19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

USA: Ta sprcha je ale studená!

Na pozadí probíhající agrese Ruska proti Ukrajině si sdělovací prostředky ve Spojených státech začínají všímat relativně neutěšeného stavu americké armády a odpovědnosti současné vlády za vývoj konfliktu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Zákola 28.3.2022 11:34

A čím smrdíte vy? Kolou a hamburgery. Fuj!

J. Zákola 25.3.2022 19:56

Já nemám jen dojem, ale jsem o tom přesvědčen.

J. Štěpán 25.3.2022 19:12

Vymleto máte Vy. Zelensky žádný žid není. Židovství není o národnosti ale o víře. Ale to se fakt takovým intelektuálním gigantům jako jste Vy špatně vysvětluje. Nicméně chápu že pravidelnému konzumentu ČT jsou fakta na obtíž.;-)

T. Hraj 25.3.2022 18:36

Máte pravdu. Důvodů je vždy více.

Chtěl jsem jen poukázat na to, že se mi bohužel nějak nedaří najít principiální rozdíl v argumantaci obhajoby 72-denního bombardování Srbska Američany a Putinovy invaze na Ukrajinu. Snad jen ten že Američani jsou alespoň schopni následné reflexe.

M. Hoblík 25.3.2022 17:32

USA už jsou ve stavu, kdy mohou zastrašovat nejvýš vlastní obyvatelstvo. Pokud se jim podaří rozlišit, jakého to vlastně pohlaví a rasy je. Vzhlížet k USA jako k božstvu je pochybné, pane Fialo!

J. Kočvar 25.3.2022 17:03

Vadila snad Rusům nějaká krátká reakční doba, když umístilo svoje rakety u Královce, co nejblíž evropským velkoměstům? Vadí krátká reakční doba teď, když si Bělorusové "odhlasovali" možnost umístit ruské jaderné zbraně na svém území?

J. Karza 25.3.2022 15:59

Je to tragéd, ale stále o řád lepší, než euroúnijní šmíráci.

J. Karza 25.3.2022 15:55

Žvaníte, Diviši:-)

P. Diviš 25.3.2022 15:32

Ano, současná situace by chtěla v čele USA někoho rozhodnějšího, pak by se i Putin více rozmýšlel, než udělal tuhle pitomost.

P. Diviš 25.3.2022 15:31

Zřejmě si přejete "nemožné na počkání, zázraky do tří dnů" (nebo třiceti let). A další známé úsloví, z hoνna bič neupleteš (a pokud jo, tak s ním nezapráskáš). Rusko je takové hoνno.

J. Kostelanský 25.3.2022 15:30

Biden má prý dlouhá léta přezdívku něco ve smyslu "na co šáhne, to podělá".

P. Diviš 25.3.2022 15:28

V absolutní hodnotě v dolarech asi jo, v procentech HDP ne.

P. Diviš 25.3.2022 15:27

Asi nějaký příbuzný Miroslava Štěpána.

P. Diviš 25.3.2022 15:25

" ... rozbombardovat a pak se svlečenými kalhotami utéct z nějakého státu kde vojenskou high-technology představuje zrezavělý kalašnikov."

Přesně to Rusáky čeká, hlavně díky tomu, že Západ dodává modernější zbraně, než rezatý ruský akalašnikov.

M. Sedláček 25.3.2022 15:06

Přesně jak to říkal souška učitelka, ty smradlavej koumouši.

M. Sedláček 25.3.2022 15:03

Myslíte, že žid zelenský bude hajlovat? Tak to máte taky slušně vymleto ;-D

R. Gramblička 25.3.2022 13:28

taky mám ten dojem

R. Gramblička 25.3.2022 13:26

a kolik by bylo dost? A jsou s tím US daňoví poplatníci v pohodě?

J. Cervenka 25.3.2022 13:21

Amerika ma daleko vetsi problem nez (vytecne vybavena) armada. Pres to ,ze vinika inovacemi ve vsem - v technologii, ve vede, ve výrobě národ je nesmiřitelne rozdělen identity politics. Skoro nikdo nepise o cernoskem rasismu a její podpore demokraty - nepise strachem ze by byl nazván rasista. To je tragédie Ameriky nyní a do blizké budoucnosti.

J. Štěpán 25.3.2022 13:00

Tak tak, přesně! A proto je třeba podporovat ukrajinské nácky. Já už jenom čekám kdy Zelenský při tom svém náckovském Sláva hrdinům. Sláva Ukrajině zvedne pracku. Jenom doufám že u toho bude i ten sudeťácký zoufalec Fiala aby se mohl přidat s výkříkem HH.

