Děkujeme za pochopení.
Dmytro
Tu - 144
Vot takaja savetskaja technika ! Vy neznajete, pocemu jevo nazyvali "Konkordskij" ?
vlastimil
Díky za článek, vyplňuje jednu z mezer,
jen mi nesedí použití formulace "pomalejší reakce na změny směru letu" v hodnocení, srovnávajícím předvedenou obratnost (už vylétaného) Concordu. Kdo a podle čeho umí ze země posoudit "pomalejší reakce na změny směru letu"? Není to jen nadbytečný blábolek?
buš
Potvrzuje se jen,
že Rusové jsou svému okolí a světu nebezpeční i s motykou, natož s něčím složitějším.
BuBu
Re: Světu ano . . .
. . . ale naše zebra je strašně miluje . . . hlavně ten jejich imperialismus !
PetrK
Již jednou jsem zebře doporučil,
ať sundá to pyžamo a vrátí se do kravína.
BuBu
Re: Již jednou jsem zebře doporučil,
Pravda, pravda . . . . od Aše po Hrozenkovský kopec . . . .nenajdeš v zemi České . . . většího bolševického Kreténa - než je zebra !
Kummel
TU144
Dobrý den,
pamatuji si, že nějakou dobu po této havárii se v našich novinách (tuším, že to byla Mladá fronta) se na konci postranního sloupku s krátkými zprávami objevila kratičká práva o výsledcích vyšetřování sovětsko-francouzské komise, kde se říkalo, že posádka letounu na žádost jedné francouzské televize povolila kameramanovi této televize natáčení přímo v kokpitu. Při manévru letounu kameraman ztratil rovnováhu a upadl na řídící páku.
Zebra
Bubíku, ty kluku ušatá, elektrikářská,
Já tě nemít, tak se snad ani nepobavím: „kvůli TU 144 . . . . 99 % národa žralo cvrčky . . . a ostatní průmysl byl na úrovni středověku ! … To by za tuto cenu dokázal . . . . téměř každý stát ! „ Konečně mi došlo čím to, že v Kambodži, Ugandě, Etiopii či nejnověji v Zimbabwe padal a padá z výrobních linek jeden supersonik za druhým.
A na závěr jako obvykle malá nezištná lekce rodného jazyka: stroje – vraky – létalY a fotoaparáty byly oBšlehnuté. Čau a piš, piš, zajímáš mě !
BuBu
Re: Zebřičko milá s oranžovo-rudými pruhy . . .
. . . to ví i takový bolševik, jako Vy, . . . že vraky létaly - a ne létali ! V tom návalu reakce na ty Vaše krávoviny - co píšete na oslavu CCCP . . . mi to prostě ulétlo . . .
Ale pěkně po řadě : Za prvé - nejste na schůzi uličního výboru KSČ - takže si vykáme !
Za druhé - když už chcete kritizovat můj pravopis (který je dílem překlepu a dílem spěchu) - tak si laskavě zameťte před svým prahem - neboť: Já Tě nemít . . . se v oslovení píše s velkým T . . . a dále pak, před a za vloženou větou . . . Etiopii, či nejnověji v Zimbabwe, padal . . . . se milá, komunistická Zebřičko, píšou čárky ! To jen pro pořádek !
No a za třetí . . . samozřejmě, že můj slovní obrat . . . "za tuto cenu dokázal téměř každý stát" - byl míněn obrazně ! Je mi ale jasné, že zastánce "balšoj těchniky v CCCP" . . . . že se ho to silně dotklo ! Ostatní jistě pochopili správně !
No a za poslední - že v roce 1987 se v CCCP žrali cvrčci . . . to bylo také "nadnesené" ! Ani ti tam už nebyli ! V řeznictví byly pouze mastné háky . . . . . . a v sámoškách prázdné regály ! A bohužel to není vtip - ale realita doby !
Rampouch
A jeste k tem sestrelenym,
Udajne americane uvadely ve statistikach ztrat jen letadla sestrelena nad bojistem. ale v soubojich nad morem, nebo mimo prime bojiste uz ne.
Rusove se k tomu vubec nevyjadrovali, protoze se oficialne boju vubec nezucastnili. Pravdy se uz dnes asi nikdo nedohleda.
A jeste snad ze F 86E byly uz vybaveny radarem, zatim co MIGY jeste ne. Takze tomely jednodussi. Na strankach www. letectvi, vsak nekdo pise, ze v manervrovatelnosti jsou ty MIGy 15 dodnes neprekonatelne.
honzak
Re: A jeste k tem sestrelenym,
v roce 1975 tvrdili piloti v Hradci a Čáslavi, že Delfíny se MIG15 bohatě v manévrovatelnosti vyrovnají. Asi věděli co říkají, létali na obou typech.
pf
na let Mockba Newsibirsk
nikdy nezapomenu: 'Chytre' jsem si vybral misto u nouzoveho vychodu na kridlo, kde je vice mista na nohy. Ale jake bylo moje zdeseni, kdyz se po vystoupani z vychodu zacal ozyvat hlasity sykot. Nicmene za hodinku letu na rantlu dveri narostla uvnitr tlusta namraza a ucpala to.
Letuska obezni tak, ze mela problemy vmestnat se do ulicky bla k tomu jen rozkosnou drobnosti.
www racek
Re: na let Mockba Newsibirsk
no, mě jednou ve 154 usadili na nouzové sedadlo vzadu vlevo, vedle mě stály nějaký bedýnky na sobě, já je musel furt přidržovat ale stejně se to za mocného řinčení při přistání na mě sesulo... a to jsem letěl do prahy .
Rampouch
Zatim se t nikdo nezminil,
ze concorde nesmely pristavat v NY, Washingtonu a dalsich americkych mestech.
A v Koreji, ac novejsi F 86 Sabre na z hlediska sovetu uz zastarale MIGy 15 taky nestacily.
Bane, vojenska letadla mely rusove minimalne rovnocena, ale jsou zdroje, ktere tvrdi, ze lepsi.
A k objektivnosti by se tu nekdo znaly mohl zminit i o havarii MIgu 25? ci 27? na stejnem aerosalonu o par let pozdeji.
pbla4024
Re: Zatim se t nikdo nezminil,
1) MiG 15 byl v době Korejské války nejmodernější sovětský stíhač v operační službě
2) Odhady poměru sestřelu F-86 vs. MiG 15 jsou v rozmezí od 10:1 (10 sestřelených migů na jeden sestřelený Sabre) do 2:1, vždy ve prospěch F-86
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz