16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

USA: Trumpův malér a sny počestných žen

Tak je prý po Trumpově kandidatuře. Někdo uveřejnil dlóóóuho schovávanou nahrávku, kde Trump povídá, že na ženský jde zhurta. Začne je bez vyzvání líbat, pak je popadne za prsa a pak jim hned hmátne mezi nohy a „zmáčkne“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Aron 12.10.2016 10:43

Henry Kissinger citáty

Když ovládáte ropu, ovládáte národy. Když ovládáte potraviny, ovládáte lidi. (70. léta)[2]

Nedokážu si představit rychlejší cestu ke sjednocení Američanů za prezidentem Bushem než ve formě teroristického útoku v zahraničí. (2000)[3]

Amerika nemá stálé přátele či nepřátele, pouze [stálé] zájmy. (80. léta)[4]

Nyní má velkou šanci přivést Nový světový řád. (o prezidentu G. W. Bushovi, krátce po 11. září 2001)

Vojáci jsou jen tupá, blbá zvířata, využitelná jako šachové figurky pro zahraniční politiku.

D. Nowodny 12.10.2016 1:18

Sranda

jak se tady vyžíváme žabí válkou darebáka,lháře,bankrotáře Trumpa ! Předvádí se jako budoucí spasitel Američanů a světa, koketuje s Putinem ! Člověk který kšeftuje s Čínou přes Čínské podnikatelé na Virgin Islands a křičí jak s Čínou "zatočí" obchodně !! Dělá ksichty jako Mussolini ! Chlápek který neplatí daně !

E. Erat 11.10.2016 21:45

No, možná by těm puritánkám

vyhovoval kandidát na presidenta USA či každého jiného státu, který by byl vegeterián, nejlépe vegan, nekuřák, odpůrce alkoholu, sexuálně upozaděný, věrný jedné partnerce. Přítel zvířat, a pejsků obzvláště. Skoro takový Mirek Dušín, blahé paměti. Leč, to byla pouze literární představa Jaroslava Foglara, ale živý vzor byl pan Adolf Hitler.

R. Tesařík 11.10.2016 22:37

Re: No, možná by těm puritánkám

bingo.

P. Aron 12.10.2016 10:27

Re: No, možná by těm puritánkám

Velmi výstižné !

J. Urban 11.10.2016 20:31

Kulturní obohacení á la Trump - nebo kdo

vlastně?

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/417186-zprava-o-hromadnem-znasilneni-vozickarky-v-uprchlickem-tabore-vyvolala-ve-svedsku-nepokoje.html

E. Erat 11.10.2016 20:19

Když tady čtu ty zpovykané názory

některých postarších puritánek tak si vzpomenu na film " Vesničko, má středisková ". Tedy konkrétně na scénu, kdy si herec Vlach popálí pytlík tím, že vkládá do krabičky sirek vypálenou zápalku. A jedna holt nebyla. A pak je u doktora - herce Rudolfa Hrušínského na vyšetření, a ten mu říká " máš štěstí, na funkci to nebude mít vliv ". A Vlach se zeptá udiveně, na funkci rostlináře ? A Hrušínský dodá " to taky ". Volná interpretace. A to je merit věci, jaký vliv by měly názory, chlapské poudačky o ženách na konání presidenta USA ? Asi stejný jako na funkci rostlináře. Prostě a jednoduše, je to zcela zástupné téma. Vůbec to nehovoří o tom, jakým by byl presidentem. I Václav Havel byl celý život veselý v rozkroku, i když o tom třeba nemluvil. A přesto je považován za dobrého presidenta. Ale, potrefené postarší husičky se na tom budou točit a točit.

K. Krejčů 11.10.2016 20:53

Re: Když tady čtu ty zpovykané názory

To se mýlíte. Hrušínský řekl:"To už vůbec ne". Sorry, nedalo mi to - i když jste uvedl, že jde o volnou interpretaci. Ale jinak máte ve všem pravdu.

E. Erat 11.10.2016 21:35

Re: Když tady čtu ty zpovykané názory

Díky za upřesnění.

