29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

VÁLKA: Kremelské barbarství

Jsou to válečné zločiny nejhoršího kalibru. Ničím jiným záměrné útoky ruské armády proti ukrajinským zdravotnickým zařízením nejsou. Nedávno ruští okupanti dokonce zabili novorozence v porodnici v Záporoží. Odporný hnusný čin!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ganaur 27.11.2022 10:43

Nemám tolik času, abych komentoval kdejakou krávovinu putinovských volů a krav!:-P:-P:-P

J. Ganaur 27.11.2022 10:41

To je bijec ten Líbijec Brečík!;-D;-D;-D

J. Ganaur 27.11.2022 10:39

Brečíš marně!RuSSonáckovskou propagandu nesleduji, natož abych byl debil jako ty a ruSSonáckům věřil!:-P:-P:-P

J. Ganaur 27.11.2022 10:36

Filip je ovšem trol zanořený v putineli!:-P

D. Laurencikova 27.11.2022 9:50

Sam se diskvalifikujte vyroky jako: "K*ávo německá nebeská" nebo: "debilové z vašeho kmene". Tim se sam prezentujete jako "osel nebesky" a prislusnik jakehosi "debilniho kmene", abych se prizpusobila vam srozumitelne reci. Pokud nesnesete jine nazory nez je ten vas, tak laskave nelezte do diskuzi a nekazte jejich uroven!

D. Laurencikova 27.11.2022 9:40

Diky za ten odkaz, velmi dobry clanek. Samozrejme, ze se vlastne jedna o valku mezi vychodem a zapadem, samozrejme, ze zapad je licomerny a falesny (kdyz vynechame to ze je i zvrhly), samozrejme, ze Rusove jsou si s Ukrajinci blizci a podobni, samozjeme, ze jsou v Rusku dobri a slusni lide, samozrejme, ze nase media lzou, jako kdyz tiskne.... Na to vsechno kriticky myslici clovek prijde sam. A je dobre o tom psat. :-)

D. Laurencikova 27.11.2022 9:00

Pani Lukesova vlozila velmi zajimavy clanek do diskuze. Tak si ho prectete, novaku, at se zbavite tech vasich predstav o svete cernobilem rozdelenim na ukrajinskozapadni dobro a ruske zlo! Protoze to je totalni nesmysl, kteremu uveri jenom uplny hlupak!

Tuvia Tenenbom: V Rusku je režim jednoho muže, ale bezva lidi. Už nevěřím ničemu, co si v novinách přečtu | ParlamentniListy.cz – politika ze všech stran

D. Laurencikova 27.11.2022 8:40

Jste trouba, ktery zrejme ani nebyl na vojne a nema o nicem ani paru. Tak sklapnete nahoru a jdete se nekam informovat o valecnem pravu. Povinnosti ukrajinskeho vedeni je, civilni obyvatelstvo co nejvic chranit a ne z nej udelat vojenske cile! I jinak je vase hystericke blaboleni plne poplatne vsudypritomne propagande, na samostatne mysleni proste nemate.

D. Laurencikova 27.11.2022 8:24

Ja nehlasam kraviny ale overitelna fakta, ktera vy proste nejste schopen si overit. Jste zmateny propagandou a neschopen kritickeho mysleni - u vas to holt pada na urodnou pudu. A tak tomu bude za kazdeho rezimu.

F. De Winter 27.11.2022 7:46

Russian missiles destroy weapons supplied by U.S, others to Ukraine. Putin's big dare to the West.

Píší v Hindustan Times.

Ne všude to vidí stejně jako novináři v amerických satelitech a speciálně v kanálu aktuálně cz.

R. Langer 27.11.2022 6:34

V tomto případě ne, nomen omen. ;-€

R. Langer 27.11.2022 6:31

Jo, podle té tvojí definice jsi dezolát šířící dezinformace hlavně ty, soudruhu. ;-D

L. Novák 27.11.2022 6:03

Odstřelovačky, důstojnice i zdravotnice. Tváře Ukrajinek, které bojují proti Rusům

Ukrajina čelí už desátý měsíc ruské invazi. V týlu i na frontových liniích v jejích řadách působí padesát tisíc žen v uniformách. Na rozdíl od mužů se jich netýká povinná mobilizace, proti ruským okupantům však bojují dobrovolně. Podívejte se ve fotogalerii na některé z nich.