P. Molík 25.3.2022 12:52

Bidenizace americké armády znamená kardinální oslabení její bojeschopnosti. V Americe valem ubývají lidé, kteří jsou schopni domyslet všechny racionální důvody pro trvání vysoce bojeschopné armády. Karnevalové vojáčky opředené gloriolou pochybné barnumské slávy vytváří bidenovský establishment. Pár tisíc elitních vojáků nemůže zabrzdit bidenovský rozvrat bojeschopné armády. Afghánské stigma nemůže strýček Sam smazat.

J. Karza 25.3.2022 12:42

Mně lezou krkem svou hamižností a arogancí. USA a Západ měly 30 let na to, aby se pokusily vytvořit stabilní světový řád, beroucí ohled na zájmy různých států. Místo toho stvořili dnešní chaos v mezinárodních vztazích.

J. Štěpán 25.3.2022 12:39

To že USSA jdou naprosto hmm... do pozadí není žádná novinka. Vojenský střet s RF je totiž něco jiného než rozbombardovat a pak se svlečenými kalhotami utéct z nějakého státu kde vojenskou high-technology představuje zrezavělý kalašnikov.Dobrá, teď už ne. Po tom jejich "plánovaném stažení" je už Taliban skvěle přezbrojen. Nicméně chápu, že současná armáda USSA nemá na tyhlety "podružnosti" čas. Podstatně důležitější než nějaká Ukrajina je třeba řešit gender, kvoty, diškriminaci apod. Co ovšem nechápu je proč když něco nefunguje(NATO), tak se najdou postavičky kteří vykřikujou že ho je třeba víc!

J. Stehlik 25.3.2022 12:32

A proč by se angažovali? Stačí když se azbukaci melou mezi sebou a ještě nakupují zbraně. Co by za to usa v době studené války dalo ;-D

V. Podracký 25.3.2022 12:22

Biden také musí ujišťovat svoje lidi, nemluví jen k Rusům. Také si myslím, že si s Putinem vyjasnili otázky v předchozích rozhovorech. Jeden ze slibů Bidena Putinovi byl zřejmě, že USA přímo do války nezasáhne. Biden věděl, že Putin zaútočí, jen nevěděl kdy. Karty musí být předem položeny na stůl.

R. Tesařík 25.3.2022 12:15

Ano, je to málo.

F. Zrcek 25.3.2022 11:20

Je samozřejmě hrubou chybou průběžně ujišťovat ruského fýrerka, že západ na Ukrajině vojensky nezasáhne. Tím ho jenom ujišťujeme, že si může dělat co chce.

Tenhle přístup navíc odporuje ruské mentalitě. Podle ní každý statkář, každý činovnik i každá báryšňa své mužiky kárá nagajkou předem. Ví, že až něco provedou, bude už pozdě. Když západní vyjednavač nemá v holínce zastrčený bičík, není pro rusa partner.

Zvlášť teď, když se naučili vyznávat odná Rossija, odín Naród, odín Putin.

Jediná správná reakce může být: putine, ty chuj, běž za svou válečnou lodí!

J. Poláček 25.3.2022 10:58

Pokud je nepostřílí u nich doma, možná budou pracovat i u nás. Nic jiného jim asi nezbude. Pane Církva, vzpomínáte na 2015, na ta hesla o syrských programátorech ? Tak jen to tak pro srovnání, kdo se stahoval tehdy do Německa a kdo teď míří k nám. Nechci být zlý, ale ten píst co tlačil tehdy a co tlačí teď je ten samý parchant. A svět se diví že si to VVP lajznul přes čáru k sousedovy. No on jen extrapoloval to co mu ukázal západ v Sýrii : Žádná červená čára není dost červená aby byla pro západ definitivní. Zato Putin jen lehounce naznačí, že voják NATO překročí (červenou) čáru do Ukrajiny a pak by.... a Západ tancuje jak kapelmajster píská ... duje do garmošky. Jo to se pak denacifikuje. To by si pak klidně mohl zaválčit i Lukašenko.

P. Nešvara 25.3.2022 10:48

USA dávají na zbrojení zhruba 10x více než Rusko. Je to málo?

P. Diviš 25.3.2022 10:48

Ten hlavní rozdíl je v tom, že za vojáka zodpovídá politické vedení jeho státu. To těm blábolistům o "žoldácích" obvykle uniká.