24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

USA: Trump - pohled z jiné strany

S články, které komentují současnou americkou politickou situaci, se v poslední době roztrhl pytel. Bohužel, s neomylnou pravidelností se jedná o komentáře, které snad musel schválit sám Trump, protože donekonečna opakují nepravdivá fakta. A tak si trošku zahrajme na Saturnina a jeho kancelář pro uvádění věcí na pravou míru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Krasny 20.11.2020 0:15

Větvičkův pohled je pohled komunisty, který se nějakým zázrakem už roky zašívá za slušný peníz na provinční školičce. ́To co tady uvádí nejsou fakta ani pravdy, ale pouze jednoduchá hesla a bonmoty levicových organizací které si našel někde na Facebooku.

V. Petr 19.11.2020 21:01

Vítězství Bidena by bylo TRAGÉDIÍ, i když (možná) menší, než zánik Říma. Američtí demokraté jsou HORŠÍ NEŽ BOLŠEVICI V RUSKU!

I. Pávek 19.11.2020 19:29

Mě přímo uráží, že ta přiblblá EU vyhlásila další sankce vůči Bělorusku. Volby u ušáku neměly žádné ,,zahraniční pozorovatele" , byla to fraška v přímém přenosu která v jiné tzv. demokratické zemi by asi byla důvodem k invazi armád spřátelených zemí.

V. Kvasnička 19.11.2020 19:50

Mýlíte se, byli tam pozorovatelé a neshledali žádný (podstatný) problém https://eu.usatoday.com/story/news/politics/elections/2020/11/10/no-2020-election-fraud-u-s-international-observers-report/6234390002/

V. Hodorka 19.11.2020 17:06

Netusil jsem, ze pence je takovy nabozensky fanatik.:-(

V. Církva 19.11.2020 17:26

Tak tento článek bez důkazů spíš ukazuje že ho napsal někdo, kdoo věří jen tomu co napsal Karel Marx.

O Pencem se sice psalo že patří k těm křesťanům co věří v kreacionismus. Nakonec je to jeho věc, naše předpoklady o vývoji druhů jsou dodnes věcí diskuse a nových objevů. Ještě za nás se ve škole tvrdilo že Neandertálci byla naši prapředkové...Pak že jde o paralelní větev a teď už se zas mluví o jejich čásečném ovlivnění naší genetiky.

Tak jako Větvička jako Marxista nevěří, že modlitba může v nemoci pomoct, tak já zase nevěřím, že by Trump či Pence neřešili Covid jen proto že je to odplata za naše hříchy. Větvička nám tu kecá.

M. Pivoda 19.11.2020 18:08

Rakváči zde mohou diskutovat jakékoliv téma - a tomu svému osobnímu přesvědčení i bezmezně věřit, mladší generace je ale prokazatelně již jiná. Především je uchvácena technologickým pokrokem. Takže ideologie starců stranou, prosím.

Cituji jednu dnešní zprávu ze Seznam.cz:

Minulý týden zkompletovala společnost Apple nabídku svých chytrých telefonů, kdy se na pultech obchodů objevil nejlevnější a nejdražší iPhone. Zájem o pokročilejší modely je ale tak obrovský, že jsou beznadějně vyprodané.

V. Církva 19.11.2020 16:49

Co to je za trdlo ten Větvička. Odkaz nemá ani jediný, tabulky, výpočty žádné. Co se týká korespondenčního hlasování, stačí normální selský rozum. Pokud člověk osobně přijde ošdškrtne se a volí je to prostě nejspolehlivější. I přesto, že si nemyslím. že by korepondenční podvody americké volby výrazně ovlivnily. I tak to zbytečně znedůvěryhodňuje. Prostě je to pitomost.

Co se týká těch argumentů o daních, akciích a nezaměstnanosti. Co takhle grafy, odkazy, výpočty, fakta?! Toto sice už někdo odkazoval a může být pravda. Pokud ale píše článek, který má být důvěryhodný alepoň jako korepondenční hlasování, má dát odkazy, tabulky, nebo přesné informace. Rád bych se poučil.

Hlavně ale opět selským rozumem vidíme že pacifikace Číny a výzvy proti odchodu firem z USA či návratu nějak fungovat musí. Ale neprojeví se za 3 roky.

A hlavně, kamarád pracuje v americké firmě kterou právě díky těmto Trumpovým aktivitám nekoupila čínská firma o které je známo že vše vytuneluje. Takže Větvičko, jste trouba mimo realitu, prostě plácy a skutek utek. Běžte s tím do Rudého Práva pane Větvička. Vaše argumenty mají hodnotu školení Večerní University Marxismu Leninismu

P. Milan 19.11.2020 14:12

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/report-anti-trump-dominion-voting-systems-security-chief-participating-antifa-calls-posted-antifa-manifesto-letter-trump-online/

J. Hanzlík 19.11.2020 14:05

Myslím, že není čas na nějaké nezajímavé přepisování historie levičáky. Vraťme svou pozornost k aktuálním událostem.