J. Dvořák 11.10.2016 18:46

Gigolové

Nechť se vysloví místní gigolové. Myslím, že by se s Donaldem Trumpem mohli identifikovat.

R. Brzák 11.10.2016 21:10

Re: Gigolové

tak jste mne odhalil -cítím se trapně...nebude mi omluvou alespoň to, že Trump mi obecně nekonvenuje?

R. Tesařík 11.10.2016 22:39

Re: Gigolové

Jsem gigolo a vím o tom své. Na rozdíl od vás.

S. Netzer 12.10.2016 8:52

Re: Gigolové

Vy jste prostitut?

:-))))

I. Teren 11.10.2016 17:43

Nahravky su o nicom

Tie nahravky pravdepodbne vypustila Trampova jeho "rodna" strana - republikanska. Je to dlhorocny democrat, tak ako jeho protivnicka Hellary. Ide o moc a kto bude pri koryte, ako obycajne. A pospolity lud sa vzrusuje zbytocne. Nechutny cirkus.

B. Hamal 11.10.2016 16:30

Volby vyhraje Hillary

protože Trump je posedlý sexem?

Napětí mezi dvěma nukleárními mocnostmi dosáhlo nejvyšší úrovně v historii, ale tato nebezpečná situace není téma pro americké prezidentské volby, komentuje situaci americký publicista P.C.Roberts.

http://www.paulcraigroberts.org/2016/10/11/engage-in-sex-not-war-paul-craig-roberts/

R. Brzák 11.10.2016 15:27

ad paní Václavíková: "zůstanete nad věcí, až se dle

...tohoto návodu někdo zachová k Vaší dceři či vnučce!"

Nečtu v článku páně Vlka schvalování Trumpova expozé - nýbrž výsměch jeho oponentům, kteří, vedeni svým strachem z jeho možného vítězství, dělají z komára velblouda (ale lépe k tomu napsal pan Erat v 8:37). Ostatně, pan Vlk jasně předkládá svůj dnešní článek jako "poněkud nevážný komentář" - a že je v něm esence moudrosti, za tím si stojím. Nejde totiž o to, že bych měl "zůstat nad věcí", když nějaký chlípník skutečně udělá to, o čem chvástavý Trump doufejme jen hovoří, mojí dceři. To by mělo mít za následek mou rozhodnou akci - ale také to bude znamenat moje selhání, pokud moje dcera nebude schopna vykázat dotyčného do patřičných mezí, přiměřeně od kopance do koulí až k výstřelu do hlavy pachatele. Ale je přeci zřejmé, že mezi mužem a ženou se odehrává celá škála věcí, které pro jednoho jsou nepřijatelné a jiný o nich sní (a vůbec to nemusí být tak, že tím prvním je žena), pokud proběhne dohoda (a takovou dohodou může být, což je "kouzelné", i "post hoc nenakopnutí do koulí" ženou, na kterou to takhle sebevědomý "alfa samec" zkusí). Samozřejmě, odvaha k činům nezaručuje nutně prominutí následků...

Je velkým výdobytkem naší kultury založené na lásce a potažmo na svobodě a odpovědnosti, že máme svobodnou volbu (třebas i někoho kopnout do koulí, což budu učit svou dceru), byť je tím dotyčným člověk sebebohatší a sebevíc mocný. Protože moc v naší společnosti je pouze tou mocí, kterou dobrovolně odevzdáváme (svým zástupcům, politikům) a tudíž si ji vždy máme právo vzít zpět, když je naše bytostná svoboda (a priory intimní) ohrožena.

Ale odmítat chápat věci přirozené (například chlubivost chlapců), to by právě bylo nemoudré!

Což nemá nic do činění s tím, že je třeba sexuálního násilníka (přičemž násilí posuzuje oběť) odsoudit a potrestat, ani s tím, že jsem alespoň teď docela rád, že nejsem Američan, protože Trumpa (ani Clintonovou) bych volit nechtěl...

