAKOVANÝ OKRUH). Letadlo má v tomto modu přidat plyn a stoupat. To taky udělalo.Avšak stoupalo a stoupalo,ani 2.pilot ani kapitán nebyli sto potlačit proti "fly by wire", údajně má airbus takový software, že počítač má přednost a nelze ho vyřadit tlakem na knipl, jak se snažil kapitán. (ten byl školen na trenažeru v Malaisii pro Boeing 747,kde to jde).China airlines v té době trenažer neměla. Toto udělal jeden kluk v Rusku s aibusem, kde ho táta nechal řídit a asi šel laškovat s stewardkama -zatlačil na knipl a zabil všechny. Zpátky k aibusu-ten stoupal až do přetažení a prakticky naplacato spadl. Tento stav počítač u airbusu nezvládne? Myslím přetažení do pádu. A co Boeing max, kde je siruace prakticky opačná.Letoun brání přetažení až napikuje do země.Nerozumím tomu. Děkuji za odpověď, pokud ji znáte.