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/odstrelovacky-dustojnice-i-zdravotnice-tvare-ukrajinek-ktere/r~d9b587426bd311eda873ac1f6b220ee8/

L. Novák 27.11.2022 5:14

Zelinka: Rusové si kupují čas. V ostřelování můžou pokračovat týdny, ale ne měsíce

„Ruská mobilizace nahradila kvalitu kvantitou a tím zvýšila ztráty. Na bachmutské frontě to vypadá jako v apokalyptickém filmu, rozkládají se tam těla ruských vojáků a nikdo je nesbírá,” říká výsadkář Ivo Zelinka, poradce české ministryně obrany. „Ruské útoky neznamenají nic pro schopnost Ukrajiny bránit se, i kdyby její průmyslový potenciál klesl na nulu. Dodávky zbraní jdou ze Západu,” dodává.

https://video.aktualne.cz/dvtv/zelinka-rusove-si-kupuji-cas-v-ostrelovani-muzou-pokracovat/r~42f1def86c3411ed93abac1f6b220ee8/

L. Novák 27.11.2022 5:11

Reportér po návratu z Charkova: Situace je katastrofální. Ukrajinci se ale nedají

https://video.aktualne.cz/videa-radka-bartonicka/ukrajinci-fakticky-zvitezili-nelze-je-neobdivovat-rika-po-na/r~a0c06e086c0911ed9ae20cc47ab5f122/

J. Vintr 27.11.2022 3:02

Ta definice dezinformace stoprocentně platí o všem, co šíří ofiiciální méfia o válce na Ukrajině (a taky o takzvaném Covidu, o takzvané vakcíně proti covidu a taky o takzvané globální změně klimatu). S mimořádně škodlivým dopadem na lidi, kteří těmto dezinformacím věří.

Ta odkazovaná stránka je dobrá pro blbečky.

L. Novák 27.11.2022 1:51

K MUDr. Chocholouškovi si zajděte vy. Ty kraviny co tady hlásáte mají nějakou vnitřní příčinu ve vaší hlavě. Pošle vás na CT, aby zjistili, jestli se vám nezcvkl mozek, který normální lidé v hlavě mají. :-P

L. Novák 27.11.2022 1:47

K*ávo německá nebeská! Když má civilní obyvatelstvo zbraně na svou obranu, aby je debilové z vašeho kmene nepovraždili a nevyrabovali jejich domy a byty, tak to je špatně a mělo by se to změnit, aby vaše rabující banda ruských Putinových vrahů měla volné ruce a mohla si dělat co chce?8-o

L. Novák 27.11.2022 1:38

Slovo DEZOLÁT má svůj definovaný význam. Když si ho přečtete (viz tamtéž), tak budete vědět.

Stačí se poohlédnout kousek pozpátku na ty, co tady představují Putinovu ruskou propagandu a pátou kolonu v Česku. A zjistíte, že ta "přezdívka" na ně krásně pasuje. Míra lží a nesmyslů, které hlásají a roznáší po Internetu, je tak veliká, že to normálnímu člověku mozek nebere... ;-)

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti.

https://www.nelez.cz/

L. Kuča 26.11.2022 20:31

No jo, to je fakt. To mění celou situaci ...

J. Jurax 26.11.2022 20:18

Prokazatelné lži jistě. Akorát je nade vší pochybnost prokázat. A pak tu ještě máme kategorii prokazatelných, avšak nepříjemných či nevhodných pravd.