E. Erat 11.10.2016 15:37

Re: ad paní Václavíková: "zůstanete nad věcí, až se dle

V sobotní příloze LN jsem četl článek o vzrušivosti mužů a žen. Tedy teď budu psát co v něm bylo uvedeno, nikoliv svojí zkušenost či poznatky. Vědci prý zjistili, že muž se vzruší u fotky ženy či muže podle sexuální preference. Žena, se prý vzruší i obou těchto obrázků, ale prý i obrazků sexu zvířat atd. Důvodem prý je, že žena se podvědomně připravuje po staletí na znásilnění, a tak tím, že se vzruší - zvlhčí chrání své pohlavní orgána před brutálním poškozením. No, co je na tom pravdy ??

R. Brzák 11.10.2016 15:47

Re: ad paní Václavíková: "zůstanete nad věcí, až se dle

biologie vysvětluje vše, co je nám přirozené - ale my lidé máme samozřejmě i svobodu (a odpovědnost) vyplývající z poznání, že miluji-li svůj život, nezbývá mi, než milovat i životy druhých lidí - a tedy respektovat jejich svobodu, tak jak to chci pro sebe. Což shrnul v kratičké větě Ježíš Kristus - "jako SEBE SAMÉHO miluj bližního svého"...

J. Anděl 11.10.2016 16:05

Re: ad paní Václavíková: "zůstanete nad věcí, až se dle

To je funkční pokyn či rada pro vlastní život, není to však návod k souzení druhých. Život a mezilidské vztahy jsou nesmírně dynamické, liší se v čase a podle konkrétních lidí. Co je u jedněch lidí v pořádku či dokonce žádoucí, jiným není příjemné. Dokonce ani hyperkorektní člověk nemá vyhráno, protože automaticky prohraje u těch, které hyperkorektnost nepřitahuje či rovnou odpuzuje.

I lidské právo se to snaží nedokonale pokrýt tak, že hrubé kategorie (trestných) činů při soudu škáluje podle konkrétní motivace a dopadu činu, následné lítosti, spolupráce na nápravě atp. Jen morální odsouzení na úrovni Blesku dokážou člověka "ukamenovat" kvůli banalitě. A pak systémy, které se tento level soudu snaží zaintegrovat do legislativy. Islámský stát, socialismus, gender právo EU (tak nějak nahrubo odškálováno podle škodlivosti).

R. Brzák 11.10.2016 16:37

Re: ad paní Václavíková: "zůstanete nad věcí, až se dle

Myslím, že (opět) nejsme ve sporu.

Ježíš Kristus žil v době, kdy Bůh byl nad lidmi jako neustálá hrozba (viz nejrůznější zkázy, kterými trestal svůj lid). Ale jeho poselstvím je láska, nikoliv strach z Boha (ostatně, vždyť Bůh nás natolik miluje, že obětoval za naše hříchy svého syna). My lidé jsme založeni jako chybující (a touto cestou zkušenosti i moudrost získávající) - a je-li Bůh, jsme takoví z jeho vůle. Vlastně nemůžeme být jiní - protože jinak bychom se museli narodit dokonalí - ale to znamená bez možnosti rozvoje, v podstatě bez důvodu k životu. Nutně tedy děláme chyby - a přeci nás Bůh miluje a neodsuzuje nás (možná až v den posledního soudu). Z tohoto hlediska přemýšlím nad naší lidskou snahou o spravedlnost a nad našimi soudy - do jaké míry jsou vedeny naší láskou k životu a do jaké míry jsou vedeny naším strachem...

Jestliže tedy "miluji bližního svého jako sebe samého", jistě nemohu nikoho soudit, pokud "nechodím v jeho botách"...

J. Anděl 11.10.2016 15:53

Re: ad paní Václavíková: "zůstanete nad věcí, až se dle

Otázka je, jestli po staletí, nebo spíš desetitisíciletí.

E. Erat 11.10.2016 15:58

Re: ad paní Václavíková: "zůstanete nad věcí, až se dle

Jistě, máte pravdu. Asi od pramáti opice, akorát že v té době nebyly fotky, obrazy apod. a tak musel ten mechanismus vzrušení - zvlhčení fungovat na trochu jiné bázi. Čert ví.