Dochází k důležité kapitole přezkumu reklamovaných nedostatků volebního procesu v USA. Pozor! Zdaleka nejde jen o nějaké lokální čachry s lifrováním poštovních pytlů s volebními lístky zadním vchodem po zavírací době. Ani trapně liknavé přepočítávání hlasů odhalující „drobné chybičky“ v řádu tisíců hlasů, přesunutých od jednoho kandidáta ke druhému, ale také během noci proud 800 000 hlasů pro Bidena do systému apod.

Nastoupili analytici a aplikovali Bedfordův zákon, což je výpočetní systém k odhalování volebních podvodů, který byl použit v prezidentských volbách v r. 2000 a 2004 a v kalifornských gubernátorských volbách v r. 2003 a byl přijat jako důkazv v trestních věcech na federální, státní a místní úrovni. Zatímco legitimní volby by ukázaly relativně rovnoměrné rozdělení hlasů v rámci modelu Bedfordova zákona, volby v r. 2020 prominentně ukazují anormální rodělení hlasů pro Bidena, hlasy pro Trumpa se šířily normálním vzorcem rozdělení, které naznačuje legitimitu a přirozený cyklus hlasování.

Ve hře je možné plánované využití chyby zabudované v softwaru volebně analytického zařízení Dominion, které je používáno i v takových zemích jako je třeba Chavézova Venezuela. Děsivý je přístup do analytické části vyhodnocovacího modulu, s kterého byly údajně čerpány data subjekty mimo území Spojených států, např. ve Španělsku a Německu, aniž by byly závislí na mediálních zdrojích USA.

Nečekejme, že liknavá a zbabělá média nám zprostředkují vývoj situace. Berme na vědomí, že je kalkulováno s naší nevědomosti a leností získat si informace. Podrobný výklad na Cyber Analyst on Dominion Voting: Shoking Vulnerabilities (Kybernetický analytik k hlasování Domonionem: Šokující chyby zabezpečení). https://youtu.be/eKcPoCNW8AA

V. Kopta 19.11.2020 14:31

:-) ano musíme se soustředit na neliknavá a nezbabělá média...

P. Han 19.11.2020 17:39

Proveďte.

J. Vintr 19.11.2020 14:42

Pro mnohé bude jistě značným překvapením, až se oznámí že americkým prezidentem zůstává Donald Trump a že z řadou lidí, zodpovědných za volby bylo zahájeno trestní řízení....

V. Církva 19.11.2020 17:03

To je zajímavé. Chtělo by o tom něco zjistit, ale máte pravdu že podvody téměř určitě budou ukazovat změnu v ve statistických datech. Tím by se dala náchylnost k podvodům ověřovat. A chtělo by to vědět přesnější detaily jak si stojí tyto prezidentské.

Přesto zatím zůstávám u presumace neviny - tedy tím, že volby byly hodně vyrovnané, mohly podvody situaci zvrátit. Přesto zůstává fakt, že víc než 40 procent voličů volili Trampa a totéž Bidena.

Hlavní ostudou a problémem USA zůstává, že tolik lidí volí progresivisty s marxistickým BLM, gendristkami a "multikulturalisty" co podporují pašeráky.

P. Krasny 20.11.2020 0:25

In a December 2019 letter to Dominion Voting Systems, which has been mired in controversy after a human error involving its machines in Antrim County, Michigan, resulted in incorrect counts, Democratic Sens. Elizabeth Warren, Ron Wyden, and Amy Klobuchar and congressman Mark Pocan warned about reports of machines “switching votes,” “undisclosed vulnerabilities,” and “improbable” results that “threaten the integrity of our elections.”

Vice zde: https://www.warren.senate.gov/imo/media/doc/H.I.G.%20McCarthy,%20&%20Staple%20Street%20letters.pdf

R. Benýšek 19.11.2020 13:10

Nu, pokud Trump sám osobně volil více nežli 10 let korespondenčně (pochopil jsem to takto správně?), tak v mých očích se mu ty kramfleky, z nichž bojuje proti šlendriánu s tímto způsobem volby zákonitě spojenému, v jejich pevnosti docela rozpadly.

V. Církva 19.11.2020 17:05

No a? Já taky jezdím autem které žere 6 litrů a přitom vím, že v budoucnu budeme muset přejít na něco lepšího.

V. Hodorka 19.11.2020 17:09

Take me to prekvapilo. No proste predtim se mu to hodilo do kramu.

V. Hodorka 19.11.2020 17:09

Take me to prekvapilo. No proste predtim se mu to hodilo do kramu.

K. Nový 19.11.2020 13:10

U korespondečního hlasování není možné zajistit tajnost volby (př. manžel se dívá, jak manželka hlasuje) a přímost volby (př. otec rodiny požádá ostatní členy rodiny o volební lístky a hlasuje za ně).

U hlasování přes Internet také není možné zajistit tajnost volby (stejný příklad jako u korespondenčního hlasování) a přímost volby (př. otec rodiny požádá ostatní členy rodiny o heslo/PIN k jejich účtu a hlasuje za ně). Systém si navíc pamatuje, jak kdo hlasoval, což je lehce zneužitelné (tak jako informace ze sčítání lidu proběhlé před 2. světovou válkou a před rokem 1948).