L. Kuča 26.11.2022 20:17

Jo, tím to asi bude. Víc jak polovina UA populace nejspíš bydlí v nemocnicích :-)

L. Kuča 26.11.2022 20:14

Ale no fuj, prznit někomu jméno, není to trochu laciné? Ještě u nějakého vysloveně zločinného individua bych měl pro tohle pochopení. V diskusi , či spíše "diskusi", pod článkem nikoliv.

J. Jurax 26.11.2022 20:13

Jo, stejně jako nacisti, že.

A jako u nás komunisti po sametu, není-liž pravda?

A. Koukolík 26.11.2022 20:11

Máte pravdu, to by asi hrozilo, ale já Vám tu předchozí myšlenku napsal nepřesně. Ten zákaz by se vztahoval na mnou popsané jedine bez ohledu na jejich další počínání. Tak by nám nemohl kázat o morálce a demokracii třeba ani Zeman, Tlustý Šlouf, Tošovský a další a další komunističní bafuňáři. Museli by si najít práci v privátním sektoru a společnost by se vyčistila. Jen se podívejte co se děje a dělo kolem nás. Nejen nepotrestaní vrcholoví funkcionáři KSČ ( s vyjímkou směšného trestu pro Štěpána) ale v televizích, v rádiu na internetu Semelová, Filip, Grebenčík Ransdorf, ovlivňovali a ovlivňují zejména mladé a kam to vede. Já nejsem pro cenzuru, té jsme si užili dost, ale prokazatelné lži, musí být trestány. Podívejte se jak se trestá popírání holocaustu. A komunismus je veden na úrovni fašismu. Jen k němu politici tak nepřistupují. To je jedna z největších chyb společnosti. I demokratická diskuse musí mít pravidla. Jinak se to nazývá anarchií.

A omlouvám se, že jsem se tak rozpovídal.

J. Jurax 26.11.2022 20:04

K tomu častému trefování se do ukrajinských nemocnic - ještě nikoho nenapadl omluvný argument, že holt na Ukrajině je tolik nemocnic, jedna nemocnice vedle druhé, že ať střelím kam střelím a zaměřuju co nejpečlivěji na ryze vojenský objekt, nemohu nějakou netrefit.

R. Simek 26.11.2022 19:57

Víte, ono jich bylo moc. A Vámi navrhované by se velmi zvrtlo přesně v to, co Havel popisoval: polovina z nich by se velmi rychle transformovala v zapřisáhlé antikomunisty a svou loajalitu by prokazovali "popravami" těch méně pohotových. A to by byl jen začátek.

Problém je v tom, že stanovení jednoznačných formálních kritérií vždy napáchá jen další škody. Ostatně - poslední léta "komunismu" toho byla dokonalým příkladem.

H. Lukešová 26.11.2022 19:56

Paní Laurenčíková, našla jsem velmi zajímavý rozhovor s Tuviou Tenenbonem na Parlamentních listech. Stojí za přečtení... O Rusku. Tenenbon má naopak k Rusku naopak velmi vřelý vztah.

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Tuvia-Tenenbom-V-Rusku-je-rezim-jednoho-muze-ale-bezva-lidi-Uz-neverim-nicemu-co-si-v-novinach-prectu-721354

A. Koukolík 26.11.2022 19:39

Ale nevystihl. Přinejmenším po listopadové revoluci a ještě před prvními svobodnými volbami, měly přijít základní opatření. 1. Zákaz KSČ a dalších stran porušující listinů základních lidských práv a svobod. 2. Zákaz všem členům KSČ od určitého stupně moci (např.krajských tajemníků) pracovat vestátních službách. Včetně školství, o politice ani nemluvím, ale i soudnictví, vojsko policie ca další. A samozřejmě s dočasnými vyjímkami pro jednotlivce aby se systém nezhroutil. Ovšem jejich dočasná práce pod tvrdou kontrolou a jasným časovým ohraničením.

Celá ta sametovost se nám krutě nevyplatila.

L. Žaloudek 26.11.2022 19:21

Když se trochu zamyslíme nad celou historií, uvědomíme si, že ne válka, ale mír je pokračováním politiky jinými prostředky! To není bonmot, ale smutný fakt...