F. Houžňák 11.10.2016 20:05

Ex post se dá vysvětlovat a vysvětlit všechno,

obvykle ovšem mylně.

M. Varadinková 11.10.2016 17:24

Re: ad paní Václavíková: "zůstanete nad věcí, až se dle

Václavíková si vytvořila utkvělou představu, že Trump dělal něco, co se těm ženám nelíbilo.

Ve skutečnost se Trump ale naopak chvástal tím, že se to těm ženám líbilo, že měl u žen úspěch. Zřejmě byly rády, že se jim podařilo svést miliardáře. Pokud by se jim to nelíbilo a mělo to podobu násilí či sexuálního harašení, mohly by ty ženy za to (speciálně v Americe!) na Trumpovi vysoudit majlant. Že tak po deset let žádná neučinila, ani Clintonové štáb žádnou takovou nevyhrabal, to taky o něčem svědčí. Buď o tom, že se Trump jenom chvástal a nekonal, nebo o tom, že jeho konání těm ženám nebylo nepříjemné.

R. Brzák 11.10.2016 17:37

Re: ad paní Václavíková: "zůstanete nad věcí, až se dle

Vaše shrnutí je přesné - ale není důležité v kontextu diskuze zde pod článkem pana Vlka, který potenciální jednání Trumpa neschvaluje, jen je moudře vnímá jako přirozené (ale nikoliv nějaké chvály hodné) a "gró" jeho článku popisuje až směšnou snahu vystrašených Trumpových oponentů udělat z něj nepřítele slušného Američana číslo jedna...

M. Krátký 11.10.2016 15:15

Ta dnešní diskuse je pěknej nářez

pane Vlku ještě jednou moje pochvala.

J. Fialová 11.10.2016 14:18

Někteří neřeší že Trump je prasák, ale...

"„Amerika potřebuje změnu a tou není Hillary Clintonová," říká Eliška Hašková Coolidge. Bývalá asistentka pěti amerických prezidentů a královna etikety má americké občanství a chystá se na volby. Její hlas má jistý Donald Trump."

https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/pracovala-pro-pet-americkych-prezidentu-proc-bude-ted-volit-trumpa-3121

E. Erat 11.10.2016 14:44

Re: Někteří neřeší že Trump je prasák, ale...

Ano, to je opravdová dáma. A jejich názorů si velmi vážím. Četl jsem s ní řadu rozhovorů, a vždy byly skvělé a na úrovni. A hlavně ona, na rozdíl od různých herců a podobných tzv. celebrit ví o čem mluví, má možnost srovnání apod. Když čtu ty názory herců, tak si vzpomenu na pseudo levičačku Jane Fondovou, a její angažmá proti válce ve Veitnamu. Od té doby těmto tzv. celebritám nevěřím, ani v ČR. Jsou zcela odtrženi od reality, jsou finančně zabezpečeni, a tak mohou kázat vodu i pít víno plnými doušky. A vystihla to zcela přesně, asi také není z Donalda při své úrovni zrovna nadšená, ale chápe, že pro USA je menším zlem než Hillary. A to je to zásadní. Nikoliv to, je jestli je větší plivajzník než Bill Clinton atd. To jsou marginální záležitosti.

R. Brzák 11.10.2016 15:48

Re: Někteří neřeší že Trump je prasák, ale...

děkuji, to je zajímavé - paní je optimistka - tedy bytostná Američanka!

T. Kohout 11.10.2016 18:00

Re: Někteří neřeší že Trump je prasák, ale...

Změna / change je heslem každých voleb, tedy hlavně strany, co se chce ujmout moci. Čili to vůbec není jen o současných volbách. A vždy se lidem ty momentální volby jevily jako historicky nejpřelomovější. Kennedy x Nixon, Bush jr x Gore, Clinton x Bush otec, Carter x Reagan atd atd. Když zažijete dejme tomu 25 voleb tak si na to zvyknete.