Takže, korespondeční hlasování a hlasování přes Internet NE!

P. Brich 19.11.2020 13:56

U korespondenčního hlasování je možné hlasy přímo kupovat.

V. Hodorka 19.11.2020 17:08

Ja jsem svym starym rodicum, take poradil koho volit. Vybral jim listek a odvezl k urne.

R. Benýšek 19.11.2020 17:48

Jo, ale měli možnost ještě ve volební místnosi si to rozmyslet, a přes nafasované nové lístky odvolit jinak. Anebo (kdyby se snad báli před tím svým takto aktivním příbuzným to takto přiznat) alespoň za plentou nic do obálky nedat, a pak mu lhát, že udělali, co chtěl. I obě tyhle možnosti (nakonec svobodně vyjádřit svou vůli) korespondenční hlasování lidem bere.

J. Černý 19.11.2020 12:19

Zajímavé, že sousední Rakousko tu bezpečnou korespondenční volbu opakovalo při prezidentských volbách.

Korespondenční volba má nevýhodu v tom, že není tajná, nemusí být osobní...

P. Haraším 19.11.2020 11:50

citace...

Podle některých náznaků se dá soudit, že prezident skutečně ověřuje všechny možnosti, jak zůstat v úřadě. Už před volbami se spekulovalo, že by státy, v jejichž sněmovnách mají většinu republikáni, mohly nakonec do sboru volitelů vyslat zástupce dle vlastní úvahy. Ústava tomu nijak nebrání. Republikáni v těchto státech, mezi něž patří i Pensylvánie, už ale něco takového veřejně popřeli.

Podobně se proti nátlaku prezidentova spojence Lindsey Grahama ohradil republikánský státní tajemník v Georgii, kterého měl Graham tlačit ke zneplatnění části korespondenčních hlasů. Zdá se tedy, že se prezident Trump snaží ve funkci udržet skutečně i za cenu popření výsledku voleb, ale zároveň je jasné, že jeho šance jsou v tomto ohledu malé.

V. Pavelka 19.11.2020 13:33

Hádáte se o technické blbosti , Při vší úctě k panu Větvičkovi , zmanipulovaným veřejným a soukromým mediím ,které 4roky útočí na Trampa i s administrativou v čele ,. By jste žačal po takové neférové masáži ,sázet Bolševníky a tvrdil že je to potřebná bylina . Moc se bojím demokratů v USA a EU a vaše slepota k tomu co od nich už chodí, mě nedojímá !

P. Sura 19.11.2020 15:55

R^

M. Pivoda 19.11.2020 11:48

Ano, Donald Trump sice dokázal legálně vyhrát minulé prezidentské volby v USA, ale jeho politika nedokázala porazit čínskou, kriticky významnou, technologickou firmu Huja Hej.

Jinými slovy, politika Donalda Trumpa nedokázala otevřít technologickou budoucnost našeho světa, tj. kriticky důležitou síť 5G. To dokázala, jako první na světě, čínská firma Huawei. Ha. Ha. Ha. A dokázala to s podporou komunistické odvětvové politiky, což jde silně proti náboženství fundamentálních vyznavačů tržní ekonomiky.

A jak na sviňu, teoretický základ k síti 5G poskytl turecký vědec, Erdal Arikan. Čímž okolnímu světu fakticky dosvědčil, že Číňané tutu technologii Američanům neukradli.

Takže politik Donald Trump musel objíždět své světové spojence a přesvědčovat je o potenciální škodlivosti čínské technologie firmy Huawei. Nekupovat, nekupovat, nekupovat tuto technologii!

Ne, dosud není rozhodnuto o konečném světovém vítězství. Ale politika obchodníka Donalda Trumpa se nijak významně do historie světa nezapsala. Za 50 let se o dnešním období bude hovořit především v souvislosti se jménem tureckého vědce a čínské fimy, nikoliv se jménem amerického prezidenta (Donalda Trumpa). Nalejme si čistého vína.

M. Pivoda 19.11.2020 12:06

Erdal Arikan vysvětloval americký nedostatek takto:

“The best people are in the US, but why aren't they working for 10 years, 20 years on the same problem?” he said. “Because they wouldn't be able to get tenure; they wouldn't be able to get research funding.”

Podobně úspěch bratří Mackrlů, s technologií čištění odpadní vody (sludge-bed filtration), mi vysvětloval začátkem 90. let komunista Svatopluk Mackrle: "No, dali nám peníze na výzkum a nechali nás pracovat. V USA bychom tímto postupem neuspěli, protože tam by nás silně tlačili k rychlým výsledkům".

M. Pivoda 19.11.2020 12:20

A ještě dovětek ohledně postupu tureckého vědce, Erdala Arikana, který nedbal na dobovou módnost či nemódnost výkumného tématu:

... At MIT in the 1980s, the excitement about information theory had waned. But not for Arıkan. He wanted to solve the problem that stood in the way of reaching the Shannon limit. ...